Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, tjery napisał:

Konsole w trybie 30kls mają koło high, w 60kls koło medium.

Skąd takie info, to jakiś oficjal, czy na widzimisie? 
Bo jak to oficjalne info, to zajebście mała różnica jest w medium, a high. Teraz jestem świeżo podczas przechodzenia na ps5 i różnice w grafice  w tych trybach są bardzo małe, a w ruchu niezauważalne.

 

Co do ilości przechodniów to w niektórych dzielnicach/ulicach jest ich tyle, że chyba więcej w sandboxach nie widziałem.

 

@LiŚciu ty masz tego PC do TV podpiętego czy na jakimś monirtorku i krześle grasz? Bo jak nie, to dawaj na kanapę i odpalaj wersję konsolową. Ograsz sobie na dużym oledzie i bardzo fajnie DS działa. 

 

Odnośnik do komentarza
38 minut temu, tjery napisał:

Zobacz w ustawieniach grafiki czy to wyostrzanie od AMD masz wyłączone (opcja na samym dole). Bo grasz w natywnym 1440p bez FSR? Jak tam masz wyłączone to też możesz sprawdzić ustawienia ostrości ekranu, na którym grasz.

 

Ta opcja o której mówisz jest włączona ale nie mam możliwości jej dac na OFF. Może coś sprzętowo wymusza ale nie wiem jak dac na OFF

 

image.thumb.png.ac176d499cf262e635deedeeb82b216b.png

 

FSR mam na zbalansowany. 

 

EDIT: mogę dać na off ale jak wyłącze wspomaganie FSR (to jest ten niby odpowiednik DLSS dla Nvidia?). Wtedy klatkarz mocno spada do 45 fpsów. 

 

@balon chciałem żonce zostawić tv na Euphorie:)

Edytowane przez LiŚciu
Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, balon napisał:

Skąd takie info to oficjal czy na widzimisie? 
Bo jak to prawda to zajebście mała różnica jest w medium a high, bo teraz jestem świeżo podczas przechodzenia  na ps5 i różnice w grafice  w tych trybach są bardzo małe, a w ruchu niezauważalne.

 

Co do ilości przechodniów to w niektórych dzielnicach/ulicach jest ich tyle, że chyba więcej w sandboxach nie widziałem.

 

 

 

@LiŚciu ty masz tego PC do TV podpiętego? Bo jak nie to dawaj wersję konsolową. Ograsz sobie na dużym oledzie i bardzo fajnie DS działa. 

 

 

Redzi na grafice promującej wersję next-gen podawali, że w trybie 30kls odbicia SSR są na high, a w 60 fps na medium. Biorąc pod uwagę, że oba tryby działają w 1440p to pozostałe opcje w trybie 60kls też na pewno są obniżone w stosunku do 30kls, bo sam RT cieni od sztucznych źródeł światła (który tak naprawdę widać tylko wewnątrz pomieszczeń i w nocy w konkretnych miejscach) by nie powodował zjazdu do 30 kls.

Co do ruchu i przechodniów nie mówię, że tego ruchu na konsolach nie ma, tylko że na PC jest większy, nie tylko przechodniów ale też ruch uliczny.

 

6 minut temu, balon napisał:

No ja to samo, więc tym bardziej zdziwiony, że 30 do high, a 60 medium. Btw nie znam/nie widziałem osoby, co by wybrała ten tryb 30.


Może  różnica będzie duża jak się stanie, popatrzy na wieżowiec i zrobi zoom?:dafuq:

 

No biorąc pod uwagę, że w tym trybie quality klatki lecą do 30 i jest festiwal bluru to zapewne ciężko zobaczyć różnicę między medium a high ;)

Odnośnik do komentarza
11 minut temu, tjery napisał:

Co do ruchu i przechodniów nie mówię, że tego ruchu na konsolach nie ma, tylko że na PC jest większy, nie tylko przechodniów ale też ruch uliczny.

Ja oczywiście nie odnoszę do PC, a do tego co widzę na PS5.

 

Żeby była jasność, nie piszę teraz, że nie ma różnicy miedzy konsolami, a PC, ponieważ zapewne jest (chociaż nigdy się nie przekonam, bo nie mam takiej potrzeby), szczególnie jakieś ultra z RT na mega sprzęcie podłączanym do dużego TV.


No ale jeżeli 30 to high, a 60 med, to ja zdecydowanie wolę te medium :) 

Odnośnik do komentarza
7 minut temu, LiŚciu napisał:

 

Ta opcja o której mówisz jest włączona ale nie mam możliwości jej dac na OFF. Może coś sprzętowo wymusza ale nie wiem jak dac na OFF

 

image.thumb.png.ac176d499cf262e635deedeeb82b216b.png

 

FSR mam na zbalansowany. 

 

No to zagadka się rozwiązała :) masz FSR na balanced, więc skaluje Ci do 1440p z rozdziałki sporo poniżej 1080p, a że na ten moment FSR nawet w 4K przy swoim najwyższym ustawieniu ultra quality daje taki sobie efekt (w niższych ustawieniach jest tragedia, a szczególnie przy niższych rozdziałkach)  to masz taki a nie inny efekt. To by też wyjaśniało skąd masz takie wysokie FPSy.

 

Tu możesz zobaczyć jak działa FSR na roślinność:

 

 

Odnośnik do komentarza
9 minut temu, tjery napisał:

 

No to zagadka się rozwiązała :) masz FSR na balanced, więc skaluje Ci do 1440p z rozdziałki sporo poniżej 1080p, a że na ten moment FSR nawet w 4K przy swoim najwyższym ustawieniu ultra quality daje taki sobie efekt (w niższych ustawieniach jest tragedia, a szczególnie przy niższych rozdziałkach)  to masz taki a nie inny efekt. To by też wyjaśniało skąd masz takie wysokie FPSy.

 

Tu możesz zobaczyć jak działa FSR na roślinność:

 

 

No już rozumiem. 

 

Inna sprawa że na tym filmiku co wrzuciłeś FSR w stosunku do DLSS daje taki efekt że jest to migotanie o którym pisałem. DLSS lepiej wygładza. Pytanie czemu trawa się rusza n FSR a na DLSS nie? 

 

Może wyłącze FSR a troche obniże i będzie lepiej. 

 

Kończe offtop - dzieki za pomoc. 

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, balon napisał:

Ja oczywiście nie odnoszę do PC, a do tego co widzę na PS5.

 

Żeby była jasność, nie piszę teraz, że nie ma różnicy miedzy konsolami, a PC, ponieważ zapewne jest (chociaż nigdy się nie przekonam, bo nie mam takiej potrzeby), szczególnie jakieś ultra z RT na mega sprzęcie podłączanym do dużego TV.


No ale jeżeli 30 to high, a 60 med, to ja zdecydowanie wolę te medium :) 

 

Wiadomo, jeżeli poprawa grafiki wiąże się ze spadkiem do 30 FPS, szczególnie w grze z widokiem FPP, to wybór jest tylko jeden ;)

 

Co do różnic, to akurat mam możliwość ogrywać cybera na PC w takiej konfiguracji jak opisałeś i wygląda to kosmicznie, w 4K (z DLSS) + 60 FPS + maks ustawienia na PC z full RT + Oled to jest pierwszy prawdziwy next-gen wydany przez Redów już w 2020 roku, pionierzy ;)

 

50 minut temu, LiŚciu napisał:

Inna sprawa że na tym filmiku co wrzuciłeś FSR w stosunku do DLSS daje taki efekt że jest to migotanie o którym pisałem. DLSS lepiej wygładza. Pytanie czemu trawa się rusza n FSR a na DLSS nie?

 

Przyjrzyj się dokładnie, z DLSS trwa rusza się tak samo jak w natywnym, tylko w normalny, naturalny sposób, nie migocze jak pojebana i przez to się wydaje, że nie jest w takim ruchu jak w native czy FSR, to migotanie sprawia po prostu wrażenie, że wszystko cały czas się mocno rusza, mimo, że tak nie jest :)

Edytowane przez tjery
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
7 minut temu, tjery napisał:

Przyjrzyj się dokładnie, z DLSS trwa rusza się tak samo jak w natywnym, tylko w normalny, naturalny sposób, nie migocze jak pojebana i przez to się wydaje, że nie jest w takim ruchu jak w native czy FSR, to migotanie sprawia po prostu wrażenie, że wszystko cały czas się mocno rusza, mimo, że tak nie jest :)

 

Nie no, akurat z DLSS to trawa praktycznie z betonu a na drugim pływa i się rusza prze cały fragment. Tak jakby z DLSS były jakieś mocno niższe ustawienia - zwłaszcza od tego momentu. 

 

 

Edytowane przez LiŚciu
Odnośnik do komentarza
1 minutę temu, LiŚciu napisał:

 

Nie no, akurat z DLSS to trawa praktycznie z betonu a na drugim pływa i się rusza prze cały fragment. Tak jakby z DLSS były jakieś mocno niższe ustawienia - zwłaszcza od tego momentu. 

 

 

 

A sorki, do tego momentu nie obejrzałem :) tu rzeczywiście źle koleś dobrał moment, bo w jednej scenie wieje, w drugiej nie. Ale w tej pierwszej części są te same warunki i tam też dobrze widać różnice.

Odnośnik do komentarza
9 minut temu, Faka napisał:

I kiedy dostaje się auto Silverhanda? 

 

6 minut temu, Bzduras napisał:

Porszaka zgarniasz w jednym z sidequestów.

Aczkolwiek można to przegapić

Spoiler

W trakcie misji „Chippin’ In/Gdzie jest Johny?” traficie na kontenerowiec Ebunike. Na końcu będziecie mieć opcję darowania życia gościowi, albo go zabić. Wybór jest dowolny, ale jeśli go zabijecie to nie zapomnijcie zabrać kluczyka do kontenera (jak darujecie mu życie to go Wam wręczy). Teraz udajecie się kładkę z dźwigiem i opuszczacie jeden z kontenerów. Po opuszczeniu i otwarciu go znajdziecie w nim Porsche należące kiedyś do Johny’ego. Wystarczy do niego wsiąść i samochód będzie Wasz.

 

Odnośnik do komentarza

Dodatkowo na tym statku jest kajuta zamknięta na klucz, który zdobywa się 

Spoiler

 się po przejściu gry. 

Quote

Przez przypadek w cytat wrzuciłem spoiler. I by było haha 

Chociaż to w sumie żaden duży spojler.

Zastanawiam się nad przejściem jeszcze raz gry, ale chciałbym olać statystykę INT i hackowanie. Pytanie czy jest jakieś minimum tego stara, które warto mieć by jakiś duży quest odpadał czy coś? Mam w głowie build i raczej Technik będzie lepsza statystyka. 

Oraz co w ogóle sądzicie o craftingu? Robiliście dużo itemow?

 

 

Edytowane przez Sedrak
Odnośnik do komentarza
2 hours ago, Faka said:

Czy misja z

 

  Reveal hidden contents

Z Hanako Arasaka to już jest jakiś punkt zwrotny gry? Jakaś końcówka z fabularnym zadaniem? 

 

Jak dużo jeszcze mi zostało do końca gry, bo aż szkoda kończyć. I kiedy dostaje się auto Silverhanda? 

Plus od rozpoczęcia właściwej misji bez powrotu masz jeszcze jakieś 3 godziny, do przemnożenia przez sprawdzanie innych zakończeń (3 kompletnie różne ścieżki plus parę rozdwojeń już na sam koniec).

 

Czyli potencjalnie przynajmniej 10 godzin grania, jeśli sprawdzać wszystkie opcje i przy okazji wbijać osiągnięcia / trofea.

Odnośnik do komentarza

No i bardzo mi się to podoba, że nie ma wymogu craftu.

Nie lubię tego elementu w gierkach. Chcę np mocną broń lub dobrą zbroję to muszę to zdobyć jakąś misją/aktywnością poboczną albo kupić w sklepie. 

11 minut temu, Mustang napisał:

Crafting najbardziej przydatny żeby ze śmieci robić samemu ammo i apteczki,

Jak się robi apteczki ze śmieci? Albo jeszcze do tego nie doszedłem albo przeoczyłem temat. 

Odnośnik do komentarza
17 godzin temu, tjery napisał:

No to zagadka się rozwiązała :) masz FSR na balanced, więc skaluje Ci do 1440p z rozdziałki sporo poniżej 1080p, a że na ten moment FSR nawet w 4K przy swoim najwyższym ustawieniu ultra quality daje taki sobie efekt (w niższych ustawieniach jest tragedia, a szczególnie przy niższych rozdziałkach)  to masz taki a nie inny efekt. To by też wyjaśniało skąd masz takie wysokie FPSy.

 

Zgłębiłem troche temat tego FSR. I faktycznie jest jak mówisz. Niedługo ma wyjśc FSR 2.0 (teraz tylko jest wersja 1.0). Zapowiadają że w 2.0 ma być sporo lepiej jeśli chodzi o utratę jakości więc niedługo w CB 2077 i w innych grach sprawa się poprawi. Jak wyłączam FSR to ten efekt migotania znika zupełnie więc jest nadzieja. Inna sprawa że bez FSR mam ok 60 fps. RT tlyko od cieni jak na konsolach. Jednak zostane na PC bo faktycznie tłumy na ulicach, FOV na 100 robi robote i ogólnie jest bardzo dobrze. 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Cześć to znowu ja. 
 

Miałem teraz główną misję z Johnym. Znowu coś mi w bańce nie teges. Mam przebicia, zakłócenia. Nie chce przejść. Zrobiłem jakąś poboczną i cały czas mam zakłócenia i błędy

Spoiler

reliktu 

Muszę popchnąć fabułę, czy wczytać wcześniejszego save? (bug)

 

@LiŚciu nie wiem jaki jest tłum na PC, ale na konsolach (nie wiem jak było przed „next gen” paczem) w centrum jest czasami naprawdę bardzo tłoczno. Tutaj randomowy moment, czasami jest dużo więcej    ludzi.

Sorka za jakość zdjęcia, robione zastępczym, staruszkiem tel.

 

 

38FB13A9-588B-4CCE-ABFC-0F44CF9894E4.jpeg

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...