Skocz do zawartości

DriveClub - Rywalizacja Forumkowa - pierwszy post!


Rekomendowane odpowiedzi

czak juz pisal ze na manualu, ja rowniez startuje na manualu i strata az do wyjscia z "teczowego tunelu" jest niewielka, duzo mnie odstawia na dlugim zielonym po drugim tunelu, tam naprawde ciezko jest sie wbic jak dla mnie.

probowalem ze 20 razy dzis, ale jestem mocno zmeczony i nie mam delikatnosci w rekach po pracy (13h). mysle ze w czwartek moze sie oprawie, caly dzien wolny :D

 

P.S. mysle ze juz mozna slac uklony dla czaka za zwyciestwo. Wielki Szacun, dla Twoich umiejetnosci

Odnośnik do komentarza

czaku ty walczysz na recznej skrzyni co nie? bo nie ogarniam jak mozesz mnie juz o cala dlugosc wyprzedzac (bo widze twojego ducha od razu) przy pierwszym zakrecie na torze, a on jest chyba 20metrow po starcie przeciez :P

 

To jest niemożliwe, albo za mocno skręcasz. Ja gram to wyzwanie na automacie, zrzucając bieg tylko przy dwóch zakrętach i nie odczuwam różnicy prędkości.

Odnośnik do komentarza

 

 

czaku ty walczysz na recznej skrzyni co nie? bo nie ogarniam jak mozesz mnie juz o cala dlugosc wyprzedzac (bo widze twojego ducha od razu) przy pierwszym zakrecie na torze, a on jest chyba 20metrow po starcie przeciez :P

To jest niemożliwe, albo za mocno skręcasz. Ja gram to wyzwanie na automacie, zrzucając bieg tylko przy dwóch zakrętach i nie odczuwam różnicy prędkości.

U mnie tak samo
Odnośnik do komentarza

w jednym wyścigu poprawiłem się o ponad sekunde, awansowałem o 3 miejsca i zdobyłem trofik, miód! 2:57,500 chyba nie ma się już czego wstydzić. Zmieniłem kilka niuansów, przede wszystkim bardzo dokładnie pierwszy sektor, delikatnie operująć gałką aby jak najmniej było słychać pisk opon, tam gdzie można to wcale. Poza tym przy opuszczaniu pierwszego tunelu należy idealnie trafić. No i  żółty i czerwony zakręt wymasterować. Oczywiście nie zrobiłem w 100% tych rzeczy ale jest progres ;) Dodam, że przypadkiem wyszedł delikatny "zrywodrift" przy najechaniu na ten przeklęty żółty zakręt i to dało mi przewagę nad wcześniejszym swoim duchem, który starał się jechać po linii. Z tym czasem już nieźle widać jak jedzie na tym zakręcie Czaku i można się tym posiłkować. 

Odnośnik do komentarza

To jest jakaś nieczysta magia. Moje auto tak nie jedzie. A jechałem na manualu i automacie. Duch zawsze jest przede mną tuż przed pierwszym tunelem choćbym nie wiem jak idealnie jechał ma lepszą trakcję i zupełnie tego nie rozumiem. Na tak krótkim odcinku nie powinno być takiej kolosalnej różnicy na długość całego auta. Wymasterowałem za to trzeci sektor i jak gdzieś w drugim poprawię to mogę zejść do 2:52.xxx 

Odnośnik do komentarza

drugi sektor to czerwony zakret i zółty.

Powinniscie miec ok 190km/h , przy drugiej czerwonej fladze Minimum, Turbokozaki powinny miec 200+. Wtedy hamujecie i sie pieknie składacie w czerwony zakret,

 

Zółty troche gorzej , ale trzeba tam miec minimum 130km/h , czaku ma pewnie ze 136-140 bo własnie w tym miejscu mi najbardziej ucieka

Edytowane przez Welna
Odnośnik do komentarza

To jest jakaś nieczysta magia. Moje auto tak nie jedzie. A jechałem na manualu i automacie. Duch zawsze jest przede mną tuż przed pierwszym tunelem choćbym nie wiem jak idealnie jechał ma lepszą trakcję i zupełnie tego nie rozumiem. Na tak krótkim odcinku nie powinno być takiej kolosalnej różnicy na długość całego auta.

 

no ja właśnie o tym pisałem wcześniej, też za cholere nie moge go dogonić, manual i automat (choć na manualu słabo jezdze), lekkie muskanie gałek także, gadaliśmy wczoraj z Czakiem podczas gry i mówił, że cały sekret z delikatnym muskaniu i płynnym łuku, ale jak ? :D

 

ktoś w ogóle jedzie na równo z jego duchem do pierwszego tunelu?

Odnośnik do komentarza

Nieczysta magia to to nie jest skoro kilka razy udało mi sie wjechać w tunel równo z duchem, ale czym dalej w las tym gorzej, czerwony w lewo i żółty w prawo to już dramat i tam trace do ducha przynajmniej 2 sekundy, na kolejnych zakrętach pewnie podobna strata ale juz jest za daleko do lidera, żeby to ocenić. Trasa juz mi troche wyłazi bokiem, a pierwszy sektor znam lepiej niz drogę w domu do wc.

Odnośnik do komentarza

Pierwszy sektor ma 2 momenty gdzie trzeba realnie kontrolowac zakret, i dobrze w niego wejsc. To jest wylot z teczowego tunelu i trzeba miec tam predkosc 250km/h+

to rzutuje na cały odcinek. Potem jest zielony długi zakret w prawo i tunel. I tu tez trzeba wczesnie sie złamac do tego zakretu , to jest mozliwe przejechanie go z predkoscia 270km/h. Cały zakret mozesz zmiescic na "prawym pasie" I tu jest wazne wczesne zakonczenie zakretu , bo szybka kontra na lewo spowoduje poslizg, a wczesniejsze wyprowadzenie samochodu na prosto da mozliwosc pokonania tunelu praktycznie tylko delikatnie skrecajac i predkosc wylotowa 270+ (wejscie w tunel 268+)

 

dzieki temu na wylocie z tunelu macie 273 i czas ponizej 1:01.

 

Dalej Zolty zakret w lewo w drugim sektorze delikatne odpuszczenie gazu lub redukcja i sie zmiescici, trzeba tez wysoko skatrowac aby nie wyleciec potem z trasy.

 

Zakret zielony w prawo przed dohamowaniem do czerwonego zakretu 200km+ (raz przejechałem go majac 208) hamowanie w czerwonym zakrecie i złozenie sie delikatnie scinajac lewy rog,

 

Potem zolty zakret w prawo i na nim trzeba miec te 136 minimum zeby nawiazac walke z czako (to mi sie nieudaje, mam max 131)

 

Te dwa zakrety to moze byc nawet 2sekundy straty tylko w srodkowym sektorze. Jak nie zrobicie tego dobrze to mozecie odrazu restartowac

 

3 sektor to 3 czerwone zakrety ktore trzeba wyczuc.

 

Opis tylko taki, jak wroce z pracy to moze wam nagram jeden przejazd , chociaz pierwszy sektor macie juz u Szymkusa przejechany i tak powinniscie go robic.

Edytowane przez Welna
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Trzymajcie mój przejazd na 2:50.699. Widać ducha Czaka na 2:49.963 (oczywiście skurczybyk już poprawił na 2:49.4xx ;) ) i mój poprzedni na 2:51.297 (całkiem niezły przejazd, szczególnie pierwszy sektor).

Pierwszy sektor słabiutko, bo próbowałem innego podejścia - normalnie schodzę poniżej 1:01.

Drugi sektor bardzo ładnie, szczególnie ze względu na umiejętne skorzystanie z pobocza zaraz po pierwszym żółtym zakręcie. Ten sektor pozwolił mi nadrobić straty z pierwszego i dzięki niemu uzyskałem 2:50.

Trzeci sektor spokojnie do poprawy - trochę za wąsko brałem te nawroty. Tutaj trzeba wykorzystać jak najwięcej jezdni, odpowiednio luzując skręt kierownicy przy wychodzeniu z zakrętu.

 

Teoretycznie Czaku jest do dogonienia (myślę, że Kreyzie lub Szymek zejdą do poziomu 2:49), ale przejazd musi być idealny w każdym sektorze, co wymaga niesamowitego skupienia, precyzji i stalowych nerwów.

Ja swój cel osiągnąłem - 2:50.XXX i raczej już odpuszczam, bo powoli rzygam tą trasą i tym samochodem ;)

 

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...