Opublikowano 6 lipca 20159 l no właśnie o tym jest min. video z poprzedniej strony. trzeba się po prostu nastawić na inny system walki, brak mapki świata, oraz wycięcie mniej istotnych dla fabuły sytuacji, miejsc i postaci pobocznych. no chyba że nie będzie nikomu przeszkadzać jeśli przeniosą ją na IX gen.
Opublikowano 12 lipca 20159 l A ja wlasnie cioram w FF7, jestem po Kalm i o jezu jakie to wszystko jest piekne, oldschoolowe, japonskie, umowne, niedopowiedziane i moglbym tak jeszcze wymieniac ale szkoda przepisywac slownika.
Opublikowano 12 lipca 20159 l A to nie z filmu Advent Children? edit: ano, nawet widac na etykiecie Edytowane 12 lipca 20159 l przez _Red_
Opublikowano 12 lipca 20159 l Gdyby Mr. T podłożył głos pod Barreta byłbym bardzo wesół. Całą FFVII podkładałem mu właśnie ten akcent. Fool..!
Opublikowano 12 lipca 20159 l Za czasów siódemki to było fajne, ale dziś afroamerykanin grepsujący jak z Drużyny A byłby wyjątkowo kliszowy. You say sumthin'? I said, 'you say sumthin'?Yo, look at that!! It got empty alluva sudden. Edytowane 12 lipca 20159 l przez _Red_
Opublikowano 12 lipca 20159 l Mr T albo Xzibit jezu ale by sie dzialo Zeby tylko z Aeris nie zrobili takiego niedorozwoja jak z Yuna a bedzie dobrze. W sumie Aeris ma i tak wiecej dialogow niz Yuna i sa one inteligetniejsze a nie tylko takie odzywki dziecka z downem.
Opublikowano 12 lipca 20159 l Ponoć w rimejku będzie można na nią rzucić Phoenix Downa pod koniec "pierwszej płyty".
Opublikowano 12 lipca 20159 l Figurka Barreta, prawdopodobnie z rimejku. na pierwszy rzut oka widać że wygląda identycznie jak w anvent childern, no chyba że w remaku też bedzie tak wyglądał, ale wątpie Edytowane 12 lipca 20159 l przez Yano
Opublikowano 21 lipca 20159 l W Japonii teraz zakrazyla taka plotka-opowiesc o ktorej mi zona japonka powiedziala. Pare lat temu jeden japoniec spotkal sie przy drinku z drugim japoncem ktory jak sie okazalo po dluzszej wymianie zdan pracowal dla Square. Jak wypili juz pare drinkow to padlo pytanie czy wogole Square planuje zrobienie remaka FF7? Troche podpity juz pracownik Square odpowiedzial ze Square trzyma remake FF7 jako ostatnie zabezpieczenie na wypadek bankroctwa wiec jezeli sie kiedys FF7 remake ukaze oznaczac to bedzie ze Square faktycznie jest krok od bankroctwa o_O Sent from my iPhone using Tapatalk
Opublikowano 22 lipca 20159 l Raczej stawiam dalej na patent iż sam Japoński rynek konsol stacjonarnych zmalał im do takiego stopnia iż jest to aktualnie mało opłacalny biznes (o sprzedaży rodem nawet pierwszej XIII-natki twórcy od lat mogą tylko pomarzyć). Bo gdyby byli na skraju bankructwa musieli by ogłosić takowe a tak nie jest, tym bardziej iż zachodnie serie które wychodzą pod ich banderolką radzą sobie naprawdę dobrze + mają dwie długoterminowe serie online (DQX i FFXIV) które dają im chyba największy przychód od lat a rynek gier mobilnych też do małych nie należy z ich strony. Zresztą przy bankructwie tytuł za przynajmniej kilkadziesiąt milionów raczej nie byłby możliwy do z finansowania (to nie czasy pierwszego Finala).
Opublikowano 22 lipca 20159 l kiepski mit. KH3, Deus Ex, TR, Nier 2, FF15 + parę innych i mieliby zdecydować się ten rimejk w ostateczności? nah
Opublikowano 22 lipca 20159 l Square Enix jest notowane na giełdzie i w związku z tym musi publikować wyniki co kwartał, dlatego można łatwo sprawdzić czy grozi im bankructwo, czy nie grozi. W skrócie - nie grozi. Wręcz przeciwnie, mają się całkiem nieźle. Tak jak pisze chrno-x - oni mają lepsze sposoby na nabicie kabzy niż finansowanie wysokobudżetowej gry na konsole stacjonarne.
Opublikowano 31 lipca 20159 l Autor nomura w wywiedzie zdradzil, ze szykuja sie dramatyczne zmiany w systemie walki....niby bylo do przewidzenia ale jak juz to oficjalnie to abuuuu
Opublikowano 31 lipca 20159 l Materie na bank zostawią. Nie ma co marudzić, bo może na lepsze zmienią system
Opublikowano 31 lipca 20159 l Autor materie pewnie zostawia ale na bank cos czuje ze wywala turowa walke na rzecz realtime albo jakiejs wariacji tego co w FFXIII :(
Opublikowano 31 lipca 20159 l Autor tez, dlatego szlocham choc mozna bylo isc w ciemno, ze nie zostawia starego systemu walki w remake'u
Opublikowano 31 lipca 20159 l Ja tez preferuje turowy system. Materie tez były swietne tylko tak naprawde, system materii był "podobny" to customizacji broni i zbroii w FFX Bardziej rozbudowany, dawał wiecej opcji , ale defakto to wariacja customizacji z wyłaczeniem losowosci atrybutów. Im dłuzej jednak o tym pisze to widze jednak coraz wiecej plusów materii wiec odwołuje to co wyzej.
Opublikowano 31 lipca 20159 l Seria Shin Megami Tensei, a ostatnio także Bravely Default pokazują, że walka turowa nadal jest super.
Opublikowano 31 lipca 20159 l Walka w XIII była fajna tylko na początku, potem strasznie nudziła. Trzynastka to najgorszy final w jakiego grałem a nie grałem tylko w XI. Mam nadzieję, że jak najmniej elementów zostanie z niej zapożyczone.
Opublikowano 31 lipca 20159 l Walka w XIII była troszkę sztywna, coś na wzór starych finali, ale i tak lekko szybsza, w XIII-2 już było lepiej bo np zmiany paradigmów nie powodowały przestoju w walce gdzie każda z postaci po kolei zmieniała swoją rolę; Ze wszystkich części XIII jednak osobiście najbardziej podobała mi się walka w LR, ale raczej tego systemu nie da rady użyć w grze gdzie w zespole jest więcej ludków jak 1 ;p Edytowane 31 lipca 20159 l przez sakiu
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.