Opublikowano 2 lutego 20223 l Tak to tylko recenzje rakowej branży, ale poniżej 80 na meta to jednak zawód. Czekam jeszcze na video recki 2-3 youtuberow, których gust i recenzje szanuje i forumowiczów no i zobaczymy.
Opublikowano 2 lutego 20223 l Windows Central: My biggest gripe with Dying Light 2's visuals and presentation pertains to performance on the Xbox Series X. At 1080p in "performance" mode, the game settles at around 60 FPS with relative ease, but if you don't have the best TV for Xbox, i.e., one without FreeSync, you may notice screen tearing during frame dips. The game also has "quality" and "resolution" graphics modes, but both of these are utterly unplayable, going from 60 FPS down to roughly 20 FPS, and lower, depending on the situation. Hopefully, Techland can land some new tech to improve the situation here, but I suspect almost everybody will be playing this on performance mode, at least on Xbox Series X.
Opublikowano 2 lutego 20223 l 33 minuty temu, Bzduras napisał: Jakby co to na konsolach też jest ray-tracing. Wiadomo, że jako jeden z trybów graficznych do wyboru, ale mimo wszystko jest. Zapewne taki jak zwykle, czyli poniżej opcji low z PC.
Opublikowano 2 lutego 20223 l 41 minut temu, GearsUp napisał: Szczerze to jeżeli przez realistyczne cienie ma mi umykać większość detali na teksturach to ja już wolę grać w nierealistycznie wyglądające gry. Nie wiem czy pogoń za realizmem jest wskazana jeżeli przez to tracisz 30% widoczności ekranu Większych głupot juz dawno nie czytałem. Gratuluję. Edytowane 2 lutego 20223 l przez tjery
Opublikowano 2 lutego 20223 l AHA xD https://www.purepc.pl/recenzja-dying-light-2-stay-human-zombie-z-polskim-rodowodem-powracaja-uciekac-czy-przywitac-je-z-sercem-na-dloni w wersji na PC babeczka miała po 20h jeden bug Edytowane 2 lutego 20223 l przez Malibu
Opublikowano 2 lutego 20223 l 23 minuty temu, tjery napisał: Większych głupot juz dawno nie czytałem. Gratuluję. Wiem, że musisz jakoś sobie racjonalizować cenę drogiego sprzętu ale popatrz jeszcze raz na te screeny. RT-off na ścianie widać ulotki, RT-on przechodzisz szybko tą samą uliczką i ich nie zauważasz wcale. Edytowane 2 lutego 20223 l przez GearsUp
Opublikowano 2 lutego 20223 l 21 minut temu, tjery napisał: Większych głupot juz dawno nie czytałem. Gratuluję. Walnij mu minusa. Nie da się? A widzisz.
Opublikowano 2 lutego 20223 l Trochę jestem zawiedziony, zerkając na recki. Nie jestem może fanem Techlandu, jednak po cichu liczyłem, że to będzie taki mały hicior 2022, którym zaskoczą całą branżę. A pachnie to na razie zwykłym średniakiem.
Opublikowano 2 lutego 20223 l 1 godzinę temu, Andżej napisał: Czekamy na polygon, syndrom heteroseksualnego protagonisty i 3 na 10. i tak sie fajnie sprzeda bo to zombie game, niech sobie chlopaki zarobia. Nigdy mnie ten cały zombie trend nie porwał, ale coś mi się wydaję, że pociąg pod tytułem zombie hype w branży już parę lat temu odjechał, więc tej sprzedaży nie byłbym taki pewny. Byle tylko ich kolejna gra też nie była o zombie. Edytowane 2 lutego 20223 l przez marcinwks
Opublikowano 2 lutego 20223 l 24 minutes ago, Bartg said: Tak to tylko recenzje rakowej branży, ale poniżej 80 na meta to jednak zawód. Czekam jeszcze na video recki 2-3 youtuberow, których gust i recenzje szanuje i forumowiczów no i zobaczymy. Ja to czekam na recki skill upa, easy allies i acg. no i jeszcze ranton by sie przydal, ale jego to sie dla rozrywki oglada. Fabuly w jedynce w sumie nie bylo, ale gameplay byl miodny, tutaj pod tym katem jest tylko lepiej wiec nie ma co sie obawiac moim zdaniem. rakowe oceny poligoniarzy za bialego protagoniste to po mnie splywaja, w sumie zreszta bylo kilka 9 nawet, w tym od gameinformera wiec az tak srednio to chyba nie jest. 38 minutes ago, sprite said: Tak, host narzuca progres w fabule. No chyba że lecicie razem od początku. My tak z ziomkiem skonczyliśmy podstawkę + The Following kilka dni temu. Wyborów fabularnych w coopie w jedynce nie bylo, bo ostatnią misje w podstawce + dlc przechodzi się solo. ziomek tak samo wyimaginowany jak murowany mesjasz cp2077 na premiere ?
Opublikowano 2 lutego 20223 l 3 minuty temu, marcinwks napisał: Nigdy mnie ten cały zombie trend nie porwał, ale coś mi się wydaję, że pociąg pod tytułem zombie hype w branży, już parę lat temu odjechał więc tej sprzedaży nie byłbym taki pewny. Byle tylko ich kolejna gra też nie była o zombie. Od lat się mówi o zmęczeniu tematem zombie, ale to nieprawda. Dying Light do dnia dzisiejszego sprzedał się prawie w 20 mln kopii, Dying Light 2 od tygodni na szczytach list sprzedaży na Steamie. Dodatkowo na tej platformie około 3 mln osób ma ją na wishliście. Spodziewam się, że to będzie ogromny hit sprzedażowy.
Opublikowano 2 lutego 20223 l 5 minutes ago, czeskimaster said: Series S jak ktoś się pytał full HD i 30 klatek Ehh po cichu liczylem na tryb 60 fps
Opublikowano 2 lutego 20223 l 1 minutę temu, Bigby napisał: Od lat się mówi o zmęczeniu tematem zombie, ale to nieprawda. Dying Light do dnia dzisiejszego sprzedał się prawie w 20 mln kopii, Dying Light 2 od tygodni na szczytach list sprzedaży na Steamie. Dodatkowo na tej platformie około 3 mln osób ma ją na wishliście. Spodziewam się, że to będzie ogromny hit sprzedażowy. No już od 12 lat minimum to co chwilę słysze xD chociaż rzeczywiście na ps3/x360 był przesyt tymi truposzami
Opublikowano 2 lutego 20223 l Czyli RT w tej grze to tylko Shadows i Ambient Occlusion, nie ma mowy o pełnym path tracingu jak w Minecrafcie czy Quake 2. No ale żaden sprzęt by tego nie wytrzymał.
Opublikowano 2 lutego 20223 l 1080p w performance, poniżej 4k w quality, no dupy nie urywa. RT na materiale DF faktycznie robi różnicę na cieniach.
Opublikowano 2 lutego 20223 l Liczyłem na trochę wyższa rozdzialke w trybie z 60 klatkami no ale cóż... Nie za bardzo chyba im dobrze idzie jeśli chodzi o optymalizację, bo graficznie to żaden next gen. Preorder zamówiony, nie nastawialem się na nie wiem co, będzie przyjemna gra i świetnie mi umili oczekiwanie na Horizon FW a i tak pewnie nie ma szans żebym ja do tego czasu ukończył przy moim tempie przechodzenia gier.
Opublikowano 2 lutego 20223 l 6 minut temu, GearsUp napisał: Czyli RT w tej grze to tylko Shadows i Ambient Occlusion, nie ma mowy o pełnym path tracingu jak w Minecrafcie czy Quake 2. No ale żaden sprzęt by tego nie wytrzymał. GI, cienie, odbicia
Opublikowano 2 lutego 20223 l To już wiadomo, dlaczego nigdzie nie byly podane rozdzielczości na konsolach Ciekawe ile zmienia day1 patch, jak duzo więcej niz cyberbug to kolejny strzał w stopę wypuszczać taki patch po recenzjach.
Opublikowano 2 lutego 20223 l Na konsolach zatem tylko Shadows i Ambient Occlusion. W wersji PC dochodzą odbicia i Global Illumination.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.