Skocz do zawartości

Uncharted 4: A Thief's End


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

A ja się wtrącę, bo widzę ludzie analizują wszystko tylko jednowymiarowo. Oczywiście nie bedę twierdził, że gra nie wygląda dobrze, ale po E3 miałem nadzieje na więcej, natomiast tutaj i włosy są mniej szczegółowe i twarz, która wprawdzie ciagle genialna też straciła tą fakture, którą miała w teserze.

 

Nikt jednak widzę nie widzi, że np. skały to właściwie jeden model ctrl+v, że brakuje teselacji, że niektóre tekstury są bardzo przeciętne (nawet w filmiku nieskompresowanym), a oświetlenie i cienie nie robią szczególnego wrażenie, tak samo zresztą jak woda. Efekty cząsteczkowe też nie powalają.

 

Plusem jest na pewno świetna animacja i super fizyka roślinności, ale biorąc pod uwagę całość, to trudno tutaj o "WOW", takie jak choćby przy nepalskich poziomach z U2, który wyszedł w 2009. 

 

Na dodatek okazuje się, że demo leciało w 30 klatkach. Nie będę się kłócił, że nie może być lepiej, ale równie dobrze może być też gorzej. Smuci też fakt, że wracamy na wyspę, a to daje mniejsze możliwości popisu artystycznego, co głównie oszałamiało w Uncharted 2.

 

Zobaczymy, ja 1 gameplayem jestem rozczarowany. 

Odnośnik do komentarza

https://mobile.twitter.com/bruce_straley/status/541385319224844289

 

Wrzucam news od jednego z devów ND, n.t. zapowiedzianego charakteru rozgrywki. Domysły o szerszym polu działania i nacisku na stealth z dema zdają się potwierdzać.

 

@Graczdari

Miałeś okazję zobaczyć filmik ze szczegółową analizą dema? Nie dotąd gry tpp, z tak szczegółowymi detalami. Gameplay może i nie robi efektu wow, ale trudno by było, kiedy nie ocieka żadnymi efektownymi skryptami, plus poziomy nie pochodzą z jakiejś oszałamiającej lokacji (liczę na jakiś śnieżny motyw). Nie potrzebujemy już wiele lepszej grafiki, jeśli zamiast tego twórcy zdołają dopracować w miarę stabilne 60 fps. Fakt faktem jego brak kłuje, ale ND ma jeszcze niecały rok na poprawki.

Odnośnik do komentarza

https://mobile.twitter.com/bruce_straley/status/541385319224844289

 

Wrzucam news od jednego z devów ND, n.t. zapowiedzianego charakteru rozgrywki. Domysły o szerszym polu działania i nacisku na stealth z dema zdają się potwierdzać.

 

@Graczdari

Miałeś okazję zobaczyć filmik ze szczegółową analizą dema? Nie dotąd gry tpp, z tak szczegółowymi detalami. Gameplay może i nie robi efektu wow, ale trudno by było, kiedy nie ocieka żadnymi efektownymi skryptami, plus poziomy nie pochodzą z jakiejś oszałamiającej lokacji (liczę na jakiś śnieżny motyw). Nie potrzebujemy już wiele lepszej grafiki, jeśli zamiast tego twórcy zdołają dopracować w miarę stabilne 60 fps. Fakt faktem jego brak kłuje, ale ND ma jeszcze niecały rok na poprawki.

 

Ale nie chodzi o szczegóły, detale bo to zawsze w ex'ach było super, bo jakoś trzeba zamaskować braki, ale od czysto TECHNOLOGICZNEJ strony, to demko Uncharted 4 w zachwyt nie wprawia. 

Edytowane przez Graczdari
Odnośnik do komentarza

Ale widziałeś w ogóle to video oraz demo z poprawioną gammą?

Gdyby ND chcieli mógłbyś dostać takie same cuda, ochy i achy, co The Order...

I równie sterylne rynny do poruszania.

 

Nie wiem jak większość tu czytających, ale mi tam bardziej zależy na ladnie wygladajacej grze z dużym polem do popisu i fajnym (choć mimo to zbyt prostym gameplayem), niż miażdżącej grafice kosztem swobody ruchu i gameplayu.

 

zresztą żadnych sekwencji z ulewą, czy widowiskowych scen akcji jeszcze nie uswiadczylismy, a te zawsze wpływały dodatnio na prezencję silnika poprzedników.

Edytowane przez nobodylikeyou
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość aphromo

 

Ale nie chodzi o szczegóły, detale bo to zawsze w ex'ach było super, bo jakoś trzeba zamaskować braki, ale od czysto TECHNOLOGICZNEJ strony, to demko Uncharted 4 w zachwyt nie wprawia. 

 

 

Od czysto technologicznej strony, to bardziej zaawansowany obecnie jest DriveClub i The Order, ponieważ U4 to jest tylko wczesna pre alpha. Choć pasy w The Order to jest duży handicap dla devów, coś jak 1080p vs 900p

 

a to że gry mogą sporo zyskać z czasem pokazuje Driveclub.

Edytowane przez aphromo
Odnośnik do komentarza

MeSSer - Dobra, to jest wczesny build, ale nie róbmy sobie szczególnych nadziei, że gra będzie wyglądać dużo lepiej niż na tej prezentacji. Niektórzy widzą logo ND i zapominają o bożym świecie, a jak przyjdzie premiera i nic się szczególnie nie zmieni to będzie rozczarowanie. Wolę już wiele nie oczekiwać i miło się rozczarować ;)

 

TheOrder rok przed premierą robił większe wrażenie na pierwszej prezentacji, choć faktem jest że to korytarzowa do bólu gra. 

Odnośnik do komentarza

 

A ja się wtrącę, bo widzę ludzie analizują wszystko tylko jednowymiarowo. Oczywiście nie bedę twierdził, że gra nie wygląda dobrze, ale po E3 miałem nadzieje na więcej, natomiast tutaj i włosy są mniej szczegółowe i twarz, która wprawdzie ciagle genialna też straciła tą fakture, którą miała w teserze.

 

Nikt jednak widzę nie widzi, że np. skały to właściwie jeden model ctrl+v, że brakuje teselacji, że niektóre tekstury są bardzo przeciętne (nawet w filmiku nieskompresowanym), a oświetlenie i cienie nie robią szczególnego wrażenie, tak samo zresztą jak woda. Efekty cząsteczkowe też nie powalają.

 

Plusem jest na pewno świetna animacja i super fizyka roślinności, ale biorąc pod uwagę całość, to trudno tutaj o "WOW", takie jak choćby przy nepalskich poziomach z U2, który wyszedł w 2009. 

 

Na dodatek okazuje się, że demo leciało w 30 klatkach. Nie będę się kłócił, że nie może być lepiej, ale równie dobrze może być też gorzej. Smuci też fakt, że wracamy na wyspę, a to daje mniejsze możliwości popisu artystycznego, co głównie oszałamiało w Uncharted 2.

 

 

Zobaczymy, ja 1 gameplayem jestem rozczarowany.

To gameplayem czy grafiką jesteś rozczarowany?

Odnośnik do komentarza

Oglądałem ten pokaz Uncharted 4, który pobrałem z Gamersyde i wygląda bardzo dobrze. Detali jest tutaj mnóstwo, aż przyjemnie na to popatrzeć. Szczególnie oszałamiająca jest technologia wygładzania krawędzi i prezentacja ludzkiej skóry. Też sam ten fakt, że włosy czy koszulka Nathana powiewa na wietrze robi ogromne wrażenie. Na dniach chcę skończyć poprzednie trzy części (i nadrobić kilka gier na PS3 - czas wkroczyć do tego świata).

 

Doszły mnie słuchy, że gra miała osiągnąć 60 klatek, a ten pokaz jest w 30. To dopiero pre-alpha, kto wie, czy tego nie osiągną w kolejnych buildach. Przy projektowaniu gry na początku nie wykonuje się jeszcze wielu optymalizacji i nie wprowadza ogromu graficznych udoskonaleń, więc wszyscy miłośnicy tej serii mogą czekać do targów E3. Tam powinien być jeszcze jeden pokaz i wtedy już dostaniemy późną alphę/wczesną betę (jeżeli gra ma wyjść jeszcze w 2015).

 

Co do samej rozgrywki - nie mogę wiele ocenić przed ukończeniem poprzednich części, ale lubię takie klimaty, bliski jest mi Tomb Raider czy Indiana Jones, więc raczej się tutaj odnajdę ;) Ukrywanie się, ten skok na linie, czy samo strzelanie wygląda miodnie. Czekam do targów E3 na pokaz czegoś więcej.

Odnośnik do komentarza

Po przeanalizowaniu filmiku na gamersdyne oraz obejrzeniu masy screnów i gifów stwierdzam, że to wygląda ultra realistycznie. Pamiętajmy jednak, że do premiery to będzie jeszcze lepiej się prezentowało(podobnie było z poprzednimi odsłonami). Kolejna część Uncharted do wyczekiwania i splatynowania, cant wait

Odnośnik do komentarza

pokaza jakas akcje w czasie ulewy, w sniegu, czy jakis mega hiper skrypt czy lokacje z epickim widokiem na szczycie jakiejs gory i bedziecie robic pomniki ND, to co bylo na PSA to namiastka, pochwalili sie tylko tym ze lokacje beda wieksze i pozwolla na wiecej kombinowania plus przenosza skradanie z tlou i tyle, gra bedzie mega - dont worry

Odnośnik do komentarza

jeśli popracują nad światłem i nie będziemy grać w pełnym słońcu, to oprawa wypali gałki oczne. zresztą nie wiem, skąd te narzekania - już teraz graficznie to jest absolutny top, co widać po materiale od Gamersyde. zresztą wystarczy odpalić inFamous i zobaczyć, jak ogromna jest różnica w wyglądzie lokacji o różnych porach dnia + opcjonalnie w deszczu. po przejściu gry można tym dowolnie sterować przecież.

Odnośnik do komentarza

nie mogę wiele ocenić przed ukończeniem poprzednich części

Jak ja chcialbym byc na Twoim miejscu... :(

 

jeśli popracują nad światłem i nie będziemy grać w pełnym słońcu, to oprawa wypali gałki oczne. zresztą nie wiem, skąd te narzekania - już teraz graficznie to jest absolutny top, co widać po materiale od Gamersyde. zresztą wystarczy odpalić inFamous i zobaczyć, jak ogromna jest różnica w wyglądzie lokacji o różnych porach dnia + opcjonalnie w deszczu. po przejściu gry można tym dowolnie sterować przecież.

W AC Unity tez jest opcja po ukonczeniu gry, zeby ustawic sobie pore dnia. Chcialbym zeby to sie stal standard w tego typu grach, ale zawital tez w grach typu Uncharted. Po ukonczeniu gry, wybierasz sobie rozdzial i pore dnia/pogode. To by byl czad :)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...