Opublikowano 7 grudnia 201410 l zostawmy na chwile temat grafiki, na pewno dobrze pamietacie fragment z e3 gdy Drake budzi sie w kaluzy, jest poobijany albo zadrapania z upadku, w blocie, siedzi na nim jeszcze muchawstaje, sprawdza magazynek i idzie w dzungle w prezentacji z PSE nie ma takich sladow, wyglada nawet na umytego wychodzi wiec, ze to rozne wydarzenia? jak myslicie jak polaczyc te elementy? jakies teorie? Edytowane 7 grudnia 201410 l przez Fanek
Opublikowano 7 grudnia 201410 l Gry od Naughty Dog można brać w ciemno. U4 wygląda na naprawdę dobry kawał kodu. Jestem ciekaw, czy w finalnej wersji będzie 60 FPS
Opublikowano 7 grudnia 201410 l woda i mydło nie są ekskluzywnym towarem. Wydaję mi się, że mógł się umyć, jak myślicie moja teoria ma sens?
Opublikowano 7 grudnia 201410 l Fanek Ty byś się do 997 nadawał ale wytłumaczę ci to bo wiem że ty jestes sonyboyem od ps4 E3 teaserem zrobiony na chu...j wie jakim sprzecie Pc aka bulshit PSE rzeczywisty gameplay
Opublikowano 7 grudnia 201410 l woda i mydło nie są ekskluzywnym towarem. Wydaję mi się, że mógł się umyć, jak myślicie moja teoria ma sens? ale ma dziure w glowie i rozciety nos, takie cos goi sie ze 3tygodnie ot taka zagadka jak to polaczyc
Opublikowano 7 grudnia 201410 l Fanek Ty byś się do 997 nadawał ale wytłumaczę ci to bo wiem że ty jestes sonyboyem od ps4 E3 teaserem zrobiony na chu...j wie jakim sprzecie Pc aka bulshit PSE rzeczywisty gameplay ND na klamstwie jeszcze nie zlapali, a na trailerze z E3 jest info jak byk ze "The following trailer is captured directly from a PLAYSTATION 4". ND to jeden z niewielu deweloperow ktory jak tak mowi to im w to wierze.
Opublikowano 7 grudnia 201410 l Więc akcja gameplay'a dzieje się przed trailerem z E3, zresztą żaden z materiałów nie pokazuję niczego istotnego z punktu widzenia fabuły Rozumiem analizowanie trailerów RE czy MGS gdzie twórcy zwodzą graczy, przekazują ukryte informację itd. Ale analizować pod tym kątem Uncharted 4, serio ? ;D
Opublikowano 7 grudnia 201410 l Rozumiem analizowanie trailerów RE czy MGS Pamiętam jak był pierwszy pokaz Phantom Pain i potem jak odkryli te kreseczki, a po wpisaniu ukazał się Metal Gear Solid V. Ależ to był mózg rozyebany.
Opublikowano 7 grudnia 201410 l @pawelgr5 W dwóch poprzednich częściach też były już elementy stealth, rzadko bo rzadko, ale niektóre miejscówki dawało się kończyć bez alarmowania. Teraz jest tego więcej (pozytywny wpływ ich ostatniej gry). Nie jest to więc żadna nowość w serii. Wiem, że były bo wszystkie je zrobiłem, jak można było bez strzelania to tak je własnie konczyłem. Chodziło mi o to, że grający zlamił strasznie i mimo że strzelanie się rozkręciło to jednak mógł się schować i przejść lokację bez eliminacji wszystkich. Część 2 i 3 kończyłem na premierę więc troche dawno temu ale nie pamiętam żeby udało mi się tak uspokoić sytuację we wcześniejszych częsciach - jak zaczynałem strzelać to kończylem jak wszyscy byli martwi.
Opublikowano 7 grudnia 201410 l Poziomy skradankowe to było największe gów.no w Uncharted. Ależ mnie to wkurzało jak każde zauważenie to był restart. Nie lubię takich zagrywek.
Opublikowano 7 grudnia 201410 l Każde zauważenie to restart? Nie przypominam sobie (oprócz muzeum w U2, ale to akurat zrozumiałe) takich sytuacji. W poprzednich częściach było tak, że jak ktoś nas zauważył, to wszyscy wiedzieli gdzie jesteś i już się nie schowasz. Dobrze, że tutaj to usprawnili i można ich zgubić lub nawet całkiem pominąć. Edytowane 7 grudnia 201410 l przez SzczurekPB
Opublikowano 7 grudnia 201410 l Wydaje mi się, że w 3 też był taki poziom gdzie wykrycie=restart, bo pamiętam że byłem bardzo zniesmaczony faktem, że muszę rozgrywać taką misję. Ja wolę misje gdzie mogę się skradać, a nie muszę.
Opublikowano 7 grudnia 201410 l @pawelgr5 ano rzeczywiście chyba nie dało się im wtedy ani razu spyerdolić
Opublikowano 7 grudnia 201410 l Nowe wideo, tym razem z poprawioną czernią, bo faktycznie jakoś tak blado było na poprzednich filmach. http://www.gamersyde.com/hqstream_uncharted_4_a_thief_s_end_psx_demo_fixed_black_levels-33753_en.html YT to jednak jet padaka, w dobie 1080p chyba przestanę oglądać trailery w tym serwisie. Wizualnie wygląda epicko, twarz Drake jest mega szczegółowa, Naughty Gods . Rok czekania ehhhhhhh
Opublikowano 8 grudnia 201410 l Fajna analiza dema pokazująca sporo detali i smaczków technicznych, które wielu mogły umknąć:
Opublikowano 8 grudnia 201410 l Dzisiaj obejrzałem ten fragment gameplayu. Bardzo mi się podoba. Zresztą gry od Naughty Dog można brać w ciemno. Co do samej rozgrywki pokazanej w filmiku szczególnie spodobał mi się efekt ściekającej wody ze skał w jaskini. Grafika robi robotę. Twarze w cutscenkach wyglądają realistycznie. Nic tylko czekać. Uncharted 4 prawdopodobnie wyjdzie na jesień 2015 i myślę, że do tego czasu gra może wyglądać jeszcze lepiej. Chciałbym jeszcze przed ograniem "czwórki", żeby wyszły remastery poprzednich przygód Drake'a na PS4, bo niestety nie zagrałem w U3.
Opublikowano 8 grudnia 201410 l Jestem w stanie zrozumieć marudzenie ludzi, którzy oglądali klip na YouTubie. Dopiero odpalenie nieskompresowanej wersji na 50" TV, z normalną kolorystyką i głęboką czernią daje obraz jak ta gra dobrze wygląda. Fakt, brak tu jakiegoś mega (pipi)nięcia wodotryskami po oczach, ale to samo można zarzucić póki co chyba każdemu tytułowi z nowej generacji. Jest dobrze, a gameplay nadal wywołuje banana na ryju.
Opublikowano 8 grudnia 201410 l Takie akcje brałbym z przymrużeniem oka. W pierwszych gameplayach TLOU też odchodziły pamiętne scenki walki z mega smaczkami a jak wyszło finalnie wszyscy wiedzą. Ze świecą było ich szukać w retailu. Edytowane 8 grudnia 201410 l przez MYSZa7
Opublikowano 8 grudnia 201410 l Jestem w stanie zrozumieć marudzenie ludzi, którzy oglądali klip na YouTubie. Dopiero odpalenie nieskompresowanej wersji na 50" TV, z normalną kolorystyką i głęboką czernią daje obraz jak ta gra dobrze wygląda. Fakt, brak tu jakiegoś mega (pipi)nięcia wodotryskami po oczach, ale to samo można zarzucić póki co chyba każdemu tytułowi z nowej generacji. Jest dobrze, a gameplay nadal wywołuje banana na ryju. Zgadzam się, podobnie przecież było z pierwszym Anczarted.
Opublikowano 8 grudnia 201410 l Dla mnie świetny pokaz, w końcu porządne strzelanie(ten karabin), które daje nadzieję na przyjemne i porządne multi, kozackie animacje. Sam Singiel też sporo zyska dzięki większym lokacjom. Z tytułu do ogrania zrobił się dla mnie system seller z szansą na spędzenie 100h w multi jak i przejścia singla kilka razy.
Opublikowano 8 grudnia 201410 l Rozgrywkę poprawili, a technicznie to najładniejsza gra obecnie. Koniec i kropka.
Opublikowano 10 grudnia 201410 l Chyba akcja gry nie będzie osadzona tylko na przedstawionej wyspie. Podczas panelu dyskusyjnego na PlayStation Experience, ekipa z Naughty Dog mówiła, że ubrania Drake'a z najnowszego gameplayu określają nazwą "jungle Drake". Skoro mają takie oddzielne kategorie, to podejrzewam, że i ponownie zwiedzimy bardziej zróżnicowane lokacje.
Opublikowano 10 grudnia 201410 l Sądzę, że Nathan pojeździ sobie trochę po świecie i zobaczymy go w różnej scenerii. Jak się żegnać z serią, to z pompą.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.