Opublikowano 6 czerwca 201311 l Premiera: 11.03.2014(NA) 13.03.2014(EU) Limitka : - Xbox One, PC- Xbox 360 version developed by someone else- Planned to target current gen, but realized that they couldn't run it- Started to look into next gen and the answer they got from Microsoft intrigued them- They said they needed to focus on fewer hardware. In the future they are open to more. They don't specify if it would this project or another.- Plan to use Microsoft's Cloud for dedicated servers and physics and AI calculations- Spring 2014 Release Date- In my opinion it visually looks pretty nice.- First person shooter- "Mech" and ground combat- "Mech's" are called Titans.- They want these Titans to feel fast. They can dodge etc.- If you don't want to pilot the Titan you can have it follow you, killing people as it goes along.- Player characters are called Pilots- They are extremely agile. Can run on walls, multiple jumps.- They can take down Titans. Jumping on them and shooting the "brain".- You need to be cunning as a pilot. "Hit and fade" tactics is the term the game director uses.- Pilots come equipped with a variety of weapons. Pistol, Assault Rifle, Anti-Titan Rocket Launcher, data knife used to hack AI characters into joining you.- There are AI enemies on the maps.- You survive longer than in COD. Making it more welcoming to newcomers.- Source Engine. Building new engine = too much time.- Source gives them 60 fps- Rewrote aspects of it for next gen- Article talks about the process of forming the team, being fired, prototyping ideas etc. I recommend reading it.- Going for a District 9 or Blade Runner vibe.- Integrate memorable single player moments into a multiplayer game.- Storytelling style will be more Left 4 Dead.- Humans segregated between Earth and frontier planets. Corporation trying to take the resources of these frontier people. Edytowane 30 października 201311 l przez Zaqair
Opublikowano 6 czerwca 201311 l O (pipi)a. Smialem sie z neogafa ciagle przywolujacego te plotke, ale o dziwo wszystko to okazalo sie prawda. Miejmy nadzieje ze z takich tanich numerow w postaci czasowych exow to byl pierwszy I ostatni ze strony MS.
Opublikowano 6 czerwca 201311 l a jednak plotki się potwierdziły że EA i Respawn robią grę tylko na sprzęt MSu Edytowane 6 czerwca 201311 l przez Daddy
Opublikowano 6 czerwca 201311 l Dla mnie ważne jest w co zagram na konsoli którą kupie a nie że coś wyjdzie na PC, nie będzie gry na ps4 więc minus dla nich, widać nie dla psa kiełbasa. btw. ciekawe czy podobne plotki z ME2 na X1 też się potwierdzą
Opublikowano 6 czerwca 201311 l Cieszy klimat rodem z Dystryktu 9tego i 60 fpsów. Może wyjdzie coś fajnego.
Opublikowano 6 czerwca 201311 l Gra jest jednorocznym exem na One (wg insidera z Gafa, który nigdy się nie myli).
Opublikowano 6 czerwca 201311 l Source Engine. Building new engine = too much time. Graficznie zapowiada sie miazga
Opublikowano 10 czerwca 201311 l Dla mnie ta gra skradła dzisiejszą konferencję. To co sie działo w tym pokazie multiplayera rozgniotło mi mózg. Te animacje mechów, żołnierzy, movement po platformach jak w Mirror's Edge. MEGA!
Opublikowano 10 czerwca 201311 l Dokładnie, z tego co widać na tym pokazie szykuje się w końcu jakiś skillowy multi fps na konsole - głównie cieszy szybki i dość rozbudowany movement.
Opublikowano 10 czerwca 201311 l Na dodatek kolejna gra w 60fpsTitanfall, BF4 i Halo 5 wszystkie w 60 fpsach = zgon na Call of Dutyhttps://www.youtube.com/watch?v=tv6lzSuTHhs
Opublikowano 10 czerwca 201311 l Kalka CoD, dmg broni chyba identyczne i ciekawe jak będzie zbalansowana rozgrywka z tymi mechami. Graficznie bez fajerwerków, ale jest 60fps.
Opublikowano 10 czerwca 201311 l Zapowiada się świetnie, dynamiczne akcja to co lubię najbardziej - a ten "double jump" nie skojarzył się Wam z UT?
Opublikowano 10 czerwca 201311 l Z trailera dobrej jakości: http://www.gamersyde.com/news_e3_titanfall_announced-14130_en.html
Opublikowano 10 czerwca 201311 l http://www.youtube.com/watch?v=oiHeu5xcsWw Edytowane 10 czerwca 201311 l przez terror
Opublikowano 11 czerwca 201311 l Premiera Available Spring 2014 Zadnego This is Waiting. Od razu praktycznie na starcie mocny lineup Xbox One.
Opublikowano 11 czerwca 201311 l Kozacka gierka MS do(pipi)ał potężnie myślałem, że będzie z tego takie byle co jak bardzo się myliłem.....
Opublikowano 11 czerwca 201311 l Gameplay w 1080p i 60 fps http://aem-static.eadwp.com/rs-prod/Titanfall_E3_Demo.mp4 boże jak to się rusza ;_;
Opublikowano 12 czerwca 201311 l Graficznie bez fajerwerków, ale jest 60fps. Na czym to ogladales na rubinie ?
Opublikowano 12 czerwca 201311 l Ale w tej kwestii ma racje Fajnie ze jest 60 fps. Dla multi to wzna sprawa ale graficznie jest slabo. Current gen + 1080p
Opublikowano 12 czerwca 201311 l Właścicielom Xboxa One, Xboxa 360, albo PCtowcom właśnie ucieka gra na wyłączność. Najlepsze, że gra, która chyba wszystkich najbardziej kręci z tytułów zaprezentowanych na Xbox One.Otóż, dowiedzieliśmy się dzisiaj, że:Titanfall prędzej czy później pojawi się na PlayStation 4 Microsoft jeśli wierzyć analitykom zapłacił ponad 50 milionów dolarów, by produkcja Respawn nie pojawiła się przez bliżej nieokreślony czas na PS4. Jednak nie znaczy to, że nie pojawi się nigdy. W rozmowie z serwisem Eurogamer, Joel Emslie przyznał, że wersja na PS4 się pojawi.Na pytanie redaktora o wersję na konsolę Sony odpowiedział:Kompletnie nie wykluczamy takiej możliwości. Bardzo sobie cenimy naszych fanów. Wychodząc im naprzeciw po tak długim czasie byliśmy poddenerwowani. Kochamy naszych fanów, niezależnie od posiadanej przez nich konsoli.Według niepotwierdzonych jeszcze informacji, Titanfall na PlayStation 4 pojawić się ma w rok po premierze na Xbox One. Także jeśli ktoś jest cierpliwy, to się doczeka tej produkcji. A jeśli nie wiecie o czym mowa, to poniższe wideo wam wyjaśni. http://www.ps3site.pl/titanfall-predzej-czy-pozniej-pojawi-sie-na-playstation-4/156873#more-156873
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.