Opublikowano 8 czerwca 201113 l Bandi, grales w Burnouta Paradise? Jesli tak to wiesz, jaka tam jest dynamika przy jezdzie szybkimi samochodami na nitro. Spogladanie tam na mape moze skutkowac rozbiciem sie o murek / inne auto, wiec na dobra sprawe ogranicza sie do zerkniecia na ulamek sekundy (ktory i tak nie pozwoli nam sie rozeznac dokladnie, tylko mniej wiecej). A tam mapa jest na ekranie. No to wyobraz sobie, co by bylo, jakbys przy tej dynamice urywajacej jajca musial wzrok rzucic nie na inna czesc ekranu, tylko na pada ktorego trzymasz w rece? Efekt bylby jeszcze gorszy. Edytowane 8 czerwca 201113 l przez Yabollek007
Opublikowano 8 czerwca 201113 l Dla mnie innowacyjną firmą nie jest Nintendo a właśnie Sony. 10 lat temu wyobrażałem sobie granie tak jak to widzi teraz Sony czyli super realistyczna grafika plus obraz 3D. Nintendo pozostaje technologicznie z tyłu a przy ich pomysłach wysiadają nawet starzy wymiatacze. Nawet nie wiem w co i jak miałbym grać na tym kontrolerze. Tylko wtedy wyszło N64 które graficznie zmiotło PSX i wprowadziło analoga i wibracje, które sony szybciutko skopiowało Sony jest innowacyjną firmą, czy kopiarką sprawdzonych rozwiązań? Układ przycisków w padzie to też nie jest ich pomysł. Tak samo ergonomia kontrolera. Fakt, że zebrali większość fajnych rozwiązań do kupy i wyszło im to na 4 (w skali 6) Bandi, grales w Burnouta Paradise? Jesli tak to wiesz, jaka tam jest dynamika przy jezdzie szybkimi samochodami na nitro. Spogladanie tam na mape moze skutkowac rozbiciem sie o murek / inne auto, wiec na dobra sprawe ogranicza sie do zerkniecia na ulamek sekundy (ktory i tak nie pozwoli nam sie rozeznac dokladnie, tylko mniej wiecej). Grałem i faktycznie ciężko oderwać wzrok od gry, ale czy taka gra jak Burnout musi mieć mapkę na tym kontrolerze??? W poprzedniej wypowiedzi na przykładzie Ridge Racera i 3DS napisałem już co o tym myślę Edytowane 8 czerwca 201113 l przez Bandi
Opublikowano 8 czerwca 201113 l Dla mnie innowacyjną firmą nie jest Nintendo a właśnie Sony. 10 lat temu wyobrażałem sobie granie tak jak to widzi teraz Sony Eeee... to jest chyba dokładne przeciwieństwo innowacyjnności.
Opublikowano 8 czerwca 201113 l http://www.youtube.com/watch?v=vMoMs7l5ne0&feature=player_embedded Sama prawda (przynajmniej w większości). Tak właściwie po cholerę komu kontrolery ruchu, które nawet w najmniejszym stopniu nie imitują to tego co się dzieje na ekranie. Po co zmieniać coś co od zawsze się sprawdzało. Dla mnie innowacyjną firmą nie jest Nintendo a właśnie Sony. 10 lat temu wyobrażałem sobie granie tak jak to widzi teraz Sony czyli super realistyczna grafika plus obraz 3D. Nintendo pozostaje technologicznie z tyłu a przy ich pomysłach wysiadają nawet starzy wymiatacze. Nawet nie wiem w co i jak miałbym grać na tym kontrolerze. Widzisz, wyobraźnia mózgów Big N nie zna granic, skoro Ty nie potrafisz wyobrazić jej sobie
Opublikowano 8 czerwca 201113 l Nie no, ludzie. Ja wiem, ze od nowej generacji developerzy jakos nie pokazuja, ze grzesza inteligencja i dostajemy same cawadoody, kilzony czy inne halo, ale zeby myslec ze kompletnie caly hud bedzie wywalony z ekranu... No powiedzmy - Battlefield. Mala mapka w rogu ekranu, albo ledwie znaczek z indykatorami gdzie sa punkty. Na kontrolerze - pelna mapka. Masz chwilke odpoczynku pomiedzy napierdalaniem - spogladasz na kontroler gdzie masz cala mape + punkty + tymczasowo oznaczeni przeciwnicy. To samo Burnout. Myslenie, ze we wszystkich grach bedziemy ogarniac dwa ekrany na raz juz nawet nie jest dziwne tylko po prostu upośledzone. Dajcie tym biednym developerom szanse pokazania, ze takimi tłukami nie są. Albo powiedzmy, Mario. Na ekranie normalnie sobie smigamy w pelnym 3D a'la Sunshine lub 64, ale natrafiamy na standardowo-mariową rurę. No to wchodzimy i akcja przechodzi na maly ekran. Zbieramy co mamy zebrac i wychodzimy. Bam, jestesmy na duzym ekranie.
Opublikowano 8 czerwca 201113 l Dla mnie innowacyjną firmą nie jest Nintendo a właśnie Sony. 10 lat temu wyobrażałem sobie granie tak jak to widzi teraz Sony Eeee... to jest chyba dokładne przeciwieństwo innowacyjnności. Czyli jak ludzie wyobrażają sobie że samochody za 10 lat będą latać i jakaś firma tego dokona to nie jest innowacyjna??
Opublikowano 8 czerwca 201113 l Kilka gifow z tech-dema Zeldy (smiga w 1080p): Oddalbym kazdego exa z PS3/X360 zeby moc zagrac w taka Zelde.
Opublikowano 8 czerwca 201113 l Pewnie to jest możliwe tylko za 5 lat to już niestety takie coś aż tak jarać gały już nie będzie ale zrobiłbym jak Kolega wyżej i to bez chwili zastanowienia.
Opublikowano 8 czerwca 201113 l A wiecie, że HUD przeszkadza w grach 3D? Zagrajcie sobie na przykład w Gran Turismo na telewizorze 3D. Nintendo znalazło lekarstwo na ten problem
Opublikowano 8 czerwca 201113 l Szczerze to boję się tego kontrolera (?) , jeżeli chodzi o Nintendo to u mnie nowe doświadczenie heh
Opublikowano 9 czerwca 201113 l Dla mnie innowacyjną firmą nie jest Nintendo a właśnie Sony. 10 lat temu wyobrażałem sobie granie tak jak to widzi teraz Sony Eeee... to jest chyba dokładne przeciwieństwo innowacyjnności. Czyli jak ludzie wyobrażają sobie że samochody za 10 lat będą latać i jakaś firma tego dokona to nie jest innowacyjna?? Czyli jakie, to że wprowadzili steam'a na konsole, instalki w grach, to ma być ta innowacja, no faktycznie względem PC, to jest to innowacja...
Opublikowano 9 czerwca 201113 l Bardzo innowacyjne jest Sony - Kopiują Xbox Live pozostaiając dziury jak w serze dla włamywaczy. Promują nowe nośniki, bo walczą o rynek - mają potem z takiego blu-raya kase. Dają możliwość korzystania z linuxa aby sprzedać troche więcej konsol a potem tą funkcjonalność użytkownikom zabierają. Co jak co - lubię ich konsole ale pomnika tej firmie bym nigdy nie postawił za całokształt. Koniec offtpou. Tak sobie pomyślałem - Dead Space na Wii U - to byłby czad - rozglądanie się jak usłyszymy szelest np z lewej strony Nie takie zwykłe tylko jakiś tryb noktowizyjny by się włączał Edytowane 9 czerwca 201113 l przez Bandi
Opublikowano 9 czerwca 201113 l Układ przycisków w padzie to też nie jest ich pomysł. Tak samo ergonomia kontrolera. Fakt, że zebrali większość fajnych rozwiązań do kupy i wyszło im to na 4 (w skali 6) nie wiem czy te twoje 4 maja tyczyc dualshocka czy ogolnie poczynan sony, ale jesli chodzi o pada to jest niezaprzeczalnie najlepszy ze wszystkich konsol, a dowodem na to jest to ze prawie wcale sie nie zmienił od ponad 10 lat gdy tymczasem pozostale firmy trzaskaja po kilka nowych kontrolerów do jednej konsoli (np balon pierwszego Xa , albo classic kontroler do wii zasapiaony potem wersją pro itp) A wiecie, że HUD przeszkadza w grach 3D? Zagrajcie sobie na przykład w Gran Turismo na telewizorze 3D. Nintendo znalazło lekarstwo na ten problem a wiadomo coś żeby nowe wii mialo mieć gry w 3D ? bo nic o tym nie slyszalem Edytowane 9 czerwca 201113 l przez Yano
Opublikowano 9 czerwca 201113 l @Bandi Ze tak to ujme - WTF? Dostosowywanie sie do standardow nazywasz kopiowaniem (w kontekscie pejoratywnym)? Co, lepiej by bylo, gdyby tak jak Nintendo, postawili na archaiczna i niedopracowana usluge sieciowa (jakies kody oddzielne dla kazdej gry itd)? A z blu-ray'em to niby ma byc argument przeciwko SONY ? Zartujesz chyba? Jak mozna rozwiazanie, ktore zapobiega wydawaniu gier na kilku plytach i pozwala ogladac filmy na blu-ray, uznac za minus? A danie linuxa zeby sprzedac troche wiecej konsol - sam nie wiem po co go dali (w sensie co nimi kierowalo), ale nie sadze zeby byl to zysk. Jedynie niewielki odsetek uzytkownikow PS3 z niego korzystalo (a u jeszcze mniejszego byl to argument decydujacy przy wyborze konsoli). A ja predzej pomnik postawie za to co ostatnio robi SONY niz dla Nintendo. Wypuscili Wii, ktore mialo potencjal - a ktory zostal zmarnowany. Ile jest wartych uwagi gier na ta konsole? Bidnie to sie ma do X360 / PS3. Tak na dobra sprawe to dopiero teraz zakup Wii moze byc usprawiedliwiony - 5 lat zajelo jej zebranie jakiejkolwiek porzadnej biblioteki gier [czyt: usprawiedliwiajacej zakup konsoli]. SONY moze nie ma tyle oryginalnych pomyslow jesli chodzi o hardware (badz co badz, Nintendo wypuscilo Wii ktore zapoczatkowalo trend gier ruchowych, Dual Screena) ale jesli chodzi o gry to zdecydowanie bardziej dba o swoich klientow. Wystarczy popatrzec ile wydalo samych exclusivow. I wlasnie w tej materii predzej postawilbym pomnik SONY niz Nintendo. Co do wlamu na PSN - przez tyle lat zadnych problemow z nim nie bylo. Dopiero teraz sie do niego dobrali. Oczywiscie, SONY nie powinno do tego dopuscic, ale nie przesadzajmy. Miejmy tylko nadzieje ze nauczylo sie na swoich bledach i sie to nie powtorzy, bo wtedy to juz faktycznie bedzie przegiecie. Edytowane 9 czerwca 201113 l przez Yabollek007
Opublikowano 9 czerwca 201113 l @Bandi Ze tak to ujme - WTF? Dostosowywanie sie do standardow nazywasz kopiowaniem (w kontekscie pejoratywnym)? Co, lepiej by bylo, gdyby tak jak Nintendo, postawili na archaiczna i niedopracowana usluge sieciowa (jakies kody oddzielne dla kazdej gry itd)? Helooł? Co było po pokazie Wiilota? Sony szybko wmontowało w kontroler czujniki ruchu - to nazywasz dostosowaniem do standardów - jakiego standardu, skoro to był nowy pomysł? A z blu-ray'em to niby ma byc argument przeciwko SONY ? Zartujesz chyba? Jak mozna rozwiazanie, ktore zapobiega wydawaniu gier na kilku plytach i pozwala ogladac filmy na blu-ray, uznac za minus? Jak widać płyty DVD DL jakoś nie ograniczają X360, fakt pojemność jest istotna i to jest plus, ale nie zapominajmy o wadach Blu-Ray - jego szybkość odczytu jest znacząco niższa niż w przypadku DVD. Zamiast ulepszyć napęd Blu-Ray Sony wpakowało pierwszą wersję - tak na prawdę po to, aby wygrać wojnę z Blu Ray na rynku Video a nie dla dobra graczy A danie linuxa zeby sprzedac troche wiecej konsol - sam nie wiem po co go dali (w sensie co nimi kierowalo), ale nie sadze zeby byl to zysk. Jedynie niewielki odsetek uzytkownikow PS3 z niego korzystalo (a u jeszcze mniejszego byl to argument decydujacy przy wyborze konsoli). I tu się mylisz - zysk ogromny z uniknięcia podatków, bo PS3 sprzedawali wtedy jako komputer a nie konsola. Co do graczy - wyobraź sobie, że niektórzy korzystali z tej funkcjonalności i to był powód do zakupu np PS3 a nie X360 + jakiś tani netbook czy coś Co do wlamu na PSN - przez tyle lat zadnych problemow z nim nie bylo. Dopiero teraz sie do niego dobrali. Oczywiscie, SONY nie powinno do tego dopuscic, ale nie przesadzajmy. Miejmy tylko nadzieje ze nauczylo sie na swoich bledach i sie to nie powtorzy, bo wtedy to juz faktycznie bedzie przegiecie. Kolego, naprawili niby PSN i pozostawili ogromną lukę na stronie WWW w opcji przywracania hasła. O tym, że ten element zaniedbali wiedziałem jeszcze przed włamem o czym pisałem np Figaro przez GG, więc skoro ja takie luki dostrzegam a nie jestem żadnym hakerem to co osoby, które się na tym lepiej znają
Opublikowano 9 czerwca 201113 l Albo powiedzmy, Mario. Na ekranie normalnie sobie smigamy w pelnym 3D a'la Sunshine lub 64, ale natrafiamy na standardowo-mariową rurę. No to wchodzimy i akcja przechodzi na maly ekran. Zbieramy co mamy zebrac i wychodzimy. Bam, jestesmy na duzym ekranie. Ale na cholerę mi to? Jak dla mnie, po wejściu do rury, akcja może toczyć się dalej na tv. Wyciskacz kasy, żenada.
Opublikowano 9 czerwca 201113 l Bandi, w momencie kiedy developerzy odpowiednio wgrywaja dane na blu-ray, szybkosc wcale jakos nie ustepuje DVD. Na obu nosnikach po prostu trzeba stosowac inne metody (a wielu developerow idzie na latwizne). Tak w ogole, to powiniennes zrozumiec to jest BIZNES. Nie mozna pozostawac biernym wobec dzialan konkurencji. Moge ci na 100% zagwarantowac, ze jesli rozwiazanie Nintendo z tym padem sie przyjmie, to zarowno SONY jak i M$ sie jakos do tego odniosa. Kto nie idzie do przodu, robi krok wstecz i trzeba o tym pamietac. Co, wg. ciebie biznes powinien sie toczyc na prawach zasad z piaskownicy? Ma byc tak, ze jeden krzyczy "ZAKLEPANE" a reszta potulnie podwija ogony? Co do Linuxa - tak jak powiedziales, dla niektorych, wiec dla bardzo malej liczby osob. A zysk polegal na wykorzystaniu kruczka prawnego, a nie nabijania kabzy na ludziach zainteresowanych linuxem, co sugerowales w swojej wypowiedzi. A ta luka - tak, blad, tyle ze to bylo dopiero co po podniesieniu PSN. Przeoczyli jedna rzecz - ale i tak nic wielkiego sie nie stalo. Co, wlamali sie komus z forum na konto? Wiec kwestia tylko czy taka ogromna wpadka (brak uslugi sieciowej przez grubo ponad miesiac, wyciek danych itp itd) sie powtorzy. Dla mnie liczy sie to, ze przez te wszystkie lata (pomijajac przerwe w dzialaniu PSN) nie mialem zadnych problemow i wszystko dzialalo tak jak trzeba. Jednak z tego co widze, niektorzy ludzie przekreslaja wszystko widzac jeden blad. Edytowane 9 czerwca 201113 l przez Yabollek007
Opublikowano 9 czerwca 201113 l Tak w ogole, to powiniennes zrozumiec to jest BIZNES. Nie mozna pozostawac biernym wobec dzialan konkurencji. Moge ci na 100% zagwarantowac, ze jesli rozwiazanie Nintendo z tym padem sie przyjmie, to zarowno SONY jak i M$ sie jakos do tego odniosa. ... Co, wg. ciebie biznes powinien sie toczyc na prawach zasad z piaskownicy? Ma byc tak, ze jeden krzyczy "ZAKLEPANE" a reszta potulnie podwija ogony? Nie czytasz ze zrozumieniem, przecież ja dokładnie o tym pisałem Dla mnie liczy sie to, ze przez te wszystkie lata (pomijajac przerwe w dzialaniu PSN) nie mialem zadnych problemow i wszystko dzialalo tak jak trzeba. Jednak z tego co widze, niektorzy ludzie przekreslaja wszystko widzac jeden blad. Przepraszam, ale wyciągasz pochopne wnioski i wyolbrzymiasz. Korzystam dalej z PSN, bo być może zrezygnuję z Xbox Live jeżeli faktycznie w końcu udało im się załatać PSN. Nie zrezygnowałem z PSN ale łatwo też nie było - zmiana wszystkich podobnych haseł (na szczęście nie tych samych używałem wszędzie ale modyfikacji) Edytowane 9 czerwca 201113 l przez Bandi
Opublikowano 9 czerwca 201113 l Szkoda, że dalej będą stosować jakieś optical disci. Marzy mi się powrót do kartridży, teraz do jakiś kart SD czy coś w tym stylu. Szybki odczyt danych no i wytrzymałość większa, nie mogę strawić kiedy widzę rysy na płycie a przy zakupie używek jest to zbyt częste.
Opublikowano 9 czerwca 201113 l tak na prawdę po to, aby wygrać wojnę z Blu Ray na rynku Video a nie dla dobra graczy To ogromne korporacje produkujące konsole chcą być liderami rynku i zarabiać pieniądze? Niesamowite. Edytowane 9 czerwca 201113 l przez Hela
Opublikowano 9 czerwca 201113 l Albo powiedzmy, Mario. Na ekranie normalnie sobie smigamy w pelnym 3D a'la Sunshine lub 64, ale natrafiamy na standardowo-mariową rurę. No to wchodzimy i akcja przechodzi na maly ekran. Zbieramy co mamy zebrac i wychodzimy. Bam, jestesmy na duzym ekranie. Ale na cholerę mi to? Jak dla mnie, po wejściu do rury, akcja może toczyć się dalej na tv. Wyciskacz kasy, żenada. No to nie kupisz, po co sie pruć?
Opublikowano 9 czerwca 201113 l Układ przycisków w padzie to też nie jest ich pomysł. Tak samo ergonomia kontrolera. Fakt, że zebrali większość fajnych rozwiązań do kupy i wyszło im to na 4 (w skali 6) nie wiem czy te twoje 4 maja tyczyc dualshocka czy ogolnie poczynan sony, ale jesli chodzi o pada to jest niezaprzeczalnie najlepszy ze wszystkich konsol, a dowodem na to jest to ze prawie wcale sie nie zmienił od ponad 10 lat gdy tymczasem pozostale firmy trzaskaja po kilka nowych kontrolerów do jednej konsoli (np balon pierwszego Xa , albo classic kontroler do wii zasapiaony potem wersją pro itp) Hmmm przez ~8 lat miałem okazje korzystać z dualshocka i nie wmówisz mi że jest najlepszy ze wszystkich.Odkąd pojawił sie pad od X360 nie chcę mieć już doczynienia z dualshockiem, precyzja gałek, ergonomia, kształt brak syndromu bolących kciuków jest po prostu idealny i co do tego to nie jest tylko moja opinia znam osoby, które mocno rozpaczały przeskok na PS3.Co do Niny to już bywało rożnie, przy każdym nowym systemie Shigeru robi eksperyment, które nie zawsze spisywały się na piątkę. Edytowane 9 czerwca 201113 l przez Bushisan
Opublikowano 9 czerwca 201113 l Pad od Gamecube jest świetny (trochę dziwne triggery), classic controller jak i classic pro dla Wii również
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.