Opublikowano 11 marca 20178 l Mnie dzisiaj podczas sesji AI zaskoczyło bo złomiarzy miałem dwóch i zacząłem walkę gdy jeden uciekł i okazało się zaczaił się na mnie od tyłu. Szkoda jednak że maszynki nie ucza się naszych zachowań i każda kolejna maszyna reaguje zawsze tak samo. Jeśli to jeden system na wzór Skynetu to wrogowie powinni znac zagrywki i zmuszać gracza do nowych taktyk. Ale i tak jest dobrze. Edytowane 11 marca 20178 l przez Nemesis
Opublikowano 11 marca 20178 l troche was ponosi to tylko gierka a wy chcecie zeby ai sie uczylo i dostosowywalo - pewnie nawet chmura MS by tego nie ogarnęła
Opublikowano 11 marca 20178 l Gdyby się uczyło w pewnym momencie nie dalibyśmy rady zadać obrażeń:P i wtedy byłby krzyk, że gry nie da się przejść :D:D:D:D:D
Opublikowano 11 marca 20178 l Widze, ze niektórzy tutaj chyba maja za duże oczekiwania. To nie życie.
Opublikowano 11 marca 20178 l Kurde, tak jak w ubiszajsboxach rzygam pobocznymi aktywnościami, tak tutaj od paru dni robię wszystko poza głównym wątkiem. Przypomina mi się sytuacja z RDR, gdzie po dotarciu na farmę Bonnie, przez następne 15h biegałem po okolicznych lasach, polowałem i sprzedawałem skóry :)
Opublikowano 11 marca 20178 l No i zostały mi chyba 3 albo 4 misje głównego wątku. Właśnie znalazłem czwarte ogniwo. Moze ktos wrzucic w spoiler jak sie nazywa misja, w ktorej mozna znalezc 5-te ogniwo?
Opublikowano 11 marca 20178 l Tu masz listę http://www.eurogamer.net/articles/2017-03-10-horizon-zero-dawn-power-cell-locations-how-and-where-to-get-the-power-cells-for-the-ancient-shield-weaver-armour-4932
Opublikowano 11 marca 20178 l Na very hard co się dzieje to ojenysiu. O ile gromoszczęka pyknę bez problemu to jak jest ich dwie sztuki i do tego stadko bysiorów to dzieje się tyle, że można się za głowę łapać. Albo weźcie sobie walnijcie dwa skażone skalokrusze gdzie jak dobrze wejdzie to jesteście na hita. Albo sytuacja sprzed chwili, polująca grupka dzikusów na dlugonogi gdzie po chwili do walki włącza się burzoptak i piłoząb, a Aloy w samym środku. Nie ogarniam jak ktoś może pisać, że to gra dla januszy. No chyba, że ktos grał na normaly jak orzeszek to współczuję. Ahh tyle stracić. Może i wad dostrzegam coraz więcej, ale dla mnie to najlepsze growe doświadczenie odkąd pamiętam. Ależ zaskoczenie. 10/10.
Opublikowano 11 marca 20178 l Ja gram na trudnym i jest w sam raz. Czasem problem zeby bez szwanku na misje sie doczlapac. Zebralem wszystkie ogniwa i mam sekretna zbroje, teraz moze bedzie troche latwiej. Zostala mi ostatnia misja chyba z fabuly i ostatni teren lowiecki Moze nawet uda sie platyne wbic.
Opublikowano 11 marca 20178 l No teraz tak się mówi, gra sandbox = janusz game wg forumka, niezależnie jaka gra by była XD Edytowane 11 marca 20178 l przez Faka
Opublikowano 11 marca 20178 l No teraz tak się mówi, gra sandbox = janusz game wg forumka, niezależnie jaka gra by była XDLwia część forumowiczów to przygłupy, trzeba być jeszcze większym głupkiem aby brać ich pod uwagę Śniło mi sie, że byłem na polskim lotniskowcu z Beatą Szydło i Ewą Kopacz, obie korzystały z Fucusa Aloy i cały lotniskowiec. Nigdy nie miałm snów powiązanych z grami, nieźle ta gra wyprała mi mózg xd Edytowane 11 marca 20178 l przez Heavy Deszcz
Opublikowano 11 marca 20178 l Do mnie to tez jedna z najlepszych gier tej generacji, osad ostateczny wydam jak skoncze ale ta gra to sam mjoot, idealnie dopasowana w moje gusta jesli chodzi o to czego oczekuje po sandboxie( a malo jaka gre z tego gatunku w ogole koncze)
Opublikowano 11 marca 20178 l Gdyby się uczyło w pewnym momencie nie dalibyśmy rady zadać obrażeń :P i wtedy byłby krzyk, że gry nie da się przejść :D:D:D:D:D Niekoniecznie, mogłyby się uodparniać na daną taktykę wraz z częstotliwością jej używania. Gdybyśmy się skupiali na łuku, maszyny po pewnym czasie by częściej robiły uniki, pułapki- zauważałyby je i odskakiwały od nich, włócznia- blokowały, bądź szybciej kontrowały. Zmieniałoby się to na bieżąco, zależnie od obecnie używanych strategii, dzięki czemu nie doszło by do powyższego.
Opublikowano 11 marca 20178 l Gdyby się uczyło w pewnym momencie nie dalibyśmy rady zadać obrażeń :P i wtedy byłby krzyk, że gry nie da się przejść :D:D:D:D:D Niekoniecznie, mogłyby się uodparniać na daną taktykę wraz z częstotliwością jej używania. Gdybyśmy się skupiali na łuku, maszyny po pewnym czasie by częściej robiły uniki, pułapki- zauważałyby je i odskakiwały od nich, włócznia- blokowały, bądź szybciej kontrowały. Zmieniałoby się to na bieżąco, zależnie od obecnie używanych strategii, dzięki czemu nie doszło by do powyższego. Ale macie wymagania, ja (pipi)e Mnie wystarczyłoby skalowanie poziomu trudności, żeby było soulsowo przez całą gre a nie przez tylko 80% tak jak było w moim przypadku Początek trudniejszy od finału XD Edytowane 11 marca 20178 l przez Heavy Deszcz
Opublikowano 11 marca 20178 l No wielkie wymagania, parę nowych formuł logicznych dla urozmaicenia rozgrywki. Ja do gry nic nie mam, jedynie rozwijam pomysł cytowanego.
Opublikowano 11 marca 20178 l No teraz tak się mówi, gra sandbox = janusz game wg forumka, niezależnie jaka gra by była XDLwia część forumowiczów to przygłupy, trzeba być jeszcze większym głupkiem aby brać ich pod uwagę Śniło mi sie, że byłem na polskim lotniskowcu z Beatą Szydło i Ewą Kopacz, obie korzystały z Fucusa Aloy i cały lotniskowiec. Nigdy nie miałm snów powiązanych z grami, nieźle ta gra wyprała mi mózg xd W pierwszym zdaniu trafiłeś w sedno :)
Opublikowano 11 marca 20178 l troche was ponosi to tylko gierka a wy chcecie zeby ai sie uczylo i dostosowywalo - pewnie nawet chmura MS by tego nie ogarnęłano uczenie się zachowań gracza to fantazje mocno niestety, "AI" w grach to nic innego jak zestaw zachowań na zasadzie "jeśli x to y" i dopóki nie powstaną komputery kwantowe to śmiem twierdzić, że mocno się to nie zmieni, nie wiem w ogóle dlaczego to jest nazywane inteligencją, bo inteligencji w tym za grosz Edytowane 12 marca 20178 l przez raven_raven
Opublikowano 12 marca 20178 l bandyci to mozg pierwotniaka maja w tej grze, w przypadku dinobotow to w samej walce mi AI nie przeszkadza, gorzej jak chce sie skradac/walczyc/na chwile wycofac na spory dystans itp to glupieja wtedy z tym kiedy sa agresywne, maja znak zapytania nad glowa czy calkowicie odpuszczaja jakby chwile temu nic sie nie stalo mimo wszystko same starcia to miod totalny, nie gralem nigdy w sandboxa gdzie tak fajnie mi sie gralo gdy przychodzila pora na walke ogolem cudowna gierka
Opublikowano 12 marca 20178 l No teraz tak się mówi, gra sandbox = janusz game wg forumka, niezależnie jaka gra by była XDLwia część forumowiczów to przygłupy, trzeba być jeszcze większym głupkiem aby brać ich pod uwagę Śniło mi sie, że byłem na polskim lotniskowcu z Beatą Szydło i Ewą Kopacz, obie korzystały z Fucusa Aloy i cały lotniskowiec. Nigdy nie miałm snów powiązanych z grami, nieźle ta gra wyprała mi mózg xd To po co tu siedzisz "nie przygłupie?" Ocenianie ludzi po tym czy im się gry podobają i jakie :D Do jakiej grupy ty się zaliczasz? bo chyba dla ciebie trzeba stworzyć osobną kategorię.
Opublikowano 12 marca 20178 l Ojeju... "uderz w stół"? Ja zgadzam się z tym stwierdzeniem o przygłupach, ale do siebie tego nie wziąłem, bo się za jednego z nich nie uważam. Ciebie natomiast ta uwaga wyraźnie zabolała... hmmm... ciekawe :D W każdym razie wracając do tematu... Ciągle fabuła stoi w miejscu, bo teraz bawię się w questy z Hunter's Lodge, zainteresował mnie ten cały "Redmaw", choć biorąc pod uwagę nazwę obstawiam, że ten Thunderjaw będzie "corrupted" . W każdym razie zapowiada się niezła jazda, bo TJ to twardy przeciwnik. Póki co mam za zadanie ubić jednego z nich i Stormbirda na dokładkę - z ptaszyskiem się jeszcze nie mierzyłem, będzie zabawa.
Opublikowano 12 marca 20178 l Jak mam 8 różnych Shadow Weapon i tyle samo strojów to na co polecacie wydać 42k shardów? Te skrzynie z ulepszeniami za 1350 czy coś innego?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.