Opublikowano 29 listopada 20186 l My bad, no ale nie zmienia tego faktu, że jest to bolączka switcha z tą matrycą. Anyway, Metroid przybywaj już, jest głód na ten gatunek gierki (Axiomy, Hollow Knight i inne gierki ograne już). Edytowane 29 listopada 20186 l przez Faka
Opublikowano 29 listopada 20186 l 9 minut temu, zdrowywariat napisał: Ponoć grę tworzy młody, utalentowany team, więc dodatkowej mocy nie trzeba. Niesamowite wnioski wyciągasz.
Opublikowano 29 listopada 20186 l 10 minut temu, _Be_ napisał: Niesamowite wnioski wyciągasz. Dziękuję :). Tak powiedział pan Nintendo. A tak serio wierzę, że team MP4 i Retro dostaną tyle czasu ile potrzebują. Mam takie przeczucie po rewolucyjnej Zeldzie i SMO. To będą dobre gry, zarówno nowy Metroid jak i nowy projekt Retro. Edytowane 29 listopada 20186 l przez zdrowywariat
Opublikowano 29 listopada 20186 l 4 minuty temu, zdrowywariat napisał: To będą dobre gry, zarówno nowy Metroid jak i nowy projekt Retro. Mam nadzieję, że Retro zwieńczy nową trylogię DK grą, która będzie conajmniej takiej jakości jak TF, a nie jak Returns
Opublikowano 29 listopada 20186 l 9 minut temu, Rayos napisał: Mam nadzieję, że Retro zwieńczy nową trylogię DK grą, która będzie conajmniej takiej jakości jak TF, a nie jak Returns Każdy szanujący się gracz wie, że dwie najlepsze gry Retro to Metroid Prime i Returns, mistrzowskie powroty! Dopracowane do mm. Niestety z TF trochę zawiedli, przez pośpiech zapewne, bo na WiiU brakowało gier. Ale teraz dostaną tyle czasu ile potrzebują, więc oczekujcie ich trzeciego mesjasza! Edytowane 29 listopada 20186 l przez zdrowywariat
Opublikowano 29 listopada 20186 l Godzinę temu, zdrowywariat napisał: Metriod Prime wyciągał z Gacka 110%. To najwolniej starzejąca się gra 3D szóstej generacji. Gra dalej robi wrażenie, nie wiem, czy to zasługa designu, czy czego? Z całym szacunkiem dla Metroid Prime, ale najwolniej starzejąca się gra z tamtej generacji to Wind Waker
Opublikowano 29 listopada 20186 l Godzinę temu, funditto napisał: Z całym szacunkiem dla Metroid Prime, ale najwolniej starzejąca się gra z tamtej generacji to Wind Waker Bo w bajkowej stylistyce, cell shading i te sprawy, mówię o „normalnej” grafice 3D, Twilight Princess się strasznie zestarzało.
Opublikowano 30 listopada 20186 l Już pomijam grafikę ale niektóre gry mają tak świetną responsywność ,że nawet po latach się w nie przyjemnie gra. Metroidy na GC są dalej świetne chociaż nie mój klimat rozgrywki.
Opublikowano 30 listopada 20186 l Ogólnie jestem team Metroid 2d, ale pierwsze wejście Phendrana Drifts w pierwszym Prime do dziś jest jednym z lepszych i wyraźniejszych wspomnień growych.
Opublikowano 30 listopada 20186 l Mi się najbardziej z Metroidów podobał Metroid Prime Pinball na DSa, ale to był sztosik Od reszty się odbiłem, nie mój styl gry. Jednak na czwórkę czekam z wypiekami, liczę ,że zrobią z tą serią to samo co z Zeldą. Albo pójdą w stronę space opera, Halo nie trzyma ostatnio zbytniego poziomu jeśli chodzi o kampanię więc jest miejsce na rynku.
Opublikowano 30 listopada 20186 l 3 godziny temu, Ukukuki napisał: Mi się najbardziej z Metroidów podobał Metroid Prime Pinball na DSa, ale to był sztosik Od reszty się odbiłem, nie mój styl gry. Jednak na czwórkę czekam z wypiekami, liczę ,że zrobią z tą serią to samo co z Zeldą. Albo pójdą w stronę space opera, Halo nie trzyma ostatnio zbytniego poziomu jeśli chodzi o kampanię więc jest miejsce na rynku. Nintendo i Cinematic Experience to obecnie jedyny developer jaki robi wstawki na poziomie to Monolith. Retro w Metroidach nigdy nie mogło zaszaleć, zaś w Other M to CGI stworzone przez zewnętrzne studio a nie w Team Ninja. Jeżeli za nowego Metroida odpowiada wewnętrzny team Ninny z Japonii to można liczyć co najwyżej na bzdety rodem z Breath of the Wild. Tym bardziej, że w 343 połowa zespołu na początku wywodziła się z Bungie (najwidoczniej została ta słabsza ekipa).
Opublikowano 30 listopada 20186 l Nie no, dobre te MP są, ale ze pod koniec gry trzeba napier.dalac cała grę od nowa szukając jakies pierduf żeby odblokwoac final bossa czy etap to gigantyczny hói w doopala tym grom. Jak sobie przypomnę jak mi się podobało MP1 a potem plask - drałuj cała gre od nowa bo trzeba cos znaleźć\aktywować, w każdej części ten sam schemat. Metroidy 2D >>> 3D
Opublikowano 30 listopada 20186 l Mi nie przeszkadzał backtracking w Metroid Prime. Po pierwsze można się było szybko przemieszczać, dzięki płynnej zmianie w kulkę. A po drugie nawet korytarze ociekały od detali. Za każdym razem jak przechodziłem przez zatopiony statek to miałem ciary:
Opublikowano 30 listopada 20186 l Kurde przydałby się remaster trylogii. Nie grałem w żadnego Prime'a, a słyszałem dużo dobrego. Może tak na VGA razem z minitrailerem 4...
Opublikowano 1 grudnia 20186 l 17 godzin temu, Basior napisał: Kurde przydałby się remaster trylogii. Nie grałem w żadnego Prime'a, a słyszałem dużo dobrego. Może tak na VGA razem z minitrailerem 4... Jakiś tam remaster już był na Wii ale to MP i Echoes był a trójak już normalna. Oczywiście sam też nie pogardze a nawet będę ucieszony jak wydadzą trylogię w 1080p na Switcha. Najlepiej parę miechów przed MP4.
Opublikowano 4 grudnia 20186 l Tłumaczenie tekstu: This product is only a rumor, but we believe it will be announced at The Game Awards with a launch date of early 2019
Opublikowano 4 grudnia 20186 l Godzinę temu, Frost napisał: Czyli bedzie czy nie bedzie? Jak będzie to będzie, a jak nie będzie to nie będzie. 2 godziny temu, Rayos napisał: @zdrowywariat Muszą to dać na przeczekanie do premiery nowego Metroida, to więcej, niż pewne! Ficuś w końcu zagra w sztosa od Retro, bo jara się tym developerem, a nawet w nic mega konkretnego od nich nie grał. Mam nadzieję, że będzie się grą delektował, a nie (pipi)nie speedruna z wrażenia w 1.25h. Edytowane 4 grudnia 20186 l przez zdrowywariat
Opublikowano 5 grudnia 20186 l Po cichu liczę na zapowiedź wydania trylogii na Switcha w najbliższym czasie. 1 i 2 to dzieła dla mnie niemal idealne , a mając je w "kieszeni" to spelniony mokry sen każdego fana sagi o Samus.
Opublikowano 5 grudnia 20186 l Nie bijcie, ale chociaż Prime'y są genialnymi i bardzo dopracowanymi grami to obawiam się, że obecnie wielu nie pozna się na ich geniuszu niestety. W momencie premiery robiły niesamowicie, ale dzisiaj gracze są znacznie bardziej wygodni. Z tego powodu obawiam się, że MP 4 będzie mieć sporo zmian (lub/i ułatwień), bo będą chcieli podbić sprzedaż. Biorąc to pod uwagę jestem ciekaw czy nie próbowali by czegoś zmienić w MP Trilogy
Opublikowano 5 grudnia 20186 l To zależy na jaką platformę trafią. DKTF nie jest stricte nastawiony na niedzielniaków, którzy ledwo sobie z padem radzą i liczą na same wygody w grze jak to ująłeś, tak jednak wersja na Switcha już przebiła łączną sprzedaż na Wii U (a port ten ma zaledwie parę miechów) Z Bayonettą było podobnie. Breath of the Wild to chyba najtrudniejsza Zelda od wielu wielu lat a jednak sprzedała się już w 10mln na samego Pstryka. Kwestia dobrego marketingu i normalni gracze zwrócą uwagę na tą serię bo akurat Switch potrzebuje trochę bardziej core;owego mięska.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.