January 18, 201114 yr -Motomu Toriyama is serving as the director. -PS3/360 -a 2011 release -trailer pokazuje Lightning w zbroi walczącą z jakimś kolesiem -podobno fani się domagali, yeah right
January 18, 201114 yr Ja sie ciesze ! Final Fantasy XIII mi sie podoba, nie oczekiwalem od tej gry niewiadomo czego, wiec sie nie zawiodlem. Jednak mam nadzieje, ze Square wyslucha opinii graczy i bardziej rozbuduje druga czesc dajac mozliwosc wiekszej eksploracji niz w FF XIII, fajnie gdyby dodali minigierki, subquesty, ktore bedzie mozna wykonywac rownolegle z watkiem glwnym. Ciekawe z Fang i Vanille w Final Fantasy XIII-2. Oby nie trzeba bylo zbyt dlugo czekac na premiere, czekamy na filmiki i screeny z gameplayu ! Edited January 18, 201114 yr by saptis
January 18, 201114 yr Szkoda ze zamiast skupic sie na Versusie ktory wyjdzie chyba w 2013 robia takie cos. Chociaz z drugiej strony taka posucha w temacie jrpg na tej generacji konsol ze i tak pewnie zagram.
January 18, 201114 yr Lightning kosi... mogliby ją lepiej wykorzystać np w jakimś spin offie czy coś ;p ale ff13-2 też będzie ok. Część pierwsza bardzo mi się podobała mimo "liniowości" edit: versus wychodzi w tym roku i SE potwierdziło, że będzie to ex dla ps3 (tak tylko dodam) Edited January 18, 201114 yr by sakiu
January 18, 201114 yr zostawić to co dobre z XIII- czyli min. system walki plus dać większą swobodę,mini gry i qesty oraz nie tak liniowy system rozwoju postaci i będzie bardzo dobrze
January 18, 201114 yr Łoł następny materiał do hentajów. Jak dadzą nam większe teren, minigry i dobrą fabułę to będzie ok. Oby nie taką jak w X-2 bo to lekka żenada była i to jest jedyny FF (oprócz dwójki, 11 i 14) którego nawet nie tknąłem...
January 18, 201114 yr W sumie to wolałbym aby zabrali się za jakiś nowy IP, ale w sumie pierwsza trzynastka nie była taka zła, więc i tutaj licze na coś dobrego.
January 18, 201114 yr Lepiej gdyby to była zupełnie nowa historia, niż ciągnąć dalej trzynastkę. Wyjdzie coś na poziomie FFX-2.
January 19, 201114 yr Litości.. po co robić sequela słabej gry? Nie lepiej jak najszybciej zapomnieć o porażce, jaką jest 13 i zabrać się za kolejną część? Ja tam już wolałabym remake FF7 czy FF8 niż tę potencjalną drętwą chałę..
January 19, 201114 yr Nie mogę przejść obojętnie obok słowa remake. Osobiście uważam, że ff7 nie zasługuje na remake, ta gra była świetna, tak jak i ff6 czy ff8 lata temu, teraz to jest co najwyżej dobra. Poza tym wychodzę z założenia, że nowe produkcje wnoszą znacznie więcej do serii niż remake'i. Ja chcę ewolucję gatunku a nie życie przeszłością. Takie moje zdanie... Ah i skreślać grę nie wiedząc o niej nawet zupełnie nic poza jednym screenem i logiem to jest kompletna głupota...
January 19, 201114 yr Ale przecież s-e mówiło, że robią sequel na prośbę fanów. Ja nie uważam 13 za słaba grę i nawet czekam na 13-2. Dla mnie remake 7 nie miałby sensu. Nielepiej kupić poprostu nówke za pare zł. Przecież nie chodzi o grafikę, nie? Mam nadzieję tylko, że fabuła będzie porządna, nie spodziewam sie nie wiadomo czego, tylko by mnie wciagnęło.
January 19, 201114 yr FF7 teraz co najwyżej dobre? To obecne jRPG-i w takim razie nie są nawet przeciętne. Ssytem materii z siódemki do dzisiaj jest idealny i nie wiem po co Square ciągle kombinuje, zamiast rozbudować stare, ale lepsze i bardziej intuicyjne rozwiązanie.
January 19, 201114 yr Ale przecież s-e mówiło, że robią sequel na prośbę fanów. More like robi sequel bo są w finansowej dziurze, a FF to gruba krowa z której można bez ryzyka wydoić mnóstwo jenów. Dziwna sprawa, że nie ruszyli FFów z psxa, przecież remaki final fantasy to ich specjalność ostatnio
January 19, 201114 yr Ssytem materii z siódemki do dzisiaj jest idealny i nie wiem po co Square ciągle kombinuje, zamiast rozbudować stare, ale lepsze i bardziej intuicyjne rozwiązanie. [offtop] System jest dobry w zalozeniach, ale nie do konca dopracowany. Wezmy np. Summony - wiekszosc jest pod koniec gry bezuzyteczna, z kolei KotR to przegiecie w druga strone. Jakis balans by sie przydal. Obecnosc materii sprawia, ze kazda postac jest wlasciwie taka sama i rozni sie jedynie bronia i limitami. Tak samo, jak w przypadku Summonow, czesc postaci, pod koniec gry odchodzi w odstawke (np. Vincent, Cait Sith). Mysle, ze lepiej by bylo, gdyby kazda postac mogla korzystac z innych materii, np. Aeris - biala magia, Summony; Cloud - X-Cut, Deathblow itd. ; Yuffie - Steal, Throw itd. - w ten sposob, kazdy by pelnil jakas konkretna role w druzynie. [/offtop] *mozna przeniesc do tematu o serii ff* ;]
January 19, 201114 yr FF7 teraz co najwyżej dobre? To obecne jRPG-i w takim razie nie są nawet przeciętne. Ssytem materii z siódemki do dzisiaj jest idealny i nie wiem po co Square ciągle kombinuje, zamiast rozbudować stare, ale lepsze i bardziej intuicyjne rozwiązanie. Zgadzam się w 100%. System materii był genialny w swej prostocie.
January 19, 201114 yr FF XIII Versus i XIII-2 w 2011 roku? Im so happy! Nie bądźcie takimi pesymistami Może robią też tę kontynuację by zmazać złe wrażenie z Trzynastki? Ale co ja tam wiem, ja nawet w XIII jeszcze nie grałem :F
January 19, 201114 yr Ssytem materii z siódemki do dzisiaj jest idealny i nie wiem po co Square ciągle kombinuje, zamiast rozbudować stare, ale lepsze i bardziej intuicyjne rozwiązanie. [offtop] System jest dobry w zalozeniach, ale nie do konca dopracowany. Wezmy np. Summony - wiekszosc jest pod koniec gry bezuzyteczna, z kolei KotR to przegiecie w druga strone. Jakis balans by sie przydal. Obecnosc materii sprawia, ze kazda postac jest wlasciwie taka sama i rozni sie jedynie bronia i limitami. Tak samo, jak w przypadku Summonow, czesc postaci, pod koniec gry odchodzi w odstawke (np. Vincent, Cait Sith). Mysle, ze lepiej by bylo, gdyby kazda postac mogla korzystac z innych materii, np. Aeris - biala magia, Summony; Cloud - X-Cut, Deathblow itd. ; Yuffie - Steal, Throw itd. - w ten sposob, kazdy by pelnil jakas konkretna role w druzynie. [/offtop] *mozna przeniesc do tematu o serii ff* ;] Z summonami akurat lepiej to było rozwiązane w FFX, gdzie były przydatne zawsze, choćby do blokowania najsilniejszych ataków. Natomiast KOTR był przegięty, ale i zdobycie jego nie było proste (złoty chocobo). Co do podobnych postaci, to chyba poza FFIX w każdej części postacie pod koniec były do siebie podobne i np nawet Auron mógł być mistrzem magii.
January 19, 201114 yr Materie były genialne, ale IMO 13 lat temu. Gram właśnie w VII bezpośrednio po XIII i niestety dynamika walk w VII, a raczej jej brak, po prostu usypia. System walki w XIII to małe mistrzostwo świata, nieraz udało mi się pokonać przeciwnika dosłownie w ostatniej chwili,. kiedy drużyna słaniała się już na nogach. Poza tym ciężko by było wytłumaczyć obecność materii w 13-stce, to była przecież skondensowana energia mako. Chyba, że wytłumaczyliby to w fabule jako magiczne kryształy albo coś takiego... Ale wtedy by było, że SE nie potrafi wymyślić nic nowego i oryginalnego, tylko jadą na pomysłach sprzed dekady. Ja się z XIII-2 bardzo cieszę, jeśli SE nie zepsuje nic co mi się podobało w XIII(walki, MUZYKA, fabuła, postaci) i jeszcze dołoży do tego coś naprawdę fajnego to zakup w dniu premiery gwarantowany, w sumie będzie to pierwszy odkąd posiadam ps3 Tak poza tym to mój pierwszy post tutaj, więc witam wszystkich na forum
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.