Skocz do zawartości

Minecraft


Mikes

Rekomendowane odpowiedzi

Dodadzą coś nowego - wszyscy psioczą że tylko bzdurami się zajmują, zamiast naprawić podstawowe bugi.

Naprawiają bugi - wszyscy psioczą że zajmują się drobnostkami, podczas gdy trzeba dodać nowe, wielkie ficzery.

 

:woot:

Edytowane przez ako
Odnośnik do komentarza

Dużo zmian, dużo fixów.... niepotrzebnych IMHO. Nie mam słów.

Bugi to bugi, to, że community wykorzystywała je do ułatwienia sobie gry nie znaczy, że usuwanie ich jest niepotrzebne :potter:

Jakiego ułatwiania sobie gry? Duża część koncepcji w budowach opiera się choćby na wodnych windach czy całej masie dosyć specyficznych bugów w grze. Niech jeszcze wrzucą grawitację dla wszystkich klocków w grze to możemy zapomnieć o latających wyspach.

Odnośnik do komentarza

Dużo zmian, dużo fixów.... niepotrzebnych IMHO. Nie mam słów.

Bugi to bugi, to, że community wykorzystywała je do ułatwienia sobie gry nie znaczy, że usuwanie ich jest niepotrzebne :potter:

Jakiego ułatwiania sobie gry? Duża część koncepcji w budowach opiera się choćby na wodnych windach czy całej masie dosyć specyficznych bugów w grze. Niech jeszcze wrzucą grawitację dla wszystkich klocków w grze to możemy zapomnieć o latających wyspach.

Powtarzam - bug to bug, te wszystkie wodne windy czy boostery są po prostu bez sensu i nijak się mają do gry

Odnośnik do komentarza

Kumpel próbował odpalić Minecrafta na swoim kompie i pojawia mu się napis: "Minecraft was unable to start because it failed to find an accelerated OpenGL mode. This can usually be fixed by updating the video card drivers.". Macie jakieś pomysły co można z tym zrobić? Ma kartę intela zintegrowaną, ale ja mam taką samą i mam gorsze parametry i nie miałem takiego problemu.

 

Raport błędu:

 

org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated

 

at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method)

 

at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52)

 

at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:185)

 

at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:311)

 

at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:856)

 

at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:784)

 

at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:765)

 

at net.minecraft.client.Minecraft.a(SourceFile:287)

 

at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:

--- END ERROR REPORT ac9a3b0d ----------

 

 

Update'ował stery od grafy, problem pozostał.

Edytowane przez MierzejX
Odnośnik do komentarza

Miałem taki komunikat na starym lapku przez starą kartę grafiki intela właśnie (Mobile Intel 915GM/GMS -- GMA900 graphics card). Jaką ma konkretnie?

 

Poczytaj tutaj:

http://www.minecraftforum.net/topic/30993-minecraft-was-unable-to-start-because-it-failed-to-find-an-a/

 

I napisz czy lata mu przeglądarkowy Minecraft, bo ja w tym przypadku nie mogłem, wyskakiwał błąd, a to dlatego, że karta nie obsługiwała czegoś od 3d. Generalnie karty intela mają problem z tą grą (nie mówię o nowszych).

Edytowane przez famas_kg
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Mobile Intel® 45 Express Chipset Family (Microsoft Corporation — WDDM 1.1)

Dobra, dupa blada. Nawet w przeglądarce nie pójdzie. Będzie potrzebował mocniejszego kompa xD Szkoda tylko wydanej kasy na chwilę obecną.

 

Próbowaliśmy też te kilka sposobów, z tego tematu z oficjalnego forum, ale żadne nie pomogło. Trudno nic się nie poradzi, skoro karta nie nadąża. Dzięki za chęci, jeszcze coś pokombinujemy i poszperamy.

Edytowane przez MierzejX
Odnośnik do komentarza

Nie da się grać w tym 1.6.4. Miałem diamond axe i po którymś tam razie narzędzie po prostu zniknęło przy zwykłym kopaniu! To samo z szuflą, no. Nie mówiąc już o tym, że trzeba pamiętać żeby nie otwierać prawym przyciskiem drzwi bo to praktycznie pewny sposób straty czegokolwiek co się trzyma w łapach :confused:

Jest sobota, na Twiterze Notch ogłosił, że siada od rana ostro do naprawiania bugów, tak więc może jeszcze dziś doczekamy się 1.6.5.

Odnośnik do komentarza

Dużo zmian, dużo fixów.... niepotrzebnych IMHO. Nie mam słów.

Bugi to bugi, to, że community wykorzystywała je do ułatwienia sobie gry nie znaczy, że usuwanie ich jest niepotrzebne :potter:

Jakiego ułatwiania sobie gry? Duża część koncepcji w budowach opiera się choćby na wodnych windach czy całej masie dosyć specyficznych bugów w grze. Niech jeszcze wrzucą grawitację dla wszystkich klocków w grze to możemy zapomnieć o latających wyspach.

Powtarzam - bug to bug, te wszystkie wodne windy czy boostery są po prostu bez sensu i nijak się mają do gry

 

Może i bugi, ale tak użyteczne i tak bardzo wpisały się w system gry, że ten tzw. "bugfix" tak naprawdę usuwa jakiegoś ficzerka. W tym przypadku naprawdę "it's not a bug - it's a feature". To tak jakbyś chciał wywalić rocket jumpy z Quake'a ;/.

Odnośnik do komentarza

Za(pipi)iozA, śledzę Notcha dziś cały dzień na Twitterze i co wyniuchałem:

Notch i ekipa Mojanga ostro szarpie w Terrarię

Notch stwierdził iż w końcu pojawiła się pełnoprawna konkurencja dla Minecrafta

Zapowiedział update 1.6.6 usprawniający conieco, oraz 1.7 którego premiera jest jeszcze bardzo odległa. Wersja 1.7 ma zawierać coś co określono jako Adventure Update, co patrząc przez pryzmat Terrarii wydaje się dość logiczne. Zwłaszcza że teraz to chyba nie tylko ja ziewam gdy posiedzę w Minecrafcie...

 

Leń w końcu wziął się do roboty?

Odnośnik do komentarza

Dziś coś zauważyłem. Wiadomo do czego służy "f". Spróbujcie go wcisnąć z Shiftem.

 

Dla ciekawskich jest jeszcze F2 z Shiftem ;)

 

edit: mój nowy projekcik

Eapzu.jpg

 

Tak się zastanawiam jaka inna gra w historii miała tak porypaną fizykę... Superman 64?

Edytowane przez Texz
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...