Opublikowano 13 maja 20195 l Ciekawe kto ostatnio podpalony latał za mną po wszystkich tematach i dawał minusiki xD
Opublikowano 13 maja 20195 l Serio? Nawet w tym temacie, w dyskusji o fajnie zapowiadającej się gierce, niektórzy muszą robić CW?
Opublikowano 13 maja 20195 l Na tym forum CW jest tylko jak obraża się PS4. Jeszcze tylko niecały miesiąc do E3, fajnie jakby padły bardziej szczegółowe informacje dotyczące premiery VB.
Opublikowano 13 maja 20195 l Dać mu jedynego minusa za chuywy post, a w jego świecie 4 minuty temu, milan napisał: latał za mną po wszystkich tematach i dawał minusiki xD Milan, już czas.
Opublikowano 13 maja 20195 l 4 minuty temu, ASX napisał: Serio? Nawet w tym temacie, w dyskusji o fajnie zapowiadającej się gierce, niektórzy muszą robić CW? Gra wygląda pieknie.
Opublikowano 15 maja 20195 l można ich nie lubić i marudzić że większość ich jest do siebie podobna, ale trzeba przyznać że Ubisoft ładnie ora w tej generacji Wydają ostatnio sporo dobrych gier, a nawet gdy po drodze trafi się wtopa to potrafią wyciągnąć gierkę dzięki świetnemu wsparciu (vide Siege który teraz jest jednym z najpopularniejszych fpsów, co przy premierze było nie do pomyślenia).
Opublikowano 15 maja 20195 l Oby nie doyebali znowu fake gameplay trailerow na e3 2019 i 2020 jak na początku generacji ( W_D, D1 i Siege ) bo tylko zrobią sobie hóiowy PR, a teraz ładnie orają.
Opublikowano 15 maja 20195 l A kiedy ostatnio wypuścili jakiś przekłamany trailer? Wyciągnęli wnioski i lecą ELEGANCKO
Opublikowano 15 maja 20195 l To ci od far cry i assassina? i tego ostatniego z gosciem chodzącym po dzungli? ok.
Opublikowano 15 maja 20195 l Dobrze kojarzę, że Division 2 nie ma na Steam? To chyba dzięki temu taka sprzedaż na uPlay.
Opublikowano 15 maja 20195 l 27 minut temu, _Be_ napisał: A kiedy ostatnio wypuścili jakiś przekłamany trailer? Wyciągnęli wnioski i lecą ELEGANCKO Ale co inne początek generacji, a co innego pod koniec jej żywota, czym tu kłamać.
Opublikowano 15 maja 20195 l Jakością finalnego produktu. Ubi mimo, że stara się robić coraz lepsze gry to dalej wolą ilość nad jakość. Gdyby w takim Wildlands mapa była mniejsza, byłoby mniej znajdziek i mniej misji to pozostały czas mogliby poświęcić na doszlifowanie gry bo tego bardzo brakuje.
Opublikowano 15 maja 20195 l 30 minut temu, milan napisał: To ci od far cry i assassina? i tego ostatniego z gosciem chodzącym po dzungli? ok. Ktory to ten od jungli?
Opublikowano 15 maja 20195 l Sytuacja z R6 Siege powinna być przykładem jak uratować prawie żywego trupa. Pamiętam te problemy w pierwszych miesiącach. Wzór GaaS.
Opublikowano 15 maja 20195 l 1 godzinę temu, XM. napisał: Oby nie doyebali znowu fake gameplay trailerow na e3 2019 i 2020 jak na początku generacji ( W_D, D1 i Siege ) bo tylko zrobią sobie hóiowy PR, a teraz ładnie orają. Nie no, cieszmy się, że Siege wygląda tak jak teraz, a nie jak ten trailer xd
Opublikowano 16 maja 20195 l No to prawda, Ubisoft jako wydawca jest chyba niedoścignionym wzorem jeśli chodzi o wspieranie swoich tytułów. Kupując ich grę w zasadzie można być pewnym że będzie rozwijana przez lata, bez obaw że za jakiś czas wyłączą serwery czy anulują DLC (tak jak to robią inni wydawcy). Stąd chyba te rekordowe wyniki tzw. " engagement levels " i dobra sprzedaż długo po premierze. a i Skull & Bones opóźnione na 2020. Mam nadzieje że wykorzystają ten czas aby trochę rozbudować ten tytuł, bo na ostatnich prezentacjach przypominało to jakiś reskin moby/world of warships z mechaniką pływania statkiem z Asasyna. Ubisoft ma też 3 niezapowiedziane gry AAA na najbliższy rok. Jeden z nich to pewnie Watch Dogs 3 Edytowane 16 maja 20195 l przez ASX
Opublikowano 16 maja 20195 l A tutaj druga strona medalu i artykuł o tym jak sukces Fortnite'a prowadzi do niekończącego się crunchu developerów https://www.polygon.com/2019/4/23/18507750/fortnite-work-crunch-epic-games W starym modelu zazwyczaj wyglądało to tak, że studio kończyło pracę nad grą, zwalniało część zbędnych pracowników, reszte wysyłało na długi urlop by nieco odsapnęli po premierze. A potem cała machina znowu rozkrecała się znowu. Teraz w przypadku gier takich jak Fortnite, premiera to często nie koniec, a dopiero początek intensywnej pracy często po godzinach po 60-70h w tygodniu. Wszystko po to aby nie pozwolić się graczom znudzić. A gracze są wiecznie nienasyceni i nawet po najlepszych i największych updejtach chcą więcej i szybciej Pamietacie jak społeczność Siege była wściekła na Ubisoft gdy ten zrobił przerwe od udajetów na jakiś czas by popracować nad silnikiem sieciowym? Zobaczcie co teraz dzieje się w temacie Apexa czy Anthema, zwłaszcza ten drogi przykład jest trochę straszny bo z artykułu Kotaku wynika że wielu pracowników Bioware dużo zapłaciło za premiere Anthema (depresja i załamania nerwowe) a teraz gracze zamiast dać im chwile odpocząć, to chcą ich ukrzyżować za opóźnienie zawartości. Jasne to tylko przypadki i na pewno da się nad takimi grami pracować w godnych warunkach. Ale tak naprawdę nigdy nie wiemy co się dzieje wewnątrz studia, póki jakieś smrody nie zaczną wyciekać na zewnątrz.
Opublikowano 16 maja 20195 l Dlatego sony takie dobre i pozwala swoim studiom robić tylko gierki single, a nie jakieś tam gaas. Edytowane 16 maja 20195 l przez MBeniek
Opublikowano 16 maja 20195 l 2 minuty temu, MBeniek napisał: Dlatego sony takie dobre i pozwala swoim studiom robić tylko gierki single, a nie jakieś tam gaas. gierki singlowe też mogą być gaas ;) tak tylko informuje
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.