Skocz do zawartości

Dreams


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

@balon chłopaku, większość z tych gierek-remake'ów to tylko głównie krótkie demówki, żeby się trochę pobawić. Wszystkie serwisy je pokazują, bo takie tematy się najlepiej klikają. Póki co najlepiej gra się jednak w bardziej oryginalne pomysły, takie jak wspomniany "Ball World Adventures" czy fajniuśkie Pip Gemwalker albo Super Great Job, Huma!

 

Zresztą moim zdaniem już dla samej kampanii warto mieć Dreams, bo jest świetna. :)

 

Generalnie większości pozycji z Dreams jest relatywnie krótka, w czym tkwi jednocześnie wada i największa zaleta Dreams. Ot, natychmiastowe, krótkie doświadczenia, które nie zmęczą Cię mechaniką albo bagażem fabularnym, ale dadzą chwilę emocji czy podziwu dla wysiłku autora.

 

Jeżeli ciągle się wahasz to nie wiem poczekaj jeszcze z pół roku. Będzie już chyba tryb VR, pojawi się więcej rozbudowanych pozycji, pewnie jakieś rozszerzone kampanie od MM.

  • Plusik 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Kur la jaka ta cyfrowa dystrybucja jest słaba. Mówię Dreams typowa gierka aby mieć na dysku, na szybkie partyjki, na przegryzkę aby nie machać płytami. Pomyślałem, że kupię pierwszy raz w życiu  „dużą” gierkę cyfrowo.
No i 169 w sklepiku, a 139 w każdym elektromarkecie, a 129 w osiedlowym sklepiku z grami. No bez sens miszcz.


Sama gierka zaczyna prezentować się super. Idealna na szybką partię i dla dzieci. 

Odnośnik do komentarza

A ja mam inny problem. Nie potrafię zrobić czegokolwiek co jest związane z naturą. Próbowałem zrobić górską doline i wyszło półbajkowe za duże puste miejsce. Katastrofa. Z drugiej strony poziomy scifi mam w jednym paluszku - zrobie wszystko co z tym związane ale np. drzewo? Zrobie ale wyglądające jak z wieczorynki na TVP. Z kwiatami to samo. Kamienie i skały dobrze wychodzą ale zagospodarowanie trawy już nichuchu. Nawet inspiracje nie pomagają. Chyba czas na przerwę

Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, balon napisał:

Kur la jaka ta cyfrowa dystrybucja jest słaba. Mówię Dreams typowa gierka aby mieć na dysku, na szybkie partyjki, na przegryzkę aby nie machać płytami. Pomyślałem, że kupię pierwszy raz w życiu  „dużą” gierkę cyfrowo.
No i 169 w sklepiku, a 139 w każdym elektromarkecie, a 129 w osiedlowym sklepiku z grami. No bez sens miszcz.

 

bo cyfrowo to się kupuje przecenione gry z backlogu, a nie nówki funkiel premieróweczki :potter: 

Odnośnik do komentarza

Ja żadnych gierek co wychodzą na płycie nie kupuję, bo płytka i tak zawsze tańsza oraz lepiej pachnąca.

Dreams to wyjątek chcę mieć na hdd do szybkiego odpalenia dla siebie czy dzieci, więc poczekam na jakiś zjazd cenowy w sklepiku, bo nie będę 1/3 więcej płacił jak za pudełko. 

Odnośnik do komentarza

Nikogo nie obchodzi przy ustalaniu ceny, ile co kosztuje. Cena jest taka, jaka się da. Tak samo jak ty wystawisz gierkę na Allegro i możesz myśleć "hej, nawet za 1 zł lepiej niż nic", tylko myślisz "jeśli ktoś chce dać 179,90 zł, to nie wystawię za 178,80 z miłości".

 

(Przypomnijmy, że tak w ogóle większość gier konsolowych przynosi straty, a ich ceny ogólnie nie rosną mimo zdecydowanie rosnących kosztów produkcji, ale nikt za bardzo nie pyta czemu jednak wychodzą i czemu nie drożej).

 

 

Gry pudełkowe dotyczą inne reguły handlu, niż cyfrowe. Po części właśnie dlatego, że sklep, że wysyłka, że tłoczenie. Gdy gra już jest na półkach - trzeba się jej pozbyć, bo inaczej cały ten wydatek jest na marne. W przypadku gier cyfrowych nie ma tego ciśnienia, dynamika i reaktywność jest bardzo inna. Inne ceny startowe, okresy i miejsca promocji itd.

 

Wiele ludzi nadal kupuje gry, po prostu wchodząc do przykładowego Gamestopu i patrząc na półki, dlatego posiadanie dobrych kontaktów z przykładowym Gamestopem i dobrych miejsc na półkach jest istotne. Oczywiście sieci nie chcą, żeby gra była tańsza cyfrowo, niż u nich. Jest też brany pod uwagę zakładany harmonogram promocji w różnych sieciach itd.

Edytowane przez ogqozo
Odnośnik do komentarza

Na razie wybijają się gry-kopie znanych gier, ale czekam, aż zaczną wypływać bardziej oryginalne produkcje, z narracją, indywidualnymi treściami, może pomysły wychodzące przez przypadek gdy ktoś użył sobie bliskich rzeczy bawiąc się w Dreams. Ciekaw jestem ile osób może zrobić coś nazywane na forum "indykiem" czy "symulatorem chodzenia" w tej grze, pewnie zajmie trochę czasu zanim się takowe przebiją, bo będzie tego sporo, a żadnej szybkiej metody sprawdzenia które dobre.

Edytowane przez ogqozo
Odnośnik do komentarza
31 minut temu, Masorz napisał:

Pozdro dla pewnego użytkownika, level oczywiście nie zrobiony przeze mnie:

 

I to sie nazywa SZTUKA

 

 :dynia:

 

 

Czekam na pełną wersję gdzie bedziesz skakal po glowie roziemu i przy kontakcie bedzie piekny frazes glosu Pawła wydobywal sie z głośników 

Edytowane przez oFi
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
57 minut temu, ogqozo napisał:

Na razie wybijają się gry-kopie znanych gier, ale czekam, aż zaczną wypływać bardziej oryginalne produkcje, z narracją, indywidualnymi treściami, może zrobione przez przypadek gdy ktoś użył sobie bliskich rzeczy bawiąc się w Dreams. Ciekaw jestem ile osób może zrobić coś nazywane na forum "indykiem" czy "symulatorem chodzenia" w tej grze, pewnie zajmie trochę czasu zanim się takowe przebiją.

 

W punkt. 

 

Mam dokładnie te same zdanie. Remaki znanych marek robią wrażenie i to cholerne ale bardziej doceniam to, co wypłynie centralnie z głowy gracza. Boom Dreamsowy opadnie i będzie więcej oryginałów. Znalazłem kilka takich perełek ale oczywiście nie pamiętam nazw :) 

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Kron997 napisał:

 

Wygląda fenomenalnie. Tylko jak on zrobił to zawieszenie :o 

 

edit: Fura jest od CHIAKI-MI

 

Musze koniecznie obadać. Nie wygląda, żeby koła rozjeżdżały sie jak żaba. Może jest nadzieja :D 

No w sumie spoko tylko tutaj zupełnie nie nie czuć prędkości. Mam wrażenie że on jedzie z 5km/h. Tak wiem jedzie po błocie ale to klon Motorstorma więc tu trzeba zapieyrdalać, nakoorwiać do odcinki a poczucie prędkości ma wgniatać w fotel! Jak na E3 2005 :cool2:

Edytowane przez Ryo-San
  • WTF 1
Odnośnik do komentarza
22 godziny temu, Ryo-San napisał:

No w sumie spoko tylko tutaj zupełnie nie nie czuć prędkości. Mam wrażenie że on jedzie z 5km/h. Tak wiem jedzie po błocie ale to klon Motorstorma więc tu trzeba zapieyrdalać, nakoorwiać do odcinki a poczucie prędkości ma wgniatać w fotel! Jak na E3 2005 :cool2:

 

Spójrz na otoczenie. Jazda to mały pikuś, środowisko jest z najwyższej półki 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...