Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Jedynym minusem chains of olympus bylo to ze byly krotkie.

 

Co prawda brakowało jej odrobiny epickości, ale i tak było super <3 

Edytowane przez Rayos

  • Odpowiedzi 5,2 tys.
  • Wyświetleń 541,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Trochę wrażeń w przerwie bo aż mnie łapy bolą xD   tldr GOTY 2018, nie wyobrazam sobie zeby cos w tym roku to przebilo   - najwyzszy poziom trudnosci jest s(pipi)ysynsko trudny, mo

  • Nie wiem, ja plywalem po tym jeziorze łódka i sluchalem bardzo ciekawych historii, nie raz zamiast przybic do brzegu to specjalnie plynalem wolniej zeby wysluchac do konca bo bylo to naprawde mega int

Opublikowano

CoO nie było takie złe, na trójke jednak były duże oczekiwania z powodu zakończenia trylogii. 

Opublikowano

Jedynym minusem chains of olympus bylo to ze byly krotkie.

 

Co prawda brakowało jej odrobiny epickości, ale i tak było super <3 

Moją pierwszą grą na ps2 był God of War, wydawało mi się, że gra jest długa, aż do momentu gdy na ps3 skończyłem ją w 3,5h. Chains of olympus ludzie chyba w 2,5 kończyli.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Że niby to zdjęcie ma to potwierdzać? Rozwiń myśl.

Opublikowano

Ok, to prośba na przyszłość. Opisuj o co bangla od razu w poście, do tego link źródłowy itd. Już poruszaliśmy tę kwestię kiedyś.

Opublikowano

Zdjęcie SSM na Twitterze. Na zdjęciu aktor mocapowy Kratosa. 

Może po prostu gościu ma dobre układy w firmie i został zatrudniony do nowej roli ze względu na swoją fachowość? Chcę w to wierzyć, bo God of War powinien zakończyć się na "trójce".

Opublikowano

Ale przecież SSM już potwierdziło, że God of War jest w produkcji. Więc nie zakończy się na trójce. Kratos jest zbyt rozpoznawalny.

Opublikowano

God of War pewnie zmieni mitologię, ale zostawi Kratosa. Mogą zresztą dużo ciekawych rzeczy z nim zrobić. Na przykład postawić na dwóch bohaterów i uczynić Kratosa głównym antagonistą. Motyw ze naprzemiennym sterowaniem nowym protagonistą i "Łysym" byłby ciekawy(finałowy pojedynek też).

Barlog na szczęście jest za sterami, więc cokolwiek zrobią z serią, będzie raczej na dobrym poziomie.

Opublikowano

I chyba Barlog pisał kiedys na twitterze że zdaja sobie sprawe ze juz nie ma nikogo do ubicia na Olimpie.

Opublikowano

Ja Wam mówię, że nie będzie żadnej nowej mitologii tylko remake pierwszej części. Czuję to w kościach. 

Opublikowano

Ja Wam mówię, że nie będzie żadnej nowej mitologii tylko remake pierwszej części. Czuję to w kościach. 

Przestań, proszę. 

 

Jestem za tym, żeby studio pozostało przy formule serii, trochę się nią pobawiło, ale tworząc nową markę! 

Thor jest obecnie modny, więc niech gra czerpie z nordyckich mitologii, a grecką zostawi w świętym spokoju. 

Opublikowano

Nowa mitologia? A po co to? Wystarczy parę myków z cofaniem w czasie aka Mortal Kombat 9 i już mamy fabułę na nową część. 

Opublikowano

weź się.... dobra nvm. mitologia nordycka albo śmierć


no i system walki który nie robi wiochy przy dmc4

Opublikowano

Jak już jesteśmy przy systemie walki to wystarczy, żeby nie robił wiochy przy Revengeance. 

Opublikowano

w sumie mogli by w końcu dodać tą możliwość powtarzania leveli, bo ulungi znów będą pisać że to przygoda akcja

 

no i dać kogoś za Kratosa [*]

Opublikowano

w sumie mogli by w końcu dodać tą możliwość powtarzania leveli, bo ulungi znów będą pisać że to przygoda akcja

 

no i dać kogoś za Kratosa [*]

 

Przecież to można robić we Wstąpieniu.

Opublikowano

przecież to przygoda akcja xD

Opublikowano

Ja Wam mówię, że nie będzie żadnej nowej mitologii tylko remake pierwszej części. Czuję to w kościach. 

Przecież to byłaby beka na 102. xD

 

Już to kiedyś pisałem, dla mnie serią God of War się skończyła z 3. Z inną mitologią to nie będzie to samo, ale z Kratosem to już będzie kotlet, bo ileż można. :dunno:

 

@nobody

To przygodowa gra akcji. :cool::lapka: 

Edytowane przez suteq

Opublikowano

jak ta wg ogólnego top 20 PSX gdzie obok Dead Space, widniał TWD od TT, oraz GOW3 i MGS4 to pewnie tak

 

Amerykanie odpowiedzieli na to w 2005, nie rozumiejąc zamysłu Japończyków, a koncentrując się na płynności story. 

 

Ale to jest jest raczej problem czy przez przynależność gatunkową definiujemy charakterystyczne ficzery związane z replayability, czy realny gameplay, czyli podział na styl i licznik combo, juggle, osobne areny z tonami przeciwników. A to mają obie te serie.

 

Dla mnie to po prostu dwie osobne szkoły, z których jedna się nie sprawdziła (sam wolę DMC).

 

czy zamiast pajacować, nie lepiej przytaknąć temu co napisał ten inteligentny user?

 

dobra, spoko, znam odp.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.