Opublikowano 17 sierpnia 20177 l Lista tras Alps Bathurst Brands Hatch Catalunya Circuit of the Americas Daytona Dubai Hockenheim Homestead Indianapolis Motor Speedway Sonoma Raceway Laguna Seca Le Mans Lime Rock Long Beach Maple Valley Monza Mugello Nürburgring Test Track Prague Rio Road America Road Atlanta Sebring Silverstone Spa-Francorchamps Suzuka Top Gear Virginia International Raceway Watkins Glen Yas Marina http://www.computerbild.de/artikel/cbs-News-PC-Forza-7-Strecken-18733565.html
Opublikowano 18 sierpnia 20177 l Yeah, Suzuka i Maple Valley [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Opublikowano 19 sierpnia 20177 l super, szkoda tylko że dla weteranów serii mało nowych/fikcyjnych tras.
Opublikowano 19 sierpnia 20177 l Różnice między xone/xonex Bill Giese, Creative Director at Turn 10, explained in an interview with Official Xbox Magazine (OXM) UK (September 2017) that Forza Motorsport 7 will feature dynamic image-based lighting (like in Playground’s Forza Horizon 3) on all platforms as well as dynamic HDR skies (again, like in Forza Horizon 3) on Xbox One S and Xbox One X. However, there is one technical feature that will be only available on Microsoft’s upcoming Xbox One X console (as well as on Windows 10 PC, in all likelihood). That’s dynamic cube mapping which, according to Giese, will help “better seat the cars in the world”. Dynamic cube maps have six different 2-D images (textures), one for each side of a cube map texture, instead of just one like with static cube maps. What’s interesting to note is that rendering dynamic cube maps automatically means rendering the scene six times for each frame, not counting the main frame render. As a result, this technique requires a lot of power, which explains why it will not be available on less powerful Xbox One devices. http://wccftech.com/turn-10-forza-motorsport-7-enhancements/
Opublikowano 20 sierpnia 20177 l Ten pierwszy screen to na 100% render. Przecież to nie może wyglądać tak dobrze, racja?
Opublikowano 20 sierpnia 20177 l Oczywiście, że nie, to zapewne tryb Photomode z dodatkowymi filtrami znając życie. Przecież gameplay z F7 już był podczas E3, także nie wiem o co chodzi w kwestii grafiki, sprawa chyba została już wtedy wyjaśniona :)
Opublikowano 21 sierpnia 20177 l akurat photomode za dużo nie robi w Forzach tej generacji. Potwierdzono demo na PC, więc na Bonkersa też wyjdzie pewnie, stawiam na koniec września.
Opublikowano 21 sierpnia 20177 l 28 mogą grać właściciele ultimate. Więc demo raczej przed połową miesiąca.
Opublikowano 21 sierpnia 20177 l z tego co pamiętam w zwyczaju mieli dawać 2 tygodnie przed premierą więc pewnie 12ego.
Opublikowano 23 sierpnia 20177 l Nowy gameplay, pokazuje m.in. Suzuke podczas deszczu. Edytowane 23 sierpnia 20177 l przez marcin33
Opublikowano 23 sierpnia 20177 l To jest jakiś kosmos jak to wygląda. Jeden z moich ulubionych torów na dodatek, mógłbym na nim bez końca jeździć. I kariera, w końcu, będzie zjadliwa, przynajmniej tak mi się wydaje.
Opublikowano 24 sierpnia 20177 l W koncu powrot do prostego i przejrzystyego menu, bo mnogosc paneli w H3 przez ta cala siatke spolecznosciowa, punkty, czy kibicow przyprawialy mnie o zawrot glowy. A w kwestii oprawy to prawdziwy blockbuster, nowa generacja na pelnej. Nie wiem, kto sie ludzi ze GT Sport to przebije (o Project Cars 2 nawet nie wspominam).
Opublikowano 24 sierpnia 20177 l T10 to mistrzowie kodu, od czasu FM3 co oni wyciskają z konsol to głowa mała. Można się spierać w kwestii palety barw/kontrastu ale technicznie absolutny top developer jeśli chodzi o racery. 4K/1080p 60fpsów, 24 samochody na trasie, zmienne warunki atmosferyczne, zaawansowana fizyka i do tego wygląda rewelacyjnie.
Opublikowano 24 sierpnia 20177 l Jeśli chodzi o jakość grafiki i grywalność to wiadomo, że gra będzie wymiatać. Mnie bardziej ciekawi jak rozwiążą karierę
Opublikowano 24 sierpnia 20177 l Gdybym grał w wyścigi to przesiadłbym się dla tej gry z XO na BeastBoxa. To wygląda jak życie.
Opublikowano 24 sierpnia 20177 l No pytanie czy będzie jakaś różnica poza rozdzielczością? Są gdzieś gameplaye nie na XoX??
Opublikowano 24 sierpnia 20177 l Są gdzieś gameplaye nie na XoX?? Raczej niet. Edytowane 24 sierpnia 20177 l przez _Be_
Opublikowano 24 sierpnia 20177 l No pytanie czy będzie jakaś różnica poza rozdzielczością? Są gdzieś gameplaye nie na XoX?? Raczej niet. Jak nie jak tak, było podane kilka postów wyżej. Słowa jednego z twórców: Bill Giese, Creative Director at Turn 10, explained in an interview with Official Xbox Magazine (OXM) UK (September 2017, issue #154) that Forza Motorsport 7 will feature dynamic image-based lighting (like in Playground’s Forza Horizon 3) on all platforms as well as dynamic HDR skies (again, like in Forza Horizon 3) on Xbox One S and Xbox One X. However, there is one technical feature that will be only available on Microsoft’s upcoming Xbox One X console (as well as on Windows 10 PC, in all likelihood). That’s dynamic cube mapping which, according to Giese, will help “better seat the cars in the world”. Dynamic cube maps have six different 2-D images (textures), one for each side of a cube map texture, instead of just one like with static cube maps. What’s interesting to note is that rendering dynamic cube maps automatically means rendering the scene six times for each frame, not counting the main frame render. As a result, this technique requires a lot of power, which explains why it will not be available on less powerful Xbox One devices.
Opublikowano 24 sierpnia 20177 l No, no, ładna polityka. Najpierw obrażamy innego użytkownika, a potem usuwamy i edytujemy niewygodne posty. Brawo.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.