Skocz do zawartości

Borderlands 3


Figaro

Rekomendowane odpowiedzi

Lista dzisiejszych zmian https://borderlands.com/en-US/news/2019-12-05-borderlands-3-hotfixes-dec-5/

Bloody Harvest nie będzie już dostępne nad czym ubolewam, bo była to świetna mapa i chyba najlepsza walka z bossem w grze, plus ten soundtrack.

Reszta to trochę balansu (nowa klasa dla Amary) i jakieś mało znaczące poprawki.

 

Za tydzień pewnie też za dużo się nie zmieni*, a za dwa wleci dodatek Handsome Jackpot i patch naprawiający m.in. Guardian Ranki. Pod koniec miesiąca będzie też chwilowa zmiana odnośnie Maliwan Takedown, które się będzie skalowało do ilości graczy, a nie tka jak teraz zawsze do 4.

 

* może coś będzie o evencie świątecznym, bo na razie taka cisza w temacie jakby miało go nie być.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Uhhh, ja dopiero skonczylem fabule, ktora zaczalem czterema postaciami. Koncowka i NAWALNICA zenskich przedstawicielek antagonistow sa wrecz przytlaczajace. No i te wybory scenariusza...

Calosciowo B3 to jest poezja, palce lizac i mam malego kandydata do gry roku, ale zanim dotre tam gdzie Kwadrat wiele filmikow Glitching Queen jeszcze obejrze.

Odnośnik do komentarza

Dali by jeszcze jakieś heady i skiny nowe dla postaci, widok zza pleców (pomarzyć fajnie) i by było całkiem miodzio ;) A BHravest pewnie znów pojawi się za rok, przy okazji następnego Halloween. Jakaś świąteczna mapa albo śnieżno-zimowa bardzo by się przydała. Ta z B2 była jedną z moich ulubionych, zaraz obok tej tropikalnej z Crawmeraxem.

Odnośnik do komentarza
W dniu 6.12.2019 o 01:35, Yap napisał:

wiele filmikow Glitching Queen jeszcze obejrze

Zakładałem, że raczej nie korzystasz z glitchy. Plot twist na poziomie BL3 :P

 

W dniu 6.12.2019 o 06:36, SebaSan1981 napisał:

Dali by jeszcze jakieś heady i skiny nowe dla postaci

Będą nowe w dodatku, ale dla mnie słabo się prezentują. Niby są w grze te z Maliwana, ale nie wiem czy da się je odblokować. Po przejściu Takedown jedną postacią odblokowuje się strój dla wszystkich postaci, ale głowy są chyba zbugowane, ale zablokowane do odkrycia.

Ogólnie jest w grze sporo customizacji, których nie da się zdobyć (NOG Mask i kilka strojów, Monster Wheels dla Technicala). Gra ma nadal pełno bugów, w tym takie które doszły z ostatnią aktualizacją.

 

Łapta klucz, ważny chyba do 17.

CSKT3-6F9HB-ZWJC5-BTBT3-JJFXC

 

Później połączę posty.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Ostatni hot fix utwierdził mnie w przekonaniu, że Gearbox nie potrafi w balans tej gry i nie wie chyba w którą stronę chce iść, bo cześć zmian jest sprzeczna z tym co chcieli osiągnąć wcześniej, a mianowicie różnorodność buildów, zamiast skupianie się na jednym.

Dodali naprędce niezbalansowany tryb Mayhem 4 na którym przeciwnicy są gąbkami i w zasadzie korzystanie tylko z konkretnego buildu zapewnia jako taki progres. Nie ważne jaką klasą gramy aby cokolwiek zwojować tutaj potrzeba konkretnego ekwipunku najlepiej  z wyszukanymi bonusami anointed. Na niższych poziomach Mayhem (z uwzględnieniem M3) każdy Vault Hunter dawał radę z prawie każdym buildem, dopóki GBX nie zepsuło kilku skilli np. u Moze, która z dość dobrze zbalansowanej postaci (nie licząc oryginalnego Iron Beara) stała się mistrzynią jednego buildu na M4 (i ograniczona na niższych).

 

Jako, że najwięcej gram Amarą to posłużę się jej przykładem. Melee w BL3 było dobrze zbalansowane i jednym z jej najlepszych buildów, do czasu wejścia M4. W tym trybie skupianie się na broniach daje największą szansę. Jako światełko w tunelu do różnorodności na M4 pojawiła się jej najnowsza klasa Spiritual Driver. COM ten daje niski self-damage po użyciu Action Skilla i zwiększa zadawane obrażenia w miarę szybszego poruszania się. Idealnie więc współgra ze skillem Mindfulness, który zwiększa naszą szybkość jak zbieramy obrażenia. Niby w opisie klasy było tylko "Gun Damage", ale boostowała wszystko, granaty, splash, action skill czy też melee. Nic więc dziwnego, że stała się szybko jej najlepsza klasą, ale głównie dlatego, że dawała radę na Mayhem 4.

Spiritual Driver zapewniało bardzo specyficzny gameplay, gdyż ciężko korzystać z większości broni, gdy poruszamy się z maksymalną prędkością, ale z niektórymi przedmiotami klasa była bardzo mocna. W tym z melee, które mogło być ponownie używane na Mayhem 4, jak wiadomo szybsze poruszanie pozwalało na lepsze manewrowanie między przeciwnikami, a korzystając z melee musimy trzymać się blisko nich.

 

Siłą rzeczy od razu jak ten COM ujrzał światło dzienne to był zepsuty gdyż testowanie zmian przed wprowadzeniem to leży i kwiczy.

SD pozwalał na takie akcje na Mayhem 4:

  • przy użyciu Face Punchera i artefaktu White Elephant (popularne combo)

 

  • przy użyciu artefaktu Unleash the Dragon (jeden z podstawowych w każdym buildzie melee)

 

 

Ok, było to OP, ale co zrobił Gearbox? Nie tylko wziął nową klasę Spiritual Driver i ograniczył zwiększone obrażenia tylko do Gun Damage (niby tak miało być, ale ponownie odcinając się od różnorodności) ale na dokładkę jeszcze osłabili sam skill Mindfulness, który daje niższe bonusy. Co znowu prowadzi do pogorszenia wydajności buildów, które z niego korzystały bez nowego COM. A wystarczyło zmniejszyć Damage, który zapewniał SD i wszyscy byliby zadowoleni. Przeciwnicy Amary, bo nie robiłaby takiego damagu względem innych VH i jej fani, bo mogliby znowu kombinować z różnymi buildami. A tak mamy trochę niższy gun damage i zero wprowadzonej różnorodności.

 

Całość wygląda tak, że GBX widząc jak społeczność rozpowszechnia niektóre kombinacje przedmiotów (wszelkie OP buildy na YouTube) z każdą kolejna zmianą ogranicza różnorodność do której to chcieli dążyć i była ich głównym celem.

 

Kolejnym gwoździem do trumny jest dodanie dedykowanych loot sourców do każdej legendy i ograniczenie farmienia World Dropów, coś co społeczność chciała od początku. No i ok, GBX w końcu to wprowadził, ale co z tego jak drop rate'y są tak niskie i nie są boostowane przez tryb Mayhem, że w dalszym ciągu opłaca się lepiej farmić jakiegoś bossa (np. Gigamind albo Graveward) na Mayhem 3 niż dedykowanego przeciwnika, który albo się nie pojawi (Rare Spawn), albo będzie rzucał World Dropy (na Mayhem) albo nic (bez Mayhem).

 

Mam nadzieję, że po wydaniu pierwszego Story DLC szybko ogarną w czym jest problem i razem z wprowadzeniem Mayhem 2.0 na początku przyszłego roku w końcu dostaniemy to co powinno być na premierę, inaczej może być nieciekawie. No i niech naprawią wszelkie bugi nie psując nic nowego, bo zostawiając niedziałające Guardian Ranki na miesiąc to kpina.

Godzinę temu, Yap napisał:

GQ to nie tylko gitche, ale rowniez ciekawe buildy i kombinacje sprzetu. Ciekawa babeczka.

Możliwe, ale wszelkie rekomendacje jakie dostaje na YT od niej to w sumie same glitche. Wnioskuje że sama nazwa kanału nie jest przypadkowa :) No i z tego co mi się wydaje, to wszystkie jej filmiki opierają się na tym co podeślą jej ludzie albo zobaczy gdzie indziej, a nie na własnym testowaniu.

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

Jeszcze info o bonusach.

Cytat

Celebrate Mercenary Day with a week of Borderlands 3 rewards themed around the holiday season!

This holiday season is a time to make peace on Earth and mayhem in the Borderlands. We’re celebrating the winter merriment of Mercenary Day with an entire week of themed gifts starting tomorrow, December 13, with eight gifts in total for all you good little Vault Hunters!

 

  • Lubię! 1
Odnośnik do komentarza

No niby za darmo, ale jednak oczekiwania miałem minimalnie wyższe.

 

Ale hej, może wisiorek na broń da radę (bieda, że aż żal komentować).

WS5J3-WTZJZ-WKRH6-RJ3TJ-JSZHC

 

Jak w kolejnych czterech dniach będą dodawać po jednej customizacji dla postaci (te co są w grze od prawie dwóch miesięcy) to będzie słabo.

Odnośnik do komentarza

Gdzie ta nowa klasa dla Amary bo jej nie widzę? Została już dodana czy dopiero będzie? Odpalałem ostatnio B3 i poza poprawioną płynnością menusów i zwiększonym inventory cała reszta niemal bez zmian.

  A te wisiorko-breloczki do broni to powinny być jak artefakty, każdy z jakimś małym buffem czy bonusem. Wtedy miały by jakąś wiekszą wartość niż kupka pikseli dyndająca przy karabinie.

Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, SebaSan1981 napisał:

Gdzie ta nowa klasa dla Amary bo jej nie widzę?

Każdy VH dostał po jednej klasie razem z Maliwan Takedown. One dropią tylko na M4 z dedykowanego źródła.

Nowe klasy będą też dodane w czwartek razem z dodatkiem Handsome Jackpot.

Tu masz ściągę jakby co https://docs.google.com/spreadsheets/d/1fkCwu0zeX1BBGcNEzWGZDr2kQ0IOPSoZQK2FD-zpw1M/htmlview?sle=true#gid=0

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Problem z dedykowanymi dropami jest taki, że nie są one boostowane przez Mayhem, więc równie dobrze można farmić bez niego. Jedynie na co ma wpływ Mayhem to bonus anointed, więc jak komuś zależy tylko na przedmiocie to najlepiej dostosować tryb do możliwości niz na siłę M4.

Niby w patchu/hot-fixie poprawili te dropy, ale dalej chyba nie u wszystkich, Rare Spawny niby też pojawiają się częściej, ale w życiu to różnie z tym bywa.

 

Sam planuje pofarmić Stop-Gap, aby wpadła na niskim levelu. Ostatnio nawet wypadła z WD, ale z rozpędu podniosłem :D

Odnośnik do komentarza
W dniu 15.12.2019 o 17:19, wodny1988 napisał:

Jak za darmo to nie ma co narzekać. :)

 

Nie mogę się doczekać pierwszego DLC. Mam nadzieję, że jakościowo to będzie coś na miarę DLC z Tiny Tiną z dwójki.

 

Ja nie wiem czy jakosc dlc tiny nie odeszla wraz z ludzmi, ktorzy to pisali. Zalezy czego oczekujesz. 

 

Dorosla tina to zawod na maxa - powielanie tych samych dow(nene)ow bez pomyslu na ta postac. To ta sama tina tylko mniej bystra, zabawna. Niby dorosla tylko co z tego....zmarnowany potencjal. 

Za to BALEX jest swietny - pierwsza postac napisana i zagrana na "sta

rym" dobrym borderowym poziomie.

Odnośnik do komentarza

Jaram się na ten nowy dodatek, ale jednocześnie mam obawy, że będzie skopany tak jak główne story. Przekonam się za kilka godzin jak tam wlecę Brawl Amarą na M4.

 

Ostatnio zacząłem używać artefaktu Static Charge, który sprawdza się wyśmienicie z Face Puncherem. To jak korzystanie z Brainstormera, ale oparte na melee buildzie :D

 

 

 

Jakby się ktoś zastanawiał, to Katagawa Jr jest dalej najłatwiejszym bossem na M4 z którym walka trwa krócej niż jego animacja śmierci.

 

 

 

A jeżeli chodzi o innych Vault Hunterów to ostatnio Zane wskoczył u mnie na drugie miejsce. Szkoda tylko, że potrzeba naprawdę specyficznego ekwipunku aby w pełni wykorzystać jego potencjał.

Mam tylko nadzieję, że w którymś z przyszłych patchy zmienią wizualia jego tarczy, bo miejscami nie widać w co się strzela, szczególnie jeżeli mamy w party drugiego Zane'a z tarczą.

 

 

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...