Skocz do zawartości

Call of Duty: Infinite Warfare/ 2016


Mroku

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

 

Podsumowanie multi:

 

-Jak to na Infinity Ward przystalo, slabo zaprojektowane mapy do multi + za duze

- Supply drops(P2W)

- Skopiowali Multi/Zombies od Treyarch na gorsze..

-Bronie to jakas porazka i te wszystkie warianty olaboga

-Strzelasz pierwszy, giniesz pierwszy.

-Time to kill jak w Ghosts.

 

 

Gardze. Dobrze, ze nie kupilem dla tego MWR.

Jak na infinity ward przystało? Cod mw to jeden z najlepszych multiplayerow jakie wyszły. Bredziłeś w temcie o Titanfall 2 i teraz tu cie przywiało?
Po Infinity Ward które tworzyło oryginalne MW została tylko nazwa teamu. Duża większość tamtej ekipy robi teraz w Respawn Entertainment, właśnie Titanfalla.
Bardzo dziękuję że mnie oświeciłeś, od dzisiaj moje życie już nie będzie takie samo...

 

Wiem że modne jest hejtowanie coda ale singiel w tej części jest naprawdę świetny.

Ciesze się, że mogłem pomoc. Najwyraźniej ta wiedza była Ci potrzebna, skoro takie bzdury wypisujesz.

 

Niech dowodem na to jakimś wspaniałym developerem Infinity Ward jest dzisiaj będzie fakt, że potrzebują pomocy pozostałych studiów w wykończeniu trybow. Poczynając od MW3. Treyarch jakoś sobie potrafi z robota sam poradzić.

 

Od hejtowania CoD byłem zawsze daleki. Ale, że Infinite Warfare kupsztalem jest nie zasłoni nawet dobry singiel. Zresztą ta gra nigdy kampania nie stała.

Odnośnik do komentarza

Singiel w IW...Co tam się momentami oddżonpolthesekendzia ! :obama:  I to mówię ja, który od niemal zawsze na singielka w tej serii miałem wyebane. Bardzo duże, wręcz ogromne zaskoczenie in plus. Są też nowości, choć nie będę spojlował na czym one polegają.

Odnośnik do komentarza

No ale o czym dyskutować. Wietnam, II wojna itd. po co?

 

Mogą stworzyć współczesny zmyślony konflikt, albo czerpać garściami z dzisiejszych realiów., walka z ISIS w Syrii lub Iraku.

To kolejny bardzo prawdopodobny kierunek rozwoju serii, chociaż znowu...wystarczy przypomniec sobie początek CoD:MW...No właśnie...

Odnośnik do komentarza

No patrząc po reakcjach ludzi na IW (w szczegolnosci trailer multi) raczej nie masz racji.

 

Największym szokiem dla mnie po odpaleniu remastera MW tuż po paru meczach w IW było to jak bardzo ta gra jest wolniejsza i przez to gra mi się w nią o wieeele przyjemniej. Jeżeli kolejny cod ma być w multi jeszcze szybszy niż IW (czego sobie nie jestem w stanie nawet wyobrazić) lub nawet tak samo szybki to ich (pipi)ię. Już teraz w IW nie ma czasu na zero jakiegokolwiek myślenia taktycznego tylko odradzasz się i po paru sekundach pojawia się wróg (często zakampiony lub za plecami) i (pipi).

 

Zresztą ogólnie warto popatrzeć na multi BF1, które jest genialne, ma bardzo dobre oceny i wszyscy gracze się świetnie bawią, a wcale nie ma żadnych z(pipi)anych dodatków ani ultra szybkiego tempa gry.

Odnośnik do komentarza

No patrząc po reakcjach ludzi na IW (w szczegolnosci trailer multi) raczej nie masz racji.

 

Największym szokiem dla mnie po odpaleniu remastera MW tuż po paru meczach w IW było to jak bardzo ta gra jest wolniejsza i przez to gra mi się w nią o wieeele przyjemniej. Jeżeli kolejny cod ma być w multi jeszcze szybszy niż IW (czego sobie nie jestem w stanie nawet wyobrazić) lub nawet tak samo szybki to ich (pipi)ię. Już teraz w IW nie ma czasu na zero jakiegokolwiek myślenia taktycznego tylko odradzasz się i po paru sekundach pojawia się wróg (często zakampiony lub za plecami) i (pipi).

 

Zresztą ogólnie warto popatrzeć na multi BF1, które jest genialne, ma bardzo dobre oceny i wszyscy gracze się świetnie bawią, a wcale nie ma żadnych z(pipi)anych dodatków ani ultra szybkiego tempa gry.

Borys, twój argument o szybkości gameplay'u nie do końca się sprawdza, bo grając we wszystkie 3 (+ remaster MW) multiplayer'y FPSowe tegoroczne, stwierdzam że najlepiej gameplay'owo wypada gra która jest najszybsza - Titanfall 2. Tam ruszasz się tak płynnie i to przy dużej szybkości, że gameplay sprawia ogromną satysfakcję. W IW pograłem z racji double XP weekendu i bawiłem się jak w każdym kolejnym CoDzie z ostatnich lat - czyli całkiem nieźle :) Podobają mi się nowe abilitki - wydają mi się bardziej zbalanoswane niż te z BO3. Jest też rip-off z Overwatcha - recall od Tracer'ki ale w CTFie sprawdza się całkiem fajnie, można odjaniepawlić takie akcje - 

Odnośnik do komentarza

W Titanfall 2 jeszcze nie grałem, muszę nabyć grę w najbliższym czasie i wtedy się wypowiem :)

 

PS.Grasz dzisiaj ze mną i Pawłem ? :P

 

 

Edit. Właśnie skończyłem kampanię i co tu dużo mówić, jeden z najlepszych codów pod względem singla ever. Do tego należy dodać super zombies, które pod względem za(pipi)istości stawiam na równi z tymi z World At War czy Black Ops 1 :D

 

Niestety największym zawodem okazał się tryb multi, który cóż nie ma "tego czegoś" co sprawia, że nie można oderwać się od gry i się pyka kolejne mecze cały czas.

Edytowane przez Janush
Odnośnik do komentarza

Skonczylem wczoraj kampanie, bardzo udaną muszę przyznać. O mojej awersji do singla CoD-a wiecie. Tylko nieliczne w ogóle ogrywałem. W tą zagrałem niejako z przekory. Znam doskonale powody hejtu na tą akurat część i o ile je w zasadzie rozumiem (znowu w przyszłości i kotlet tylko z IW)to chciałem sie po prostu przekonać czy można również hejtowac ją z powodu merytoryki. Odpowiadam: nie można lub jak kto woli - nie powinno się. Kampania jest wartka, różnorodna i nawet, co zaskoczyło mnie najbardziej daje w pewnym momencie nawet ułudę nieliniowości. Jedyny drobny zarzut jest taki, że misji latanych (tak, są!) jest kapinkę za dużo. Graficznie to jak mawia słynny polski komentator bokserski Andrzej Kostyra nie ulega najmniejszej wątpliwości, że mamy do czynienia ze zdecydowanie najładniejszym CoD-em. Wyszydzany i również hejtowany silnik radzi sobie znakomicie. Ja bym się nawet posunął do stwierdzenia, że gra wygląda dużo lepiej niż Doom (porównanie obu gier jak najbardziej zasadne, ale nie będę spoilował dlaczego) co mnie osobiście nie dziwi zważywszy na porównanie budżetów obu gier. Naprawdę czuć te wagony kabziory, które Acti w to wpakowało i armię ludków które przy tej odsłonie dłubało. Świetnie wypadają scenki przerywnikowe na silniku gry. Polonizacja wypadła również dobrze. Dorociński sprawdził sie w roli Reyesa i o dziwo aktorka, która wcieliła się w rolę Salt również dała radę, co zaskoczyło mnie niepomiernie, gdyż jak czasem słyszę interpretacje niektórych aktoreczek w polskim growym dubbingu to mi ziemniaki w piwnicy gniją. Oczywiście daleko do rewelacyjnych rosyjskich dubbingowych aktorów z Metro, czy japońskich aktorów, ale powodu do wstydu, a tym bardziej hejtu nie ma. Jest pare literówek, parę niedoróbek, ale jest spoko. Głowa mnie tylko boli jak słyszę w multi :" Macie teraz prowadzenie". No chyba można było to zapodać zgrabniej.

Kampania wypada zdecydowanie lepiej jak w BO3, o której już nawet nie pamiętam o co tam kaman. 

Multi...tu też jest lepiej niz w BO3 moim zdaniem. Mapy nie są może wybitne, ale ociekają wręcz detalami i są lepiej skrojone pod ten rodzaj rozgrywki niż w BO3, które zawiodło na całej linii pod tym względem. Miejsc do kampowania nie ma wcale. W żadnym miejscu kamper nie może czuć się bezpiecznie. Nie ma też kretyńskiego pływania w wodzie.Gra jest niesamowicie, niebywale wręcz szybka i dynamiczna. To taki konglomerat cech BO3, AW i Dooma właśnie. Bronie są fajne i ciekawe, ale jest ich niestety trochę mało co już staje sie powoli negatywną tradycją ostatnich odsłon CoD-ów. Ja głównie ogrywam snajperki i powiem tak...ciężki kawałek chleba, mówię Wam. Decyzję o strzale trzeba podjąć jak komputer i jak komputer wycelować i strzelić. Trafisz - wygrałeś, spudłujesz - już cię nie ma. Dla mnie bomba. Powiem tak...kiedy po dłuższym snajpowaniu w IW przełączyłem się na kotleta to wydawało mi się,że mam godzinę czasu na oddanie strzału i waliłem heady niemal po każdym strzale :D  W przeciwieństwie do BO3 w trybie Core jest jakiś tam gunfight, bo nie zawsze (jednak!) ten co pierwszy strzeli to pierwszy ubije wroga, a to ze względu na skoki i uniki. W ogóle movement w tej odsłonie to poezja!Jak ktoś to opanuje to można odwalać taki morderczy parkour, ze głowa mała! :fsg:  Jakie wady multi? Poki co tylko jedna, ale za to poważna: chociaż wiele rzeczy w stosunku do poprzednich odsłon dopracowano i wycyzelowano (grafa i movement) to gra nie ma wyraźnej własnej tożsamości, własnego sznytu i ID. Wszędzie gdzieś coś już było, a to w BO3 (np krąg zwycięzców i kilka innych rzeczy) skoki (AW) i tempo (Doom). Z pomniejszych wad muszę też powiedzieć, ze przynajmniej  na X0 na mapie Mayday (tak czy inaczej samej w sobie kiepskiej) gra mocno gubi klateczki, ale to jest chyba do załatania.

Tak czy inaczej ja grę polecam.

 

Ocena kampanii IW: 8,5/10

Ocena multi IW: 8/10

Dla porównania ocena kampanii BO3: 7/10

Multi BO3: 7/10

Odnośnik do komentarza

 

Czezare o jakich skokach mowisz skoro movement w IW jest taki sam jak w BO3?

Moim zdaniem nie jest taki sam, ale każdy ma prawo do własnych odczuć.
No to podobny jak nie ten sam. O ile nie zmienili nic w pelnej wersji od bety to mogę powiedziec ze jest gorszy niz ten z BO3. Na przyklad brak odbic od krawedzi ktore nadawaly ped postaci. Ogolnie postac byla jakby ciezsza od tej z BO3.

 

A powiesz mi o jakie skoki Ci chodzi nawiazujac do AW?

Odnośnik do komentarza

 

 

Czezare o jakich skokach mowisz skoro movement w IW jest taki sam jak w BO3?

Moim zdaniem nie jest taki sam, ale każdy ma prawo do własnych odczuć.
No to podobny jak nie ten sam. O ile nie zmienili nic w pelnej wersji od bety to mogę powiedziec ze jest gorszy niz ten z BO3. Na przyklad brak odbic od krawedzi ktore nadawaly ped postaci. Ogolnie postac byla jakby ciezsza od tej z BO3.

 

A powiesz mi o jakie skoki Ci chodzi nawiazujac do AW?

 

O skoki unikowe. Mogłeś w powietrzu zmienić trajektorię lotu żeby uniknąć pocisków wroga.

Odnośnik do komentarza

Ja również polecam. Mapy są tak małe, że nie minie pół minuty od respa, zanim ktoś zacznie walić wam w plecy. Co tam BO3 gdzie, takie rzeczy były możliwe tylko na Nuketown. Tutaj każda mapa to Nuketown. Nie będziecie mieli żadnej kontroli nad mapa, bo respawny są tak randomowe, że nie jesteście w stanie ocenić gdzie znajduje się aktualnie przeciwnik. Tak jak to robiliscie w CoDach do tej pory. Aha. I jest też pewna nowość związana z respawnami, o której powinniście wiedzieć. Kiedy trzymacie dwie flagi na dominacji to czasem respcie się na tej jednej, przejętej przez przeciwna drużynę. Możecie sobie wtedy zobaczyć jak was zabijają na killcamie. Fajnie jest też, czasem wrogowie respia nam się na plecach mimo, że jedyną przejęta przez nich flaga ZNAJDUJE SIĘ NA DRUGIM KOŃCU MAPY. Brawa dla całego zespołu Infinity Ward. Widać, że te 3 lata developingu nie poszły na marne. W końcu jakąś świeżość w serii. Szkoda tylko, że nie styklo czasu na zrobienie nowych map do przynajmniej podstawowej wersji gry. Dome z Ghosts mogli zostawić na DLC. Ale i tak 11/10.

 

Wysłane z toalety.

Edytowane przez Stinkmeaner
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Zrobiłem w BO3 11 prestiży i takie kwiatki mi się nie zdarzaly. Owszem były sytuacje, że ktoś wyskoczył z zza rogu i zastanawiałem się co tam robił. Ale można było to podpiąć pod standardy serii. Nie było to tak ewidentnie s(pipi)one jak tutaj. Zreszta smialo moge stwierdzic, ze CoD Ghosts, chyba najbardziej hejtowana cześć jak do tej pory, to przy tym masterpiece.

Edytowane przez Stinkmeaner
Odnośnik do komentarza

Zrobiłem w BO3 11 prestiży i takie kwiatki mi się nie zdarzaly. Owszem były sytuacje, że ktoś wyskoczył z zza rogu i zastanawiałem się co tam robił. Ale można było to podpiąć pod standardy serii. Nie było to tak ewidentnie s(pipi)one jak tutaj. Zreszta smialo moge stwierdzic, ze CoD Ghosts, chyba najbardziej hejtowana cześć jak do tej pory, to przy tym masterpiece.

To miałeś sporo szczęścia. Często miałem tak, że już na początku meczu przerzucało mnie na drugi koniec mapy przed lufy przeciwników :/

Odnośnik do komentarza

Pany braciak kupil bundla z infinity i remasterem jeszcze przed premiera. Otwiera pudlo a tam plyty nie ma, dwa kody. Jeden na remaster i mu wchodzi a drugi na bodajze infinite warfare nie. Tak pytam bo nie znam sie a teraz robia rozne chu.je muje. Co powinno sie znajdowac w opakowaniu dokladnie takiego zestawu jak nizej. Na moje oko kod na remaster i kod na infinite dostepny do sciagniecia od 4.11 ale wole sie upewnic

 

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6603254572

Odnośnik do komentarza

Zrobiłem w BO3 11 prestiży i takie kwiatki mi się nie zdarzaly. Owszem były sytuacje, że ktoś wyskoczył z zza rogu i zastanawiałem się co tam robił. Ale można było to podpiąć pod standardy serii. Nie było to tak ewidentnie s(pipi)one jak tutaj. Zreszta smialo moge stwierdzic, ze CoD Ghosts, chyba najbardziej hejtowana cześć jak do tej pory, to przy tym masterpiece.

Nie grałeś widać w Battlefield 4. Tam to dopiero respy są spyerdolone :yao:

A w IW faktycznie...nie jest idealnie. Powinienem był o tym napisać w minusach. Kajam się. Np na mapie Frost to mam już taki nawyk, ze po respie odwracam sie o 180 st i pędzę w drugą stronę. Zawsze kogoś ubiję. Gdybym tego nie zrobił to ten "kogoś" ubiłby mnie...

Myślę, że w którymś z patchy to naprawią. Mapy nie są duże, to raz, a dwa...tempo gry jest zawrotne i czasem coś z respami może się zyebać :reggie:

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...