Skocz do zawartości

Call of Duty: Infinite Warfare/ 2016


Mroku

Rekomendowane odpowiedzi

Gdyby nie remaster wyłącznie z IW, to nie miałbyś z kim grac ; D 

 

Zreszta o czym my tu mowimy. Ta gra nawet nie jest skończona. Gdzie sa leaderboardy? Combat record? Rankedy? 3 lata...

 

Co do tematu map. Ani Nuketown, ani Combine nie sa najlepszymi mapami. Nie sa chyba nawet blisko. Więc czym jest gra, w której wszystkie mapy sa krojone pod te dwie?

Odnośnik do komentarza

Gdyby nie remaster wyłącznie z IW, to nie miałbyś z kim grac ; D 

 

Zreszta o czym my tu mowimy. Ta gra nawet nie jest skończona. Gdzie sa leaderboardy? Combat record? Rankedy? 3 lata...

 

Co do tematu map. Ani Nuketown, ani Combine nie sa najlepszymi mapami. Nie sa chyba nawet blisko. Więc czym jest gra, w której wszystkie mapy sa krojone pod te dwie?

Nuketown to legenda, czy tego chcesz czy nie. Jedna z najgrywalniejszych i najbardziej wszechstronnych map w CoD...Najlepsze mapy IMO to te, które sa najwszechstronniejsze, czyli kazdy rodzaj uzbrojenia da sie z powodzeniem zastosowac, a nie tylko i wylacznie SMG i AR...

Odnośnik do komentarza

No jak Nuketown to wszechstronna mapa według Ciebie, to ja odpadam z dyskusji, bo to bez sensu. W inne gry chyba gramy. Klasyczna może jest. Ale to, że Treyarch ja wrzuca do każdego swojego tytułu, nie czyni jej legenda. Cała jej magia polega na tym, że jest mała na tyle, ze praktycznie cały czas jest akcja. Czysta napierdalanka. Zero taktycznego myślenia. Tylko o to tu chodzi. A nie, że każdy rodzaj broni na niej z powodzeniem wykorzystasz. Trochę sam sobie zaprzeczasz, bo na Nuketown i Combine dominują właśnie AR i SMG. Jak ktoś tam pogra czym innym to respect. Jak w całym IW zresztą.

Edytowane przez Stinkmeaner
Odnośnik do komentarza

 

Gdyby multi w IW było chociaż tak dobre jak w BO3, to nikt by tej gry nie hejtował. 

Kolego, hejty są z trzech i tylko z trzech powodów:

1.Znowu przyszłość, a więc podobieństwo do BO3 i AW, a nie Wietnam lub II-ga WŚ.

2. Remaster tylko i wylacznie z IW

3. Wszyscy biją i nienawidzą mistrza

 

Także tego...

 

 

Spoken like a true fanboy :)

 

Multi w tej serii przestało mnie interesować, odkąd biega się po ścianach i skacze po sufitach :)

Co nie znaczy, że nie sprawdzę tych ogólnych narzekań, bo przedwczoraj udało mi się upolować CoD IW Legacy Edition za 130zł - folia zdarta, ale kod niewykorzystany, więc mam dwa CoDy za 65zł każdy i w zasadzie zajrzałem tu tylko po to, by się tym pochwalić  :kaz:

Odnośnik do komentarza

No jak Nuketown to wszechstronna mapa według Ciebie, to ja odpadam z dyskusji, bo to bez sensu. W inne gry chyba gramy. Klasyczna może jest. Ale to, że Treyarch ja wrzuca do każdego swojego tytułu, nie czyni jej legenda. Cała jej magia polega na tym, że jest mała na tyle, ze praktycznie cały czas jest akcja. Czysta napierdalanka. Zero taktycznego myślenia. Tylko o to tu chodzi. A nie, że każdy rodzaj broni na niej z powodzeniem wykorzystasz. Trochę sam sobie zaprzeczasz, bo na Nuketown i Combine dominują właśnie AR i SMG. Jak ktoś tam pogra czym innym to respect. Jak w całym IW zresztą.

CoD i taktyczne myślenie :dynia:

Na Nuketown nie można grać z powodzeniem snajperką? :dynia:  Jest mnóstwo stanowisk, zeby kosić wybiegających jak te barany kolesi ze SMG jak suche zboże :yao:  Dla mnie mapa wszechstronna to taka, która umożliwia bawienie się różnymi broniami, gadżetami i stylami gry. Np  Frontier z IW. Doskonała mapka! Chcę szyć ze snajperki prowadząc snajperskie pojedynki z adwersarzami? Proszę bardzo. Główny korytarz na przestrzał. Chcę lecieć na Rambo z obrzynem? Voila! Cały areał mapy jest wykorzystany. Dla odmiany przykład fatalnej mapy? Exodus z BO3 właśnie. Nie dość że połowa mapy kompletnie nie wykorzystana i nie używana to jak tam grać, skoro wszyscy jak muchy do lepa gonią do jednego pomieszczenia, gdzie juz czycha banda ze strzelbami i SMG? Bessensu....

Odnośnik do komentarza

A ja muszę przyznać, że po przejściu singla (bardzo fajnego swoją drogą) i odpaleniu multi na którym się zawiodłem odstawiłem gierkę na półkę i nie tykałem jej przez miesiąc. Tak się jednak stało, że obejrzałem parę dni temu filmik tmartn o trybie zainfekowany i stwierdziłem, że może dam gierce drugą szansę.

 

Odpaliłem wczoraj wieczorkiem wspomniany tryb razem z kolegą, pograliśmy około 30 minut i stwierdziliśmy, że kurcze wcale się w to tak źle nie gra. Prawdziwy punkt kuluminacyjny nastąpił, jednak dopiero gdy włączyliśny tryb "Linia Frontu" o ile dobrze pamiętam. Matko, jak w to dobrze nam się cisnęło, przez 2 kolejne godziny graliśmy z bananem na twarzy i gralibyśmy pewnie dłużej, gdyby nie to,że byłem ustawiony z kolegą na spotkanie.

 

Także wszystkim którzy się początkowa zawiedli spróbujcie zagrać w tryb "Zainfekowany" oraz "Linia Frontu" :D

Odnośnik do komentarza

No po mega singlu (ma to coś co nie pozwala się oderwać -naprawdę ) wskoczyłem w multi. I co? Pierwsze wrażenie, że gra jest nadal mega szybka. Jednak bardzo mało biegania po ścianach. Ludzie niewiele z tego korzystają. Czasem podwójny skok z dopałką,ale generalnie łażą po ziemi :)

Nadal szybka,kolorowa i zabijająca co chwila...

Odnośnik do komentarza

 

No jak Nuketown to wszechstronna mapa według Ciebie, to ja odpadam z dyskusji, bo to bez sensu. W inne gry chyba gramy. Klasyczna może jest. Ale to, że Treyarch ja wrzuca do każdego swojego tytułu, nie czyni jej legenda. Cała jej magia polega na tym, że jest mała na tyle, ze praktycznie cały czas jest akcja. Czysta napierdalanka. Zero taktycznego myślenia. Tylko o to tu chodzi. A nie, że każdy rodzaj broni na niej z powodzeniem wykorzystasz. Trochę sam sobie zaprzeczasz, bo na Nuketown i Combine dominują właśnie AR i SMG. Jak ktoś tam pogra czym innym to respect. Jak w całym IW zresztą.

CoD i taktyczne myślenie :dynia:

Na Nuketown nie można grać z powodzeniem snajperką? :dynia: Jest mnóstwo stanowisk, zeby kosić wybiegających jak te barany kolesi ze SMG jak suche zboże :yao: Dla mnie mapa wszechstronna to taka, która umożliwia bawienie się różnymi broniami, gadżetami i stylami gry. Np Frontier z IW. Doskonała mapka! Chcę szyć ze snajperki prowadząc snajperskie pojedynki z adwersarzami? Proszę bardzo. Główny korytarz na przestrzał. Chcę lecieć na Rambo z obrzynem? Voila! Cały areał mapy jest wykorzystany. Dla odmiany przykład fatalnej mapy? Exodus z BO3 właśnie. Nie dość że połowa mapy kompletnie nie wykorzystana i nie używana to jak tam grać, skoro wszyscy jak muchy do lepa gonią do jednego pomieszczenia, gdzie juz czycha banda ze strzelbami i SMG? Bessensu....

Nie napisałem, że nie pograsz tam snajperka. Tylko co dominuje na tych mapach. Zreszta jej użyjesz z powodzeniem, na każdej mapie. Jeśli wiesz jak to zrobic. Jak potrzebujesz mapy 4 na 4, żeby jakiś leming wybiegł Ci pod celownik. To może faktycznie IW jest stworzone dla Ciebie. Ale dla mnie i dużej większości community mapy są zdecydowanie za małe. A jeśli chodzi o taktykę, to jest to dosyć zasadniczy element Coda. Na każdą mapę jakąś jest. Trzeba sobie ja wypracować. Ogarnąć respy itd. W IW jest to niemożliwe. Juz BO3 bywało randomowe. Tutaj jest do tego stopnia, że ludzie z pro sceny tweetuja do Activision, żeby zrobili competitive w MWR w tym sezonie. Bo nie są w stanie rozegrać normalnego meczu w SnD.

 

Gdyby ta gra nie miała CoD w tytule, multi zdechłoby po tygodniu. I nikt by o tej grze nie pamiętał.

Nawet Gamestop nie chcial tego w magazynach, wiec wymieniał za dolara jak ktoś przyniósł im inny tytuł : D I to jeszcze w zeszłym miesiącu.

Odnośnik do komentarza

Zdaje mi się, że ten tryb "Linia Frontu" dlatego tak mi podpasował, bo tam istnieje jeszcze jakaś taktyka i nie ma aż tak dużo randomowości. Przede wszystkim wiadomo mniej więcej zawsze gdzie można spodziewać się wrogów i masz pewność, że się nie zrespisz z przeciwnikiem na plecach,który za chwilę wpakuje w Ciebie magazynek.

Odnośnik do komentarza

UP

Wiesz...Tendencja od kilku CoD-ów jest nieubłagana. Gra jest coraz szybsza, mapy są coraz mniejsze. To sami gracze tak chca. Zmniejszanie map i przyspieszanie rozgrywki powoduje określone problemy z respami. To logiczne. Dominuje teraz bron maszynowa, poniewaz snajpy i pukawki samopowtarzalne sa za trudne do opanowania dla niedzielnych januszy. W Ghosts były aż cztery bronie samopowtarzalne, natomiast w IW już tylko jedna i to legendarna (M1), którą trzeba odblokować za specjalny żeton po pierwszym prestiżu. Activision słucha januszerii, bo oni wykladaja kase, a nie prosów, to tak na marginesie...

Odnośnik do komentarza

Grałem w CODA 2, MW, MW 2 na pc, w BO i WAW na ps3, żadna nie była idealna, miały jakieś denerwujące bugi, perki czy inne ale we wszystkie grało mi się z przyjemnością. Najwięcej czasu spędziłem z BO na ps3 i chyba z mw 2 na pc. Miesiąc temu kupiłem ps4, postanowiłem sprawdzić najnowszego coda, choć bardziej ciągnęło mnie do remaster mw. Niestety według mnie ten multi w IW jest niegrywalny, przynajmniej dla mnie, próbowałem kilka razy i zawsze po dwóch mapkach odpuszczałem, domeną każdego jest w jakimśstopniu chaos w multi ale to się dzieje w IW jest dla mnie nie do przełknięcia, szczególnie wysokie skoki, bieganie po ścianach. Wszyscy zachwalają tego Titanfalla 2, pograłem podczas darmowego weekendu ale to jest dla mnie już w ogóle jakaś padaczka, jeszcze gorsze od IW, za to w remaster mw w multi grywam z przyjemnością. Osobiście najchętniej bym zagrał w coś na wzór pierwszego blackopsa.

Odnośnik do komentarza

Wczoraj pogralem +/- 2 godziny i juz mam dosyc tej gry, co za padaka. Szkoda strzepic ryja na Acti. Dodali jeszcze Supply Drops do MW xD

 

Nie wspieram tego. Z fpsow tylko BF1

Nie ma to jak wydawać opinię o grze zwłaszcza w Multi po dwóch godzinach. Ja zanim zyebałem i ostatecznie skreśliłem BO3 cale ponad dwa prestiże się męczyłem.
Odnośnik do komentarza

W czwartek podczas aktualizacji dodany został tryb Tactical Team Deathmatch. Jest to najlepsze co spotkało CoDa w multi od czasu MW3. Zmieniony balans broni, wyłączone boost jumpy, zwiększony dmg na headshotach itp. Gra się świetnie. Przypomina mi to MW tylko ze wślizgami. Nawet balans wydaje się podobny - z R3K strzela się teraz dokładnie jak z M16 w MW - jedna seria w korpus i przeciwnik sztywny. Polecam! Na reddicie pieją z zachwytu, wystarczy przejrzeć kilka najświeższych stron. Smutne jest to, że trzeba kastrować produkt stworzony przez devów aby gra wreszcie zyskała rumieńców i sprawiała prawdziwą przyjemność. Coś po drodze poszło nie tak :) No i wreszcie można kogoś ustrzelić ze snajpy ;)

Edytowane przez Radovan
Odnośnik do komentarza

W czwartek podczas aktualizacji dodany został tryb Tactical Team Deathmatch. Jest to najlepsze co spotkało CoDa w multi od czasu MW3. Zmieniony balans broni, wyłączone boost jumpy, zwiększony dmg na headshotach itp. Gra się świetnie. Przypomina mi to MW tylko ze wślizgami. Nawet balans wydaje się podobny - z R3K strzela się teraz dokładnie jak z M16 w MW - jedna seria w korpus i przeciwnik sztywny. Polecam! Na reddicie pieją z zachwytu, wystarczy przejrzeć kilka najświeższych stron. Smutne jest to, że trzeba kastrować produkt stworzony przez devów aby gra wreszcie zyskała rumieńców i sprawiała prawdziwą przyjemność. Coś po drodze poszło nie tak :)No i wreszcie można kogoś ustrzelić ze snajpy ;)

Tu juz zupełnie nie wiem OCB. Taki Longbow to "Jeder Schuß ein Russ - Jeder Stoß ein Franzos" Pozostałe też nieźle szyją. Kwestia wprawy i duzej praktyki...

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...