Opublikowano 25 września 20186 l Ogłaszam ustawianie awatarów z Mesjasza, stwórzmy gang Van Der Linde!
Opublikowano 25 września 20186 l Ten lisek wygląda tak majestatycznie że nie wyobrażam sobie zabić go w grze
Opublikowano 25 września 20186 l ptaszek siedzi sobie na łosiu ależ kule śnieżną hajpu ulepie po premierze
Opublikowano 25 września 20186 l 1 godzinę temu, c0ŕ napisał: Ten lisek wygląda tak majestatycznie że nie wyobrażam sobie zabić go w grze A ja sobie wyobrażam Ale faktem jest, że przeginka z tą jakością grafiki - to w końcu wielki sandbox z historią i masą konkretnych wydarzeń, a oni tu wrzucają 200 gatunków zwierząt i to jeszcze tak wykonanych, że taki theHunter Call of the Wild wymięka, a to przecież gierka TYLKO o polowaniach na zwierzaki...
Opublikowano 25 września 20186 l Lis na twojej focie Wredny ma downa z ryja. Też bym ustrzelił. Ten od rockstara w ramkę i na ścianę. Chyba ładniejszych zwierzaków w grach nie było.
Opublikowano 25 września 20186 l https://goo.gl/images/Y82bKd Przeciez to wszystko bylo juz chocby w Far cry 4, bardzo realistyczne modele i kazdy zwierzak zyl swoim zyciem, niedzwiedzie zbieraly padline, sokoly polowaly na krolikie i takie tam. Nie wynalezli kola nie przesadzajcie.
Opublikowano 26 września 20186 l gwoli ścisłości to rdr (2010) przed fc4 zapoczątkował wrzucanie zwierząt do gier na taką skalę. polowania, skinowania itd. ubisoft po rdr zaczął wrzucać do swoich gierek dopiero zwierzynę. chociaż pamiętam, że king kong miał też całkiem spoko ekosystem z drapieżnikami xd jak na tamte czasy i możliwości.
Opublikowano 26 września 20186 l Nie ważne kto pierwszy zaczął, ważne że w RDR2 osiągnie to poziom do tej pory niespotykany . W dniu 25.09.2018 o 20:21, Wredny napisał: Ale faktem jest, że przeginka z tą jakością grafiki - to w końcu wielki sandbox z historią i masą konkretnych wydarzeń, a oni tu wrzucają 200 gatunków zwierząt i to jeszcze tak wykonanych, że taki theHunter Call of the Wild wymięka, a to przecież gierka TYLKO o polowaniach na zwierzaki... Nie zgadzam się z tym stwierdzeniem, bo jakbyśmy do tego tak podchodzili to na co komu tekstury nieba w COD skoro to strzelanka i do niczego to niepotrzebne. Ja osobiście uwielbiam takie detale i na pewno będą mnie odrywać od głównego wątku.
Opublikowano 26 września 20186 l kazdy obrazek pewnie renderowal sie 12 godzin, a ci juz je porownuja z modelami zwierzat z innych gier XD no ameby przy tym to cyberpunk2077
Opublikowano 26 września 20186 l Jedno z lepszych preview, głównie skupiające się na otwartym świecie i ciekawych interakcjach w RDR2. edit: Można dostrzec, że gra zajmie minimum 105 GB. Edytowane 26 września 20186 l przez Bigby
Opublikowano 26 września 20186 l Albowiem ciało jego ważyło 105gb na premierę lecz wiernych to nie wystraszyło. Z 50 GB pewnie ważą same końskie jaja
Opublikowano 26 września 20186 l szykuje się prawilne czyszczenie dysku z tych wszystkich fałszywych bożków na wejście mesjasza
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.