Skocz do zawartości

Silent Hill HD Collection


Słupek

Rekomendowane odpowiedzi

Wina PS3? Niech się lepiej od razu przyznają, że zwyczajnie nie radzą sobie z opanowaniem tej konsoli. Bullshit i tyle.

Gościu nie miał nic wspólnego z kolekcją, bo od jakiegoś czasu siedzi w SONY bodajże (to on robił Siren: Blood Curse? Nie pamiękam). Co nie zmienia faktu, że jak ktoś w komentarzach wspomniał, można było to zrobić innymi sposobami niż w oryginale i pewnie byłoby git.

Odnośnik do komentarza

Koleś plecie coś o braku przeźroczystych teł na PS3, ale jakoś w takim Heavy Rain mamy obecną mgłe i jest spoko. To tylko takie usprawiedliwianie dawnych kolegów. Na X360 ta kolekcja wygląda chyba tak samo więc to czyste (pipi)enie.

O ile mi wiadomo to za kolekcję nie odpowiadają Japończycy, więc nie sądzę, by Ito miał kogo bronić. Ostatnie dwa Silenty na duże konsole wyglądają kiepsko i nijak mają się do ich odpowiedników na ps1/2 (SH1,2,3,4), które graficznie były czołówką gier w swoich czasach. Wniosek prosty - zabrać serię czeskim i amerykańskim partaczom, reaktywować Team Silent i problem z głowy.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

O ile mi wiadomo to za kolekcję nie odpowiadają Japończycy, więc nie sądzę, by Ito miał kogo bronić. Ostatnie dwa Silenty na duże konsole wyglądają kiepsko i nijak mają się do ich odpowiedników na ps1/2 (SH1,2,3,4), które graficznie były czołówką gier w swoich czasach. Wniosek prosty - zabrać serię czeskim i amerykańskim partaczom, reaktywować Team Silent i problem z głowy.

 

Team Silent odpowiadali za SH4 The Room, a ta gra choć fabularnie była niezła, to miała najsłabszy gameplay w całej serii. Brak radia, latarki z tego co pamiętam też nie było. Ograniczony inwentarz, ciągły backtracking, irytujące duchy które dało się zatrzymać tylko na jakiś czas, beznadziejne bronie typu kije golfowe, które zupełnie nie były do niczego potrzebne, a po zniszczeniu nie dało się ich automatycznie wywalić i trzeba było wracać do pokoju.

Jak dla mnie to ta część była już gwoździem do trumny.

Odnośnik do komentarza

O ile mi wiadomo to za kolekcję nie odpowiadają Japończycy, więc nie sądzę, by Ito miał kogo bronić. Ostatnie dwa Silenty na duże konsole wyglądają kiepsko i nijak mają się do ich odpowiedników na ps1/2 (SH1,2,3,4), które graficznie były czołówką gier w swoich czasach. Wniosek prosty - zabrać serię czeskim i amerykańskim partaczom, reaktywować Team Silent i problem z głowy.

 

Team Silent odpowiadali za SH4 The Room, a ta gra choć fabularnie była niezła, to miała najsłabszy gameplay w całej serii. Brak radia, latarki z tego co pamiętam też nie było. Ograniczony inwentarz, ciągły backtracking, irytujące duchy które dało się zatrzymać tylko na jakiś czas, beznadziejne bronie typu kije golfowe, które zupełnie nie były do niczego potrzebne, a po zniszczeniu nie dało się ich automatycznie wywalić i trzeba było wracać do pokoju.

Jak dla mnie to ta część była już gwoździem do trumny.

Zaraz, zaraz. Przecież dyskutowaliśmy o grafice. Chociaż i tak nie zgadzam się z tobą co do SH4. Dla mnie to bardzo dobry SH, dużo lepszy od ostatnch wynalazków. A brak latarki (moim zdaniem to żaden argument przeciw SH4), radia, pomysł z pokojem tylko jest dowodem na to, że w przeciwieństwie do Double Helix czy Vatra games, Team Silent miało jaja i nie poszło ze zmianami po najmniejszej lini oporu.

Odnośnik do komentarza

Nie wiem czy ktoś pamięta, ale wizerunek SH4 zawdzięczamy w dużej mierze faktowi, żę SH4 miało być inną grą, a dopiero później dostosowano ją do realiów Cichego Wzgórza. Tym samym wyszło inaczej, ale wciąż bardzo dobrze, klimatycznie i strasznie - motyw z mieszkaniem uznaje w osobistym rankingu za najstraszniejszą rzecz w historii gier.

Odnośnik do komentarza

Oprawa w SH4 też ogólnie była gorsza niż w SH3, jedyny moment który robił wrażenie to las, ale tak to jest jak się grę robi w rok. Trzeba jednak przyznać, że Silent Hill jeszcze wtedy utrzymywał wysokie standardy wizualne., kolejne części przy topowych grach już mocno odstawały. Co do zmian zdania nie zmienię, dla mnie to był krok w tył. W poprzednich częściach nie było tyle backtrackingu i ograniczonego ekwipunku. Usunięcie radia to największa pomyłka, które mocno budowało klimat niepokoju, gdy słyszało się coś w oddali, ale jeszcze tego nie widziało. Tutaj dochodzimy do kolejnej wspaniałej nowości jaką były same jasne lokacje. Z późniejszych części SH, takie Shattered Memories zjada czwórkę bez problemu.

Odnośnik do komentarza

czy na iksboksie to tak samo źle wygląda ? stestuje wieczorem lub jutro to zedytuję.ale teraz chciałbym wiedzieć

Tak, na X360 wygląda tak samo. Nie przycina jednak tak długo jak na PS3, z tego co widziałem - freeze trwa góra 0,5 sekundy i leci dalej. Najgorzej gra wygląda podczas płynięcia łódką - tak jak na screen'ie od Zwyrodnialca.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.