Skocz do zawartości

Bloodborne


Rekomendowane odpowiedzi

Skoro wcześniej się rozpisałem to mogę jeszcze opisać dużo łatwiejszą Amygdalę.z Defiled

Amygdala jest całkiem prosta: Pierwszą fazę walki lokujemy się na głowie, trzymamy dystans z przodu przeciwnika, Amy ma wszystie sygnalizowane uderzenia, więc uniki są bardzo proste. Czekamy na atak gdy uderza wszystkimi rękoma, podbiegamy i łup w głowę, za którymś razem pojawi się szansa na Visecral, co oczywiście wykorzystujemy. W drugiej fazie powtarzamy strategię, atakując po ataku naładowanymi rękoma. Trzeba też uważać na nowy atak, gdy strzela z głowy pociskami arcane. W trzeciej fazie (gdy wyrywa parę rąk) odpuszcamy lokowanie i jak najszybciej biegniemy za nią. Reszta walki jest banalna, uderzenia po nogach, ona odskakuje (zawsze od Ciebie, nie na Ciebie) i powtarzamy to samo. Przez całą walkę dwie fiolki poszły , w pierwszej próbie, więc naprawdę w porównaniu do Psa była banalna.

@estel
Co do Ebrietas (Nietrzeźwość huehue). Zagoń ją w te zwężenie mapy przy wejściu na arenę walki. Mając mniej miejsca miota się trochę i dość łatwo ją okrążać (co normalnie jest  mocno utrudnione, ze względu na prędkość jej obrotu)

Edytowane przez Hendrix
Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 9,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

N6pHSHF.jpg

 

Platyna :obama:

 

Całkiem nieźle biorąc pod uwagę to, że jak zacząłem grać i zginąłem kilka razy z rąk zwykłych mobków, to miałem ochotę wywalić BB i usunąć go z listy trofeów żeby zatrzeć ślady uruchamiania :P

No ale na drugi dzień jak zabiłem pierwszego bossa gra mi "zaskoczyła" i już poszło :)

Edytowane przez SzczurekPB
  • Plusik 5
Odnośnik do komentarza

Pierwsza godzian z ta gra to lekki zonk. Gra wydawje sie mocno archaiczna, grafika nie powala, kamera obraca sie skokowo i nieplynnie i zdecydowanie nie widac tych "betonowych 30 klatek".

Jakbym mial oceniac ta gre pod wzgledem technicznym to zadalbym sobie pytanie skad takie dobre noty ? LOTF za podobne rzeczy zostalo totalnie w prasie zjechane, a tutaj ludzie albo nie chca tego widziec, albo przymykaja na to oko.

Druga i 3 godzina gdy juz przywyknie do tego oko to totalny mind blow ! Ta gra jest wrecz fenomenalna ! Juz nawet nie chodzi o designy przeciwnikow, czy klimat wylewajacy sie z ekranu - po prostu nie mozna sie oderwac!

Jasne - loadingi wkurzaja, ginie sie tak czesto, ze w sumie po 1 posiedzeniu do rana mozna napisac, ze progresu nie mam zadnego, ale to wlasnie w tej grze jest najfajniejsze - roznorodnosc przeciwnikow i mobilizujaca do samodoskonalenia trudnosc rozgrywki ! Zdecydowanie polecam !

Już za czasów fantastycznego Demon's Souls podobała mi się ona na ustawieniach "film". Kolory były jakby bardziej stonowane, a obraz delikatnie rozmyty. Wyróżniała się zieleń. Podobnie było z DkS, choć tak nie grałem, gdyż obraz był zbyt miękki, mało ostry, co utrudniało w ciemnych pomieszczeniach rozrywkę, na dłuższą metę było też to męczące.

 

BB nie przypadł mi graficznie do gustu jakoś szczególnie, ale gdy z "uzytkownik4" zmieniłem na wspomniany "film", gra zyskała w moich oczach i to znacząco. W pierwotnej wersji wszytko prezentowało się jak opasły, naszpikowany detalami tytuł, którego szpeci znamię niskiej rozdzielczości i ząbkowania, przez co jest mało czytelny. W tej formie, natomiast wygląda świetnie, choć dalej lekko razi płynnośc podczas obracania kamerą.

 

A ten czas wczytywania.... :shout:

 

Świetna pozycja, a zapewne się rozkręci jak Dark.

 

Kombinowałem trochę - topór, czy piła. Ta druga designersko kruszy, ale padło na pierwszy oręż, ponieważ mocniejszy jest. Później zastanawiałem się nad - pistolet, czy strzelba. Z broni palnej padło jednak na tę pierwszą.

W sumie, w późniejszym etapie i tak podobno możne je kupić.

 

Pierwszy boss padł wczoraj.

 

Gra przypomina bardzo mechaniką i swoim szkieletem Dusze. Biegasz sobie z dozą pokory po arenie zmagań. Poznajesz obszar, skróty. Później (tak jak z pierwszym bossem) okazuje się, że szybko możesz się doń dostać.

Jedyne co mnie irytuje to te bezczelne czasy wgrywania. Ostatnio tak dawały w kość przy całkiem niezłym Splatterhouse, którego aż odechciało mi się platynować, bowiem na hardzie ginęło sie co rusz, po czym witał nas przez niemal 40 sek napis "loading".

 

Kolejna sprawa to wspomniane klatkowanie obrazu podczas ustawiania kamery. Czasami coś przytnie na moment. Niedopuszczalna sprawa na bieżącej generacji, z drugiej strony skoro nawet reedycje mają problem z płynnością....

Mimo to ta pozycja i tak pod względem szaty graficznej bardziej przypomina Demon's niż Darki. Czyli technicznie jest w miarę dobrze, a gra nadrabia fantastyczną stylistyka.

 

 

Odnośnik do komentarza

Unseen village po

pokonaniu Roma i pojawieniu się czerwone księżyca

to kurde niezłe szaleństwo. Mobki się respią bez końca, więc to co robię to po prostu biegnę przez lokację. Pewnie jest jakiś sposób, żeby się nie respili (tak jak divine weapons w Dark Souls), ale cholera, po 30 godzinach gry pierwszy raz natrafiłem na coś trudnego.

Odnośnik do komentarza

A tak w ogóle to reiterpallasch :wub: W pvp trochę ssie, bo ciosy są kłute i łatwo można ich unikać, ale w PVE :fsg: Dowaliłem do tego gemy zwiększające skalowanie broni ze skillem i jest A. Cholera, nie mogę się doczekać jak już przejdę grę i obejrzę speedrun. Glitchless any% jest coś koło 48 minut chyba i to tak niewiele po premierze.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...