Skocz do zawartości

Cyberpunk 2077


Rekomendowane odpowiedzi

Tryb kompletnie moim zdaniem bez sensu. Nie dość, ze obraz staje się szarpiący (mam wrazenie, ze 30fps w innych grach potrafi byc znośne, a tu jest slide show) to jeszcze dochodzi wyrazny input lag. Wystarczy sprawdzic reakcję na skok czy strzał.

 

A wizualnie nigdzie nie zauważyłem efektu wow na cieniach RT. Ciekawe czy z którymś patchem dodadzą refleksy. Spiderman umiał w RT także w trybie performance po którejś łatce.

Odnośnik do komentarza

Rozmowy o Cyberku, część 612.

 

Panowie tak mnie wciągnął wątek główny, że nie robię praktycznie pobocznych. One są dobre no nie? No muszę się od głównej fabuły oderwać.

 

Jeszcze pytanie o furę. Naprawiają mi ją już jakoś długo. Mam czekać czy coś trzeba zrobić? Może jakoś bug?

 

 

Aha zapomniałem dziś dodać. Jakie to jest dobre:banderas:

 

Odnośnik do komentarza
7 minut temu, balon napisał:

Panowie tak mnie wciągnął wątek poboczny, że nie robię praktycznie pobocznych. One są dobre no nie? No muszę się od głównej fabuły oderwać.

 

To w końcu który robisz :D Poboczne to rewelka, z fabułą, postaciami. Później to normalnie wielowątkowe sprawy, dla Judy, dla Panam, dla innych postaci.

Za to kontrakty fixerów to typowe Ubi przynies, zabij, włam się, ale i tak fajne bo okraszone historyjkami. 

 

Fure od Delamaina po naprawie dostajesz pi razy oko po 10h gry. Realnych, nie skip-time. Do tego czasu masz juz motocykl od pani Welles.

3 minuty temu, Figuś napisał:

musisz zrobić zadania dla Delamaina i wtedy odzyskasz swoją furę

 

No wlasnie nie trzeba, to sie odpala samo z tego co czytalem w poradnikach. I w sumie tak bylo, nagle z 8-10h gry później wskoczyla mi informacja o naprawie auta. Miałem juz z 3 inne wtedy.

 

Szkoda tylko, ze przy marnych 110h mam juz 50 level, a jeszcze nie poszedlem do Takemury na fabularną paradę Arasaki. Troszke siada motywacja, ze postać juz ma maxa pod tym względem.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
6 minut temu, _Red_ napisał:

 

Fure od Delamaina po naprawie dostajesz pi razy oko po 10h gry. Realnych, nie skip-time. Do tego czasu masz juz motocykl od pani Welles.

Motor mam. Czyli jednak naprawi się bez odzyskiwania mu tych fur?  Czekać cierpliwie?

 

6 minut temu, _Red_ napisał:

 

To w końcu który robisz :D Poboczne to rewelka, z fabułą, postaciami. Później to normalnie wielowątkowe sprawy, dla Judy, dla Panam, dla innych postaci.

Za to kontrakty fixerów to typowe Ubi przynies, zabij, włam się, ale i tak fajne bo okraszone historyjkami. 

Główne XD 

 

No na bank się zabiorę, ale muszę się oderwać od głównego. 
Fixerów i inne kontrakty pewno odpuszczę. Gra i tak jest duża, a gierek sporo czeka.
No chyba, że będzie mi dalej mało. Najwyżej będę sobie co jakiś czas wracał do tego świata i coś sobie robił <3

Odnośnik do komentarza

Tez bym pewnie za pierwszym razem odpuścił kontrakty, albo zrobil pare tylko. To jest dla forsy, expa, broni, a na fabułę ma wplyw szczątkowy, np. dodatkowa linia dialogowa później w fabule.

 

Teraz jednak chłonę wszystko co wokoło, a fabule popycham powoli. Jedynie czyszczenie akcji NCPD robie gdy mi jest po drodze.

 

Co do odzyskania auta:

 

Cytat

Players will be able to get their car back the quest Human Nature that will be available to players in Act 2. After crashing the vehicle, there is an invisible in-game timer that starts to count down. Players need to play 10 in-game hours before they can return to their Hella EC-D I360 fully repaired

 

Wkurza mnie jedynie, ze polskie nazwy questow rzadko mają cos wspolnego z ich angielskim tłumaczeniem i przez to trudniej znaleźć mi odpowiedni FAQ na szybko.

Odnośnik do komentarza
2 hours ago, _Red_ said:

Tez bym pewnie za pierwszym razem odpuścił kontrakty, albo zrobil pare tylko. To jest dla forsy, expa, broni, a na fabułę ma wplyw szczątkowy, np. dodatkowa linia dialogowa później w fabule.

Też nie robiłem ich bardzo dużo, teraz wbiłem wszystkie tylko dla Wakako, bo mi blokowały skompletowanie itemów Silverhanda. Szału nie robią, większość rzeczywiście typowe fetch questy. W pamięci z tych zrobionych na razie zapadnie mi chyba tylko Dirty Biz. I nie tylko mnie, na reddicie jest sporo dyskusji na temat końcówki tego kontraktu i moralnych wyborów. Nie spoilujcie sobie, po prostu przejdźcie i na samym końcu zastanówcie co zrobić (albo zapis i test różnych opcji).

Map_Dirty_Biz_Watson_Gigs_Cyberpunk_2077

2 hours ago, balon said:

Panowie tak mnie wciągnął wątek główny, że nie robię praktycznie pobocznych. One są dobre no nie? No muszę się od głównej fabuły oderwać.

Tak, są bardzo dobre w większości, absolutnie tworzą grę na równi z główną fabułą. I nie ma też co z nimi czekać, bo wiele wątków dla kluczowych postaci wymaga przerw między kolejnymi misjami.

Odnośnik do komentarza

Cyber :obama:

 

Ale że mam gierke na PC to jak co pececiarze długo grzebałem w ustawieniach. Nie wiem o co kaman ale gierk na ultr wygląda zajebiście oprócz tego że roślinnośc i włosy mają takie migotanie dziwne które dość irytuje. Jak testowałem na X-a czy PS5 to tego nie kojarze. Wie jakiś znawca czy jest jakaś opcja która za to odpowiada?

 

I jeszcze inne pytanie ale troche z dupy (nie wiem czy można to jakoś porównać) - jakie sety na PC moga odpowiadać tym konsolowym? Bo jeśli wysokie/ultra to może jednak przejde na konsole i wtedy tego migotania nie będzie. 

 

Jeśli było pisane ze sto razy to sorry ale nie chce mi się przechodzić całego tematu zwłaszcza że 80% zawartości to jechanka po tym jak ta gra wyglądała na początku. 

Odnośnik do komentarza
17 minut temu, LiŚciu napisał:

Ale że mam gierke na PC to jak co pececiarze długo grzebałem w ustawieniach. Nie wiem o co kaman ale gierk na ultr wygląda zajebiście oprócz tego że roślinnośc i włosy mają takie migotanie dziwne które dość irytuje. Jak testowałem na X-a czy PS5 to tego nie kojarze. Wie jakiś znawca czy jest jakaś opcja która za to odpowiada?

Chyba antyaliasing jest odpowiedzialny za to, o czym mówisz, ale głowy nie dam. DLSS jeśli używasz też może mieć takie migotanie.

17 minut temu, LiŚciu napisał:

jakie sety na PC moga odpowiadać tym konsolowym?

Z tego co pamiętam to chyba High jest obecnie na nowych konsolach. Jeśli nie masz PC, który jest zdolny wycisnąć z tej gry RTX w jakimś przyzwoitym klatkażu to bez żadnych obawień możesz grać na konsoli, bo jest godnie.

Odnośnik do komentarza
30 minut temu, Bzduras napisał:

Chyba antyaliasing jest odpowiedzialny za to, o czym mówisz, ale głowy nie dam. DLSS jeśli używasz też może mieć takie migotanie.

Z tego co pamiętam to chyba High jest obecnie na nowych konsolach. Jeśli nie masz PC, który jest zdolny wycisnąć z tej gry RTX w jakimś przyzwoitym klatkażu to bez żadnych obawień możesz grać na konsoli, bo jest godnie.

No właśnie nie znajduje opcji dot. AA. Zazwyczaj jest a tu nie ma. 

 

Gram na Ultra i pełny RT działa w około 50-60 klatkach. Ale troche to ograniczyłem i mam od 80 fps - 120 fps.

 

 

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, LiŚciu napisał:

Cyber :obama:

 

Ale że mam gierke na PC to jak co pececiarze długo grzebałem w ustawieniach. Nie wiem o co kaman ale gierk na ultr wygląda zajebiście oprócz tego że roślinnośc i włosy mają takie migotanie dziwne które dość irytuje. Jak testowałem na X-a czy PS5 to tego nie kojarze. Wie jakiś znawca czy jest jakaś opcja która za to odpowiada?

 

I jeszcze inne pytanie ale troche z dupy (nie wiem czy można to jakoś porównać) - jakie sety na PC moga odpowiadać tym konsolowym? Bo jeśli wysokie/ultra to może jednak przejde na konsole i wtedy tego migotania nie będzie. 

 

Jeśli było pisane ze sto razy to sorry ale nie chce mi się przechodzić całego tematu zwłaszcza że 80% zawartości to jechanka po tym jak ta gra wyglądała na początku. 

 

Z tym migotaniem musiałbyś coś więcej napisać, kiedy się to dzieje, cały czas czy tylko w ruchu? Używasz DLSS czy standardowego TAA z gry? Jaka rozdzielczość? Bo ja czegoś takiego nie mam.

 

Konsole w trybie 30kls mają koło high, w 60kls koło medium. Na PC pomijając o wiele lepszą grafę masz większy ruch uliczny i więcej przechodniów plus w nowym patchu na PC naprawili wczytywanie LOD i draw distance, także teraz śmiganie autem po Night City to zupełnie inna bajka. Plus oczywiście na PC masz slider FOV i lepsze sterowanie dzięki M&K.

 

Tu porównanie FOV:

 

PC:

i9yRaho.jpg

Konsole:

LzEAtpn.png

 

50 minut temu, Bzduras napisał:

 DLSS jeśli używasz też może mieć takie migotanie.

 

DLSS działa zupełnie odwrotnie, likwiduje właśnie takie migotanie na roślinności/włosach, bo ma lepszy AA i radzi sobie z takimi rzeczami lepiej niż TAA w natywnej rozdzielczości.

Edytowane przez tjery
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Nie korzystam z DLSS. Mam karte od AMD rx 6800 M.

 

Efekt o którym mówie widać np. tutaj na włosach na kołnierzu płaszcza. W ruchu jest tak ze to się mieni tak dziwnie. Podobnie na końcówkach krzaków. 

image.thumb.png.938025c514739370b8c909ccea8a2118.png

 

 

50 minut temu, tjery napisał:

 

Z tym migotaniem musiałbyś coś więcej napisać, kiedy się to dzieje, cały czas czy tylko w ruchu? Używasz DLSS czy standardowego TAA z gry? Jaka rozdzielczość? Bo ja czegoś takiego nie mam.

2560x1440. Bez DLSS. 

Odnośnik do komentarza
27 minut temu, LiŚciu napisał:

Nie korzystam z DLSS. Mam karte od AMD rx 6800 M.

 

Z tego co widzę, grasz na lapku, więc siedzisz bliżej ekranu i dlatego to zauważasz bardziej niż na konsoli, gdzie pewnie siedzisz dalej od TV i mimo, że TV większy to i tak się to nie rzuca tak w oczy jak z bliska nawet na mniejszym ekranie. Innej możliwości raczej nie ma, bo grasz w tej samej rozdziałce co jest na konsolach i korzystasz z TAA tak samo jak konsole. DLSS pozbywa się tego problemu, no ale wiadomo, do tego trzeba by było kartę Nvidii.

Poza tym dobrze spójrz na opcje i sprawdź czy masz wszystko ok, bo Twoja karta to wydajnościowo XSX, więc nie ma opcji żebyś w 1440p przy ustawieniach ultra i full RT miał 50-60kls.

 

Jeszcze co do tego migotania sprawdź czy nie masz zbyt wysokiej ostrości ekranu bądź jakiegoś filtra wyostrzającego, bo takie okoliczności też mogą powodować takie "migotanie" drobnych elementów.

Edytowane przez tjery
Odnośnik do komentarza
23 minuty temu, tjery napisał:

 

Poza tym dobrze spójrz na opcje i sprawdź czy masz wszystko ok, bo Twoja karta to wydajnościowo XSX, więc nie ma opcji żebyś w 1440p przy ustawieniach ultra i full RT miał 50-60kls.

 

 

 

RT mam włączony. Dodatkowe opcje (te 4 też na ON). Funkcja na samym dole na niski. Jak dam RT na Wysoki - Ultra to mocny zjazd na 35-37 fps. 

Te 50 -60 klatek łapie w trybie turbo (wtedy TGP karty skacze do 145W). 

 

Problem jest taki że FRAPS mi nie działa i jedyne jakie pomiary mogę robić to w teście wydajnościowym. Jakby FRAPS wyświetlał FPSy to pewnie bym mógł bardziej precyzyjnie podać bo w teście jest zamknięte pomieszczenie głównie a ten fragment na zewnątrz też niewiele pokazuje. 

23 minuty temu, tjery napisał:

 

 

Jeszcze co do tego migotania sprawdź czy nie masz zbyt wysokiej ostrości ekranu bądź jakiegoś filtra wyostrzającego, bo takie okoliczności też mogą powodować takie "migotanie" drobnych elementów.

 

Masz na myśli ustawienia monitora czy w grze szukać ostrości?

Edytowane przez LiŚciu
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...