Skocz do zawartości

Gran Turismo Sport


Labtec

Rekomendowane odpowiedzi

To jest zagadka rodem z Uncharted. Czy zrobią tak jak do tej pory 1000 samochodów, ale wszystkie unikatowe, czy zamiast tych 1000 zrobią np. połowę czy znowu dadzą 1000 ale część w wersji standard.

 

Z jednej strony chce zobaczyć 1000 różnych samochodów a z drugiej strony chce zobaczyć te samochody z czarnym wnętrzem xddd

 

oczywiście ta wersja będzie wersją demo, dopieszczoną jak GT5 Prologue, cyrki zobaczymy w GT7 dopiero.

Odnośnik do komentarza

Mi nigdy nie przeszkadzały wersje standard, ale PD powinno wprowadzić opcję wyłączenia ich z głównego trybu (dla CPU ).

No i co do GT Sport, wszystkie samochody zawarte w grze będą najwyższej jakości (to oficjalne stanowisko). Ja się doczekać nie mogę, to jedna z kilku moich ulubionych serii (mimo archaizmów w okół samej gry), wątpię też w formę podobną do GT5: Prologue, zresztą w czwartek poznamy sporo detali - wystąpienie KAZa w Londynie będzie trwać godzinę (mnie interesuje omówienie ujawnionych trybów gry).

W ogóle to będzie duże wydarzenie, z całkiem poważnym (i streamowanym) turniejem.

Odnośnik do komentarza

P

 

Zwiastun pokazali prawie 7 miesięcy temu. Nad GT Sport pracują prawdopodobnie od zakończenia prac nad GT6 (grudzień 2013). Dwa i pół roku to spokojnie wystarczająco dużo czasu, by zaprezentować działający kod. Nawet jak na PD;)

Oj nie powiedziałbym tak :P Przecież to nawet nie będzie "7" tylko nie wiadomo co. Demówka, którą muszą nadreperować budżet przed prawdziwą siódemką za jakieś kilka lat. 

Odnośnik do komentarza

To nie jest żadne demo GT7, tylko pełnoprawne Gran Turismo, prawdopodobnie z mocnym naciskiem na aspekty sieciowe. Skalą pewnie nie dorówna GT6 czy przyszłemu GT z numerkiem, ale wg mnie to paradoksalnie może wyjść tej serii tylko na dobre. Bardziej kompaktowa gra, o tym razem równej jakości. Poza tym, dla dema nie robiliby dwudniowego iwentu. Poprzednie dwie takie imprezy PD - w Madrycie i Rondzie - zapowiadały ich główny produkt.

Odnośnik do komentarza

Kaz ma w zasadzie pełną autonomię (i prawie nieograniczony budżet), więc może pracować jak chce. Moim zdaniem wypuszczanie gier wyścigowych co rok/2 lata to błąd, szczególnie w chwili gdy sprzedaż racerów mocno spada, dlatego seria rozpoczynająca się na "F" traci impet. Dlatego nie przeszkadza mi tempo prac. Jedna, dwie gry na generacje to dla mnie optimum.

Wystarczająco marek wychodzi (za) regularnie, nie widzę powodu, żeby dołączyła kolejna.

Odnośnik do komentarza

strach sie bac jak czytam, ze ktos chce w dziesiejszych czasach zrobic " z gry usluge" bo oczami wyobrazni widze znowu produkt z 3 trasami i 20 autami, wykastrowany z trybow, a reszte damy w przyszlych patchach, dlc i bog wie co jeszcze, no ale jarajcie sie gracze bo gierka bedzie wspierana po premierze

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Hendrix, jak nie masz wyboru, to tak to sobie tłumaczysz, że Ci to pasuje. Nie wiem co rozumiesz przez "traci impet" - bo FM6 to najlepsza i najbardziej dopakowana odsłona w historii serii, do tego wyszły już dwa świetne rozszerzenia z Porsche i Nascar. Jeszcze bym zrozumiał gdyby PD wypuszczało faktycznie dopracowane gry, ale to co odwalali przez 10 lat na PS3 wywołuje jedynie uśmiech politowania.

  • Plusik 5
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Mimo, że całą generacją spędziłem na x360, i że z Forzą jestem od części pierwszej, na pierwszego xboxa, to i tak wolę grać w Gran Turismo - ale to moje zdanie, serię od Turn 10 bardzo lubię, czasu więcej jednak spędzałem przy GT i nie będę czyichś ocen przedkładał nad swoje.

Nie rozumiem po co te uszczypliwości, niespecjalnie też wiem dlaczego nie mam wyboru i sobie muszę "tak tłumaczyć", kwestia "impetu" była poruszona w kwestii sprzedażowej, a ta wygląda raczej średnio - duża saturacja przy zmniejszającym się rynku gier wyścigowych dla mnie jest błędem. Ot i tyle, nie poruszałem jakości gry - ta patrząc na historię jest na równej i wysokiej prostej.
 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

GT ma swoje mankamenty, ale feeling tej serii jest nie do podrobienia. Po początkowych niepowodzeniach z GT5, wraz z kolejnym updejtami (Spec. 2.0) oraz samym GT6, PD osiągnęło to, od czego na dobrą sprawę powinno zacząć na trzeciej konsoli Sony. Cieszy stały progres w rozwoju modelu symulacji. W tym aspekcie akurat seria zaliczyła spory przeskok w stosunku do odsłon z ps2. Położono większy nacisk na obecność autentycznych torów kosztem fikcyjnych klasyków, zaaplikowano zmienne warunki pogodowe wraz z dynamicznym oświetleniem. co przełożyło się na większe replayability i fun płynący z wyścigów (niestety głównie online;)). Do tego mnóstwo DARMOWEGO contentu. 

 

Jeśli przy okazji GT Sports uda się zniwelować główne choroby, jakie toczą tę serię (dźwięk, mało konkurencyjne AI, nie najlepszy lineup pojazdów, zbyt duża zawartość przy nierównej jej jakości), seria może odzyskać utracony splendor.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...