Opublikowano 27 września 20177 l Need for Speed day one? No jak ktoś bardzo chce to można xd. Ja tam poczekam aż będzie w EA Access, bo od czasów Most Wanted ta seria nie prezentuje sobą niczego ciekawego i nie ma podstaw, by ufać EA.
Opublikowano 27 września 20177 l A ja pewnie i tak zakupię - może nie na premierę (chyba, że będzie taka cebula jak na FM7), ale na pewno ogram, bo raz że lubię serie NFS, a dwa że tak jak pisał Colin - od obgryzania pada są Dirt Rally, Project Cars i Forza, a dla lekkiej i odmóżdżającej jazdy jest właśnie seria NSF i Payback się świetnie w ten kanon wpisuje jakkolwiek arcade'owy by nie był :D
Opublikowano 27 września 20177 l możliwość znalezienia i odrestaurowania fur - żywcem zaczerpnięte z Forzy Horizon. to już było w TDU2, półtora roku przed pierwszym Horizon także ciężko drugi raz wymyślić koło. to jest samochodówka więc co mają nowego implementować? szczególnie z mentalnością i podejściem EA. ta część to będzie taki miks burnouta paradise i poprzednich odsłon nfs. jeżeli z obu wezmą to co najlepsze i jakoś sensownie to ogarną to czemu nie. zawsze lepiej mieć więcej gier do wyboru jak mniej. jak dla mnie day one w eaa edition.
Opublikowano 27 września 20177 l Jedyne czego ja się boję to plastikowy model jazdy I tak wiem, że jest to NFS i musi to być prosty w obsłudze, ale po tym co widziałem na E3 trochę się obawiam jak to będzie wyglądać w finalnym produkcie. Dlatego z pewnością w EAA obadam czy warto i może się skuszę jeżeli mi podejdzie :) Edytowane 27 września 20177 l przez Matriks_1111
Opublikowano 27 września 20177 l jeżeli nie będzie takiego magnesu na kraksy, gdzie jedziesz na czołówkę, skręcasz a auto i tak ewidentnie idzie w drugą stronę na wrecka to będzie w miarę ok. ten w ostatnim był o tyle dobry że można było samochód ustawiać pod siebie, te suwaczki itd.
Opublikowano 27 września 20177 l Było, tylko martwi mnie to jak zniszczenia innych samochodów zależą od prędkości z jaką się poruszasz - trochę w tym wprawdzie jest logiki z Burnouta, ale jak widziałem jak na filmikach spychali te SUVy, które Cię goniły to raz wystarczyło je drasnąć przy dużej prędkości albo regularnie nacierać aż "pasek HP" im zejdzie do zera - tego nie kupuję
Opublikowano 28 września 20177 l Ostatni NFS bardzo mi się podobał, do tego stopnia, że pykło 100% i robione z chęcią zaś Payback też leci day one :) po tym co pokazali gorzej napewno nię będzie a liczę na ścigałkę arcade, z fajnymi furami i najlepszym OST w grach tego typu ;) akurat zrobię sobie przerwę od GT
Opublikowano 28 września 20177 l Ostatni NFS bardzo mi się podobał, do tego stopnia, że pykło 100% i robione z chęcią zaś Payback też leci day one :) po tym co pokazali gorzej napewno nię będzie a liczę na ścigałkę arcade, z fajnymi furami i najlepszym OST w grach tego typu ;) akurat zrobię sobie przerwę od GT Mam dokładnie to samo podejście.
Opublikowano 1 października 20177 l Mnie ten trailer z pokazanym światem kupił. Nie na tyle bym brał day one, ale z chęcią sprawdzę te darmowe 10 godzin w EA Access jak tylko się pojawi.
Opublikowano 1 października 20177 l Jeżdżenie labo diablo trochę mnie zachęciło. Dayone chyba wezme, platynka i do żyda - jak z każdym nfsem z ostatnich dwóch generacji.
Opublikowano 1 października 20177 l No dokładnie. Pure fun, szybki calak i sajonara. Bez zbędnego kombinowania, bo to NFS bla bla bla.
Opublikowano 2 listopada 20177 l Autor Włączyłem Triala no i kupa zresztą czego ja się spodziewałem :), giereczka dla 8 latków.
Opublikowano 2 listopada 20177 l Sciągne w weekend i przetestuje, porównam jak to wygląda na One S a jak na One X
Opublikowano 3 listopada 20177 l Ja nie wiem czy warto do tej gry w ogóle podchodzić z kierą - model jazdy dla mnie osobiście jest ciężki do zniesienia :( Może to dlatego, że ostatnio gram cały czas w Forzę, ale mimo wszystko daleko mu nawet do znośnego arcade
Opublikowano 3 listopada 20177 l Niby tak ... troche jakby w burnouta chciec grac na kierownicy . Ale po podlaczeniu tmx'a wogole x nie reagowal na nia. Gra wyscigowa robiona przez EA a olali sterowanie. Wylaczylem po 3 min i odpalilem wlasnie fh3. Zapomnialem jaak forza robi dobrze w czapke ^^ Edytowane 3 listopada 20177 l przez Dei3o
Opublikowano 3 listopada 20177 l Preorder zlozony, nic tylko czekac, zapowiada sie elegancko na tydzien-dwa
Opublikowano 3 listopada 20177 l Będę siedział w garażu i malował retro bryki. Mało mnie interesuje reszta Wyścigi będą mnie tylko motywowały do tego by zdobyć kolejne retro bryki i przerabiać ich jeszcze więcej, na więcej sposobów Edytowane 3 listopada 20177 l przez oFi
Opublikowano 3 listopada 20177 l Pierwszy wrak skompletowany i odbudowany - jednak zmieniam zdanie o tej grze - będzie grane Wprawdzie zasada będzie niestety prosta - kupić, przejść i do żyda, ale co zrobić Pytanie odnośnie EA Access - jak gram we wczesnym dostępie, to żeby zachować postęp w grze to muszę mieć grę w cyfrze czy wystarczy pudełkowa wersja?
Opublikowano 3 listopada 20177 l Jak z modyfikacjami aut w grze? Dużo części jak za czasów Underground 2, czy padaka i raptem dwa zderzaki do wyboru?
Opublikowano 4 listopada 20177 l Na czasy Undergrounda to raczej nie ma już co liczyć, a tuning optyczny bardzo przypomina ten z NFS 2015, czyli coś tam jest, ale niewiele.
Opublikowano 4 listopada 20177 l Tuning to przeklejka tego co było w 2015 - niestety albo na szczęście ;)
Opublikowano 8 listopada 20177 l Z ciekawości wziąłem Origin Access by sprawdzić nowego NFS. Zdecydowanie lepiej było kupić 4 browarki na wieczór. Nie polecam. Edytowane 8 listopada 20177 l przez easye
Opublikowano 8 listopada 20177 l A ja tam biorę pełną na premierę ;) Może i model jazdy jest drewniany, ale mimo wszystko mam pewien fub z tej gry :)
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.