Skocz do zawartości

Console Wars 9: Plują na was a wy się cieszycie

Featured Replies

Opublikowano

no ale graficzka

  • Odpowiedzi 39,6 tys.
  • Wyświetleń 995,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • <MÓZG_ROZ(pipi)ANY>, nie wiem czy to trolling, mam nadzieje, że tak, bo jeżeli serio wierzysz w to co piszesz, to nawet nie jest mi ciebie szkoda. W sumie, ok, czas na wdeptania blacharza.   K

  • dzieki Figus, niestety nie ma miejsca na creditsy, bylbys chlodzacym ale... no Kaz lepiej pasuje do tej roli, opatruje ich rany i wysyla na kolejna bitwe     "Nie przejmuj sie daddym, do boju"

Opublikowano

W3 to tylko jedna pozycja dodatkowo kulejąca na konsolach z racji nieudolności developera. Ale co się dziwić , nie mają doświadczenia w optymalizacji pozycji na konsolach i nie tworzyli W3 od podstaw na pudełka. Tak czy siak dobrze, że jako tako to ogarnęli w patchach. Chociaż za gładko im przeszła ta fuszerka. Bez graczy konsolowych o produkcji Cyberpunk czy W4 mogliby tylko pomarzyć. Zresztą już W3 by nie powstało w takiej formie lub w ogóle gdyby nie sprzęty Sony i MS, co przyznali w wywiadzie.

 

 

 

A pieczywa widzę już powyżej dochodzą w piekarniku i wydają nieartykułowane dźwięki xD

AHAHAHAHHA! Typie, co ty cpasz?! Ps4 = high/ultra - tylko wiedzmin kuleje xD  :dynia:  :dynia:  :dynia:  No, (pipi)lem. W sumie nie powienienem sie z niepelnosprawnych smiac, ale coz, sam sie kompromitujesz lepiej niz mendrek.

Opublikowano

Wersja GTAV z PS4/XO to mix detali high/ultra. Za dokładnym raportem eurogamera :

 

But what of world quality when viewed up close? As touched on in our original performance analysis, the basic set-up on PS4 and Xbox One starts with the 'high' preset across most settings. This applies to water, shader effects (as used for rain splatter), tessellation, and also ambient occlusion quality. However, based on close observation of all three games, the console releases also throw some ultra settings into the mix.

 

 

Draw distance roślinności na PC daje znacznie bardziej radę w kilku scenach. 4K w GTAV ? Nie radzę. Titan X nie wyrabia.

 

 

Większość multiplatformowych gier na PS4 to póki co mix detali high/ultra. Jest to fakt. Pieczywom jak to coś powyższe zostało tylko wklejanie spreparowanych fotek, buzieczek i głupawych docinek desperacji. A tymczasem DF/Eurogamer, który nigdy nie dawał for konsolom, stwierdza fakty. Wiem, że pupka piecze.

Edytowane przez Tankietka

Opublikowano

PS4 HIGH/ULTRA :rotfl:

 

ivlMrgB.png

 

przestancie cpać to guwno, idzcie do dejwa na komputer i zobaczcie jak wyglada prawdziwa grafika

Przeciez ten screen to jakas PieCowa propaganda. W tym zestawieniu to wersja na ps3 wyglada lepiej niz na ps4. Tej po prawej nie biore pod uwage bo od razu widac podciagniety kontrast a wersja z ps4 specjalnie obnizony i inna pora dnia wiec sa jakies cienie lol jak porownywac to te same screeny.

Edytowane przez Plugawy

Opublikowano

Ultra balas :cool:

Opublikowano

Oho, z detalami i mitycznym 4k nie wyszło, zaczyna się epopeja "Framerate i ja" xD

 

 

Edit :

 

@down (nawet pasuje) kolejny się idealnie wpasowuje w zdanie z #35161.

Edytowane przez Tankietka

Opublikowano

Oho, z detalami i mitycznym 4k nie wyszło, zaczyna się epopeja "Framerate i ja" xD

Opublikowano

Jakiego to GTAV4K wymaga potwora?

na plejstestion4.5 pujdzie?

Opublikowano

Czemu my w ogóle gadamy o prawie 3 letniej grze? xD Gejming [*]

Opublikowano

posty o gta 5? dalej mamy 2013 rok?

Opublikowano

Ja zbłądziłem. Olałem na prawie rok to na czym jestem wychowany, co mnie zbudowało i ukształtowało jako gracza. Ale wróciłem. Kupiłem ponownie 3DSa, sprzedałem plejstejszyn i wracam do źródła. Tylko Nintendo, tylko czysty fun, tylko najlepsze Gry

Opublikowano

Crime Killer, Einhander, Forsaken, Klonoa, Micro Machines V3, Omega Boost, N2O: Nitrous Oxide, Tobal....wszytko z lat dziewięćdziesiątych i wszystko hula w 60k/s. Na PSX. Magicy.  :sorcerer: 
Teraz to się nie da, ponieważ rzekomo trzydzieści wystarczy, a tak po prawdzie w 96% przypadków jest "do trzydziestu", z wcale nie okazjonalnymi spadkami.

Opublikowano

"Nowy" Ratchet na 5-7 godzin. Ehh.

Opublikowano

5h i do żyda. 

Opublikowano

UP

Kosztuje jednak stówkę mniej.

 

Edytowane przez Starh

Opublikowano

W dłuższe gierki to chyba jakieś przegrywy życiowe tylko grają. LMAO

Opublikowano

"Nowy" Ratchet na 5-7 godzin. Ehh.

 

A skąd info?

Opublikowano

 

"Nowy" Ratchet na 5-7 godzin. Ehh.

 

A skąd info?

 

When I posted my original time of about five and a half hours, I NEVER indicated that the game is light on content. I knew people would be quick to point out the time, but simply ignore everything else I said.

 

There is a large amount of content in this game for what it is, and even today I am still going back to complete things I skipped the first time. 5.5 hours is indicative of literally the BARE MINIMUM so please remember that. This game is absolutely worth your purchase even if you are not a Ratchet and Clank fan. However, I don't see this game lasting you forever unless you feel like playing it ten times. The way I see it, the game is a perfect weekend game that will last you about 10-20 hours depending what you want to get out of it.

 

 

Wiele osób pisze jednak o 10 godzinach:

 

 

I can say much because of the embargo, but it took me around 10 hours to finish the game with some optional stuff done and half the gold bolts collected. 

 

 

Played it in 10 hours on normal difficulty. Beat it. Loved it. Review coming tomorrow.
Opublikowano

Czyli 10h

Edytowane przez Fanek

Opublikowano

Pierwsza część Ratcheta była spokojnie na ponad 10h, to co wycięli/zmniejszyli levele? Pewno taki głupie bicie piany jak początkowe informacje o QB że niby balas itp.

Edytowane przez balon

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.