Opublikowano 24 sierpnia 20177 l Mnie już pajeczynowate konstrukcje dungeonow męczą. Mapki to rozlegle labirynty z wieloma ścieżkami i toną wrogów. Poczatkowo fajnie, ale przy Great Crystal chcialo mi sie rzygać.
Opublikowano 26 sierpnia 20177 l Nie. Po to dali 2/4x żeby nie tracić połowy czasu na mozolne chodzenie po pustkowiach, więc dobra opcja.
Opublikowano 28 sierpnia 20177 l Kiedys gdy ukazal sie ff12 krazyly mity o easter eggu super niewidzialnej broni w niewidzialnej skrzynce na pokladzie statku z szansa 1 do miliona czy cos takiego do zdobycia. Teraz odkryto system na tego easter egga. https://youtu.be/zXgh0h8ss6E Probowalem to robic 3 godziny,az mi lapy opadaly w koncu od niechcenia przy kolejnym relodzie wogole nie przekrecilem kamery by ja ustawic jak bieglem i oto skrzynka mi sie pojawila. Mysle ze jak sie nie kreci kamera to spawn skrzynki jest o wiele wiekszy tym sposobem zdobylem 3 sztuki tej broni. Tu moj filmik jak sie w koncu udaje. https://youtu.be/k6LMPjcOLI8 Sama bron to bagatela ponad 200 atk i evade na 70% co przy mozliwosci zdobycia jej na poczatku gry zaraz po Leviathanie jest op as fuck. Powodzenia!!
Opublikowano 28 sierpnia 20177 l Kiedys gdy ukazal sie ff12 krazyly mity o easter eggu super niewidzialnej broni w niewidzialnej skrzynce na pokladzie statku z szansa 1 do miliona czy cos takiego do zdobycia. Teraz odkryto system na tego easter egga. Probowalem to robic 3 godziny,az mi lapy opadaly w koncu od niechcenia przy kolejnym relodzie wogole nie przekrecilem kamery by ja ustawic jak bieglem i oto skrzynka mi sie pojawila. Mysle ze jak sie nie kreci kamera to spawn skrzynki jest o wiele wiekszy tym sposobem zdobylem 3 sztuki tej broni. Tu moj filmik jak sie w koncu udaje. Sama bron to bagatela ponad 200 atk i evade na 70% co przy mozliwosci zdobycia jej na poczatku gry zaraz po Leviathanie jest op as fuck. Powodzenia!! Też sobie zdobyłem 3 takie łuki,przydały się w trialach jak wbijałem platyne ^_^
Opublikowano 30 sierpnia 20177 l te łuki to prawie najlepsza broń w grze? Tak,ale mają wielką wade,mianowicie są niewidoczne i postacie z nimi dziwnie wyglądają.
Opublikowano 5 listopada 20177 l WTF. Byłem na ostatniej prostej do platyny a teraz przez Was będę farmił skrzynkę z niewidzialnym łukiem. Oby nie zeszło mi się tyle co z Lv99 Red Chocobo
Opublikowano 13 stycznia 20187 l Po sporej stracie czasu w końcu znalazłem sposób który działa. Obejrzyjcie calosc jeśli chcecie zdobyć łatwym sposobem ten łuk. Edit Potwierdzony sposób na Zodiac Spear w Henne Mines(zdobyłem ją w około 2 minut) Edit 2 Great Trango Również zdobyty dzięki tej metodzie. Jakieś 1-2 minuty ;-) Edytowane 21 stycznia 20187 l przez Xehanort
Opublikowano 16 września 20186 l Czekam. na wersje na switch będzie orane mój kandydat do kupna w pudełku na rok 2019. Mój ulubiony rpg z sceny Y^&*.
Opublikowano 26 lutego 20196 l Wersja na Switcha i Xboxa One (30 kwietnia) będzie zawierała kilka kolejnych (wcale-nie-)drobnych ulepszeń: będzie można zapisać trzy zestawy gambitów. Pojawi się też możliwość zmiany zawodu postaci (przypomnijmy, że w wersji Zodiac wprowadzono cały system jobów), a także przeniesienia części przedmiotów, magii itp. do New Game +. Dodatkowo posiadacze Xboxa One X będą mogli jako pierwsi konsolarze zagrać w tę grę w 60 klatkach na sekundę (obecnie opcję tę ma podobno PC). Edytowane 27 lutego 20196 l przez ogqozo
Opublikowano 27 lutego 20196 l Teraz, ogqozo napisał: a także przeniesienia części przedmiotów, magii itp. do New Game +. Pff, w polskiej lokalizacji ffgrievera na PS2, wszystko można było przenieść do game+. ;p Widać lenia mają srogiego skoro nawet posiadając kod źródłowy nie chcą poświęcić czasu na zerowanie eventów. Edytowane 27 lutego 20196 l przez Berion
Opublikowano 27 lutego 20196 l 6 godzin temu, ogqozo napisał: Dodatkowo posiadacze Xboxa One X będą mogli jako pierwsi konsolarze zagrać w tę grę w 60 klatkach na sekundę (obecnie opcję tę ma podobno PC) Potwierdzam. Optymalizacja jest całkiem spoko, także nawet do 4K/60 nie potrzeba jakiegoś uber mocnego pieca.
Opublikowano 27 lutego 20196 l Zaczalem wczoraj i musze powiedziec, ze chyba lepiej zapamietalem te gre z czasow PS2. Gram na japonskich glosach, ale VA jest straszny. Twarze zapamietalem jako epicko szczegolowe, a w rzeczywistosci mamy do czynienia z po prostu lepsza tekstura na tej samej drewnianej klodzie. Dodatowo brak zmiany mozliwosci jobow powodje u mnie paraliz decyzyjny. No nie jestem pod wrazeniem.
Opublikowano 27 lutego 20196 l 8 godzin temu, ogqozo napisał: Wersja na Switcha i Xboxa One (30 kwietnia) będzie zawierała kilka kolejnych (wcale-nie-)drobnych ulepszeń: będzie można zapisać trzy zestawy gambitów. Pojawi się też możliwość zmiany zawodu postaci (przypomnijmy, że w wersji Zodiac wprowadzono cały system jobów), a także przeniesienia części przedmiotów, magii itp. do New Game +. Dodatkowo posiadacze Xboxa One X będą mogli jako pierwsi konsolarze zagrać w tę grę w 60 klatkach na sekundę (obecnie opcję tę ma podobno PC). Cholera, z tymi remasterami jRPG to powinienem był dawno temu dostrzec pewien schemat. Rzucam się na pierwsze wydania jak FFX HD na PS3 czy FFXII na PS4, by za rok-dwa wyszły dużo, dużo lepsze konwersje na inne platformy.
Opublikowano 27 lutego 20196 l Ta część jest niezła ale jej struktura bardziej pasuje do ogrywania przenośnie.
Opublikowano 27 lutego 20196 l Nie gralem na ps2, ale co konkretnie jest zlego? A permajoby faktycznie zatkały mnie z otwartym poradnikiem na długo, zanim skomponowalem dobre dwuklasowosci.
Opublikowano 27 lutego 20196 l Wersja HD nie jest na podstawie podstawowej wersji z PS2 jaka wyszła u nas, a na podstawie ulepszonej FF XII internations Zodiac Job System. Swoje wrażenia z tej wersji opisałem na stronie 15 tego tematu.
Opublikowano 27 lutego 20196 l Swego czasu na PS2 , wracajac ze studiow wtedy ogralem ta czasc w 4 dni ( 4x 14-16h) Teraz chetnie przysiada spokojniej Nie gralem w remaster, ale FFX na Vite zrobilem sobie platyne wiec mam nadzieje ze tutaj tez mi siadzie
Opublikowano 28 lutego 20196 l Gra mi nie siadła za czasów PS2. Ale teraz zamierzam wrócić do niej - jest dobre promo u Cezkiego więc czemu nie
Opublikowano 4 marca 20196 l Jedną z największych zmian w wersji na PS4 jest to, że wybieramy joby na stałe - a w wersji na PS2 tego nie było - tak przeczytałem. Jak to jest dokładnie zrobione? Na PS2 zdobywało się więcej LP tak żeby każdą postacią zapełnić wszystkie 12 gridów? To na PS4 jest trudniej bo każda postać może mieć maksymalnie 2 joby? Można jakoś mocno zrąbać wybór jobów dla postaci? Idę na razie zgodnie z kanonem, patrzę co dana postać ma za ekwipunek jak dołącza do drużyny i takiego joba jej wybieram. Czyli Baltjer - machinist, Fran - archer itd. Zmianę zrobiłem przy Vannie bo robię go na speary a chyba domyślnie powinien mieć daggery. Dużo to zmienia? Są jakieś najlepsze joby na start, które warto dać? A nie czekać aż będą to nasze 2nd joby? I nie wyobrażam sobie grania na normalnej szybkości - wszystko jak w smole, dobrze, że dali 2x i 4x.
Opublikowano 4 marca 20196 l Czy da sie skopac, raczej nie bo i tak pod koniec sie idzie na autopilocie i wszystko zalatwia podstawowym atakiem plus czasem leczenie. No chyba ze nikomu nie przydzielisz roli medyka, to troche utrudni. Dobre zestawienie jobow powoduje jeszcze jedna zalete - odblokowuja sie sciezki do umiejetnosci normalnie nieuchwytnych.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.