Skocz do zawartości

HALO 4 - MULTIPLAYER


Raptor

Rekomendowane odpowiedzi

Kampania jest lepsza jedynie od tej w Reach, krótka, nudna, bez pomysłu.

 

Chyba jedynie ze względu na nostalgię można uznać, że Halo CE i 2 mają lepszą kampanię.

 

Co do multi, jeżeli oceniać je pod kątem CoD wypada jeszcze nawet przyzwoicie, lecz jeżeli spojrzymy na multi przez pryzmat Halo 2,3, nawet Reach jest to gra która nie powinna była powstać pod nazwą Halo.

 

qK2o5.gif

 

Brak stałych punktów gdzie, są brone na mapie, przez co nie ma już kontrolowania mapy i walki o power weapons, czyli tego na czym opierało się H3,

 

Racja.

 

przepotężna DMR ( nie ma sensu używać innych broni),

 

To jakiś żart? Przecież zarówno BR jak i karabin świetlny zabijają 5 strzałami, na bliskie dystanse na dodatek BRka jest lepsza, bo kiedy typek ma bardzo mało osłony to możesz go zdjąć jednym strzałem z BRki, DMR musisz ściągnąć osłonę do końca, dopiero potem headshota walisz. DMR jest tyle lepszy, że ma większy zoom

 

loadoutsy które zabiły idee Halo 2,3,

 

Znaczy się co, że nie startujesz z smg albo arką strzelającą wodą?

 

brak rankingów

 

Jest ponoć ukryty true skill, rangi by jeszcze bardziej zepsuł grę przez cwaniaczków wyjmujących kable i quiterów

 

, pierd..lone ordnance, przez które gra stała się bardzo randomowa ( jak można dostać 3 razy z rzędu needlera, kiedy przeciwnicy dostają snajperki, rakietnice),

 

Racja

 

strasznie nie czytelne menu gry,

 

Też z początku tak uważałem, ale się przyzwyczaiłem.

 

Halo 4 można łatwo uratować, wprowadzić klasyczne playlisty ( takie jak w H3 ), zlikwidować lodautsy i ordnance drops, osłabić znacznie DMR, na mapach ( które nie są złe, znacznie lepsze niż te w Reach) umieścić stałe punkty, gdzie pojawiać się będą power weapony, nie likwidować AA, jedynie zrobić z nich coś na kształt OS, bumble shield, niewidzialności z H3, które będziemy podnosili i będą kończyć się wraz z naszą śmiercią.

 

Czyli w skrócie zrobić dokładnie to, czym nadal jest Halo 3? Wtedy to dopiero populacja by spadła.

 

Obecnie wg. mnie jest to najgorsze Halo jakie kiedykolwiek powstało, seria które zmierza w złą stronę, w stronę CoD, gra która odrzuca od siebie większość wiernych fanów H 2,3. Osobiście oceniam tą grę na 5-6/10 ( chciałem dostać Halo 4, a w zamian dostałem Call of Halo : Future Warfare, czyli nędzną podróbkę CoD i zmarnowałem 180 zł ) Szczerze nie polecam tej gry fanom Halo 3.

 

Nikt mi nie powie, że ta gra jest gorsza od Reach w multi. Brak blooma, armor locka i dobre mapy - tylko te rzeczy czynią Halo 4 lepszym.

Odnośnik do komentarza

prowadzenie fabuły w SP halo 4 jest w moim odczuciu dużo lepsze niż w H3, brak może trochę rozmachu ale w CE też go nie było tak dużo (w końcu to pierwsza część trylogii rozkręcą się) imo dla mnie to jedna z lepszych historii opowiedzianych w tym uni (może ODST troszkę bardziej mi się podobało ale jak nawet tak to niewiele)

 

co do multi to mi pasuję, loadouts się sprawdzają, te gówienka do zbroi nie przeszkadzają i nie pomagają za bardzo (pewnie PV wymiata ale mi się czasem zdrza wogólę ich nie uzywac podczas meczu albo urzyć ze dwa razy - do poprawy jest camo bo kampy są mega irytujący) reszta daję tak subtelny bonus że jak nie masz skilla to i tak na nic Ci się nie przydadzą :P co do Dropów to te na mapie są ok - bo wymuszają ruch a nie kampienie (ok brak kontroli mapy itd, ale to trochę pierdzielenie kluczowe punkty i tak musisz kontrolować bo nic ne ugrasz tylko nie ma tam teraz broni) , ale z osobistymi jest lekka przeginka na Ragnaroku jak masz pecha i kolesie z przeciwnej drużyny się zbiora z 4 snajpami to nie wyjdziesz z za górki (co nie znaczy że mecz masz przegrany nie raz graliśmy ekipą i cisneliśmy cały mecz a i tak w(pipi)liśmy)

 

ogólnie to dla mnie H4 jest tym czym powinien być Reach gdyby go nie było (i nie było Faili z AL i bloomem) myślę że odbiór gry był by dużo cieplejszy przez starych wyjadaczy a tak każdy drochę z dzika patrzy na umiejętności perki itd.

 

z jednym musze się zgodzić - pomimo że gra mi się jak w Halo to jakoś tak czuć że to już nie Bungie, nie wiem jak to wytłumaczyć ... poprostu jest super jednak nie tak samo

 

Halo 4 można łatwo uratować, wprowadzić klasyczne playlisty ( takie jak w H3 ), zlikwidować lodautsy i ordnance drops, osłabić znacznie DMR, na mapach ( które nie są złe, znacznie lepsze niż te w Reach) umieścić stałe punkty, gdzie pojawiać się będą power weapony, nie likwidować AA, jedynie zrobić z nich coś na kształt OS, bumble shield, niewidzialności z H3, które będziemy podnosili i będą kończyć się wraz z naszą śmiercią.

Czyli przerobić multi Halo 4 na Halo 3? W takim razie graj dalej w trójkę, po co się męczysz. Kampania gorsza od tego dziadostwa z Halo 3? Tjaaa.

 

ja tam się całkowicie zgadzam kto nie idzie do przodu ten się cofa niestety

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Mi tez wcielo te gadzety z limitki ale po jakims czasie pojawily sie ponownie. Czy tylko mi sie wydaje ze coraz rzadziej do glosowania jest wybierana mapka Haven? Bo gdy juz jest w tej trojce to praktycznie zawsze wygrywa - slusznie zreszta, najlepsza mapa ever:) Dzisiaj i wczoraj mimo rozegranej sporej ilosci meczy trafilem na nia tylko kilka razy.

p.

Odnośnik do komentarza

Grałem w Halo:CE ( i Anniversary), Halo 2, Halo 3 (rozegrałem około 9000 meczy), Halo Wars, Halo: ODST, Halo:Reach i wreszcie Halo 4, przeczytałem pierwsze 4 książki Halo. Wg. mnie najnowsze Halo ma wprawdzie najładniejszą grafikę (poza wybuchami pojazdów, te w H3 były o niebo lepsze),jednak na tym kończą się plusy tej gry. Kampania jest lepsza jedynie od tej w Reach, krótka, nudna, bez pomysłu. Co do multi, jeżeli oceniać je pod kątem CoD wypada jeszcze nawet przyzwoicie, lecz jeżeli spojrzymy na multi przez pryzmat Halo 2,3, nawet Reach jest to gra która nie powinna była powstać pod nazwą Halo. Brak stałych punktów gdzie, są brone na mapie, przez co nie ma już kontrolowania mapy i walki o power weapons, czyli tego na czym opierało się H3, przepotężna DMR ( nie ma sensu używać innych broni), loadoutsy które zabiły idee Halo 2,3, brak rankingów, pierd..lone ordnance, przez które gra stała się bardzo randomowa ( jak można dostać 3 razy z rzędu needlera, kiedy przeciwnicy dostają snajperki, rakietnice), strasznie nie czytelne menu gry, muzyka niby w porządku ale do H1,2,3 jej sporo brakuje.

Halo 4 można łatwo uratować, wprowadzić klasyczne playlisty ( takie jak w H3 ), zlikwidować lodautsy i ordnance drops, osłabić znacznie DMR, na mapach ( które nie są złe, znacznie lepsze niż te w Reach) umieścić stałe punkty, gdzie pojawiać się będą power weapony, nie likwidować AA, jedynie zrobić z nich coś na kształt OS, bumble shield, niewidzialności z H3, które będziemy podnosili i będą kończyć się wraz z naszą śmiercią.

Obecnie wg. mnie jest to najgorsze Halo jakie kiedykolwiek powstało, seria które zmierza w złą stronę, w stronę CoD, gra która odrzuca od siebie większość wiernych fanów H 2,3. Osobiście oceniam tą grę na 5-6/10 ( chciałem dostać Halo 4, a w zamian dostałem Call of Halo : Future Warfare, czyli nędzną podróbkę CoD i zmarnowałem 180 zł ) Szczerze nie polecam tej gry fanom Halo 3.

W takich przypadkach ciesze sie, ze robia to co robia i nie sluchaja takich wypowiedzi.

Jak nie pasuje polowa rzeczy, ktora wymieniles to grasz Slayer Pro, a nie Infinity - 3/4 zmartwien zalatwione.

DMR jest dobry i nie jest OP, zreszta jestem w stanie znalesc mase ludzi, ktorzy ty z DMR a oni z BR zgnoja Cie bez litosci.

Moim zdaniem popadasz w wielka przesade. Chociaz zgodze sie, ze zdecydowanei bym wolal fixed weapon respawns tak jak to do tej pory bylo.

HALO4 jest jak najbardziej prawowitym HALO.

Odnośnik do komentarza

no fafik niezłe bzdury plecie to fakt, choć w sumie każdy ma swoje zdanie. Jeśli chodzi o dropy i randomowe respawny to oczywiście zgodzę się, podobieństwa do CoDa trudno nie zauważyć, ale... co z tego, jak już ktoś wyżej zauważył 3/4 twoich problemów wyeliminuje granie w Pro, podobieństwa do CoDa są tylko w założeniach, bo samo ich wykonanie i zbalansowanie deklasuje CoDzika, w którym chodzi właśnie o to, żeby balansu było jak najmniej. Do tego niby przepotężna DMRka - używam loadouta z dwoma podstawowymi broniami, którymi dla mnie są BR i DMR. Mimo, że DMRka jest świetna to moją główną bronią jest BR, którym zrobiłem 2x więcej killi niż niby tą przegiętą DMRą. DMRka sprawdza się na większych dystansach, jednak na bliski i średni dystans TYLKO BR. Główne pukawki są świetnie wyważone, jak twierdzisz inaczej to polecam przeprowadzić dłuższe testy. Jednak mimo wszystko nikt nie powinien cię brać tu na poważnie po napisaniu czegoś takiego

Co do multi, jeżeli oceniać je pod kątem CoD wypada jeszcze nawet przyzwoicie, lecz jeżeli spojrzymy na multi przez pryzmat Halo 2,3, nawet Reach jest to gra która nie powinna była powstać pod nazwą Halo

.

 

Co do kampanii to w sumie w pewnym sensie subiektywna opinia, jednak mimo wszystko jest nieco lepsza od 3, deklasuje Reacha, który zły nie był, ale niestety daleko mu było w moim odczuciu nawet do ODST. Na takie Halo czekałem od H2.

Muzyka choć świetna, nie jest niestety tak charakterystyczna jak w częściach 1 - 3 i to jej jedyny minus.

Odnośnik do komentarza
Komuś oprócz mnie wcięło części odblokowanych armorów? Miałem odblokowanego seta Recruit prime kodem z kolekcjonerki. Przed chwilą wskoczyłem na 26 lvl i wszystkie części mi wyparowały, łącznie ze skórką na broń. WTF?

Zawsze pomaga wyłączenie i ponowne włączenie gry. Wystarczy, że na chwilę zgubi połączenie z serwerem i wtedy takie cyrki się dzieją.

Odnośnik do komentarza

mówcie co chcecie ale prawdziwe Halo umarło, wraz z premierą Reach. To co zrobiło z ta marką 343 ( a wcześniej samo Bungie z Reach, które NIE ODBIEGA ZA BARDZO OD H4) woła o pomstę do nieba. Zresztą widać, że z dnia na dzień coraz mniej ludzi gra w ten "hit", stąd wnioskuje, że dla większości ludzi gra po prostu się nie podoba. Dzisiaj nie dziwie się ludziom którzy w przeszłości śmiali się z tej marki. Dodam jeszcze jeden minus, nie wiem czy wynika on ze słabego kodu sieciowego gry, czy z tego, że gra się głownie z hamburgerami, ale ta gra cierpi bardzo często na straszne lagi ( np. gość który się praktycznie nie rusza dostaje 5 strzałów z DMR i mu nawet shield nie schodzi). Btw. jeżeli ktoś uważa, że BR jest na równi z DMR to gratulacje. Na koniec powiem tylko "Halo R.I.P. 2002-2010". HALO 4 TO NIE HALO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Plusik 2
  • Minusik 2
Odnośnik do komentarza

każdy ma prawo do swojej opinii wiadomo, ale argument z liczbą graczy online jest średnii

 

koniec roku jest ostro napakowany hitami (hitman, FC3) nic dziwnego że ludzie się nie trzymają jednej marki (że też nie wspomnę o Bo2) lagi są a i owszem, ale nie zawsze i jakoś mi aż tak strasznie nie przeszkadają

 

co do DMR i BR to nie kapuję o co Ci chodzi jak porównujesz obydwie bronie na BTB to nic dziwnego że DMR wypada lepiej ale na małych mapkach IMO już BR wypada dużo lepiej i na tym polega gra, od tego masz wybór 5 layoutów żeby ustawić je w sposób pasujący do rozgrywki a DMR i BR nie sa magicznymi broniami dostępnymi tylko dla wybranych

Odnośnik do komentarza

mówcie co chcecie ale prawdziwe Halo umarło, wraz z premierą Reach. (...)

 

 

A ja mam zupełnie inne zdanie. Jest to pierwsze Halo, w które chce mi się grać.

 

Multi jest świetne i nie mogę się doczekać kolejnej sesyjki przy konsoli. W ogóle jest to pierwsze multi w jakie gram, a to już coś.

 

Lagi - kilka postów wcześniej możesz poczytać o tym, że ich nie uświadczyłem (możesz masz słabe łącze/router?).

 

Ja złego słowa o tej grze nie powiem. Tylko, że mając 30-tkę na karku gram dla funu i bliżej mi już do casual niż pro, więc weźcie na to porpawkę

Odnośnik do komentarza
Dodam jeszcze jeden minus, nie wiem czy wynika on ze słabego kodu sieciowego gry, czy z tego, że gra się głownie z hamburgerami, ale ta gra cierpi bardzo często na straszne lagi ( np. gość który się praktycznie nie rusza dostaje 5 strzałów z DMR i mu nawet shield nie schodzi).

 

 

Lagi to fakt, też mi krwi i k/d ten problem napsuł. Lepiej mi się gra, mam takie wrażenie, jak hamburgery śpią. Kiedy wstają bywa c(pipi). Nie wiem co się dzieje niekiedy i ginę na masową skale.

 

Zaliczyłem dziś pierwsze resetowanie loadoutów, chmm...

Edytowane przez mausenberg
Odnośnik do komentarza

mówcie co chcecie ale prawdziwe Halo umarło, wraz z premierą Reach. To co zrobiło z ta marką 343 ( a wcześniej samo Bungie z Reach, które NIE ODBIEGA ZA BARDZO OD H4) woła o pomstę do nieba. Zresztą widać, że z dnia na dzień coraz mniej ludzi gra w ten "hit", stąd wnioskuje, że dla większości ludzi gra po prostu się nie podoba. Dzisiaj nie dziwie się ludziom którzy w przeszłości śmiali się z tej marki. Dodam jeszcze jeden minus, nie wiem czy wynika on ze słabego kodu sieciowego gry, czy z tego, że gra się głownie z hamburgerami, ale ta gra cierpi bardzo często na straszne lagi ( np. gość który się praktycznie nie rusza dostaje 5 strzałów z DMR i mu nawet shield nie schodzi). Btw. jeżeli ktoś uważa, że BR jest na równi z DMR to gratulacje. Na koniec powiem tylko "Halo R.I.P. 2002-2010". HALO 4 TO NIE HALO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Halo:CE NTSC było jedną z najlepszych gier multi jakie w życiu grałem oraz gdyby tylko nie ten zrypany kod sieciowy to bym jeszcze do dziś w to z olbrzymią przyjemnością nawalał. Mogę się założyć że gdyby tylko ten kod poprawili to ta gra by żyła wiecznie tak jak to przykładowo robi CS na PC mimo ubogiej grafiki.

No ale niestety, marzenia ściętej głowy. Firmy obecnie muszą się jakoś utrzymać i tworzyć gry pod publikę. Tak aby każda ich gra docierała do każdego wliczając nawet 5latków. Przez co masz mase chłamu które się wiekszości akurat nie podoba. Najzabawniejsze jest to że gra zasłyneła jedynie poprzez multi który był wrzucony tam tylko tak z przypadku bez skupienia się nad nim. I zamiast wziąść lekcje z tego jak ten to przypadek rzucił im masę pieniędzy oraz sławy to z biegiem kolejnych części i tutaj już podkreślam H2 w którym jak dla mnie to Halo właśnie umarło. Niestety Halo stało się już nie Halo i tak to będzie z każdą kolejną częścią więc trzeba się z tym już pogodzić. Ale chociaż muszę przyznać że w obecną część osobiście się mi lepiej gra od czasów wspaniałej 1ki.

 

Żałuję jedynie że te zadufane firmy którym tylko zależy na trzepaniu naszych pieniędzy że one nie potrafią po prostu zaktualizować czy poprawić albo dodać silnik choćby tak jak to nastapiło w H:Anniversary (gdzie także olali i nie dodali multi). Niestety, rozwiazanie jest tylko jedno czekać aż w końcu ktoś stworzy równie dobrą grę opierając się głównie na tym co się sprawdziło i dało sławę znanym nam tytułom.

 

mówcie co chcecie ale prawdziwe Halo umarło, wraz z premierą Reach....(bla bla bla)...

Nie. Umarło duzo szybciej, gdzieś tak z premiera Halo 2 :P

Dokładnie tak, my friend Boczku :P

Edytowane przez Salwador
Odnośnik do komentarza

Ja tu nie w obronie fafika ale muszę jemu przyznać rację co do Lagów! Mam 20mb/s łącze i miewam podobne lagi co jest jeszcze zabawniejsze gdy to z czasem podczas meczu widzę że inni mają podobny problem np. teleportują się z miejsca na miejsce gdzie pozostała reszta drużyny sobie normalnie biega :D Ale nic dziwnego skoro wrzuca do meczu ludzi gdzieś z Meksyku!!!!????WTF????

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...