Opublikowano 24 maja 201212 l Wczoraj włączyłem GT Academy i kurde brakowało mi kontaktu z tą serią. Po odpaleniu GT5 trochę się przestraszyłem bo czekało na mnie 16 patchy, ale obyło się bez większych problemów. Jeszcze tylko główna instalacja i można śmigać. Btw, jaki samochód polecacie na rozpoczęcie przygody ? Bo raczej zacznę wyścigi przed końcem GT Academy.
Opublikowano 24 maja 201212 l Najlepiej wyhacz coś z napędem FF, co nie nastręczy Ci dodatkowych problemów na pocżątku przygody z piątką - samochody typu Honda Civic lub Honda CRX; albo z napędem MR - jak Toyota MR2; czy nawet FR - Mazda Eunos Roadster. Ale najlepiej jest pozaliczać na starcie licencje. Zapoznasz się z modelem jazdy, z charakterystyką pokonywania zakrętów, z niektórymi częściami torów. Zaś za ozłocenie stosunkowo prostych licencji B i A wzbogacisz swój garaż w sumie o 6 samochodów.
Opublikowano 24 maja 201212 l No licencje to na poczatek jak zawsze. Cos pamietam ze tutaj autka dostaje sie juz za same brazowe pucharki, wiec nie powinno byc tak zle.
Opublikowano 24 maja 201212 l Pewnie bym się szarpnął na ten event, ale w maju mogę nie mieć czasu niestety. Może nadrobisz w czerwcu i pokażesz to doświadczenie którym tak się chwaliłeś???
Opublikowano 24 maja 201212 l Pewnie bym się szarpnął na ten event, ale w maju mogę nie mieć czasu niestety. Może nadrobisz w czerwcu i pokażesz to doświadczenie którym tak się chwaliłeś??? Nigdy nie "chwaliłem" się swoimi umiejętnościami, co najwyżej starałem się komuś udowodnić, że nie ma racji już nawet nie pamiętam o co chodziło. Fakt faktem rozegrane mam grube setki godzin i z wyścigami jestem od zawsze, bo to moja pasja, ale nigdy jakoś uber-profesjonalnie do tego nie podchodziłem i nie startowałem w zawodach (może to był błąd, ale ja wolę czerpać max. przyjemności i nie przepadam za zmuszaniem się do czegoś). Tak czy siak spróbuję, barki mam zdrowe więc mogę się znowu coś więcej posiłować z G27
Opublikowano 27 maja 201212 l Spróbuje jeszcze raz Czy w GT5 w dziale Time Trial jest ranking gdzie możemy sobie porównać czasy z innymi graczami, tak jak było w GT Prologue ? Edytowane 27 maja 201212 l przez Jared
Opublikowano 27 maja 201212 l Niestety nie. Taka możliwość jest tylko w sezonowych czasówkach i driftach (są po 2 wyzwania każdego typu co 2 tygodnie).
Opublikowano 27 maja 201212 l Niestety nie. Taka możliwość jest tylko w sezonowych czasówkach i driftach (są po 2 wyzwania każdego typu co 2 tygodnie). Dzięki za odp. szkoda, ale dobre chociaż te sezonowe.
Opublikowano 27 maja 201212 l Trochę pogralem i niestety zawiodłem się trochę na karierze, a konkretnie jej początkach. Wystarczy zrobić pierwszą licencję na złoto i można śmiało atakować wyścigi sezonowe do 400PP. Zdobyta za złoto Toyota pozwala wygrać każdy wyścig w tej kategori bez problemu i tym o to sposobem dostajemy 300k kredytow za 5-10 minutowe wyścigi. Szkoda Tar że mi o tym powiedziałeś, bo tak to bym dalej męczył pierwsze wyścigi i dostawał nagrody rzędu 6k W poprzednich częściach nie było tak łatwo na starcie. Druga rzecz na której się zawiodłem to grafika. Otoczenie jak to zawsze w GT nie powala, ale najbardziej rzucający się w oczy jest aliasing i to nawet na samochodach premium. Co do podziału na premiumy i standardy to głupszego pomysłu chyba nie było. Kto to widział żebym wbił do jakiegoś wyścigu i 11/15 przeciwników to Nissany różniące się tylko nazwą. Już wolal bym (i pewnie nie tylko ja) aby skupili się na powiedzmy 400 samochodach i porobili same premiumy zamiast uderzać w ilość. Na myśl przychodzi od razu Forza, która nie ma takich kwiatków. Modelu jazdy nie będę oceniał bo jakoś nigdy nie przywiązywałem do tego większej wagi, a i też nie mam porównania jak zachowa się w realu samochód o mocy 400 koni Chociaż te prowadzi się jeszcze jako tako. Problem mam gdy autko ma te 500+ koni, bo wtedy często kręce bączki (gram na padzie jakby co) więc chyba jest to dobrze oddane. O kwestiach technicznych typu, niemożność pusczenia następnego kawałka, długich loadingach pomimo instalki i nnych drobnostkach nie będę się rozpisywał. Ale ogólnie gra się bardzo przyjemnie.
Opublikowano 27 maja 201212 l Trochę pogralem i niestety zawiodłem się trochę na karierze, a konkretnie jej początkach. Wystarczy zrobić pierwszą licencję na złoto i można śmiało atakować wyścigi sezonowe do 400PP. Zdobyta za złoto Toyota pozwala wygrać każdy wyścig w tej kategori bez problemu i tym o to sposobem dostajemy 300k kredytow za 5-10 minutowe wyścigi. Szkoda Tar że mi o tym powiedziałeś, bo tak to bym dalej męczył pierwsze wyścigi i dostawał nagrody rzędu 6k W poprzednich częściach nie było tak łatwo na starcie. no to jest niestety i dla mnie największy fail tej gry. nawet bez wyścigów sezonowych za szybko zdobywało się mocne fury i za łatwo przychodziły zwycięstwa, a po wprowadzeniu sezonówek to wszystko musi być niewiarygodnie proste...a wystarczyło zrobić prostą rzecz jak za starych dobrych czasów - licencje decydują o dopuszczeniu do wyścigu, a sam wyścig na bardzo szczegółowe regulacje (moc, waga, opony) żeby nie dopuszczać ogromnych dysproporcji i tym samym za bardzo ułatwiać wyścigi... i najgorsze jest to że Polyphony udowodniło że jak chce to stworzy emocjonujące i wymagające wyścigi - jak przypomnę sobie wyścigi Formuły GT albo jak wspominam pierwsze sezonówki z Mazdą RX-7 na Tskukubie na czele to na prawdę morda mi się cieszy... a przez to że większość wyścigów nie ma regulacji to powstają totalne bzdury, nawet w wyśigach GT500 nie zrobili za dużych ograniczeń i można ścigać się z ogromną przewagą sama gra za dużo straciła na funie... Edytowane 27 maja 201212 l przez pawel_k
Opublikowano 27 maja 201212 l Trochę pogralem i niestety zawiodłem się trochę na karierze, a konkretnie jej początkach. Wystarczy zrobić pierwszą licencję na złoto i można śmiało atakować wyścigi sezonowe do 400PP. Zdobyta za złoto Toyota pozwala wygrać każdy wyścig w tej kategori bez problemu i tym o to sposobem dostajemy 300k kredytow za 5-10 minutowe wyścigi. ja mam 3/4 kariery zrobione a licencji nie mam skonczonej na zloto. te licencje sa zbyt trudne i tyle;)
Opublikowano 28 maja 201212 l Zwykłe licencje B i A są łatwe, a nie jestem wymiataczem czasowym. Dopiero wczoraj jak zacząłem robić iC to mam problem z wykręcaniem złotych pucharów. W iC-2 brakuje mi 0,03s do złota i nie potrafie tegu ugryźć, ale wiem że się da, bo np. Winner ma same złota w licencjach
Opublikowano 28 maja 201212 l Mi zrobienie wszystkich licencji zajęło 2 wieczory wtedy jeszcze na DFP. Zapewne padem męczyłbym się dłużej, ale ja we wszystkie wyścigi (prawie), nawet w zręcznościówki gram na kierownicy. IMO te w GT4 były trudniejsze.
Opublikowano 30 maja 201212 l Powiem szczerze ostatnia stycznosc z seria mialem przy gt2 kora wyrwala mi sporo z rzycia, teraz jak sobie odpalilem gt academy to mnie zamurowalo
Opublikowano 9 czerwca 201212 l @Emet Które masz mniej więcej pozycje w rankingu ogólnym, w Akademii? Bardzo dobre czasy kręcisz i we wszystkich testach jesteś u mnie na pierwszej pozycji. Łapiesz się do 1000 najlepszych? A może jeszcze wyżej?
Opublikowano 9 czerwca 201212 l Hehe.. Musisz mieć na liście mało osób, które grają w GT Academy, skoro ja jestem pierwszy (na swojej liście jestem takim raczej przeciętniakiem). Do pierwszego tysiąca łapię się obecnie tylko w 6 rundzie, a w 4. jestm jakoś 12xx. Nie bardzo chce mi się siedzieć nad wszystkimi testami.. a niestety żeby być na ogólnej liście trzeba być w każdym teście w pierwszych 5000. Edytowane 9 czerwca 201212 l przez Emet
Opublikowano 9 czerwca 201212 l @Emet Które masz mniej więcej pozycje w rankingu ogólnym, w Akademii? Bardzo dobre czasy kręcisz i we wszystkich testach jesteś u mnie na pierwszej pozycji. Łapiesz się do 1000 najlepszych? A może jeszcze wyżej? Tutaj możesz sprawdzić listę top 5000 na świecie,możesz też kliknąć na nazwę naszego kraju i ukarzą Ci się najlepsze wyniki naszych rodaków .Swoją drogą Emet podziwiam Cię za wyczucie pada Edytowane 10 czerwca 201212 l przez kasper
Opublikowano 10 czerwca 201212 l WIadomo, ze najlepsze czasy wykreca sie na kierownicy i zeby byc w czolowce po prostu trzeba ja miec. Ja moze i nie mam najlepszych czasow, ale przynajmniej udalo mi sie zrobic zloto w 6 testach, wiec zdobede dodatkowe samochody - Nissan Leaf jest calkiem fajny. Fajnie zmierzyc sie z osobami z listy znajomych grajacymi w GT Academy i porownac czasy. Edytowane 10 czerwca 201212 l przez saptis
Opublikowano 10 czerwca 201212 l Złoto to i ja mam we wszystkich testach. Nie tak trudno je zdobyć, ale podziwiam Emeta, że króluje u mnie na wszystkich testach, a czasy ma lepsze ode mnie o kilka-kilkanaście sekund. Więc, się zastanawiam co trzeba robić by takie wyniki mieć.
Opublikowano 10 czerwca 201212 l Trenować,trenować i jeszcze raz trenować ....Ja gram na ile czas mi pozwala,niestety nie mam go wiele i nie daje rady wyśrubować wszystkich czasów ,ale założyłem sobie cel ,ze daje z siebie 120% podczas Akademii. Co do tego co lepsze pad czy kierownica ,to chyba zależy od tego kto w czym lepiej się czuje.....Niektórzy osiągają genialne wyniki na padzie inni na kierownicy. Jeśli chodzi o mnie to progres nastąpił dopiero po przerzuceniu się na kierownicę i uważam,ze to mój najlepszy zakup tego roku:) Edytowane 10 czerwca 201212 l przez kasper
Opublikowano 11 czerwca 201212 l Twin Ring Motegi w GT Academy Edytowane 11 czerwca 201212 l przez peter
Opublikowano 18 czerwca 201212 l hmmm, czas słaby ale pewnie sam to wiesz, ja kręce 1:34.xxx i już niewiem co mam dalej robić żeby było szybciej? Polska czołówka ma 1:30-1:31, większość jak widzę ma włączone wspomaganie kierowania na max, nigdy tego nie używałem, trzeba będzie spróbować...
Opublikowano 18 czerwca 201212 l najlepiej sobie sciagnac ich ducha i wtedy sie widzi gdzie sie traci czas. a wspomaganie na maska uzywa sie tylko jak ma sie kiere, na padzie nie ma sensu raczej
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.