Skocz do zawartości

Scalebound


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Tak czy siak upychanie na siłę walki z bossem do 1.5 minutowego fragmentu to głupi pomysł.

A jeszcze głupszy to skreślanie tej gry nie pamiętając jakie perły tworzył Kamiya. Przecież gość nie zrobił nigdy słabej gra, ba! Zawsze sa to świetne pozycje na długie godziny masterki.

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Ale nie od dziś wiadomo, że przeciętny gracz to ulung ;) I tak tej gry nikt nie kupi jak wielu innych szpili nawet od tego samego developera. Bayonetta 2 była sfinansowana przez Nintendo nie dlatego, że jedynka była taka super tylko sprzedało się tak słabo, że nikt nie chciał kasy dać. Na 90% Scalebound podzieli losy chociażby Sunset Overdrive.

Odnośnik do komentarza

Hmm... niby spoko wygląda, niby to Platynowi, ale coś nie jestem przekonany po tym gameplay z E3.

 

Co najbardziej mnie uwiera, to chyba brak tej dynamiki charakteryzującej wiele poprzednich gier od Platinum. Starcia wydają mi się nieco za wolne i statyczne. Wiadomo, wynika to z samego założenia gry - w końcu za pomocnika mamy smoka! Z tym aspektem wiąże się jeszcze jedna moja obawa - mniejsza kontrola nad gameplayem. 

 

Na razie, podchodzę z rezerwą do tej gry. 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...