Skocz do zawartości

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy


Ma_niek

Rekomendowane odpowiedzi

No i kolejny most, za mną. Zabawne jest, ze zaliczyłem je o tej samej porze, bo o 2 nad ranem, tylko z kilkoma minutami przerwy 3 - 4 min.

 

Wczorajszy...

 

Dzisiejszy... 

 

IMO - sa one tak samo trudne, tylko trudniejszy wydaje sie ten, ktory wybieramy jako pierwszy. Za 2 razem, ktory by to nie byl i tak pęknie szybciej. 

 

Na koniec juz tylko został Wielki Szef do pobicia  :reggie:

Edytowane przez MEVEK
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Platyna w jedynce wpadła, teraz zacząłem grać w dwójkę i znowu nie ogarniam skoków, ginę jak jakaś parówa, trzeba się przestawić. To co mi się jeszcze nie podoba to jazda na miśku podczas dopalacza. Bardzo podobało mi się w oryginalnej grze, że dany poziom można było przebrnąć na pełnym gazie, a w nowej wersji dopalacz jest czasowy.

 

Edit: Specjalnie załączyłem dwójkę na ps1 w celu sprawdzenia dopalacza u miśka i wydawało mi się. Najwidoczniej pomyliło mi się z trójką bo tam to na tygrysku na bank można jechać cały czas na turbo.

Edytowane przez ubol
Odnośnik do komentarza

Jedynka skończona (oczywiście nie platynowałem bo pad mógłby tego nie wytrzymać :)). Odpaliłem dwójkę i przeszedłem praktycznie za pierwszym podejściem - został jeden poziom + ostatnia walka z bossem. Moim zdaniem znaacznie łatwiejsza od jedynki chociaż oczywiście ma swoje trudne momenty :). Kilka razy złapałem się na tym, że przeszedłem poziom ale nie zabrałem z niego kryształu :D.

Odnośnik do komentarza

Wyścigi w trójce to jakiś banał, za pierwszym razem zaliczone a relikty na zloto wpadają w ciągu 5min. Niektóre levele na platynę łatwo zrobić, tam czasy są baaardzo długie i można nieraz sporo skrzynek z czasem pominąć a i tak mamy złoto.

Edytowane przez Wesker
Odnośnik do komentarza

Jestem na początku 4 "świata" crasha 2 (pograłem przez weekend kilka godzin) i stwierdzam, że poziom trudności między CB 1 a 2 to jak niebo a ziemia :d znacznie, znacznie prostszy jest drugi crash, ale i znacznie, znacznie lepszy. lepszy design poziomów, większa różnorodność, śmieszkowe dialogi, no wsio po prostu lepsze. Ciekawi mnie tylko jak wyjdzie z time trialami, bo poziomy i zbieranie kryształów to na razie kaszka z mleczkiem. Miałem tylko raz game over do tej pory, a to tylko dlatego, że z jednym życiem (trochę straciłem na totally bear) poszedłem na bossa, gdzie zapomniałem jak się z nim walczy :D 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

DLC jest darmowe tylko przez miesiąc. Link jak komuś się nie chce szukać: https://store.playstation.com/#!/en-gb/games/addons/crash-bandicoot-n-sane-trilogy-stormy-ascent-level/cid=EP0002-CUSA07399_00-CRASHNSANELEVEL1

 

 

I wywiad z twórcami na temat levelu:

 

 

Taylor Kurosaki, formerly one of the original members of the Crash Bandicoot team at Naughty Dog, joins the Crash Bandicoot N. Sane Trilogy Game Director, Dan Tanguay, from Vicarious Visions to talk about the notorious Stormy Ascent level. The previously unreleased Crash Bandicoot level, Stormy Ascent, is now coming to life in the Crash Bandicoot N. Sane Trilogy.
 
How did this level come to be?
Taylor Kurosaki: Early in production of the original Crash Bandicoot game, everyone at Naughty Dog often wore multiple hats. However, by year two we were somewhat specialized and I went from artist to game designer. I ended up designing and laying out ¾ of the levels in the original Crash Bandicoot. And Stormy Ascent was one of mine.
Dan Tanguay: The team here at Vicarious Visions knew the fans really wanted Stormy Ascent, and so did we! One of the best players on the design team had beat the first game and wanted a new challenge. So, we told him to try the original Stormy Ascent. It took him 60 lives to get through it – needless to say it was much more challenging than he had expected. However, he still fell in love with it and we decided to bring it life.
 
Tell us about making Stormy Ascent
Taylor: I was new to games and game design back then; I didn’t have a great understanding of a difficulty curve. This level was so close to the end of the game and, you guessed it, it ended up being insanely difficult. As in, so difficult that it was hard for me, and I’m the guy who knew exactly how far Crash could jump, how late a player could take-off, and so on.
Dan: This is the “sister level” to Slippery Climb in the original Crash Bandicoot. It features the same assets but new challenges. It’s also roughly four times longer than any other level in the original game. Getting through it is a feat of both skill and endurance! Taylor’s right, it’s considered to be not only one of the most difficult levels in the original Crash Bandicoot, but probably in the entire N. Sane Trilogy.
It was challenging to first master the level so that we could accurately remaster it. In particular, the timing of the level was challenging to get right. The hazards and platforms steadily increase in speed as you go along!
 
It never actually shipped, right?
Taylor: Yes. It was one of the last levels I finished during production, and as we prepared to deliver our Gold Master to Sony for manufacturing, the decision was made to cut it. It was playable, but just too damn difficult, and we ran out of time to make it easier. It remained on the disc as it was less risky just leaving it rather than trying to remove it. It was basically hidden, but it was there.
Dan: Fans found it though, using Gameshark.
Taylor: I think it’s cool when fans find hidden things in games, this was no exception. I was glad it somewhat found the light of day, and I think it’s an awesome level.
In 2017, games like Dark Souls and Bloodborne are all the rage. People like games that are difficult! We were so ahead of the curve! Now Stormy Ascent is alive as part of the Vicarious Visions-developed Crash Bandicoot N. Sane Trilogy. Go forth and enjoy!

 

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...