Skocz do zawartości

Platinum Club


Square

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwszy maj, nieco po godzinie szóstej VS 04. V. 2019r. 14:41.

Potwierdzam. :whyyy:Dlatego użyłem partykuły wyrażającej przypuszczenie. :sapek: Żeby nie było. :rayos:
Zrobiłem nawet mały rekonesans, bowiem pamiętałem swoje słowa, że nie oceniam jej aż tak nisko jak ty. Przypomniałem sobie, że nieco wcześniej ją opisałeś, ale już na PSN nie sprawdziłem.

Nic to, będzie trzeba z tym jakoś żyć. Na pocieszenie może uda się w szóstym Far Cry  :yao:

#śmiechprzezłzy #ettuOrnit #powaznybiznes #:platinum:

Odnośnik do komentarza

Kena: Bridge of Spirits - tytuł, który przed premierą wydawał się, że będzie łatwy do splatynowania potrafił dostarczyć wyzwanie, a to za sprawą jednego pucharka czyli przejście gry na poziomie trudności Master, który odblokowuje się po pierwszym ukończeniu. Gdyby nie ten jeden dzban to platynka by była bardzo łatwa, bo komplet zawiera raczej standardowe trofea jak pozbieranie znajdziek, ulepszenie ekwipunku czy zabicie przeciwnika w konkretny sposób z czego znaczna większość wpada automatycznie podczas grania. Także podczas tych dwóch przejść wymaganych do platyny ciężko jest coś pominąć. Całość oceniłbym na mocne 7/10.

  • Plusik 6
  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Platyna nr 9: Resident Evil 2

 

Mój ulubiony topic na forum, więc po dłuższej przerwie postanowiłem wrócić do wpisów. Serię RE uznaję za najlepszą serię horrorów jaka wyszła. Podoba mi się to że każda z części jest kanoniczna i że Campcom po dziś pielęgnuję tą serię. Grę przeszedłem 9 razy :D i przez te 9 razy dobrze się bawiłem. Jednak cały czas jej nie przechodziłem, tylko przez pół roku raz do czasu po prostu wracałem do niej. Dzięki temu pewnie nie znużyłem się, a za każdym podejściem odkrywałem jakieś nowe ciekawostki. Najtrudniejszym pucharkiem okazał się dodatkowy tryb ponury Żniwiarz. Po ok trzydziestu próbach udało mi się ukończyć ten tryb. Grę ukończyłem 6x na normal, 2x na hardcore i 1 raz na easy. No i te ostatnie podejście było na Easy, bo chciałem zdobyć dwa pucharki na raz: za nie otwieranie skrzyni i za nie używanie przedmiotów leczących. Myślałem że będzie trudniej, okazało się łatwo. Co do trybu Hardcore, to tez nie było problemów bo przed podejściem do tego trybu, udało mi się zdobyć broń z nieskończona amunicją za speedrun w trybie normal, za który tez jest puchar. Trudność platyny: 6/10, gra: 9-/10. Polecam.

 

RESIDENT EVIL 2_20201010181729.jpg

RESIDENT EVIL 2_20210811194659.jpg

RESIDENT EVIL 2_20211009214148.jpg

  • Plusik 4
  • Lubię! 2
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Green Hell

 

17cbe8dc45d69-a5227EE7C5C4BA69755.7CD753A04DA5AFFB_message_418632788875010_1635284331543.thumb.jpg.7fc303f77562f0be8398a0fbc0319571.jpg

 

Kolejna platynka z gatunku survival i musze powiedzieć że jestem mile zaskoczony grą. 

Najlepszy aspekt gry, czyli dżungla "robi robote"

 

17cbe93f12a15-a5227EE7C5C4BA69755.7CD753A04DA5AFFB_message_418632902593830_1635284775757.thumb.jpg.2a6f5c4d489c69f6ceb2d7a6b562a79e.jpg

 

Niemal wszystkich zasad gry trzeba nauczyć sie samemu, gra nie mówi nam niemal nic jak mamy przetrwać, co zaliczam na duży +

 

17cbe9452fe46-a5227EE7C5C4BA69755.7CD753A04DA5AFFB_message_418632938483880_1635284915952.thumb.jpg.70f038e5fe20840e57d04aa0f7c2aa25.jpg

 

Gre plasuje w granicach 8(przez bugi gra nie zasługuje na wyżej) a trudność platyny daje w porywach do 9 głównie przez jedno wyzwanie z budową tratwy.

 

Najtrudniejszym trofeum jest zaliczeniem 7 wyzwań, co moim zdaniem na konsolach jest skaszanione przez bardzo słaby respawn kokosów potrzebnych do zaliczenia jednego z nich.

 

Wracając do bugów to może komuś nerwy uratuje pisząc aby nie ustawiał w opcjach sterowania "włącz menu koło" na tak, powoduje to czasem buga przy craftowaniu przedmiotów i pozostaje wtedy tylko wczytanie zapisu gry

 

Plus info: mają zostać wydane 2 dodatki do gry Spirit of Amazonia na konsole w formie aktualizacji gry, co do 3 dodatku narazie jest cisza.

 

 

 

Edytowane przez grabipl
  • Plusik 6
Odnośnik do komentarza

Kena-Bridge-of-Spirits-20211031154710.jp

 

Kena: Bridge of Spirits - wpadła 112 :platinum:. Jak ze wspaniała to była przygoda.  W kość tez nieźle dostałem. Niektóre walki na trudnym trzeba bylo wziac na sposob, no bo ileż można powtarzać :Coolface: Najwięcej kłopotu sprawił mi trofek " triple tap - wykończenie trzech przeciwnikow jednym dashem ". Aby wykonać ta operacje poprawnie trzeba dobrze wyczuć dystans miedzy przeciwnikami, tak aby dash nie trafił nikogo, a jedynie cios kończący. IMO 6/10 powinno byc spoko. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do zapoznania sie z przygoda Keny, bo warto :lapka:

  • Plusik 5
Odnośnik do komentarza

Shadow of the Tomb Raider  Sc97b6e.png

 

 

 

- dlaczego loadingi są takie długie?

- dlaczego Lara nie ma choćby plecaka, który miała juz w pierwszej części? Gdzie chowa te wszystkie artefakty, w gaciach?

- dlaczego motyw muzyczny charakterystyczny dla serii w ogóle się nie pojawia?

- dlaczego nie mogę spokojnie grać, bo co 5 minut mam scenkę, filmik albo Jonah gadającego przez Radio?

- dlaczego musze zbierać te wszystkie milion znajdziek, odczytywać info z pomników etc? Wytrąca mnie to z równowagi.

- po co takie rozbudowane drzewka umiejętności, podobne zresztą jak w poprzednich częściach. Lara zapomniała już co umiała? Połowa z tych umiejętności jest zbędna.

- dlaczego Lara gada po ang. z mieszkańcami Paititi, zaś oni sami w swoim języku? Głupie do potęgi. A czekaj, kilkoro z nich będzie gadać z Larą płynną angielszczyzną, choć się zamurowani w tej wiosce od pokoleń…

- po co mi te wszystkie stroje (bardzo podobne do siebie w gruncie rzeczy)? Przez połowe gry zmuszony jestem paradować w jednym.

- po co tyle broni do rozbudowy skoro Lara będzie walczyc parę razy tylko? Po parę sztuk z każdego gatunku, których nie wykorzystamy nawet.

- czemu Lara nie nauczyła się jeszcze przenosić I chować ciał pokonanych wrogów?

- czemu tyle bagów doprowadzających do wkurwienia na najwyższym poziomie trudności, gdy zapis jest tylko przy ogniskach?

- czemu wyzwania w tej części są takie bezsensowne (strzelanie do beczek np.)?

- czemu te dialogi sa głupie?

- czemu nie ma wolności jak w pierwszych grach jeszcze na PSX? Chcę gdzieś skoczyć I nie mogę, bo niewidzialna ściana mi zabrania :)

 

Te pytania nie dawały mi spać po nocach. Co się stało z serią, nawet z samym rebootem serii? Toż 2 pierwsze części przygód młodej Lary biją to, co tu mamy na łeb, na szyję.

Lara gada, rozwiązuje jakieś głupie questy poboczne (w tym nawet jest detektywem w Paititi), ale za mało jest tu gry w grze. Poza tym ta niby swoboda, bo dżungla sie pojawia... A takiego wała. Dżungla ma korytarze i nie wleziesz tam, gdzie nie chca żebys wlazł. Cały urok pierwszych TRów polegał również na tym, że mozna było wleźć, skoczyć gdzie chciałeś. Oczywiście ginąłeś. traciłeś enerhię z paska życia, ale wiedziałeś już po tym żeby tam nie leźć. Tu nie, jesteś prowadzony za rękę. I więcej - Podświetlają ci się wszystkie znajdźki, wszyscy wrogowie, wszystkie questy, obyś tylko nie przeoczył czegoś.

Sytuacje ratują poniekąd grobowce, bo one jeszcze starają się oddać trochę z ducha starych TRów.  Np. ten z 

Spoiler

hiszpańskim okrętem

od razu zachwyca. Są nawet i trudniejsze, gdzie spędzisz chwilę nim sobie z nim poradzisz tak, to ten z

Spoiler

lustrami.

Ale znowu ktoś musiał się wtrącić, bo Lara zaczyna ci najzwyczajniej w świecie podpowiadać co dalej robić. Noż k. mać! Takich bzdur w tej grze uświadczysz od groma

Spoiler

(piranie, przymus noszenia jednego stroju przez pół gry)

 

Cieszę się, że to już ostatni odcinek odnowionej Lary. Chcę powrotu do tradycji, chcę grać, nie oglądać, chcę cierpieć rozwiązując zagadki, a nie mieć gadającą bohaterkę.

Gra na 6, tylko przez wzgląd na grobowce. Historia grubymi nićmi szyta, nie polecam. Trofea standart, raczej niewymagające. 1000 pierdól do zebrania i przejście na very hard mogą tylko zdenerwować, bo czasami trzeba przechodzić długie sekcje bez checkpointów. 4,5 na 10 niech mają.

 

Na pocieszenie dołączam zdjęcie z moich zbiorów starych, porządnych TRów. Obyśmy następnym razem spotkali się z Larą w nieco milszej atmosferze.172710653_IMG_20211029_1217212.thumb.jpg.9bcfcf2eee00a1ba524b55c4377d4147.jpg

 

 

  • Plusik 7
  • Lubię! 1
  • Dzięki 1
  • WTF 1
Odnośnik do komentarza
On 11/1/2021 at 5:03 PM, ciwa22 said:

Angel of Darkness taki dobry?

Średniak, ale można było chociaż pobiegać Larą, nie będąc skazanym na słuchanie banalnych dialogów i oglądanie niedających się pominąć wstawek filmowych :)

 

On 11/2/2021 at 12:35 PM, _daras_ said:

Może przenieśmy nasz kochany topiczek do działu PS5, czy jeszcze za wcześnie?

Za wcześnie, u mnie PS5 jeszcze nie zagościła i niezaprędko to nastąpi...

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Aż ciekawe co tam mogło pójść nie tak. :notbad: Niby jest tak zwany "punkt bez powrotu", ale rozgrywkę, niczym w Asasynach, można śmiało po ukończeniu wątku fabularnego (ach, O'Brian - mam nadzieję, że każdy grający widział tę scenę :mog:) kontynuować. No nic to. Szkoda, że wcześniej nie dałeś znać, forumek by podpowiedział, bo kilka osób zrobiło w Days Gone 100%.
 

W dniu 2.11.2021 o 13:35, _daras_ napisał:

Może przenieśmy nasz kochany topiczek do działu PS5, czy jeszcze za wcześnie?


Jestem na tak :lapka:  Coraz więcej osób ma piątkę i sporo gier właśnie z tego sprzętu jest tu opisana.

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, giger_andrus napisał:

Ghost of Tsushima
Na koniec nie tyle sama platyna co 100%. Podziękowania dla @Square który nie tylko zebrał ekipę do grania raidów ale też dzielnie jej przewodził, wszystko tłumaczył i sprawił, że każda moja godzina spędzona w dodatku Legends była godziną przyjemnego grania.

:ohstop:

Odnośnik do komentarza

Tak. Są patenty na to. Tutaj daję w wielki spoiler:

 

Spoiler

Pierwszy to znalezienie lokacji z policjantami i klepanie ich raz za razem wchodząc i wychodząc z lokacji. Z policjantów, cyborgów i gangusów yakuzy pod koniec gry wpada najwięcej expa i golda, tyle że mundurowi są najłatwiejsi do klepania. Druga rzecz to odłożenie jak najszybciej 10tys $ na dwa najdroższe w grze itemki z ukrytego sklepu. Ich lokalizację masz poniżej.

 

20211105_165609.thumb.jpg.48863bfdbef0dc1790926b310a2c176f.jpg20211105_165539.thumb.jpg.5cbae59b187039b37f3472d144155956.jpg

 

Korytarz ten łaczy dzielnicę "plażową" z Downtown i jest dostępny po ubiciu Abobo z tego co pamiętam. Same przedmioty dają: super boosta do siły ale z karą bycia powolnym oraz mega szybkości. Połączone razem sprawiają że postać porusza się normalnie a każdy zwykły mobek jest praktycznie na hita lub dwa (jeśli coś pakowałeś w dmg wcześniej). Gra staje się banalna do przejścia. Sam sklepik to niemal kopia sekretnego sklepu z River City Ransom gdzie także można było kupić wypasione przedmioty. Sama gra to wielki ukłon do innych tytułów od Technos Japan.

Przy zbieraniu hajsu pamiętaj aby nie ginąć bo postać traci wtedy duuuużo golda. Więc przy farmieniu hajsu na wspomniane itemki opłaca się grać ostrożnie w każdej lokacji

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...