Opublikowano 20 grudnia 201212 l Trailer całkiem całkiem, będę w to grał. Miasto brzydkie, ale za to asasyński płaszczyk bardzo fajnie zrobiony.
Opublikowano 20 grudnia 201212 l Mi sie podoba, nie rozumiem hejtingu na grę która jeszcze nie wyszła, ba, ma dopiero jeden trailer. Fabułą już sie nawet nie będe przejmował, chce tylko zeby była w minimalnym stopniu wciagająca i żeby gameplay był zajawkowy. I tak zagram, jak w każdego finala.
Opublikowano 20 grudnia 201212 l Skopiuje to co napisałem w komentarzach na ppe ;] Wygląda na to, że system walki nie będzie już polegał na wyborze komendy "strzałeczką" i akceptacji iksem, tylko będą one przypisane do poszczególnych klawiszy. Widać cztery komendy i są używane one dość szybko po sobie, więc pewnie ta na górze będzie przypisana do trójkąta, na dole do iksa, po prawej do kółka i po lewej do kwadratu(i na klocu analogicznie). Imo dobry krok, bo system walki XIII jest zbyt dynamiczny na bawienie się w wybieranie komend ww "strzałką". I tak wszyscy wiemy że klepało się auto battle bez przerwy. Teraz z tego co widać nie ma już tej opcji, bo tez wybór komend będzie o wiele łatwiejszy i szybszy. Krok w dobrą strone imo, koniec klepania tylko X,X,X,X,X ;] Widać też że pasek ATB jest rozwinięty (100 pkt) i schodzi o wiele wolniej, to znaczy, że będzie można trzaskać niezłe combosy. Mam nadzieje, że będzie jakiś ciekawy system z tym związany, jak np. w xenogearsach. Właściwie to są chyba 3 paski atb, dla każdej klasy osobny. Wygląda to super, bo jak wcześniej napisałem, system z XIII jest zbyt dynamiczny na klasyczne wybieranie komend, pójscie w strone action rpg to dobry krok
Opublikowano 20 grudnia 201212 l Nie wiem jak skomentować nawet. Jeśli według Toriyamy brakowało nam w 13-2 zjeżdżania na rurze i wchodzenia po drabinach, to myślę, że czeka go nieprzyjemny kontakt z rzeczywistością. A miasto kojarzy mi się z Rabanastre z inna paletą kolorów i dodanymi pseudofuturystycznymi elementami. Aha i jeszcze te okulary na koniec Edytowane 20 grudnia 201212 l przez Hela
Opublikowano 20 grudnia 201212 l 'RAJTONING RITANS FAJNAR FANTAZY SARTIN' chciałbym już FFXV... takie w stylu FFIX. baśniowe, z dużym światem, ze scenariuszem godnym finali za czasów PSX. . w takim razie kup 3ds i modl sie z nami aby SE wydal na europe Bravely Default
Opublikowano 20 grudnia 201212 l Mi sie podoba, nie rozumiem hejtingu na grę która jeszcze nie wyszła, ba, ma dopiero jeden trailer. Fabułą już sie nawet nie będe przejmował, chce tylko zeby była w minimalnym stopniu wciagająca i żeby gameplay był zajawkowy. I tak zagram, jak w każdego finala. Widzę, że dużo już od tych Fifnali nie wymagacie Trailer taki sobie, miasto brzydkie, nowe ciuszki Lighting to kolejny chory pomysł game designerów z SE,choć w sumie to nie pierwszy raz wziąwszy pod uwage "serię" FFXIII. Ogólnie niech już wypuszczę te coś i pogrzebią te FFXIII jednocześnie zabierając się za coś bardziej ambitnego. Na początek niech dadzą Bravely Default na zachód.
Opublikowano 20 grudnia 201212 l No i jeszcze to miasto tętniące życiem xD , nie no naprawdę pojechali po bandzie. Niby mówi się że do trzech razy sztuka (or somethin like that), ale najwyraźniej te pajace dalej nie łapią dlaczego RPGI na handheldach im wychodzą a na stacjonarkach już nie bardzo.
Opublikowano 20 grudnia 201212 l Najlepsze w tym wszystkim jest to, że i tak się to sprzeda bo w tytule jest "magiczne" Final Fantasy XD
Opublikowano 20 grudnia 201212 l FFXIII-2 sprzedało się dużo gorzej od poprzedniczki. Przy odrobinie szczęścia, tendencja się utrzyma
Opublikowano 21 grudnia 201212 l matko jedyna co za shitowy trailer....(pipi)a co się z nimi stało a najgorsze jest to, że czasem na emu albo psp odpale ich klasyki z psx i po prostu nie wyrabiam z nerwów jak oni się po latach stoczyli
Opublikowano 21 grudnia 201212 l Polecam ich pozycje na DS'a, wtedy jeszcze bardziej będzie cię szlag trafiał czemu to co tworzą na handheldy nie są w stanie powtórzyć na stacjonarkach ;] . Ja się tak zastanawiam czy tendecja nowych Finali będzie podobna, wiecie wyjdzie FFXV, rok później FFXV-2/X||V a dwa później obszerne DLC ukazujące prawdziwe zakończenie. Jak oni rzeczywiście chcą już tego typu pozycje co rok wydawać to kariery oni w KFC nie zrobią, bo sorry ale fabuły do RPG'a w rok nie da się sklecić wraz z całym gameplayem bo to śmierdzi stęchlizną i add-on packiem na kilometr.
Opublikowano 21 grudnia 201212 l Chrno-x, nasówa mi się tylko jedna odpowiedż, za bardzo zapatrzyli się na Zachód, i zamiast zrobić takiego Finala, jakiego ludzie oczekują, to oni na siłe, chcą trafić w gusta "amerykańskich dzieciaków", a Ci co czekają na powrót serii do łask, z każdą kolejną odsłoną tego tasiemca (poczynając od XII) po prostu się odnich odwracają. Panom z SE, cieżko zrozumieć, że ludzie oczekują powrotu choćby do klasycznej formuły serii, i za każdym razem próbują ludziom wmówić, że to co teraz im zaoferują, to jest właśnie to czego oczekują... Ja nie mam nic przeciwko eksperymentom, ale niech SE zachowa je dla spin-off'ów, a główny nurt serii zostawią w klasycznej turowej formule, która wbrew pozorom, może być ukazana w formie dynamicznej. Bo dojdzie do takiej sytuacji, że obudzą się w końcu z reką w nocniku. Firma ewidentnie widać od czasów gdy odszedł od nich Sakaguchi, nie ma praktycznie pomysłu, jak dalej ciągnąć tą serię. Jak by ktoś mi jeszcze pare lat temu powiedział, że dupsko SE bedą ratować tytuły pokroju Tomb Raider'a, czy Deus Ex'a, to bym go wyśmiał. A najbardziej w tym całym zamieszaniu szkoda mi marek Enix'a...
Opublikowano 21 grudnia 201212 l W ogóle jak można dać znów Chocoline po tym co zrobili z nią w DLC... Edytowane 21 grudnia 201212 l przez Hela
Opublikowano 21 grudnia 201212 l Jako jeden z nielicznych bardzo jarałem się XIII oraz XIII-2, pewnie dlatego, że jestem erpegowy noob, a przez to niewymagający w tym gatunku odbiorca i podobało mi się nieskomplikowanie, oprawa, system walki i przede wszystkim fabuła (ostatnie dotyczy głównie XIII). Jednak nawet takiemu noobowi jak mi, a przez to pewnie pozostałym setkom tysięcy innych noobów na świecie trzecia trzynastka może się już nie spodobać. Nie wiem co wycisną jeszcze z tej historyjki, która w miare akceptowalne zwieńczenie powinna mieć ostatecznie na XIII-2, nie sądzę, żeby coś zmienili w gameplayu i systemie walki no i korytarze po raz trzeci w sumie troszkę również już cuchną stęchlizną, tym bardziej mając w pamięci, że miało być "tętniące życiem miasto". No i nie podoba mi się do końca design Lightning. IMO najfaniejsza była w pierwszej trzynastce. Mimo wszystko trzymam kciuki, obserwuje rozwój sytuacji i pewnie i tak kupię. Dodam, że XIII-2 kupiłem w dniu premiery w MM za.... 239 PLN i strasznie się zawiodłem i dokończyłem dopiero pół roku później. Z resztą słabsze wyniki sprzedaży XIII-2 mówią same za siebie i pewnie więcej ludzi się wstrzyma, szczególnie patrząc na wątpliwej jakości trzecią część.
Opublikowano 21 grudnia 201212 l Niech bankrutują i sprzedadzą marke FF Nintendo, oni tam zmontują team sakaguchi, uematsu/mitsuda, takahashi i będzie gra generacji
Opublikowano 21 grudnia 201212 l Nie wiem co wycisną jeszcze z tej historyjki, która w miare akceptowalne zwieńczenie powinna mieć ostatecznie na XIII-2 "Ta historyjka" to taki trochę oksymoron, bo XIII-2 tak naprawdę ma niewiele wspólnego z XIII, a LR będzie miało jeszcze mniej, a właściwie to nic oprócz głównej postaci.
Opublikowano 22 grudnia 201212 l Pojawił się nowy zwiastun z Jump Festa, zawiera parę rozszerzonych scen: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=McIjQcx9Vxg Oficjalne screeny: Edytowane 22 grudnia 201212 l przez Snake_Plissken
Opublikowano 22 grudnia 201212 l Ja po XIII teraz czuje się dumny, że się od nich odwróciłem i nie kupiłem XIII-2. O tym krapie nawet nie wspomnę. Dzięki temu dałem szanse innym tytułom i firmom z pomysłem. Dlaczego nie wydadzą czegoś, co jest aktualnie niezłe jak Type-0. Teraz jak chce zagrać w dobrego jrpga muszę odświeżyć po raz kolejny jakiś stary tytuł pokroju FF 8 lub 9 te gry są nie do za(pipi)ania.
Opublikowano 22 grudnia 201212 l 1:40 10 klatek na sekunde XD Straszna bieda, ale system walki na + na pierwszy rzut oka, combosy, guard... koniec mashowania auto battle
Opublikowano 22 grudnia 201212 l Autor 1:40 10 klatek na sekunde XD Straszna bieda, ale system walki na + na pierwszy rzut oka, combosy, guard... koniec mashowania auto battle Mnie zastanawia, czy z eksploracji jesteśmy przenoszeni do walk w stylu singlowych Finali przed-dwunastkowych. Bo to miasto wokół, mam wrażenie, wygląda wówczas jakoś inaczej, to chyba nie to samo co podczas przechadzek Lightning. Jeśli tak, to w grze action-RPG z jedną postacią takie rozwiązanie jest zupełnie bez sensu. : (
Opublikowano 22 grudnia 201212 l Niezłe bullshoty te oficjalne. Przeciez na trailerze to wygląda padacznie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.