Skocz do zawartości

Playerunknown's Battlegrounds


teddy

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

jak się zmienia szczelanie karabinem na "normalne", a nie pojedyncze kulki?

W dniu ‎21‎.‎12‎.‎2017 o 14:16, Mikołaj napisał:

Zdobylem super ekwipunek, zamordowalem kilku typa, jestem w ostatniej 10 i pyk CZARNY EKRAN. Gra sie zesrala.

 

To juz z 5. Raz odkad gram, niech sie tym zajma bo szlag mnue juz trafia

też mnie raz złapał czarny ekran i przy ponownym włączeniu gierka powiedziała, że mam niedokończoną grę i spytała czy chcę dokończyć :notbad: 

klikłem że jo i normalnie dokończyłem :notbad: 

Odnośnik do komentarza

Strzelanie z trybu pojedyńczego na serie lub automat przełączasz na krzyżaku w 'lewo'

 

Gra pozwala na dokończenie meczu ale to sie sprawdza gdy jest dość sporo graczy i strefa jest jeszcze duża. Jeśli jedziesz samochodem, jesteś na otwartej przestrzeni lub w ostatniej dziesiątce to raczej nie masz po co wracać, czasami sie uda uratować mecz ale to rzadko.

Edytowane przez Mikołaj
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

no trzeba grać i trenować skilla. jak wejdzie headzik to aż micha się cieszy, a jak się udało po pjanemu z 136 metrów ogarnąć biegnącego typa dwoma hitami z ump i celownikiem x4 to ojenysiu :banderas:

ale na myszce bym w to pograł, pooglądałem kilka materiałów gości z jutuba i ja przy nich to daun, na padzie nawet w połowie nie zbliżę się do tego poziomu...

Odnośnik do komentarza

szczerze? ja to nawet bym chciał, pograłbym jak człowiek, bo na padzie czuję się jak daun.

a co do fortnite to tam jakoś jest łatwiej. lootowanie, strzelanie itd jest jakieś takie przystępniejsze, widać, że gra była robiona pod konsolę, a ten pubg to taka przerzutka z pc i no dużo rzeczy powinni inaczej zrobić, bo na padzie strasznie ciężko ogarnąć. z resztą wystarczy sobie włączyć jutuba jak typy robią po >30 killi (wtf:reggie:)

btw odkryłem, że można czułość gałki zmienić, no teraz może będzie lepiej, bo na defaultowej to przy celowaniu się czułem jak słoń w składzie porcelany xd

Odnośnik do komentarza
Gość Orzeszek

no najgorzej imo

zarządzanie ekwipunkiem z tymi zakładkami

lootowanie/otwieranie dzwi/przeładowanie broni pod jednym przyciskiem XD problem polega na tym, że gdy jesteśmy przy dzwiach, albo na kupce lootu gra "lockuje" sie na najbliższym przedmiocie i przeładowanie zazwyczaj nie siada odrazu xd

a i przedmioty są za blisko siebie.

 

 

Odnośnik do komentarza
11 godzin temu, Yakubu napisał:

szczerze? ja to nawet bym chciał, pograłbym jak człowiek, bo na padzie czuję się jak daun.

a co do fortnite to tam jakoś jest łatwiej. lootowanie, strzelanie itd jest jakieś takie przystępniejsze, widać, że gra była robiona pod konsolę, a ten pubg to taka przerzutka z pc i no dużo rzeczy powinni inaczej zrobić, bo na padzie strasznie ciężko ogarnąć. z resztą wystarczy sobie włączyć jutuba jak typy robią po >30 killi (wtf:reggie:)

btw odkryłem, że można czułość gałki zmienić, no teraz może będzie lepiej, bo na defaultowej to przy celowaniu się czułem jak słoń w składzie porcelany xd

 

Konsola to dla mnie granie na kanapie/w wygodnym fotelu przed TV. Myszka i klawiatura to siedzenie przed stołem/biurkiem - jakbym chciał tak grać to bym sobie kupił mocnego PC a nie konsolę.

 

Gra powinna być poprawiona po przez dostosowanie jej do pada a nie dorobienie wsparcia dla myszki i klawiatury. 

 

Odnośnik do komentarza

Jak wam idzie? U mnie póki co tragedia. Z początku grałem ostrożnie i jako tako szło. Później stwierdziłem, że może się poduczę strzelać, więc lądowałem w trudniejszych miejscówkach i po kilkunastu takich meczach k/d ratio spadło poniżej 1,00. Strzelanie to u mnie tragedia, celownik lata jak po(pipi)any, próbowałem zmieniać czułość, ale nie widzę dużej różnicy póki co. Z resztą nie tylko ja mam problemy, niektóre wymiany ognia są przekomiczne jak z 2-3 metrów z typami do siebie strzelamy i zanim, któryś ubije drugiego to momentami minie dłuższa chwila xd Obejrzałem też na jutub jak gość wygrywał z kilkunastoma killami i jego strzelanie też nie wyglądało zbyt dobrze. Ale poza strzelaniem i ogromem bugów, które już napotkałem to gra jest świetna. Niektóre momenty zapadają w pamięci na długo.

Największy sukces to póki co trzecie miejsce z czterema killami. Ledwo dopłynąłem na tę wyspę z wojskowymi magazynami i się musiałem podleczyć za kamieniem. Po chwili zobaczyłem jak się typy zaczęli ostrzeliwać. Najpierw dwóch, później jeszcze z trzech dobiegło i jak jeden został to go dobiłem kałachem z lunetą x4 albo x8. Skill póki co słaby to nie było sensu próbować strzelać wcześniej, bo innym razem w podobnej sytuacji jakiś gość mnie w dupala wziął xd Pobiegłem do domku, co zauważył typek i próbował się zakraść cwaniak, ale go widziałem. Ostrzelaliśmy się przez okno z metra, no i padłem :confused: Chyba dostał po kasku, albo po kracie w oknie poszło kilka kul :so_close:

No, ale też gierka potrafi w(pipi)ić jak nie bugami i strzelaniem to tą strefą. Bywało już, że ogarnąłem sobie sprzęt i kolejne kilka-kilkanaście minut to walka z tymi (pipi)anymi strefami, bo albo kolejne strefy robią się na samym końcu okręgu, albo nigdzie nie ma pojazdów. Z tymi pojazdami to serio jest dramat, znaleźć jakiś to cud. No, ale sobie już kupiłem sidiekszyn i będę studiował mapkę, to może się dowiem czegoś ciekawego xd

A innym razem wylądowałem z typem na jednym osiedlu i (pipi)a przeszukałem trzy domki, a jedyne co znalazłem to maczeta.Całe szczęście na konsoli to nie jest jeszcze taka tragedia :yao:

 

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza

Standoff'y wyglądają tak a nie inaczej, bo to nie jest dynamiczna gra i to mi się właśnie w niej podoba. W takim Fortnite dużo nadrobisz zręcznością w starciu - możesz podskakiwać, strzelanie jest dynamiczne i wspomagane przez auto-aim a w dodatku każda broń ma wysoką celność. Tutaj full auto działa już naprawdę na ostatnich kilku metrach. Większe znaczenie w tej grze ma stworzenie sobie przewagi taktycznej. W dynamicznym shooter'ze jak np. w Fortnite możesz mieć przewagę taktyczną, ale jak gość ma opanowane zręczne poruszanie się, to i tak Cię dopadnie. Tutaj tak nie ma, bo wszystko jest "ślamazarne" a broń wycelowana w ten sam punkt nie daje Ci 100% gwarancji trafienia, bo nie ma hit scanu tylko jest pocisk.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Bo to nie jest typowy shoter, jak CoD czy inny BF. Większe znaczenie od umiejętności na padzie często ma taktyka, twoje usytuowanie względem przeciwnika, to czy ty go jako pierwszy dojrzysz i tak dalej. Osobiście nie skupiałbym się na bawieniu w ustawianie czułości, a sposobie strzelania. Polecam strzelać z trzeciej perspektywy, a z pierwszej osoby tylko na dużym dystansie. Po drugie podczas strzelania nie chodzić, a najlepiej kucać. Do tego wszelkie dodatki do broni jak kompensatory i inne chwyty zmniejszają odrzut, ale co ważniejsze zmniejszają też "rozbryzg" pocisków. Rozbryzg, czyli efekt, w którym mimo celowania w dany punkt część pocisków i i tak leci trochę obok. Podczas kucania czy leżenia mamy stabilną pozycję, więc nasze pociski będą miały mniejszy rozbryzg. To jest bardzo dobrze przemyślana gra i mimo że potrzeba zasadniczo 5 pocisków aby zabić nawet przeciwnika z kamizelką na 5 lvl. to i tak czasem wymiany ognia są bardzo długie. 

Odnośnik do komentarza

No na myszce z tego co widziałem na youtube u takich gości jak izak, drdisrespect czy shroud to najeżdżają celownikiem na gościa i naciskają żeby umar, przynajmniej takie wrażenie można odnieść jak się na to patrzy z boku. Majstrowanie w ekwipunku czy lootowanie to też jakaś abstrakcja. Dla porównania poszukałem jak to wygląda u gościa, który na bonku wygrał rundę z kilkunastoma fragami i... no różnica jest olbrzymia, wyglądało to jakby miał tylko trochę więcej skilla ode mnie...

No chyba, że ci jutuberzy to jakieś roboty, z chęcią bym zobaczył jak ktoś tak ciśnie na padzie.

Edytowane przez Yakubu
Odnośnik do komentarza

Bo w tej grze duże znaczenie maja graty podwieszane pod broń a także tryb ognia, jak chcesz strzelać z AK w nadjeżdżający pojazd to nie z Auto tylko tryb pojedynczy i najlepiej z gripem itd.

Mi na początku strzelanie tez sprawiało problem, ale pokombinowałem z ustawieniami pada i jego czułości i na krótkim dystansie już sobie dobrze radzę, a i strzały z odległości 100-200 metrów wpadają.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...