Skocz do zawartości

Shadow of the Colossus Remake


Shen

Rekomendowane odpowiedzi

52 minuty temu, Rozi napisał:

Ja pier.dolę, jak ta gra wygląda czasami :o W drodze do Czwartego Kolosa jak zobaczyłem w dole wodospady, toż to prawie jak fotorealizm. Proszę Bluepoint, róbcie Demon's Souls, proszę.

 

No to jest nie do wiary. W ogóle nie odnoszę wrażenia że jednak gra się w tytuł który ma sporo lat na karku. Nie widzę innego studia do odpicowania demonsów po tym co pokazali tutaj.

 

Ponawiam pytanie o żółty stuff 

Spoiler

co można znaleźć w miejscu gdzie u(pipi)ało się kolosa, co to daje i gdzie jest skitrane po 3?

 

Odnośnik do komentarza

Piąty Kolos, o ja cię dupcę ;oooo W ogóle ciężko mi będzie tutaj zrobić Time Triale, bo tyle nieudanych skoków co już miałem to XD 

 

W ogóle męczyłem się ze wskoczeniem na Trzeciego Kolosa, ale po jakichś 20 próbach znalazłem trik na szybkie wspinanie, Kolosy mnie nienawidzą [ZOBACZ JAK]

Odnośnik do komentarza

Ponadczasowa... To oczywiście jest niepodważalne, ale ten koń to ebany kryminał. Takiej technicznej spier.doliny to ja już dawno nie widziałem. Ta kobyła jest nie do opanowania, to już podczas sekwencji rodeo w RDR czułem większą kontrolę niż tutaj nad tym bezwładnym, czarnym bydlęciem. Może Ueda już wtedy implementował zwierzakom "geny nieposłuszeństwa", żeby sprawiały wrażenie bardziej żywych... No i kamera to dramat - teraz należałoby przeprosić TLG, bo od czasu Kolosów to jednak spory postęp poczyniono :)

PISZĘ O WRAŻENIACH Z REMASTERA NA PS3 (ostatni raz, obiecuję), żeby nikt nie odniósł mylnego wrażenia, że narzekam na produkcję Bluepoint :)

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Wspaniale sie gra w czasach assasinow gdzie masz 200 misji pobocznych polegajacych na tym samym a mapa jest us.rana ikonkami w taka gre. Masz jasny cel bez zbednego pie.r.dolenia, masz ubic 15 kolosow, wiecej nie musisz wiedziec ok, Ubiles , wracasz do bazy, idziesz szukac nastepnego. Cudowne w swojej prostocie, tak wygladaly wlasnie kiedys gry i to bylo w nich piekne. 

 

Oj bardzo bym chcial demonsy, jestem wielkim fanem from a to jedyna czesc ktorej nie mialem okazji przejsc

  • Plusik 5
Odnośnik do komentarza

Bez kitu wczoraj się wzruszyłem jak odpaliłem ten remake i zaczęło lecieć całe intro. Nie sądziłem, że doczekam takich czasów, że będę miał okazję zagrać w ten tytuł w takiej jakości. I przy okazji pojawiło się też uczucie zazdrości - chciałoby się przeżyć tę przygodę na świeżo, po raz pierwszy. Trochę zazdroszczę tym osobom, które odkrywają magię tej gry dopiero teraz. 

 

A sama gra to wiadomo - czytam i słyszę prawie dokładnie te same zachwyty i narzekania co w czasach premiery. :D Oczywiście poza grafiką i płynnością, bo tutaj jest zjawiskowo. Są drobne różnice jak np. lekko zmieniony głos Dormina. Ale to pierdoły na zasadzie narzekań fanów Star Wars, że powinien być inny kolor miecza. ;)

Odnośnik do komentarza

Zazdroszcze wszystkim, ktorzy graja pierwszy raz.


Wszystkim po przejsciu mocno polecam ten tekst - Plot/Theory Analysis FAQ napisany jeszcze za czasow wersji na ps2. Efekt pasji i milosci dwoch typkow do tego cuda. Dedykacja na koncu tekstu zostala ze mna od czasu pierwszego przeczytania, juz ponad 10 lat temu.

 

To you my dear little one, when you grow up (at least 30; not a day before), I look forward to the day you'll find someone who loves you as much as I like to think Wander loved Mono. You deserve it, honey. Daddy loves you so much. I'll come tuck you in and tell you a bedtime story now. It's called "Wander and the Colossus."

 

:usmiech:

Odnośnik do komentarza
2 minuty temu, Shen napisał:

Najlepszy kon w historii gejmingu, nie wiem co tamtego uzytkownik (pipi)i. 


Ale w sensie? Bo może teraz takowym będzie. W oryginale (i jego remasterze) to NAJGORSZY koń w historii gejmingu - tak skopanego sterowania tym zwierzakiem nie posiada chyba żadna inna gra. Jeśli mam ochotę chwalić wiedźmińską Płotkę to chyba coś jest z tym Agro nie tak. Odpal oryginał, zdejmij różowe okulary nostalgii i jeszcze raz, z pełnym przekonaniem napisz mi, że to "najlepszy koń"...

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
25 minut temu, balon napisał:

Co do graficzki. Faktycznie taka różnica w teksturach w wersji kinowej na pro? Nie wyobrażam sobie wybrać graficzkę ponad 60 klatek no ale easy też pierwszy raz tak uczynił. Coś jest na rzeczy?

Ja wybralem od razu wersje kinowa i jest pieknie. To nie nioh czy dmc zebym sie pchal w fps na sile

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, Shen napisał:

Calkiem niedawno przechodzilem wersje hd na ps3, nie mam zadnych zastrzezen do jazdy konnej. 

 

5 minut temu, Cedric napisał:

Przecież Argo był już za(pipi)isty w wersji PS2 

 

Porównanie tego do Płotki z Wiedźmina to chyba żarcik  :whyyy: Co tam jest nie tak? 


No skoro Wam nic nie przeszkadzało to raczej nie mamy o czym rozmawiać, bo sterowanie tym bydlęciem to jest jakiś niesmaczny żart, a jego bezwładność i nieumiejętność trzymania linii prostej w biegu jest strasznie wkoorviająca. Pływająca kamera sprawy oczywiście nie ułatwia.
Ale dość już o wersji oryginalnej/remasterze. Dziś żona przyniesie mi nową odsłonę, więc sprawdzę jak jest tutaj i oczywiście dam Wam znać :kaz:

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Wiesz Wredny - ta bezwładność była zamierzona przez twórców, aby sprawiać wrażenie obcowania z żywą istotą, a nie samochodem na czterech kończynach. Podobno w pierwotnej wersji Argo był jeszcze bardziej niesforny, ale postanowiono to stonować ostatecznie. 

 

Na mnie swego czasu zrobiło to ogromne wrażenie. Fakt, że implikuje to czasem problemy w gameplayu, ale z drugiej strony dodaje dodatkowego smaczku przy poruszaniu się po świecie.

 

Zresztą "niesforność" to stały element gier Uedy - w ICO też prowadzona przez nas dziewczyna potrafiła odmówić jakiegoś polecenia, albo gdzieś pójść. W SoTC mamy konia, którego trzeba opanować, a w TLG ogromnego zwierzaka, który często ma na nas wy(pipi)ane. ;)

Edytowane przez Cedric
Dopisanie tekstu
Odnośnik do komentarza
Teraz, Shen napisał:

No ale to kon, zywe zwierze

 

to zaprogramowany obiekt wrzucony do trojwymiarowego swiata gry by sprawic wrazenie realnego. Gry mają dawać rozrywkę, jak ktoś będzie chciał pojeździć na krnąbrnym koniu co się nie słucha to pójdzie do jakiejś stadniny i na takiego sobie wskoczy pojeździć w PRAWDZIWYM ŻYCIU. Także tak, jak ktoś narzeka na Agro to ma do tego święte prawo, podobnież jak narzekać na TRICO, który się nie słucha. bo to tylko zlepek wielokątów z pseudo sztuczną inteligencją a nie żywe stworzenie. 

sam osobiście oczywiście Agro szanuję, ale rozumiem, że komuś może nie pasować :lapka: 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza

Yhm, ale ja mam na tym jeździć, to środek transportu w grze, w której jesteśmy zmuszani do przemierzania olbrzymich połaci pustego terenu...
W The Last Guardian to zrozumiałe, bo my się mamy z tym stworzeniem dogadać. Plus to tylko towarzysz, okazjonalnie ujeżdżany.
A tutaj? To podobno mój zaufany wierzchowiec, więc jakiejś dyscypliny wymagam :)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...