Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, bluber napisał:

 

No ale taka prawda, konsole dostaną pół produkt. W ogóle mam beke z tego hype'u wygenerowanego przez trailer ostatni, który jest zaje.bisty ale ta gra nawet w połowie nie będzie tak dobrze wygladać na konsolach. 

Hype to ta gra osiągnęła już taki ze nie ma opcji żeby spełnić wszystkie oczekiwania - ale to nie jest żadna nowość.
Czy pół produkt? Mi się wydaje ze nie do konca,jesli wszystko będzie takie samo jak w wersji na PC ( prócz graficzki oczywiście) to ja nie mam z tym żadnego problemu.
Chce dobrego świata nawet bez odbić w kałużach,szybach i z pop upem. Gierki cd projektu nie stoją grafiką.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Priorytetem jest zarobić i wydać wszędzie gdzie się da.

I generować hype oraz nie stracić reputacji pod przyszłe gry i skarpety, obrazy i bluzy, żeby się dobrze sprzedawały.

 

Sorry, ale może to jakieś dziwne przeświadczenie, ale no konsolach to się sprzeda więcej niż na pc.

Ale OBRAZKI z PC też mają hype generować.

 

Co nie zmienia faktu, że mega żałuję, że ktoś nie sypnął kasą i zasobami, żeby jednak next genowe konsole dostały odpowiedniego upa graficznego.

Z czego w ogóle wynika to, że nie będzie lepszych tekstur, rt itp?
Nie pójdzie? Przecież na xox/ps4pro wygląda prawie identycznie poza klatkami. Korzystają z innych narzędzi i architektura nowych konsol im nie pasuje?

 

I tak btw - ciekawe czy pan kurier dojedzie z tą kolekcjonerką na czas.

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, bluber napisał:

 

Będzie ale dopiero w 2021 

Wiem. Chodzi mi o to, czemu po prostu nie przełączą suwaka na rt on i tyle.

Przecież te nowe konsole mają po ze 2 razy więcej TF.

Dlatego zastanawiam się czemu nie widać różnic na starcie.

W asasynach, wd: legion widać. Nie mówiąc już o grach z paczami albo pół generacyjnych - FH4 albo Miles Morales.

 

Chodzi mi bardziej, że ciekawe z czego to wynika - braku programistów? Braku narządzi? Kiepskiego zarządzania w firmie?

Odnośnik do komentarza
12 minut temu, Basior napisał:

 

Sorry, ale może to jakieś dziwne przeświadczenie, ale no konsolach to się sprzeda więcej niż na pc.

 

Wiesiek 3 całościowo sprzedał się lepiej na PC jako platforma. A w tym albo poprzednim roku ponad połowa sprzedaży to była wersja PCtowa. Z Cyberpunkiem będzie pewnie podobnie, jak skończy się kampania reklamowa to wersja PCtowa pewnie dalej będzie miała stabilną sprzedaż przez lata. 

  • Plusik 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
27 minut temu, Basior napisał:

Wiem. Chodzi mi o to, czemu po prostu nie przełączą suwaka na rt on i tyle.

Przecież te nowe konsole mają po ze 2 razy więcej TF.

Dlatego zastanawiam się czemu nie widać różnic na starcie.

W asasynach, wd: legion widać. Nie mówiąc już o grach z paczami albo pół generacyjnych - FH4 albo Miles Morales.

 

Chodzi mi bardziej, że ciekawe z czego to wynika - braku programistów? Braku narządzi? Kiepskiego zarządzania w firmie?

 

 O jezu no to jest trochę bardziej złożona sytuacja niż przełączenie suwaka xD Gra jest robiona na wiele platform i nie są w stanie tego ogarnąć in housowo na teraz więc docelowo planowali zrobić grę na PS4/Pro/XOS/XOX z lekkimi ulepszeniami na tych midgenowych sprzętach, taki port na Stadie jest robiony gdzie indziej tak samo jak ulepszenia Wiedzmina 3 pod next geny też jest outsourcingowany. Z racji tego, że gra i tak jest molochem i jest cały czas pełna wajcha na zrobienie tej gry w ogóle w grywalnym stanie na premiere w grudniu to pewne rzeczy nie dojdą do skutku w tej chwili skoro tak jak spirte ci pisał, że dopiero rozważają czy zrobienie trybu performance będzie mialo sens. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
21 minut temu, BrandonLee_z_TheCrow napisał:

Hej, guys. Pamiętajcie, że największe sukcesy sprzedażowe Wiesiek zanotował we wschodniej Europie. A tu rządzi PC.

Cyberpunk2077 to gra mierząca przede wszystkim w rynki zachodnie, które w większym stopniu są konsolowe. 

 

3652677-screen%20shot%202020-04-09%20at%

 

No jakaś tam przewaga Europy jest ale nie sądze, żeby wschodnia Europa dominowała sprzedaż

 

3652674-screen%20shot%202020-04-09%20at%

 

Gra dobrze sprzedawała się na PC bo edycja GOTY została mocno przeceniona i wiele ludzi przy okazji serialu zaczęło grę kupować, przy okazji premiery konsolowe wersje dominowały 

 

3652673-screen%20shot%202020-04-09%20at%

Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, bluber napisał:

 

3652677-screen%20shot%202020-04-09%20at%

 

No jakaś tam przewaga Europy jest ale nie sądze, żeby wschodnia Europa dominowała sprzedaż

 

3652674-screen%20shot%202020-04-09%20at%

 

Gra dobrze sprzedawała się na PC bo edycja GOTY została mocno przeceniona i wiele ludzi przy okazji serialu zaczęło grę kupować, przy okazji premiery konsolowe wersje dominowały 

 

3652673-screen%20shot%202020-04-09%20at%

Europa Wschodnia + Azja. Eurazja to główny rewir Wiedźmina. Jak w życiu.

Odnośnik do komentarza

Nie wstyd pecetowcom, dla których grafa jest najwazniejsza grać w te głupie gierki? W prawdziwym życiu to dopiero jest grafika. :D

 

A na serio- ilu zobaczy taką grafę jaką oni pokazują na trailerach? Jak ktoś słusznie zauważył, sama karta graficzna kosztuje więcej niż cała konsola. 

To jakby kupić silnik i auto w takich samych cenach. Co ci po lepszym silniku, jak nie masz całej reszty? 

Edytowane przez PiotrekP
  • WTF 1
Odnośnik do komentarza

Nie trzeba kosmicznego PC-ta żeby ta gra się prezentowała godnie. Ba, patrząc po wymaganiach to raczej rekomendowane są dzisiaj dość proste do spełnienia i nie łudzę się nawet przez chwilę, że będzie to wyglądało gorzej niż na bazowych konsolach.

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, BrandonLee_z_TheCrow napisał:

Hej, guys. Pamiętajcie, że największe sukcesy sprzedażowe Wiesiek zanotował we wschodniej Europie. A tu rządzi PC.

Cyberpunk2077 to gra mierząca przede wszystkim w rynki zachodnie, które w większym stopniu są konsolowe. 

 

Nie wiem skąd takie przeświadczenie. Europa wschodnia jest malutkim rynkiem mniejszym niż pojedyncze kraje europy zachodniej. Siłą Pctowego rynku jest Europa zachodnia, USA, Azja, w tej kolejności. Rynkami wschodzącymi jest Ameryka północna i Afryka. 

Odnośnik do komentarza
43 minuty temu, UberAdi napisał:

Prawdziwe wymagania poznamy po premierze prawdopodobnie bo DLSS tak jak pisałem wcześniej robi wielką różnicę i na słabszych kartach można osiągać wyższe rozdzielczości.

Te wymagania dla PCtów były już podawane z DLSS włączonym. Nie wiadomo tylko jaki jest docelowy framerate.

Można to wyczytać na stronie Nvidi: https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/cyberpunk-2077-system-requirements/

Odnośnik do komentarza
Teraz, BrandonLee_z_TheCrow napisał:

To ja mam zupełnie odwrotne dane

 

"Western Europe was the largest region in the global PC games market, accounting for 31.72% of the total in 2018. It was followed by North America, Asia Pacific, and then the other regions. Going forward, the fastest-growing regions in the PC games market will be South America and Africa."

 

https://www.thebusinessresearchcompany.com/report/pc-games-market

 

Minuta szukania po słowach kluczowych w wyszukiwarce. 

 

3 minuty temu, estel napisał:

Nie wiadomo tylko jaki jest docelowy framerate.

 

Ktoś mówił ,że 60 klatek i oby tak było ;d

Odnośnik do komentarza
6 minut temu, Ukukuki napisał:

 

"Western Europe was the largest region in the global PC games market, accounting for 31.72% of the total in 2018. It was followed by North America, Asia Pacific, and then the other regions. Going forward, the fastest-growing regions in the PC games market will be South America and Africa."

 

https://www.thebusinessresearchcompany.com/report/pc-games-market

 

Minuta szukania po słowach kluczowych w wyszukiwarce. 

 

 

Ktoś mówił ,że 60 klatek i oby tak było ;d

https://www.electronicsweekly.com/news/business/emea-q3-pc-market-3-2019-10/

 

The Western European  PC market grew by 3.3% y-o-y with consumer down 3.3% and commercial up 8.3%.

 

“Vendors were largely able to cope with ongoing component shortages by transitioning to alternate configurations and manufacturers where possible, enabling them to satisfy sustained demand for the ongoing refresh,” says IDC’s Liam Hall. 

 
 
 
 
 

 

The commercial PC market in CEE (Central and Eastern Europe) grew 10.7%  y-o-y with consumer falling 11.3% due to supply chain constraints.

Odnośnik do komentarza

@BrandonLee_z_TheCrow No dobra a gdzie masz podaną wielkość rynku bo o tym rozmawiamy?   Teraz sprawdziłem, typie nawet nie linkujesz do rynku gier tylko ogólnej sprzedaży komputerów i laptopów xd.  EOT z mojej strony bo to nie ma sensu. 

 

 

Żeby było na temat https://www.gry-online.pl/newsroom/cyberpunk-2077-to-gra-na-ponad-170-godzin/z01edcc

 

175h to ja mam nabite w Wieśku 3 z wszystkimi DLC więc jest nieźle:obama: Odjąć pewnie z 50h za grę na normalu i bez skradania. 

 

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...