Skocz do zawartości

Watch Dogs


Gość Szprota

Rekomendowane odpowiedzi

Dla mnie to zbyt podejrzane, że w OTWARTYM terenie samochody magicznie nadjeżdżają akurat wtedy kiedy są potrzebne, policja stoi akurat tam gdzie trzeba, pociag nadjeżdża idealnie na czas itd.
No sory, ale skryptowanie tego jest totalnie bez sensu, bo gracz może równie dobrze pobiec w drugą stronę i wtedy guzik ze skryptów.

Ustawiona prezentacja w celach efekciarstwa i tyle. Tak jak zapewne the last of us, bo sytuacja była niemal identyczna, gameplaye rozegrane oddzielnie, ale przebieg taki sam, chociaż dobrze wiemy, że dało się to zrobic na kilka innych sposobów.

W samej grze podejrzewam, że to "żyjące miasto" będzie to na zasadzie random encounterów rozegrane.

Odnośnik do komentarza

...samochody magicznie nadjeżdżają akurat wtedy kiedy są potrzebne, policja stoi akurat tam gdzie trzeba, pociag nadjeżdża idealnie na czas ...

 

Jakie nadjeżdzające samochody? 

Policja wcale nie stała tam, tylko laska którą uratowaliśmy od zbira zadzwoniła po pały (słychać kawałek rozmowy jak zaczynamy pościg),

Pociąg przypuszczam był ustawiony dlla prezentacji, co nie znaczy ze taka akcja jest niemożliwa, w koncu pociągi po mieście będą jeździły.

Odnośnik do komentarza

Chyba mnie źle zrozumiałeś.

Nie chodzi o sam fakt przyjechania policji, tylko np. o ten moment, w którym gracz hakuje te słupki blokujące na ulicy. W obydwóch gameplayach, które rozegrane są osobno (kolory aut potwierdzają) dokładnie w tym samym momencie pojawia się radiowóz, który rozbija się o ten słupek,  zaraz potem ponownie w obu wersjach w tym samym miejscu pojawia sie kolejny, któremu gracz strzela w oponę.
Wyjaśnienia tej sytuacji są dwa - albo skrypt, albo ustawiona prezentacja. Niemniej skrypt nie ma tu kompletnie żadnego sensu, bo gracz ma cały czas swobodę pójścia gdzie chce i może łatwo je pominąć. Nie wspominam o tym, że bandziora mógł równie dobrze złapać nieco później, co automatycznie wyłącza racje bytu tego domniemanego skryptu, albo jeszcze wcześniej, jeśli użyłby broni, co również powoduje brak tego niby skryptu. Dlatego uważam, że tam nie było żadnego skryptu, a po prostu prezentacja była ustawiona, coby wszystko wyglądała perfekcyjnie i efekciarsko

Skryptem zapewne było tylko rozpoczecię tego "questa" oraz ewentualnie trasa ucieczki bandyty. Reszta nich.uja.

Edytowane przez Dahaka
Odnośnik do komentarza

To nie sa dwa inne gameplaye, to jest dokładnie kalka w kalke te same ruchy itp, w tych samych momentach różniące się filmiki jedynie autami, kolorami aut - stąd MaZZeo podejrzewa to o ustawiony oskryptowany film z niby gameplayem, gdzie nie było gameplayu ale wszystko było od poczatku ustawione. Bo jak inaczej to wytłumaczyć? Gdyby były 2 gameplaye, wyróżnionoby jakieś inne ruchy bohatera, przestoje, etc. A bieg, chód, obrót kamery jest identyczny w obydwu przypadkach.

Odnośnik do komentarza

Ciężko stwierdzić czy to jeden wielki skrypt, aczkolwiek pamiętam jak Ubi promowało Far Cry 3. W grze z otwartym światem praktycznie do czasu premiery dostawaliśmy oskryptowane gameplaye w ramach pokazu. Sporo osób zwątpiło w sukces gry jako sandboxa. Jak wyszło? Dla mnie to powinna być gra roku 2012 a nie jakieś Walking Dead.

Odnośnik do komentarza

To nie sa dwa inne gameplaye, to jest dokładnie kalka w kalke te same ruchy itp, w tych samych momentach różniące się filmiki jedynie autami, kolorami aut - stąd MaZZeo podejrzewa to o ustawiony oskryptowany film z niby gameplayem, gdzie nie było gameplayu ale wszystko było od poczatku ustawione. Bo jak inaczej to wytłumaczyć? Gdyby były 2 gameplaye, wyróżnionoby jakieś inne ruchy bohatera, przestoje, etc. A bieg, chód, obrót kamery jest identyczny w obydwu przypadkach.

Co jeszcze bardziej utwierdza mnie w przekonaniu, że jest ustawiony, bo skoro kolory auta i wygląd NPCów są inne, to znaczy, że nagrywali to DWA RAZY. A skoro dwa razy ruchy sa oko w oko takie same, to o czym to świadczy jak nie o tym, ze było to ustawione? :P

Odnośnik do komentarza

Albo obczajcie taką formę rozgrywki - 

 

 

Odrazu pisze, że niezwykle rzadko sprawdzam co o danej grze wycieka, więc jeśli to, co napisałem jest już w jakikolwiek sposób znane, to nie wieszajcie na mnie psów, że piszę coś, co już każdy wie. Po prostu tak widziałbym tą rozgrywkę.

 

Gra podzielona jest na epizody - misje. Fabularnie będzie to poprowadzone tak, że będa jakieś zabawy z cofaniem czasu albo z widzeniem w przyszłość, cyberpunk to może gdzieś kable sie we łbie poprzestawiały, ale też sam tytuł wskazuje, że może być jakaś kasta Obserwatorów, którzy jakimś cudem maja wgląd w to, co będzie się działo w przyszłości. Możemy być takim byłym Obserwatorem, który wciąz posiada swoje niezwykłe zdolności wglądu w przyszłość, ale używa ich do walki z systemem. 

 

Na początku każdej misji mamy pokazane dokładnie jak będzie przebiegała dana scena (taka wizja tego, co nasze prorocze zmysły nam mówią) - możemy dowolnie przewijać wydarzenia, ruszac kamerą, ustalając plan działania. Może byc widoczny jakiś zegar, żeby wiedziec potem co następuje w jakim czasie.

 

Po zapoznaniu się z misją, z jej przebiegiem udajemy się na miejsce "startu", gdzie możemy rozpocząć to, co wcześniej widzieliśmy podczas "wizji". Rozgrywka polega na znalezieniu się w odpowiednim miejscu, w odpowiednim czasie, i wykonanie planu, który wyznaczyliśmy sobie na etapie suchego planowania (wcześniej). Wydarzenia, które przeżywamy są w pełni oskryptowane, jednak zmieniaja się małe szczególiki, gdy uda nam się wykonać zaplanowaną akcję (hakowanie kamery, lub też brak, jak sobie w nią nie trafimy, czy np. zabawa ze światłami ulicznymi). Po każdej małej części misji (te pojedyncze czynności) gra przechodzi do dalszej części skryptu, lub w czasie rzeczywistym wczytuje nowy, będący wynikiem tego, co dotychczas udało nam się zrobić.

 

Po wykonaniu misji ścieżka fabularna może mieć dwa/trzy zakończenia, które róznie poprowadzą nas do następnego zadania. Zanim się tam udamy możemy sobie pozwiedzac miasto w free roamingu, czy porobic misje poboczne.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Gość Szprota

 

Gra zapowiada sie rewelacyjnie i na szczescie bedzie na PS3 :)

...i będzie wygladac i chodzic jak kupa. Dziękuje bardzo za taka wersję. Już mogli odpuścić sobie port na te starocie i wydac tylko na PC i nextgeny,no ale hajsik się musi zgadzać

Edytowane przez Lionel
Odnośnik do komentarza

 

 

Gra zapowiada sie rewelacyjnie i na szczescie bedzie na PS3 :)

...i będzie wygladac i chodzic jak kupa. Dziękuje bardzo za taka wersję. Już mogli odpuścić sobie port na te starocie i wydac tylko na PC i nextgeny,no ale hajsik się musi zgadzać

 

Urodziłeś się wczoraj? Ubisoft od dawna praktykował takie czynności. Jak można zarobić podwójnie to czemu tego nie zrobić? EA wydawało fife na ps2 do bodaj 2012 roku.

Edytowane przez _Be_
Odnośnik do komentarza

 

 

Gra zapowiada sie rewelacyjnie i na szczescie bedzie na PS3 :)

...i będzie wygladac i chodzic jak kupa. Dziękuje bardzo za taka wersję. Już mogli odpuścić sobie port na te starocie i wydac tylko na PC i nextgeny,no ale hajsik się musi zgadzać

Niech wyglada nawet nie rewelacyjnie, ale nie wszyscy odrazu kupia ps4 zeby w to zagrac, a gra zapowiada sie bardzo dobrze wiec ja osobiscie sprawdze ja z checia na PS3 :)

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...