Opublikowano 14 września 20186 l system seller! Dla tej gry kupie na powrót Switcha! Oby dali też 1 i 2!
Opublikowano 14 września 20186 l Mnie dwójka wynudziła, była sztucznie przeciągnięta, acz pierwsze 4 rezydencje super.
Opublikowano 14 września 20186 l czyli 4/5 gry super, ale juz pozostała 1/5 to sztuczne przeciąganie? :thinking:
Opublikowano 14 września 20186 l 4 minuty temu, Rayos napisał: czyli 4/5 gry super, ale juz pozostała 1/5 to sztuczne przeciąganie? :thinking: Gra nie zachwyca już pomysłami tak jak na początku.
Opublikowano 14 września 20186 l Miałem tak samo ja zdrowy, przy końcówce się trochę męczylem, ale w ogólnym rozrachunku i tak mocny tytuł. Wiem, że seria kojarzy się z czyszczeniem posiadłości z niechcianych gości, ale mogli się pokusić w tej czesci o zmianę środowiska np jakiś szpital psychiatryczny czy mała nawiedzona wioska.
Opublikowano 14 września 20186 l Z tym szpitalem psychiatrycznym to by było coś :). Nie widzę trzeciej części, nie wiem co jeszcze nowego mogliby wymyślić w mechanice, czym zaskoczyć? Natomiast jeśli chodzi o miejscówki to mają duże pole do popisu. Edytowane 14 września 20186 l przez zdrowywariat
Opublikowano 14 września 20186 l Gra jak najbardziej mogłaby w zabawny sposób przerobić typowe miejscówki z horrorów na coś bardziej zabawnego. Szpital psychiatryczny jak najbardziej na tak, tak samo dom pogrzebowy czy kino a nawiedzona wioska to już totalny strzał w dziesiątkę. Switch ma wystarczający mocy aby udźwignąć bardziej otwarte miejscówki, to nie muszą być tylko posiadłości kopiuj-wklej. No i przede wszystkim wolałbym aby powrócili z designem duchów bardziej do 1-ej odsłony. Te z dwójki były okropnie nijakie i momentalnie wyszło, że polujemy na 3/4 te same rodzaje + jakiś mid boss będący po walce jako normalny duch ale rzadziej występujący.
Opublikowano 14 września 20186 l 7 godzin temu, zdrowywariat napisał: Mnie dwójka wynudziła, była sztucznie przeciągnięta, acz pierwsze 4 rezydencje super. Gra była bardzo fajna ale strasznie zabugowana. Spoko, że będzie trójka, ale jakoś graficznie nie zachwyca mam wrażenie. Edytowane 14 września 20186 l przez roivas
Opublikowano 15 września 20186 l Sterylnie, bez polotu i świeżości to wygląda. Stawiam jednak, że jest w developingu 3 miechy i jeszcze dużo może się zmienić. Nowy Yoshi również na początku wyglądał plastikowo a ostatni materiał robi już lepsze wrażenie. Edytowane 15 września 20186 l przez Arm9_Team
Opublikowano 15 września 20186 l W dniu Fri Sep 14 2018 o 17:12, roivas napisał: Gra była bardzo fajna ale strasznie zabugowana. Wat? Nie miałem ani jednego buga.
Opublikowano 15 września 20186 l Może kolega miał zabugowaną kieszonkolke bo też niewiem o co kaman z tymi bugami. Co do LM3, na pierwszym materiale faktycznie wygląda to bardzo odtwórczo i nie widać żadnej większej rewolucji. Ale i tak będę ciorał na premierę.
Opublikowano 15 czerwca 20195 l Autor As with Dark Moon, Luigi’s Mansion 3 is being developed by Vancouver-based Next Level Games with supervision from Nintendo producers in Japan. Luigi explores a hotel this time, not a mansion. He gets there one day via a bus that’s driven by Toad and also carries Mario, Peach and two other toads. Somehow those other characters go missing, the hotel’s elevator breaks, the place gets all spooky and Luigi has to explore each floor, vacuuming up ghosts while searching for the elevator’s missing buttons so he can go to other floors. Dark Moon’s mission structure, which required players to start the same level multiple times to pursue various objectives, has been replaced with a more traditional free-flowing approach to exploration. The game controls very similarly to Dark Moon. You see the game world from a so-called dollhouse perspective and walk Luigi through it, having him point his flashlight or vacuum at objects to interact with them. The vacuum, also known as the Poltergust, can suck or blow, which you’re using not just to vacuum ghosts, but to pull at curtains to reveal secrets or make propellers spin to raise or lower elevators, etc. As in Dark Moon, you also have a Dark Light, which you can shine on invisible objects to make them appear. New moves for this game include a burst, which entails Luigi pointing his vacuum at the floor and blasting it briefly so he hops straight up and things near him are blown away. You can also now shoot a plunger from the Poltergust, have it stick to something and then use the vacuum setting to tug at the plunger. I used this to pull open a wall that was obscuring a hidden collectible. I also used it to rip a shield that was being held by a ghost.
Opublikowano 15 czerwca 20195 l Cytat Dark Moon’s mission structure, which required players to start the same level multiple times to pursue various objectives, has been replaced with a more traditional free-flowing approach to exploration Nie miałem nic do modelu z dwójki, ale miło że znowu urozmaicają.
Opublikowano 15 czerwca 20195 l Dla mnie to największy minus dwójki podział na misje, dobrze ze z tego zrezygnowali
Opublikowano 15 czerwca 20195 l Dla mnie to położyło tę grę. Nie wiem, jak można było w 2013 roku zrobić handheldową grę z tak długimi misjami, które zapisują stan gry tylko na koniec. Po niezbyt długim czasie odechciało mi się w ogóle włączać grę, bo nie wiedziałem, czy zdążę cokolwiek faktycznie zrobić. Jeszcze żeby to były niepowtarzalne misje typu "idziesz do przodu" to wiadomo, ale kurczę one się działy w tym samym miejscu i wymagały powolnego progresu w możliwościach jego eksploracji mdr. Dalej nie wierzę że to uznali to za dobry pomysł. Edytowane 15 czerwca 20195 l przez ogqozo
Opublikowano 15 czerwca 20195 l Można uśpić konsolę i grać później. W Luigi's 1 na 3ds save też jest niezbyt często.
Opublikowano 15 czerwca 20195 l Nigdy nie grałem w grę z "zielonym Mario" i dlatego mocno czekam, bo uwielbiam zabawne podejście do nawiedzonych domów. Edytowane 15 czerwca 20195 l przez McDrive
Opublikowano 16 czerwca 20195 l Widziałem dzisiaj trailer, a jako, że aktualnie gramy z żoną i starszym synkiem Ratcheta A41, to przyciągną moją uwagę tryb multi. Wnioskuję z trailera, że nie da się grać w 2 osoby trybu story i trochę szkoda, bo taka gra ze stałą kamerą w couch-Co-Opie to sam miód by był. Niech nawet grałoby się w 2 osoby, żonę bym pogonił
Opublikowano 17 lipca 20195 l Idealna data. Btw. ciekawe co Niny wrzuci na grudzień, bo na razie jako jedyny pusty. Może trylogię Metroida albo inny port?
Opublikowano 17 lipca 20195 l Bajka, po trailerach jestem pewien, że to będzie moja ulubiona gra na Switcha, tak jak porzednie częścia na 3DSie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.