Skocz do zawartości

Horizon: Zero Dawn


SzczurekPB

Rekomendowane odpowiedzi

A to akurat nie moja sprawka... :square:

 

A w trailerze wystarczy spojrzec na glitche graficzne [migajace swiatla] czy chocby wlosy ludkow zeby nie bylo watpliwosci co to jest, skoro ND z U4 wycisneli lepsze wodotryski, watpie ze GG nie jest w stanie wycisnac tego co widzimy na trailerze, tym bardziej biorac pod uwage jeszcze to jak Killzone wygladal na premiere.

Odnośnik do komentarza

Hmm już nie takie rzeczy robili, żeby uwiarygodnić pre rendery hehe, ale generalnie to wyglada na trailer, który ma pre rendery razem z scenami prosto na silniku gry. Nie ma co kruszyć o to kopii bo gra prezentuje się bardzo dobrze, zwłaszcza, że to open world. A co do wyciskania to jest to inna sytuacja, wiesz dlaczego generalnie gry, które wyszły na start typu Killzone SF czy Ryse na XO wcale nie wygladają gorzej od gier, które wychodzą w tym roku (no poza małymi różnicami wiadomo The Order czy U4 wygladają lepiej całościowo niz KZ ale łapiesz o co chodzi) bo architektura konsol nie różni się już od pecetów, tutaj nie ma wyciskania mitycznej mocy, cella i kombinowania jak kon pod górke z optymalizacją robią ładną grę na taki sprzęt jaki mają i tyle. Oczywiscie triki programistyczne dochodzą, devi uczą się optymalizacji silnika etc ale nie ma już sytuacji jak w poprzedniej generacji gdzie miedzy takim Gears of War 1 a 3 była dosłownie przepaść jeśli chodzi o jakość grafiki. 

Odnośnik do komentarza

@b

 

Tu juz nawet nie chodzi o odblokowywanie mitycznej mocy cela czy innej tam chmury, jesli potrafili zrobic tak oczo(pipi)na metropolie w KZ, to tutaj bedzie im latwiej, bo musza sie martwic tylko o postawienie drzew, krzakow, kamieni i kilka drewnianych chalup w wiosce i elo, silnik zrobi reszte, czego wlasnie efektem bylo np dziwnie migajace w 1:11 swiatlo przez galezie. Tak jak mowie, po U4 nie widze tutaj absolutnie nic czego GG nie jest w stanie osiagnac.

 

Oczywiscie downgoard moze byc, ale osobiscie jestem w stanie lyknac ze to real time, a juz na pewno nie CGI jak wczesniej teddy sugerowal :cool:

 

 

mielismy nie strzepic ryja :[

 

Odnośnik do komentarza

ogolem zawsze cutscenki nawet jesli sa realtime to wyglada lepiej niz gra wlasciwa bo wiadomo - statyczna kamera, mozna podstawic lepsze modele postaci, konsola nie przelicza wtedy tylu rzeczy co podczas gameplayu itp

 

w odroznieniu od trailera U4 gdzie cutscenki realtime mieszaly sie z urywkami gameplayu tu jak tak ogladam to widze, ze raczej sekundy z gameplayu tu nie pokazali

Odnośnik do komentarza

Fabuła w 99% gier jest do kitu i to tylko pretekst do odhaczania kolejnych misji. Najważniejsze żeby gameplay dał radę i było co robić.

Ale to ten 1% zapada w pamięć.

 

Liczę na ten tytuł. Od strony technicznej na pewno nie zawiodą. Od strony fabularnej? Nie ma co się nastawiać i lepiej się pozytywnie zaskoczyć niż rozczarować. Oby tylko gra nie była wypełniona mnóstwem fetch questów bo po Wiedźminie każda gra z tego typu otwartym światem będzie miała przeje.bane.

 

Niech też nie idą w rozmiar świata. Nawet niech nie próbują startować do wielkości mapy Wiedźmina 3 (liczę razem z dodatkami) bo może wyjść tragedia.

Odnośnik do komentarza

Perdolice o grafice jak potluczenii, a ja chce zeby po walce z tym roborexem walilo mi serducho, chce znajdowac ich slabe punkty i tak klasc ich na ziemie, przydal by sie jeszcze bestiariusz na wzor Wiedzmina z jakiego robozaura wypada jaki surowiec  :obama:  

 

Bedzie dobra giera cos czuje.

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

fabuła, postacie i gameplay. Przecież to Guerilla Games ludzie, najgorsze studio Sony. Ale niektórym robozaury wystarczą do jarania.

No gierka musi być dla Ciebie straszną zmorą wcalei nie przez GG, a przez to że nie jest strzelanką i jest nowym ip czyli dwie rzeczy, których Mazzeo nie znosi;)

 

Szczerze to dla mnie ten trailer bardzo dobry i w końcu nakręcił na Horizon.

 

Nie czaję też tego hejtu na GG. Killzone jedynka była dobrą gierką z fajną fabułą jak na fps, dwójka to bardzo dobra gra ze świetnym multi i ciut zmarnowanym potencjałem na rozszerzenie tego uniwersum. KZ3 i SF to trochę takie Cody się zrobiły jednak nie był to żadne crapy, a gierki na 7-8. Pomijam już fakt, że prawie każda część jak wychodziła to była w šcisłym topie najładniejszych FPS.

 

Tym bardziej czuję, że przy pomocy innych wewnétrznych studiów Sony zrobią gurva kozak gierkę. Trzymam mocno kciuki, choćby za to że to całkiem nowe ip / uniwersum i nie kolejny pifpaf.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...