Opublikowano 16 sierpnia 20168 l a ja w sumie nie miałem na myśli zwykłego grania w tą grę, tylko odnosiłem się do trofeum za siedzenie na planecie z maszyny losujacej przez 30 h
Opublikowano 16 sierpnia 20168 l Mnie również wciągnęło niesamowicie, ponieważ kocham klimaty przebywania w przestrzeni kosmicznej i odkrywania nowego. Ale zdaję sobie sprawę z tego, że jeżeli nie dołożą sensownego darmowego kontentu w niedługim czasie to się pewnie znudzi bardzo szybko. Muzyka w grze jest świetna, ale jeżeli macie ochotę na coś innego to idealnie pasują psytrance oraz jakieś space ambienty:
Opublikowano 16 sierpnia 20168 l Ograłem "demo" i po godzinie w sumie widzę tutaj gdzieś tak 5-8 godzin niezłej zabawy. Za stówkę na ps4 wezmę. Edytowane 16 sierpnia 20168 l przez ragus
Opublikowano 16 sierpnia 20168 l Takiego hejtu to chyba nawet na Destiny nie było , The Division też jakoś mało się dostało... O grze w ogóle nic nie czytałem nie czekałem , ale po letsplayach o dziwo wiem........że będzie mi się podobać Najbardziej chyba wszystkich boli.....cena. Edytowane 16 sierpnia 20168 l przez mmatys85
Opublikowano 16 sierpnia 20168 l Niektórych tak ta gra boli jakby cytując klasyka z Polskiego filmu "krzywdzil twoja matkę ". Ta gra dawno nie jest indorem i chyba niektórzy zapomnieli o tysiącach Dlc, nie dopracowanych grach i powielanych pomysłach od ea czy ubisoft i dopiero teraz się obudzili?gra jest innowacyjna i nie dla wszystkich, może ja nie jestem rozczarowany bo dopiero zacząłem się nią interesować dwa tygodnie przed premierą wiec nawet nie patrzę co było dwa lata temu zapowiedziane. Prawda jest taka, że w internetach zawsze piszą Ci którym się coś nie podoba a Ci zadowoleni mają to w (pipi)e w ten sposób 90 grubych amerykanów nie napisze ze dzisiaj były za(pipi)istego frytki w macu a 10 od razu napisze, że są są do dupy i się porzygali. Podobnie jest chyba w przypadku tej gry. Edytowane 16 sierpnia 20168 l przez simonldz
Opublikowano 16 sierpnia 20168 l Jak czytam takie posty, które są nic nie warte porównując do tego jaka była branża gier 10 lat temu niż obecnie, co mamy, gdzie patologia rodzi patologie od niektórych devów to już wiadomym jest, że nie będzie takich czasów jakich mieliśmy, są wyjątki jak CDProjekt czy Techland, nasi rodzimi trzymają się twardo tego jak kiedyś powinno się serwować gry. Skończyłem powyżej czytać posta po zdaniu, że ta gra nie jest indykiem.
Opublikowano 16 sierpnia 20168 l No fajnie panowie, a teraz najlepiej zróbcie nowy temat. Macie czasem tak, że skanujecie jakieś zwierzę i nie pojawia się wam na liście odkrytych?
Opublikowano 16 sierpnia 20168 l Macie czasem tak, że skanujecie jakieś zwierzę i nie pojawia się wam na liście odkrytych? Ja tak mam na spacerze z psem . Btw nakręciliście mnie na ten tytuł, chyba wezmę na spróbę, bo bf4 już się grać nie chce.
Opublikowano 16 sierpnia 20168 l No fajnie panowie, a teraz najlepiej zróbcie nowy temat. Macie czasem tak, że skanujecie jakieś zwierzę i nie pojawia się wam na liście odkrytych? Miałem tak jak dotąd chyba tylko raz. Btw. nie wiem kto wymyślił zatwierdzanie własnych nazw za pomocą :circle: a nie :cross: , szczególnie że w opcjach gry nie ma nawet o tym informacji
Opublikowano 16 sierpnia 20168 l Wszystko fajnie , dostałem mniej więcej to czego oczekiwałem, ale.. Za te zarządzanie inwentarzem to bym zabił, czy w tej grze celem będzie dotarcie do centrum Galaktyki czy rozbudowanie na maksa inventory?
Opublikowano 16 sierpnia 20168 l Na reddit ktoś zrobił tabele podsumowujące niespełnione obietnice Hello Games, sporo się tego nazbierało. Gra wyszła tak naprawdę w early access, tylko, że za pełną cenę
Opublikowano 17 sierpnia 20168 l https://www.reddit.com/r/Games/comments/4y1h9i/wheres_the_no_mans_sky_we_were_sold_on_a_big_list/ Na reddicie ktoś napisał magisterkę z niespełnionych obietnic dotyczących tej gry xD. Może być ciekawa lektura.
Opublikowano 17 sierpnia 20168 l Nie podoba mi się w No Man's Sky to, że gra ma nas wciągnąć w te swoje światy, mamy je oglądać, podziwiać, bać się ich, relaksować w nich, kochać je, a niektóre nienawidzić. Tylko problem pojawia się wtedy, gdy 50% czasu gry spędzamy w menusach, a po ich wyjściu widzimy 100 znaczników i ciągłe powiadomienia. Nie jestem przez to w stanie poczuć tej immersji, którą widziałem na pierwszych materiałach video. Zamiast pięknych światów widzę bardzo tępą, żerującą na najniższych ludzkich instynktach gierkę. Po 2h mam dosyć, jednak nie biorę na ps4. Uważam, że Minecraft jest o wiele bardziej przekonywującym doświadczeniem tego typu. Edytowane 17 sierpnia 20168 l przez ragus
Opublikowano 17 sierpnia 20168 l Trochę brakuje opcji oswajania zwierząt, jak w primalu. Może za pół roku większość planet będzie już odkrytych i wyeksploatowanych Edytowane 17 sierpnia 20168 l przez MAJOCHEY_PL
Opublikowano 17 sierpnia 20168 l ktoś pytał czy sa ladne planety, ta jest calkiem spoko Moja PIERWSZA w grze planeta była wręcz identyczna, tylko z minimalną ilością wody.
Opublikowano 17 sierpnia 20168 l Trochę brakuje opcji oswajania zwierząt, jak w primalu. Może za pół roku większość planet będzie już odkrytych i wyeksploatowanych Większość? Jeśli w tym aspekcie brodacz nie kłamał, to planet mamy 18446744073709551616, w skrócie 1,84 x 10^19. Uznajmy, że grę kupi milion osób i pewnym zrządzeniem losu nie napotka się w czasie wojaży, czyli każdemu przypadnie ~1,84 x 10^13 planet. Pół roku, to 365,25d/2=182,625 dni=4383h=262980 minut, w skrócie 2,63 x 10^5. Większość planet to 50%<x, uznajmy 9,2 x 10^12. Czy w minutę można wyeksploatować i ponazywać ~3,5 x 10^7, słownie trzydzieści pięć milionów planet? Jak się gdzieś machnąłem, to możecie mnie obrzucać cyrklami. Czytając wypociny udostępnione przez Ravena, utwierdzam się w przekonaniu, że ta gra została wydana o parę generacji za wcześnie, pracowało przy niej za mało osób i została zrobiona w czasie krótszym niż godność człowieka pozwala na nazwanie jej symulatorem eksploracji kosmosu. Liczę, że w przyszłości ktoś konkretny podejmie temat, albo międzynarodowa, olbrzymia grupa pasjonatów stworzy własna grę o eksploracji kosmosu, nawet jakiegoś układu słonecznego, z konkretnym modelem lotu, generowanymi losowo trajektoriami ciał niebieskich, jakąś małą, tajemniczą fabułą i koniecznie... Edytorem map
Opublikowano 17 sierpnia 20168 l Dlatego nie liczyłem nawet na spotkanie kogokolwiek w grze, ale jakbym po kilku miesiącach grania jednak kogoś mijał , to byłoby to super przeżycie, no ale klops. Z planetami bywa różnie, ale czasem coś fajnego się pojawi, też miałem ładnie roślinną planetę, ale jednak bez jakiegokolwiek życia
Opublikowano 18 sierpnia 20168 l O ile dobrze pamietam to według obliczeń developera słońce 117 razy zdołałoby sie wypalić zanim odkryto by wszystkie planety w NMS.... Czytając wypociny udostępnione przez Ravena, utwierdzam się w przekonaniu, że ta gra została wydana o parę generacji za wcześnie, pracowało przy niej za mało osób i została zrobiona w czasie krótszym niż godność człowieka pozwala na nazwanie jej symulatorem eksploracji kosmosu. Liczę, że w przyszłości ktoś konkretny podejmie temat, albo międzynarodowa, olbrzymia grupa pasjonatów stworzy własna grę o eksploracji kosmosu, nawet jakiegoś układu słonecznego, z konkretnym modelem lotu, generowanymi losowo trajektoriami ciał niebieskich, jakąś małą, tajemniczą fabułą i koniecznie... Tą gre zabija SKALA. Gdyby np miała tylko tysiac - dwa planet ale była jak Dwarf Fortress gdzie mozna tworzyć rzeczy, budować, handlować w randomowo generowanym singlu ... To by mogło zagrać jak cholera. A tak to tylko graficzny cukierek który sie znudzi po paru godzinach eksploracji tych samych planet. Poza tym jak na taką wielką gre to wcale nie czuje sie taki samotny ani zagubiony.. Każdy system ma stacje, w kazdym systemie latają jakieś statki, na każdej planecie jest placówka itp itd. Troche kiepsko jak na klimatyczna samotna podroz.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.