Skocz do zawartości

Beyond Good and Evil 2


Faka

Rekomendowane odpowiedzi

nawet nie tyle konsole i moc co czas pracy przy takiej koncepcji, jesli ma byc kilka planet i na kazdej miasto wielkosci jednej czesci gta (a tutaj jeszcze o duzej zabudowie wertykalnej) to po prostu sobie tego nie wyobrazam juz na etapie pracy by zapewnic tym ulicom unikalnosc i roznorodnosc, nie mowiac juz o kwestiach technicznych

Odnośnik do komentarza

No i spoko, ale nie zmienia to faktu, ze to mógł byc najlepszy trailer targow.

 

Dla mnie osobiście numer dwa obok nowego Mario

Z rozpędu przeczytałem, ze obok nowego Metro :P

 

Podzielam zdanie Wrednego, choć jedno małe zastrzeżenie co do TLOU II. ND jedyne co zaprezentowali na razie to cutscenke na silniku gry. Dokładnie tak samo jak w przypadku pierwszej części. Nie rzucajcie słowem render na lewo i prawo. Zobaczyłem tylko początek tego filmiku ale to nie jest render a prototyp. Są różnice. Książkowy gameplay render to pokaz wyreżyserowany na silniku gry. Nie jest on jeszcze zoptymalizowany ale jest targetem do którego twórcy chcą zmierzać. Chcą żeby tak wyglądało granie w nią.

 

Z kolei prototyp to etap w którym mamy tylko technologie. Nie mamy historii (w grze), wielu elementów. Mamy silnik i możemy go pokazać, ale poza tym nic więcej. Je widziało to jeszcze optymalizacji wiec nie ma żadnej gwarancji ze tak będzie wyglądał efekt końcowy (a nie oszukujmy sie, nie będzie)

Odnośnik do komentarza

Ancel złej gry nie zrobił, więc porównywanie go do autorów NMS lub do Piotrusia bajkopisarza jest trochę nie na miejscu, ale z drugiej strony to nie oznacza, że gra o tak dużej skali też musi mu się udać. Technologia i sam zamysł jest świetny i jeżeli bardzo będą chcieli stworzyć tak ogromny i żyjący świat bez znaczących cięć, to czuję, że w kontynuację BG&E zagramy dopiero w przyszłej generacji konsol.

Edytowane przez Hum
Odnośnik do komentarza

Demo fajnie pokazuje ogrom ambicji jakie posiada studio. Pytanie czy na ambicjach się nie skończy. Mówią o ogromie świata, planetach i życia na nich. Sam prezenter powiedział, że wiedzą doskonale, że gracze będą zaglądać wszędzie. Nawet jeśli technologia pozwala na pełne detali otoczenia nie sądzę, żeby byli wstanie zaprojektować całe planety pełne życia. Jedną może ale całą galaktykę? Prawdopodobnie podzielą je na sektory do odwiedzania za pomocą fast travel. 

Druga rzecz jaka mnie martwi (i chyba bardziej niż pusty świat) jest online i wielu bohaterów. Boję się, że będzie rozwodnienie klimatu jak np. w GTA V. Nie chciałbym żeby to było coś w rodzaju wykonywania multum zadań dla npc-tów czy coś. W BGaE liczy się dla mnie przede wszystkim opowieść.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

dopiero teraz trafiłem na tą prezentacje silnika, wygląda to tak niewiarygodnie że aż... niewiarygodnie. serio poprostu trudno uwierzyć że tak ogromny projekt można w ogole wykonać w sensowny sposób zbliżony do założeń...

oczywiscie na myśl przychodzi NMS - chociaż tu na szczęśćie nie ma mowy o miliardach planaet generowanych losowo, tylko zapewne o kilku, i pewnie jest wielkie studio a nie jeden szaleniec, no ale nadal brzmi to nieprawdopodobnie, żeby zaprojektować coś tak dużego a potem jeszcze fajną nierozwleczoną historie zrobić?

jak to sie uda to może być goty

Odnośnik do komentarza
  • 10 miesięcy temu...

No fajnie, maja technologię, jakieś tam koncepty i wizje tego, jak gra ma wyglądać ale dalej nie mają realnego gameplayu z gry do pokazania szerszej publiczności. Dziwi mnie jedno, z tego co widzę gra nie ma jakiejś wizji i tego jak ma wyglądać narzuconej przez wydawcę. Ubi daje im wolną rękę i dłubią jak Kojima przy MGS-ach i mimo wszystko nie zdecydowali sie na wydanie gry zbudowanej na fundamentach pierwszego BG&E. Na chwile obecną jest to robione na zasadzie - chcemy zrobić grę jakiej jescze nikt nie widział i długo nie zapomni. Przypomina mi się Spore i to czym ta gra miała być. 

Odnośnik do komentarza

W nowej generacji ujrzymy naturalną ewolucję gier open-world,i patrząc po GDC*, większość dużych developerów szykuje się na mocny rozwój A.I w procesie produkcyjnym, co ma zapewnić zdecydowane ułatwienie  prac nad kreacją zawartości (i produkcją assetów, czyli tym co powoduje, że w kolejnych generacjach czekamy na premiery co raz dłużej).

BG&E2 raczej nie będzie wyjątkiem pod względem szacowanego rozmachu gry.

* z tego roku chociażby wystąpienia/panele  Daniela Holdena (Animation Researcher, Ubisoft Montreal - Character Control with Neural Networks and Machine Learning), czy Andrew Maksimova (Technical Art Director, Naughty Dog, Inc. - Neural Networks in Content Generation)

Edytowane przez Hendrix
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 7 miesięcy temu...

Jeśli nie będzie singla to niech sobie wsadzą... A jeśli będzie to coś czuję, że to kolejny asasyn z masą bezsensownych questów.

I ta bohaterka...

 

Na dodatek ukradli assety Jowiszowi ;) i nie rozumieją grawitacji. Idiotycznie to wygląda, już nie mówiąc o wychodzeniu na zewnątrz bez skafandra...

Edytowane przez Berion
Odnośnik do komentarza

Tego właśnie się obawiałem gdy ogłosili co-opa :( BG&E to przygoda solo w oryginalnym świecie, a to naprawdę wygląda jak mmo. Co do planet to podejrzewam, że każda składać się będzie z jednego większego miasta/lokacji i kilku point of interest gdzie pozbiera się znajdźki, będzie jakiś sub-quest, a wszystko na ograniczonej przestrzeni. Wątpię też żeby było kilka miast wielkości tego z trailera. Oni chyba sami nie wiedzą co chcą zrobić z tą grą.

Skafandra nie ma ale jest pole siłowe. Niemal identyczne rozwiązanie jest w GotG albo w Avengersach. Drax latał w podobnej powłoce. Zresztą takimi pierdołami nie co sobie zawracać głowy zwłaszcza jeżeli tytuł okaże się pozbawiony d u s z y.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...