Opublikowano 18 kwietnia 20169 l Chodziło mi o perki, zestawy broni i fakt, że równie łatwo można w te grę wsiąknąć co w CoDa i zacząć grać bez specjalnego skilla. Halo jest o wiele, wiele bardziej wymagające jak dla mnie. Ale gameplay sam w sobie się oczywiście różni od Call of Duty
Opublikowano 18 kwietnia 20169 l Mam identyczne odczucia co UberAdi i to co wypisał Tankietka. Na plus zostawię grze design mapek i giwer, cała reszta jakoś super mnie nie porwała,a podjarkę na gierkę miałem całkiem sporą. Wyjdzie multi ze zmarnowanym potencjałem,w które po roku pewnie będzie grać garstka ludków. Cała nadzieja w tym,że singiel będzie dobry.
Opublikowano 18 kwietnia 20169 l Z Singlem to jakaś dziwna sprawa. W sumie nie wiele pojawiło sie informacji na jego temat. Niestety ale to nie wróży dobrze. Podejrzewam że singiel do dodatek do multi. A więc powątpiewam w jego jakość wykonania.
Opublikowano 18 kwietnia 20169 l Z Singlem to jakaś dziwna sprawa. W sumie nie wiele pojawiło sie informacji na jego temat. Niestety ale to nie wróży dobrze. Podejrzewam że singiel do dodatek do multi. A więc powątpiewam w jego jakość wykonania. No chyba cię suty pieką. Id siedzi na singlem i pewnie go ostro piesci bo to zawsze była esencja Dooma i nie ma prawa żeby potraktowali to jako dodatek a wręcz przeciwnie i dlatego multi do Dooma robi ekipa, która jest złożona z ludzi z Bungie którzy zajmują się tworzeniem DLC i multi do Halo i Codów.
Opublikowano 18 kwietnia 20169 l Wczoraj odpaliłem kilka meczy i jestem nastawiony negatywnie. Nie grało się źle, dość przyjemnie nawet, ale mecze są mega krótkie, mapki klaustrofobiczne, mało broni i ruchów (chociaż ten wślizg mogli wkomponować), perki faktycznie upchane na siłę. Domyślam się, że pełna wersja będzie oferować więcej, ale na chwilę obecną ten Doom kojarzy mi się z jakimś free-to-play do ściągnięcia z PSN. Obawiam się, że gra znudziłaby mnie po 2-3 dniach. W singlu przestałem już pokładać nadzieję, sprawdzę po prostu jak to będzie wyglądać po premierze.
Opublikowano 18 kwietnia 20169 l Ale skąd nagle te pesymistyczne nastroje? Multi i singla robią dwie różne ekipy, przecież ktoś już to pisał. Singiel na bank będzie w dechę. Multi też jest, ale to już zależy od wymagań jakie się ma.
Opublikowano 18 kwietnia 20169 l Jakie nagle pesymistyczne nastroje? Odkad gre firmuje Bethesda, wiadomo bylo ze bedzie to ballas jesli chodzi o multi. Nie bede pisal, co jest z ta gra nie tak bo zrobil juz to UberAdi kilka stron temu, wiec nie ma sensu sie powtarzac. Na PC ta gierka mialaby moze jakis potencjal pod mody, ale nikt nie bedzie sie bawil w modowanie trupa, gdzie przerobic trzeba by 90% mechaniki w grze, podczas gdy na rynku od ponad 15 lat rzadzi i ma sie dobrze wciaz Quake. W perspektywie jest tez UT. Osobiscie "rozbawil" mnie jeszcze hardlock na 60 fps, przez co mouse lag jest taki, ze mozna dostac raka mozgu podcas gry.. Generalnie po obczajeniu tej bety przypomina sie klasyk, ktory jeszcze pare lat temu byl zabawny, dzis jest to juz niestety smiech przez lzy. TL:DR gierka to skok na kase przez probe wzbudzenia nostalgii w starych graczach, ale oni jak widac nie lykna tego jak pelikany. Natomiast gra sie sprzeda wsrod januszy i mlodego pokolenia, ktoremu wmowi sie, ze jest to "skillowe multi jak za dawnych czasow" i kazdy z nich bedzie mogl sie poczuc jakby byl hardcorowym wymiataczem. Niestety, nie bedzie nim, gdyz jest to kolejna kalka konsolowych szuterkow wydawanych co roku od blisko dekady i ma tyle wspolnego ze skillowscia co kazdy z nich. Czyli nic.
Opublikowano 18 kwietnia 20169 l TL:DR gierka to skok na kase przez probe wzbudzenia nostalgii w starych graczach, ale oni jak widac nie lykna tego jak pelikany. Mów za siebie. Doskonale pamiętam jak pojawił się pierwszy Doom, wrażenie było nieziemskie. Jadąc na sentymencie do serii biorę w dniu premiery bo wygląda to po prostu fajnie, multi mnie dodatkowo nakręciło bo jest zwyczajnie relaksujące. Bawi mnie ten lament znawców, którzy graczy o innym zdaniu i wymaganiach względem gry nazywają januszami. Nie każdemu chce się godzinami piłować skilla, trenować rocket jumpy i liczyć klatki z worami pod oczami. Ktoś ma procesor w mózgu i łapach - gratuluje. Nie mam już za(pipi)istego refleksu i wzroku (tak wiem, zabawne - januszowe xD), chce się dobrze bawić, ta gra na multi tę zabawę zapewnia, przynajmniej w becie. Może w pełnej wersji będzie gorzej, może lepiej, nie wiadomo. Gra jest ewidentnie robiona jest pod pady stąd te wszystkie rzeczy z hitboxami itp.. PCciażom zostają ich skillowe gry z celownikiem wielkości piksela. Dla każdego coś.
Opublikowano 18 kwietnia 20169 l Gniot w chooj Zero orginalnosci,wszytsko wyglada jak w codzie ,typy zywcem wyciete z halo. Strzelanie bezplciowe z dupy,gra sie oczywiscie do 75 pkt jak w codzie,bo normlanie nie mozna bylo. Movement konia,typ skacze jakby mial pelne portki,rakietnica strzela kapiszonami. Lepiej sobie pograc w halo 5,przy tym gniocie to swietna gra. Edytowane 18 kwietnia 20169 l przez KarolJanuszGejmingu
Opublikowano 18 kwietnia 20169 l Za to najnowszy CoD to kopia Titanfall, który w sumie jest pewnie kopią jakiegoś PC-towego shootera. Bla bla bla
Opublikowano 18 kwietnia 20169 l Jak tam w singla nie wierzę. Id się nie rozwinęło. To już od dawna zwykli rzemieślnicy, odcinający kupony i tkwiący w stagnacji. Standardowa rozwałka byle do przodu. No ale jak ktoś lubi.
Opublikowano 18 kwietnia 20169 l Ja mam jeszcze nadzieje, ze w fullu multi zobaczymy jednak klasyczny staroszkolny tryb, ze w momencie respawnu bedziemy startowac z przyslowiowym pistoletem na wode, natomiast lepsze strzykawki bedziemy musieli pozbierac z mapy...
Opublikowano 18 kwietnia 20169 l To co (pipi) jednak nie mesjasz Edytowane 18 kwietnia 20169 l przez hav7n
Opublikowano 18 kwietnia 20169 l Jakby człowiek miał brać do serca wszystkie opinie to gralibyśmy teraz w pasjansa. Nie ma co się nakręcać. Kto ma kupić to kupi. Kto ma grać ten będzie grał.
Opublikowano 18 kwietnia 20169 l Zagralem kilka meczy i co mnie najbardziej w(pipi)ia to ze w ogole nie czuje jak ktos do mnei strzela. Koles biegnie za mna z dubeltowka i naperdala po plecach a ja nic, kule jakby wchodzily w gabke, zero czucia i zero okazju na reakcje. Pomijam juz te kretynskie malowania i cyferki ale bronie to jakos mocy tu nie maja. tylko dubeltowka daje rade a reszta jakas taka nijaka i mialka. Nie wiem na chuy tutaj te loadouty jak cala gre i tak sie biega tylko z jedna pukawka. No niestety chyba przejdzie sie tylko singla a do multi tylko Halo Edytowane 18 kwietnia 20169 l przez hav7n
Opublikowano 18 kwietnia 20169 l Kasiora w portfelu odetchnęła z ulgą, nie kupuję Dooma, dobrze, że dali "bete"... Nie wtopie hajsu w błoto szkoda, liczyłem na ten spzil
Opublikowano 18 kwietnia 20169 l Jak singiel zawiedzie, to ID powinno zakończyć działalność. Ewwentualnie pozostać studiem od silników.
Opublikowano 18 kwietnia 20169 l - nie czuję przyjmowanych obrażeń, nieważne czy dostanę jakiegoś pierda na 10dmg czy mocny strzał na 80dmg, to informacja na ekranie jest mniej więcej taka sama. Przez co cały czas muszę kierować wzrok w lewy dolny róg ekranu by kontrolować ile mam hp. Powinni zwiększyć optycznie ten pasek życia i przesunąć go na środek ekranu by było tak jak w Halo po ograniu większej ilości meczy jeszcze bardziej irytuje mnie ta rzecz, w sumie nie dziwię się że wrzucili cyferki rodem z Borderlands bo głównie dzięki temu patentowi czuje się zadawane jak i przyjmowane obrażenia. Brak zaawansowanego audio i jakiś graficznych niuansów podkreślających moc giwer bardzo, ale to bardzo odrzuca. Jak gram w Halo i widzę powoli spadającą osłonę, która w końcu pęka i dzięki temu mogę wykończyć gościa headshotem to czuć tu ogromną satysfakcję, Doom przy tym to niestety jakaś piekielna wersja ASG
Opublikowano 19 kwietnia 20169 l Gniot w chooj Zero orginalnosci,wszytsko wyglada jak w codzie ,typy zywcem wyciete z halo. Strzelanie bezplciowe z dupy,gra sie oczywiscie do 75 pkt jak w codzie,bo normlanie nie mozna bylo. Movement konia,typ skacze jakby mial pelne portki,rakietnica strzela kapiszonami. Lepiej sobie pograc w halo 5,przy tym gniocie to swietna gra. Potwierdzam, fajne mroczne mapki i krew a tak to zero skilla wymagane, postacie z halo z gorszym designem, dźwięk i bronie bez powera, tragiczny polski komentator, grywalnościowo nudzi się po godzinie a po miesiącu pewnie muli będzie martwe, kretyńskie malowania i murzyńskie tańce postaci na wzór destiny, to ma być doom? tfuuu! Liczę na singla bo multi to bezpłciowy twór.
Opublikowano 19 kwietnia 20169 l Ale skąd nagle te pesymistyczne nastroje? Multi i singla robią dwie różne ekipy, przecież ktoś już to pisał. Singiel na bank będzie w dechę. Multi też jest, ale to już zależy od wymagań jakie się ma. OK, jeśli dwie różne ekipy to faktycznie może być dobrze. Zobaczymy ale po tym multi jakoś tak chłodem zawiało a miało być jak w piekle.
Opublikowano 20 kwietnia 20169 l Zbrojom imo bliżej do tych chociażby z serii Tribes niż Halo, ale pewnie ponad połowa ludzi tutaj nie ma bladego pojecia co to za gra, bo ciagle słyszę tylko porównania do tego drugiego, czy COD. Ja tam grę zapewne kupię i mi zwisa nagła, wielka gó.wnoburza. Edytowane 20 kwietnia 20169 l przez Dr.Czekolada
Opublikowano 21 kwietnia 20169 l Już 27go będzie na żywo poprzez twitch prezentowana kampania jak i edytor Snapmap. https://bethesda.net/#en/events/game/doom-exclusive-snapmap-and-single-player-streams/2016/04/20/107
Opublikowano 27 kwietnia 20168 l Dzisiaj prezentacja kampanii! A tym czasem kolega potwierdził że także dzięki SnapMapie mamy riiimejki 1ki oraz 2ki:
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.