Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

zostawmy na chwile temat grafiki, na pewno dobrze pamietacie fragment z e3 gdy Drake budzi sie w kaluzy, jest poobijany albo zadrapania z upadku, w blocie, siedzi na nim jeszcze mucha
wstaje, sprawdza magazynek i idzie w dzungle
 
iJcCo7ast8zyn.png

w prezentacji z PSE nie ma takich sladow, wyglada nawet na umytego :)

wychodzi wiec, ze to rozne wydarzenia?

jak myslicie jak polaczyc te elementy?

jakies teorie?

Edytowane przez Fanek
Odnośnik do komentarza

Fanek Ty byś się do 997 nadawał ale wytłumaczę ci to bo wiem że ty jestes sonyboyem od ps4

 

E3 teaserem zrobiony na chu...j wie jakim sprzecie Pc aka bulshit

PSE rzeczywisty gameplay

ND na klamstwie jeszcze nie zlapali, a na trailerze z E3 jest info jak byk ze "The following trailer is captured directly from a PLAYSTATION 4". ND to jeden z niewielu deweloperow ktory jak tak mowi to im w to wierze.

Odnośnik do komentarza

Więc akcja gameplay'a dzieje się przed trailerem z E3, zresztą  żaden z materiałów nie pokazuję niczego istotnego z punktu widzenia fabuły

 

Rozumiem analizowanie trailerów RE czy MGS gdzie twórcy zwodzą graczy, przekazują ukryte informację itd. Ale analizować pod tym kątem Uncharted 4, serio ? ;D

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

@pawelgr5

W dwóch poprzednich częściach też były już elementy stealth, rzadko bo rzadko, ale niektóre miejscówki dawało się kończyć bez alarmowania. Teraz jest tego więcej (pozytywny wpływ ich ostatniej gry). Nie jest to więc żadna nowość w serii.

Wiem, że były bo wszystkie je zrobiłem, jak można było bez strzelania to tak je własnie konczyłem. Chodziło mi o to, że grający zlamił strasznie i mimo że strzelanie się rozkręciło to jednak mógł się schować i przejść lokację bez eliminacji wszystkich. Część 2 i 3 kończyłem na premierę więc troche dawno temu ale nie pamiętam żeby udało mi się tak uspokoić sytuację we wcześniejszych częsciach - jak zaczynałem strzelać to kończylem jak wszyscy byli martwi.

Odnośnik do komentarza

Każde zauważenie to restart? Nie przypominam sobie (oprócz muzeum w U2, ale to akurat zrozumiałe) takich sytuacji. W poprzednich częściach było tak, że jak ktoś nas zauważył, to wszyscy wiedzieli gdzie jesteś i już się nie schowasz. Dobrze, że tutaj to usprawnili i można ich zgubić lub nawet całkiem pominąć.

Edytowane przez SzczurekPB
Odnośnik do komentarza
Gość suteq

Wydaje mi się, że w 3 też był taki poziom gdzie wykrycie=restart, bo pamiętam że byłem bardzo zniesmaczony faktem, że muszę rozgrywać taką misję.

 

Ja wolę misje gdzie mogę się skradać, a nie muszę. :P

Odnośnik do komentarza

Nowe wideo, tym razem z poprawioną czernią, bo faktycznie jakoś tak blado było na poprzednich filmach.

 

http://www.gamersyde.com/hqstream_uncharted_4_a_thief_s_end_psx_demo_fixed_black_levels-33753_en.html

YT to jednak jet padaka, w dobie 1080p chyba przestanę oglądać trailery w tym serwisie. Wizualnie wygląda epicko, twarz Drake jest mega szczegółowa, Naughty Gods :D. Rok czekania ehhhhhhh

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Dzisiaj obejrzałem ten fragment gameplayu. Bardzo mi się podoba. Zresztą gry od Naughty Dog można brać w ciemno. Co do samej rozgrywki pokazanej w filmiku szczególnie spodobał mi się efekt ściekającej wody ze skał w jaskini. Grafika robi robotę. Twarze w cutscenkach wyglądają realistycznie. Nic tylko czekać. Uncharted 4 prawdopodobnie wyjdzie na jesień 2015 i myślę, że do tego czasu gra może wyglądać jeszcze lepiej. Chciałbym jeszcze przed ograniem "czwórki", żeby wyszły remastery poprzednich przygód Drake'a na PS4, bo niestety nie zagrałem w U3.

Odnośnik do komentarza

Jestem w stanie zrozumieć marudzenie ludzi, którzy oglądali klip na YouTubie. Dopiero odpalenie nieskompresowanej wersji na 50" TV, z normalną kolorystyką i głęboką czernią daje obraz jak ta gra dobrze wygląda. Fakt, brak tu jakiegoś mega (pipi)nięcia wodotryskami po oczach, ale to samo można zarzucić póki co chyba każdemu tytułowi z nowej generacji. 
Jest dobrze, a gameplay nadal wywołuje banana na ryju.

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Jestem w stanie zrozumieć marudzenie ludzi, którzy oglądali klip na YouTubie. Dopiero odpalenie nieskompresowanej wersji na 50" TV, z normalną kolorystyką i głęboką czernią daje obraz jak ta gra dobrze wygląda. Fakt, brak tu jakiegoś mega (pipi)nięcia wodotryskami po oczach, ale to samo można zarzucić póki co chyba każdemu tytułowi z nowej generacji. 

Jest dobrze, a gameplay nadal wywołuje banana na ryju.

Zgadzam się, podobnie przecież było z pierwszym Anczarted.

Odnośnik do komentarza

Chyba akcja gry nie będzie osadzona tylko na przedstawionej wyspie. Podczas panelu dyskusyjnego na PlayStation Experience, ekipa z Naughty Dog mówiła, że ubrania Drake'a z najnowszego gameplayu określają nazwą "jungle Drake". Skoro mają takie oddzielne kategorie, to podejrzewam, że i ponownie zwiedzimy bardziej zróżnicowane lokacje.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...