Opublikowano 17 marca 201411 l Nie wyznaję zasady "po XX minutach/godzinach gra robi się dobra". 20 min spędziłem na jakże "śmiesznym" włączaniu i wyłączaniu auto-lock-on i pływaniu na smoku i stwierdziłem, że szkoda mego czasu. no zje.bałeś czyli nawet nie trafiłeś do kosmosu?
Opublikowano 17 marca 201411 l Nie. Przeczytałem na wiki o grze, co jest dalej. No fajno, mieszanka gatunkowa we flashu na prochach. Trudno, ajwyraźniej jestem (pipi)ym każualem, co nie wysiedzi przy grze więcej jak 5min jeśli coś w międzyczasie nie wybuchnie, i nie jestem w stanie docenić artyzmu żabki na smoku wcinającej owady przez ponad 20min. Będę chciał tracić swój czas na bezcelowe klikanie, to wejdę do Console Wars, czy coś.
Opublikowano 17 marca 201411 l Pierwsza sekcja frog fractions to kilka minut chyba, że ktoś nigdy nie spróbuje zejść do wody. moim zdaniem to był genialny patent kiedy nie miało się pojęcia czym jest tak gra i odkryło się ten bonus. Klikanie w tej grze jest tak samo bezcelowe jak w każdym innym tytule jaki kiedykolwiek powstał, więc problemu nie widzę.
Opublikowano 17 marca 201411 l Genialny? Naprawdę? Fajny pomysł na prostą giereczkę, ale umówmy się, że Hotline Miami to nie jest. Boże, jeszcze co najmniej pół roku do Hotline Miami 2. Od dawna, dawna nie czekałem tak na żadną gierkę. Hotline Miami jest jedną z niewielu gier ostatniej dekady, które weszły w okolice mojego top 10 wszech czasów. Było też Xenoblade i parę gier Nintendo, ale tutaj na dwójkę nie czekam, bo nie mam Wii U. I może Shadow of the Colossus, których nowa gra pewnie nigdy nie wyjdzie. No i może Fez, którego twórca rzucił gry. Kurde, Hotline Miami 2 to jedyny zbawca, przez tę grę czuję się jak te wszystkie dzieciaki w działach growych, czujących niecierpliwość aż gierka wyjdzie, chociaż już tyle mają do robienia przez ten czas. Edytowane 17 marca 201411 l przez ogqozo
Opublikowano 17 marca 201411 l Żeby tylko nie było drugiej traumy.Taki poziom fajny jest na pierwsze przejście, ale później psuje płynność gry, dlatego często kończę playthrough na Deadline, bo wszystkie najlepsze rozdziały mam w tym momencie za sobą (poza fun games).
Opublikowano 17 marca 201411 l Jak dla mnie, Trauma ma tę samą cechę co wszystkie inne rozdziały, czyli w(pipi)ia za pierwszym, drugim i dziesiątym razem, dochodzisz stopniowo coraz dalej, ale jak już raz przejdziesz, to idzie bez problemu, bo wiesz, co masz robić w jakim tempie. Ale tak, z racji tempa wkurzenie jest dużo większe przy każdej wtopie. Ale za drugim razem nie miałem problemu i tak.
Opublikowano 18 marca 201411 l Co sądzicie o nadciągającym Hyper Light Drifter? Wygląda pięknie, ale mam obawy, że gameplay będzie pusty.
Opublikowano 19 marca 201411 l No zobaczymy, jaki będzie. Reżyser nigdy wcześniej nie robił gry, był grafikiem i designerem, no i robiąc zajawki gry strasznie dużo gada o tym, jakie gry naśladuje, to nie są znaki do specjalnej podjary. Programistą jest jednak koleś od Samurai Gunn, dobra gierka. Muzykę robi gość od Feza.
Opublikowano 19 marca 201411 l Były już spory na ten temat w tym wątku. Klimat i oprawa moim zdaniem świetne i głównie z tego powodu się grą zainteresowałem. Co do reszty - zobaczymy. Szału się prawdę mówiąc nie spodziewam ani niczego przełomowego, ale jeśli gra będzie miała ręce i nogi (nawet jeśli będzie zwykłym hack'n'slashem), to jak najbardziej po nią sięgnę.
Opublikowano 27 marca 201411 l Jest data premiery darmowego dodatku do świetnego FTL: Faster Than Light. 3 kwietnia 2013 roku! The time has come! We will release both FTL for the iPad and the FTL: Advanced Edition expansion on April 3rd! As a reminder, FTL: Advanced Edition is a free content expansion for FTL. All current (and future) customers will receive this update regardless of where they purchased it. Prior to release, we will post detailed instructions on how to get the update from whatever digital vendor you originally purchased FTL.
Opublikowano 27 marca 201411 l Jest data premiery darmowego dodatku do świetnego FTL: Faster Than Light. 3 kwietnia 2013 roku!Znaczy, każą nam cofnąć się w czasie? Mam nadzieję, że osoby, które kupiły wersję z soundtrackiem dostaną także nowe utwory muzyczne w komplecie.
Opublikowano 27 marca 201411 l DAMN! Szybciej niż prędkość światła = podróże w czasie Oczywiście 3 kwietnia 2014.
Opublikowano 28 marca 201411 l Świetnie, z chęcią przejdę po raz... pierwszy... jak dobrze pójdzie... Edytowane 28 marca 201411 l przez ogqozo
Opublikowano 29 marca 201411 l twórcy OlliOlli robią grę, która można nazwać Vanquishem w 2D czyli trudną strzelanką z cover systemem i nazwa się Not a Hero. I jest rozwnięciem ich darmowej gry U R NOT HERO Zapowiada się na srogi pecetowy eks. Czekam hardo. Edytowane 29 marca 201411 l przez _Be_
Opublikowano 29 marca 201411 l Mi się nie podoba . Tak jak dotychczas indory celowały w stylistykę 16 lub 8-bitową, to ta gra wygląda jak z Atari 2800.
Opublikowano 30 marca 201411 l woah, przypomniały mi się czasy grania w 1942 Czy ktoś potrafi grać w tę grę? Pograłem w nią trochę i jest zarąbista, chociaż w zasadzie wszystko czym jest gra polega na tym, że próbuję sterować i mi nie wychodzi. Z recenzji które czytałem wynika, że chyba tak ma być, ale nadal... może w to się powinno grać klawiaturą albo myszką?
Opublikowano 3 kwietnia 201411 l widzę spoko trend na exploration games, dodaliby wersję na oculusa i widzę duży potencjał
Opublikowano 3 kwietnia 201411 l Soundtrack z FTL Advanced Edition udostępniony jest za darmo (wystarczy wpisać cenę 0$) - http://benprunty.bandcamp.com/album/ftl-advanced-edition-soundtrack Na Steamie nadal update się nie pojawił, choć podobno iPady i GOG już grają.
Opublikowano 4 kwietnia 201411 l Nie chce mi się pisać na blożku więc nie wiem, napiszę tutaj o dwóch ostatnio ogranych gierkach. Jazzpunk - gra na swój sposób rewelacyjna, choć technicznie uboga i mało przyjemna. Fani easter eggów z MGS-a mają tutaj całą grę będącą drugtripową parodią gier video w przemyślanym, zaskakującym stylu. Steamworld Dig - gra bardzo prosta, kop w dół, uzbieraj minerałów na zakup lepszego sprzętu, żeby kopać jeszcze lepiej w dół. Dobre tempo i nieco przyjemności z rozwoju, ale ów rozwój po najwyżej paru godzinach wychodzi jako ubogi, za to elementy wiązane z platformówkami nie mają w sobie wielkiej precyzji. Ot, tani indyk na krótką dystrakcję, nic, o czym będziecie opowiadać dzieciom.
Opublikowano 4 kwietnia 201411 l widzę spoko trend na exploration games, dodaliby wersję na oculusa i widzę duży potencjał Wyglada doje.bka, tylko po Proteus i Dear Esther mam juz troche dosyc... oby tylko fenomen indie trwal wiecznie Ktos juz slyszal, ktos juz gral w to? Ze niby strategia, rpg i w ogole wszystkiego po trochu w pirackim swiecie( ktorym sie mega jaram). Alfa juz chyba dryfuje po sieci https://www.youtube.com/watch?v=Q3yHKGGCcGs#t=30 Edytowane 6 kwietnia 201411 l przez okens
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.