Skocz do zawartości

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

chu,jowo słuchaliśmy w takim razie

Wyczuwam negatywną energię?

Dobrze to wygląda jak na taki duży ekran (sku...byk rzuca kamieniami :)).

Nie słuchaj ich bo są zazdrośni, że jeszcze potrafisz cieszyć się "gierkami" jak dziecko a nie patrzysz na cyferki czy tylko na pudełko na półce  :sir:

• Plusik 1

Dla Polygona wszystko jest akurat trudne, tak jednak Game Informer, także podawał już wcześniej, że gra wymaga myślenia, nie parcia na pałę i spotkanie nawet z jednym konkretniejszym przeciwnikiem bardzo szybko może skończyć się śmiercią. 

ale wiesz, że polygon to nie jedna osoba? smieszna jest ta twoja krucjata, mają tam goscia, który cisnie w każde soulsy i recenzował nioha bez problemu udalo mu się go ukończyć ale zaślepiony fanboj nintendo wie oczywiscie lepiej

chu,jowo słuchaliśmy w takim razie

Wyczuwam negatywną energię?

https://m.youtube.com/watch?v=HP4ZJCZMeJg

Dobrze to wygląda jak na taki duży ekran (sku...byk rzuca kamieniami :)).

Nie słuchaj ich bo są zazdrośni, że jeszcze potrafisz cieszyć się "gierkami" jak dziecko a nie patrzysz na cyferki czy tylko na pudełko na półce :sir:

Po prostu kocham swoje wszystkie hobby, co zrobić? :)

Dla Polygona wszystko jest akurat trudne, tak jednak Game Informer, także podawał już wcześniej, że gra wymaga myślenia, nie parcia na pałę i spotkanie nawet z jednym konkretniejszym przeciwnikiem bardzo szybko może skończyć się śmiercią. 

ale wiesz, że polygon to nie jedna osoba? smieszna jest ta twoja krucjata, mają tam goscia, który cisnie w każde soulsy i recenzował nioha bez problemu udalo mu się go ukończyć ale zaślepiony fanboj nintendo wie oczywiscie lepiej

W przeciwieństwie do trolla Twojego pokroju, który sam podchodzi do większości rzeczy i osób tutaj z ignorancją i protekcjonalizmem to Polygona sam czytałem od lat jak i oglądałem ich montaże z gier w które grali. Niestety to, że mają jednego gościa, który pyka w Soulsy (które swoją drogą grą trudną samą w sobie nie są, tak samo NiOh -  są bardzo trudne dla współczesnego "gracza) to wiosny z tego nie czyni.

Oni od dłuższego czasu szukają dziury w całym w swoich recenzjach a gameplaye najwyraźniej muszą być nagrywane z pomocą tego mistrza od Dooma skoro ostatnie montaże z Breath of the Wild inteligencją grającego również nie grzeszą. 

No i akurat kiepski pocisk o fanboju, który od 20 lat kupuje wszystkie platformy i ma wyebane na takich jak Ty, którzy wyciągają czyjeś posty nie mając pojęcia jakie konsole i gry posiada oraz jakie strony przegląda. 

Na koniec powiem tylko, że mam prawo nie trawić jakiejś strony, bo mogą mnie zwyczajnie rozczarowywać swoim poziomem "profesjonalizmu". Zabronisz mi? 

Edyta: 

Uwaga na zagraniczne strony i fora bo zaczęły pojawiać się screeny z Zeldy i nie jest to ukazywany początek gry.....(można się  nadziać na bossów i dungeony).

Edytowane przez chrno-x
  • Plusik 1
Gość ragus

http://www.gamespot.com/articles/zelda-breath-of-the-wild-is-dense-challenging-and-/1100-6448172/?ftag=GSS-05-10aaa0b

Breath of the Wild is, five hours in, an enthralling and surprising experience, and the stories being shared among those playing it at GameSpot are all vastly different. Even though we are all playing the same game, we are envious of each other's unique experiences. Breath of the Wild embodies the freedom and danger that made the first Zelda game so enthralling, and captures the feeling of awe that came when Ocarina of Time hit the scene, in this case by layering unspoken variables into seemingly every facet of the game. Based on our early impressions, it's safe to say that Breath of the Wild will forever change what people expect from the series.

http://www.gamespot.com/articles/zelda-breath-of-the-wild-is-dense-challenging-and-/1100-6448172/?ftag=GSS-05-10aaa0b

Breath of the Wild is, five hours in, an enthralling and surprising experience, and the stories being shared among those playing it at GameSpot are all vastly different. Even though we are all playing the same game, we are envious of each other's unique experiences. Breath of the Wild embodies the freedom and danger that made the first Zelda game so enthralling, and captures the feeling of awe that came when Ocarina of Time hit the scene, in this case by layering unspoken variables into seemingly every facet of the game. Based on our early impressions, it's safe to say that Breath of the Wild will forever change what people expect from the series.

Dotykam się oglądając ich materiał video... 

Gość ragus

Verge:

Its more open nature not only creates a sense that you’re really on a grand adventure, but also makes the world feel more dangerous and unpredictable. You aren’t told how the world works; you discover it. There’s a sense of dynamism that I haven’t experienced in a Zelda game before. While wandering the forest I’ve found myself rescuing travelers from monster attacks, and accidentally stumbling upon a crew of moblins hunting boar. I’ve accidentally sent a massive boulder rolling down a mountain, bashing against trees and critters on its way down. Though small, these moments provide a nice balance to a series that has for some time felt intensely scripted. The world feels alive, like it would continue with or without me.

Wired:

While the game was originally in development as a Wii U exclusive, it looks notably improved on the Nintendo Switch. The highly stylised look is gorgeous, and the game world offers a phenomenal depth of detail. Areas of attraction glitter in the distance, and there's rarely anything you can't get to once it's caught your eye.It may be a very different Zelda, but it's shaping up to be one of the best ever.

Engadget:

Five hours in, it feels like a contender for the strongest game Nintendo has launched a console with since Super Mario 64. If you weren't thinking about playing it before now, I implore you to reconsider that thought.

Retronauts:

So, I've taken a cautious, if hopeful, approach to managing my Breath of the Wild expectations since playing it (and coming away deeply impressed) back at E3 last summer. Would Nintendo really get back to the spirit of the NES, or would this be another example of game creators promising to go back to a long-ago, cherished standard without quite grasping what it was its fans really loved about the older game in the first place?Surprisingly, so far, the answer is: Yes, they got it.

48OURPM.png

ZERO tutoriali, odpalasz i grasz. 

Edytowane przez ragus