Opublikowano 25 lipca 20168 l Przestarzałe (ciasne, w sumie tłuką je już 7 lat) auto w porównaniu do konkurentów. Wybrać coś z konkurentów lub czekać na nowy model.
Opublikowano 25 lipca 20168 l Grzechu dobrze prawi. Zobacz że np Golf 7 jest robiony od 2013, a te Polo od 2009. 4 lata i różnica klasy w segmenci (B i C), to przepaść w motoryzacji. Za 65 tys celowałbym w jakiś kompakt, a nie auto klasy B (typowo miejskiej). Z drugiej strony za tyle to już jakiegoś Golfa z TSi powinieneś złapać, a to naprawdę będzie przepaść względem Polówki. Edytowane 25 lipca 20168 l przez balon
Opublikowano 26 lipca 20168 l Grzechu dobrze prawi. Zobacz że np Golf 7 jest robiony od 2013, a te Polo od 2009. 4 lata i różnica klasy w segmenci (B i C), to przepaść w motoryzacji. Za 65 tys celowałbym w jakiś kompakt, a nie auto klasy B (typowo miejskiej). Z drugiej strony za tyle to już jakiegoś Golfa z TSi powinieneś złapać, a to naprawdę będzie przepaść względem Polówki. Wg cennika VW na modele 2017 (produkcja 2016) to golfy zaczynaja sie od 70 kafli. Polo takie bardzo sensowniejsze to 65k, wiec roznica w cenie jest duza. Zeby kupic sensownego golda to pod 80 klockow musialbym podejsc.
Opublikowano 26 lipca 20168 l Eh a juz myslalem ze wronero jako mlody inzynier wyskoczył z jakims infinity
Opublikowano 26 lipca 20168 l No i tak kozacko startuje budżetowo. Jakby to przeloczyć na gierki na premierè to jakieś 300+ szt.!
Opublikowano 26 lipca 20168 l Ostatnio znajomy z salonu w Warszawie wyrwał Fabię III z 2015 roku w jakimś topowym wyposażeniu, wersję demonstracyjną z ~2000km przebiegu za 43,000PLN. Bez żadnych oznak zużycia. W wyposażeniu było chyba wszystko co Skoda ma w ofercie. Przejechałem się i byłem zachwycony. Słyszałem opinie, że ta Fabia to taki klekot ze słabymi plastikami i słabym wykończeniem, ale jak tak wygląda słabe wykończenie to nie mam pytań Oczywiście takiej Fabii pewnie daleko do VW pod względem wyciszenia, wykończenia detali, użytych elementów, no ale różnica w cenie robi swoje.
Opublikowano 26 lipca 20168 l Nie no nawet nie ma co sie zastanawiac , nowy samochód za 40koła z full opcją. W dodatku jesli chodiz o wyglad fabia>polo
Opublikowano 26 lipca 20168 l przy takim budżecie śmiało można przeskoczyć o segment wyżej niż e36 i polecić kultowe e46, rozważałeś? 1.2 tsi to ma w ogóle 4 cylindry czy już na 3? Na mieście to pewnie jeszcze daje radę, ale jechać tym w trasę i jeszcze wziąć pasażera i jakieś bagaże to musi być dramat. Ile taki wyżyłowany silnik może pochodzić. Ja wiem, że was inżynierki to nie obchodzi bo za 3 lata to sprzedacie, ale ja kiedyś znowu będę szukał auta i nie chciałbym się naciąć, nara.
Opublikowano 26 lipca 20168 l no dobra,, Focusa MK1 ST170 jest dość ciężko kupić, będę miał go na oku, ale pewnie minie kilka miesięcy zanim coś wartego uwagi trafię. Co sądzicie natomiast o tym: http://otomoto.pl/oferta/alfa-romeo-gt-ID6ys3ub.html#572b66d8cc Alfa jak to Alfa, wiadomo, 2.0JTS może zbierać nagar, wahacze ponoć są zrobione z plastiku itd. a w rzeczywistości?
Opublikowano 27 lipca 20168 l Szejdj na twoim miejscu raczej jak bym sie ogladał za alfa to celował w niezawodne JTD z ktorym problemow miec nie powinienes najmniejszych niz srednie beznzyniaki, w dodatku 11 letnie auto z przejchanymi 115k sugeruje ze jakies 50k widocznie przejechalo na lawecie. Swoja droga serio da rade kupic GT w ladnym stanie JTD do 14k? Myslalem ze ze 20k trzeba wylozyc. Tanieja te alfy, kusi przesiadka ale jednak wiecej drzwi to naprawde solidny argument zeby zostac
Opublikowano 27 lipca 20168 l no ale ja nie chce już JTD, ile można tę ropę lać, chce poczuć zapach benzyny w samochodzie chce wolnossącego benzyniaka, bez żadnych dwumas, dpfów, turbo te 2.0jts ponoć od 2004 są poprawione, nie ma z nimi problemów. Jak już miałbym się o coś bać to o zawieszenie.
Opublikowano 27 lipca 20168 l Z takimi drogami to w kazdym aucie mozesz sie bac o zawieche Nie wiem czy gt tak jak w 156 ale maja twarde zawieszenie , fajnie sie to prowadzi ale drogi mamy jakie mamy i to czuc niestety
Opublikowano 27 lipca 20168 l z takich fajnych samochodzików to jeszcze się za MX-5 rozglądam w okolicy
Opublikowano 27 lipca 20168 l zajebać wam? Ja bym mu nie fikał, ponoć jak wchodzi na halę w firmie, to nikt nie śmie pisnąć słówkiem, każdy wzrok wbija w ziemię. Taki typowy ptasi móżdżek.
Opublikowano 29 lipca 20168 l no ale ja nie chce już JTD, ile można tę ropę lać, chce poczuć zapach benzyny w samochodzie chce wolnossącego benzyniaka, bez żadnych dwumas, dpfów, turbo te 2.0jts ponoć od 2004 są poprawione, nie ma z nimi problemów. Jak już miałbym się o coś bać to o zawieszenie. Przejedż się zawirusowanym JTD, następnie przejedż się JTS -wybór będzie oczywisty. Ja też szukałem benzyniaka dopóki się nie przejechałem tym klekotem. Co do zawieszenia-jest sztywniejsze , jesli o tym zapomnisz na kiepskiej drodze, to wytrzyma krócej-oczywiste jak w każdym usportowionym aucie-czy to Alfa czy Audi. Dwumas wymienia się raz na 200k km, a DPF się wycina, albo wypala raz na jakiś czas na trasie-ja jeżdzę głownie w mieście i jeszcze nie miałem kłopotu z zapchaniem itp.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.