Skocz do zawartości

Xenoblade Chronicles 2


XM.

Rekomendowane odpowiedzi

Tak dobry rok że nie ma szans żeby przyszły był lepszy. :rayos: Ale będzie za to też kilka niezłych pozycji. Yakuza 6, Ni no Kuni 2 może Dragon Quest w końcu do nas dotrze. Będzie w co giercować. :ohboy:

Odnośnik do komentarza
11 godzin temu, ragus napisał:

No affinity chart for npc but they feel alive and unique

 

Swietna wiadomosc - w poprzednich czesciach wydawalo mi sie to wcisniete na sile i niepotrzebne.

 

Btw @Rayos - usuneli w koncu te glupie swiecace znajdzki, ktore zbieralo sie na calej mapie do encyklopedii, czy wciaz to gunwo jest?

Odnośnik do komentarza

cnqjv0vs7q001.jpg

 

Kilka ciekawostek o produkcji gry:

Cytat

Plans for Xenoblade Chronicles 2 started back in July 2014.

 

Monolith Soft was working on Xenoblade Chronicles X at the time, but began work on Xenoblade Chronicles 2 at the same time.

 

Xenoblade Chronicles X took a different direction from Xenoblade Chronicles, so the developers grew impatient after hearing fans ask “Why did you change it?”

 

At the time, Monolith Soft had no idea about the specs of the Nintendo Switch, so they began working on its plans while simply imagining what kind of hardware

it’ll turn out to be. They got the green light after Nintendo producer Hitoshi Yamgami said “This, this is it!”

 

Xenoblade Chronicles X’s development revolved around the enjoyment of exploring an open world, but Xenoblade Chronicles 2 is story-focused like Xenoblade

Chronicles. That’s why the title is straightforward.

 

Tetsuya Takahashi: “Mitsuda-kun (composer Yasunori Mitsuda) is a mother ship-like being to me. I end up wanting to work with him after not doing so for a while.”

 

Some felt that it was a little awkward to select Arts while moving and controlling the camera in past titles, so we’ve made the controls more intuitive this time around.

 

We needed plenty of Blades, so it was already decided on that we’ll need to get help from numerous character designers.

 

The reason we request designs from outside is because Monolith Soft doesn’t have a character designer.

 

Lately we’ve been told that our modeling has gotten better, but it’s actually the same staff.

 

As a result of having the Rare Blade illustrators follow a weapons and attributes guideline document, we ended up with too many girls [laughs].

 

With singles included, Xenoblade Chronicles 2 has over 120 recorded songs.

 

Previously we had ACE handle the field music, Kenji Hiramatsu the battle music which got a favorable reception. They’ve been assigned the same roles for Xenoblade Chronicles 2. Mitsuda composed about 25 songs.

 

The music alone is simply extravagant, and we’d like to have an orchestrated concert if given the opportunity.

 

There are some Rare Blades that are extremely rare. We hope to see people play the game and share what they get with each other.

 

Edytowane przez ragus
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...