Skocz do zawartości

Watch Dogs


Szprota

Rekomendowane odpowiedzi

nie wiedziałem tego na trzech ostatnich stronach ale ładnie ktoś napisał, że druga część gifa wygląda jak z Vity....

 

http://www.ppe.pl/news-27227-watch_dogs___gra_wyglada_znacznie_gorzej_niz_na_wczesniejszych_zajawkach.html

 

 

Dla naszej wygody jeden z graczy przygotował krótkie porównanie starszego i świeżego materiału z pościgu samochodem, w formie animowanego GIF-a

 

no słabiutko

 

 

 

watch_dogs_e3_2012_vs_march_2014_by_endl

 

Edytowane przez waldusthecyc
Odnośnik do komentarza

Nie ma to jak jednym trailerem wypisać na swoją grę wyrok śmierci. Ja się zastanawiam co oni robili przez te dodatkowych 8 mies? Spłaszczyli fabułę i znacznie zjechali grafę? No come on, wystarczy spojrzeć na Infamous żeby zobaczyć jak wygląda next gen open world.

 

 

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza

Czyli dali nam render, opadły nam szczeny a teraz wychodzi, że gra wygląda jak na tabletach? Pomijając żenującej jakości samochód reszta wygląda za bogato jak na PS3/X360 a strasznie biednie jak na PS4/Xone. Nie jestem w stanie tego pojąć ale szykuje się fail dekady  :thumbsup:
 

Dobra, dla tych co mają jeszcze wątpliwości:
http://www.dsogaming.com/screenshot-news/watch-dogs-comparison-latest-build-versus-e3-2012-june-2013-builds/


 

Edytowane przez da$io
Odnośnik do komentarza

Nie wierzę aż w taką ściemę... current geny nie są nad maszynami, ale uważam, że są w stanie generować taką grafikę jaką widzieliśmy w gameplay'u, który został pokazany w Lutym, przy zapowiedzi PS4. Może jestem nadmiernym optymistom, ale uważam, że ostatni trailer pokazuje grafikę z 360 i Ps3 :) 

Odnośnik do komentarza

Strach pomyśleć co by się stało gdyby premiera odbyła się 29.11. Sprzedaż PS4 wynosiłaby chyba 50% obecnej ilości konsol na rynku.

 

W sumie nawet nie jestem w stanie sobie wyobrazić jak ta gra wyglądała w listopadzie...poza tym te wszystkie bullshoty gameplayowe sygnował twarzą i nazwiskiem dyrektor kreatywny Ubiosft Montreal, Jonathan Morin :) Być może pokazywał wersję z PS5, ja nie wiem...

Poświęciłem się i zerknąłem na jego konto na Twitterze. Atak zmasowany na człowieka. 

To co już wiemy czyli kicha

"...And again no secret all impression articles were based on 1h30 with the PS4 build. Answer soon

Poniżej odpowiedź użytkownika :) 

"...I know ur doing amazing job guys but next-gen is all about dynamic weather, day/night, particles, wet/rain, wind, lighting, etc"

Edytowane przez da$io
Odnośnik do komentarza

nie no wymiękam, ja rozumiem, że grafika gry nie tworzy, ale tutaj właśnie to ona przykuwała uwagę, to grafika z pierwszych materiałów powodowała, że człowiek czekał na ps4/xone i chciał sobie pochodzić po next genowym mieście, a teraz to mocno się zastanowie czy w ogóle tą gre kupować zafoliowaną, czy nie poczekać pół roku aż będzie masowo sprzedawana. Po tym co na ps3 pokazało GTAV to te budynki wyglądają ja z kartonowej pierwszej mafii. Nie kumam już kompletnie skąd się wzieła ta obsuwa, skoro gra wygląda jak wygląda i jeszcze trzeba na nią czekać tyle czasu.

Odnośnik do komentarza

Ja juz jakis czas temu mowilem, ze opoznienie Watch Dogs jest zwiazane z premiera GTA V,  tym jak wyglada gra od Rockstar i jak bardzo jest rozbudowana.
Pewnie ekipie z Ubisoft zrobilo sie glupio i postanowili opoznic premiere i jeszcze troche dopracowac gre.

 

Rockstar wycisnelo z PS3 i X360 ostatnie soki, gra wyglada na tych konsolach rewelacyjnie, do tego jest bardzo rozbudowana, nie zdziwie sie jak po premierze okaze sie, ze Watch Dogs jest przy GTA V poprostu proste i brzydkie.

Edytowane przez saptis
Odnośnik do komentarza

Szczerze to trochę ta sytuacja przypomina te z AC1, też przesadzili z hypem a gra okazala sie "tylko" dobra. Nawet nie chodzi do konca o grafe ale zeby ten zaprezentowany swiat, skanowanie kart kredytowych, hackowanie kamer, bankomatow itd. rzczywiscie mialobjakis glebszy sens. Bo na ten moment to tylko zmiana swiatel i slupki pozwalaja wplywac istotnie na przebieg wydarzen.

Odnośnik do komentarza

Toż GTA V ma lepsze tekstury na PS3...

Ło matko bosko licheńsko,

co to za rozmazana kupa ? To ma być next gen ?

Chyba gremliny zakradły się do Ubisoftu i podprowadziły RAM z konsoli. I zamiast 5GB dostępnego dla gier, zostało im się z 400MB.

Buuuu biedaczki teraz próbują jakoś upchnąć tekstury w tak tycią ilość pamięci. Dobrze że w ogóle jest jakieś rozróżnienie płyt chodnikowych, lub  okien na budynkach. Mogły być przecież tylko jednokolorowe powierzchnie.

 

A tak na serio: 8GB ramu - to KAŻDA tekstura powinna wypalać gałki oczne hiper rozdzielczością (= szczegółowością) ......a przynajmniej być 16x bardziej szczegółowa niż na PS3.

 

PORAŻKA

Edytowane przez mrynk
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...