Opublikowano 8 kwietnia 20214 l Jest nowa latka 1.29 ktoś wie co zmienia? https://attackofthefanboy.com/guides/dirt-rally-2-0-update-1-18-patch-notes/
Opublikowano 9 kwietnia 20214 l Po ściągnięciu łatki zresetowały mi się ustawienia kierownicy T150 ....
Opublikowano 8 maja 20213 l Świetna ścigała pierwsza od dobrych kilku lat która faktycznie mi się podoba. Żałuję ,że tak późno odpaliłem, gierka z rok się kisiła na dysku. Ta grafika i ten model jazdy miodzio. Bałem się trochę ,że gierka mocno nastawiona na symulacje ale na niższych poziomach trudności można trochę kaleczyć ale jednak mieć satysfakcję z jazdy. Trochę smutek ,że ich EA kupiło.
Opublikowano 8 maja 20213 l 2 godziny temu, Ukukuki napisał: Świetna ścigała pierwsza od dobrych kilku lat która faktycznie mi się podoba. Żałuję ,że tak późno odpaliłem, gierka z rok się kisiła na dysku. Ta grafika i ten model jazdy miodzio. Bałem się trochę ,że gierka mocno nastawiona na symulacje ale na niższych poziomach trudności można trochę kaleczyć ale jednak mieć satysfakcję z jazdy. Trochę smutek ,że ich EA kupiło. Gra nie ma sobie równych w tym segmencie. Seria WRC jest dobra, ale gdzie jej tam do Dirta. EA to największa szmaciura w branży. Uważam, że Codies nie mogli trafić gorzej. Skończą jak Criterion.
Opublikowano 8 maja 20213 l Mam to samo zdanie, żadne studio nie skorzystało na kupieniu przez EA. Rajd w Argentynie jestem słaby w takie gierki więc mocny stres z tymi kamieniami przy drodze.
Opublikowano 2 czerwca 20213 l Mam pytanie, gierka wymaga logowania w samej grze. Jak kupię wersję na PS4 to mi importuje postępy z PC? Jeśli tak to spoko, można grać na zmianę na konsoli i PC. Edytowane 2 czerwca 20213 l przez Ukukuki
Opublikowano 13 sierpnia 20213 l Biorąc pod uwagę, że kupiło ich EA, to gry nastawionej bardziej w stronę sim bym się już raczej nie spodziewał. Co do DR 2.0, to po pojawieniu się teraz w GP postanowiłem sobie odświeżyć. Na PS4 miałem wersję ze wszystkimi dodatkami i teraz jestem przerażony jak biedna i wykastrowana jest podstawowa wersja.
Opublikowano 19 października 20213 l Hej, mam pytanie Czy wersja Goty to jest dodatek na zdrapce czy na płycie? Bo nie wiem czy brać nową czy używaną. I drugie pytanie Czy auto reaguje na kałuże? Edytowane 19 października 20213 l przez Lucky77
Opublikowano 19 października 20213 l 55 minut temu, Lucky77 napisał: Czy wersja Goty to jest dodatek na zdrapce czy na płycie? Bo nie wiem czy brać nową czy używaną. Zdrapka. 55 minut temu, Lucky77 napisał: Czy auto reaguje na kałuże? Nie pamiętam ale pewnie tak.
Opublikowano 19 października 20213 l 2 godziny temu, Lucky77 napisał: Hej, mam pytanie Czy wersja Goty to jest dodatek na zdrapce czy na płycie? Bo nie wiem czy brać nową czy używaną. I drugie pytanie Czy auto reaguje na kałuże? Nie reaguje, w grze ogólnie brak systemu tworzących się na drodze kałuży (tak jak w serii WRC).
Opublikowano 20 października 20213 l Na kałuże nie wiem czy reaguje na pewno reaguje np. na trasach w Monte Carlo na małe połacie śniegu na drodze. Wystarczy ze przejedziesz jednym kołem i czujesz ewidentny uślizg koła.
Opublikowano 18 listopada 20213 l Właśnie zakupiłem wersję Goty na Xbox One X. Muszę powiedzieć, że WRC 10 dzieli przepaść do tej gry. Na korzyść WRC przemawia jedynie zróżnicowanie odcinków specjalnych. Ale co z tego jak model jazdy jest beznadziejny, tak na padzie jak i na dobrej kierownicy. Dla Dirt 2.0 jedyny minus daję za grafikę, głównie otoczenie w porownaniu do Dirt Rallye Za to w tej ostatniej jeździ się znakomicie na kierownicy, długo by pisać o pozytywnych wrażeniach. Dźwięki to już też klasa. WRC 10 przy tym to zabawka.
Opublikowano 7 grudnia 20213 l Tak, grafika mogła by być "ostrzejsza" zwłaszcza na Ps5 ale cała reszta POEZJA. Dla mnie to najlepsza gra na kierownice ever !
Opublikowano 21 lutego 20223 l Macie sprawdzone ustawienia kierownicy T300 Rs w Dirt 2.0 ? Podzieli się ktoś
Opublikowano 21 lutego 20223 l 9 minut temu, gtfan napisał: zapewne chodzi Ci o Dirt Rally 2.0 ale podpiszę się pod prośbą o ustawienia. w pierwszą część grało mi sie mega na kierownicy, drugą część odpaliłem parę razy na kierownicy ale kompletnie nie chciało mi to skręcać, odpuściłem wtedy ale chciałbym wrócić do rajdów... Naturalnie chodzi o Dirt Rally 2.0. Na grupie Sim Racingowej polecili mi te ustawienia: Jeszcze nie sprawdzałem ale mile widziane są też inne
Opublikowano 23 lutego 20223 l Słabe te ustawienie powyżej... Testuje inne T300 RS: Wibracje: Włączone Wyrównanie momentu obrotowego: 85 Tarcie kierownicy : 0 Tarcie opon: 70 Zawieszenie: 105 Kolizje: 100 Miękkie blokowanie 150 Siła centrowana: Włączona Siła centrowania: 45 Czułość kierownicy 100 Edytowane 23 lutego 20223 l przez RIfuk
Opublikowano 24 lipca 20222 l Nie no, panie drogi.... 1080 stopni w samochodzie rajdowym? Przecie wiadomo, że to będzie niegrywalne, bo tam jest max 540. Jak to sztucznie rozciągniesz do 1080, to będziesz sterował jak kuńskim zaprzęgiem xD Szkoda, że ogólnie nie robią tak jak w Assetto Corsa, że kąt obrotu automatycznie dostosowuje się do samochodu. Tam zawsze masz tak jak w realu i nie trzeba się bawić suwaczkami. Edytowane 24 lipca 20222 l przez Michał102
Opublikowano 1 sierpnia 20222 l z ciekawosci spytam. Jak poradziłeś sobie z brakiem lewarka hamulca ręcznego? Doskonale mi sie w szutrówki gra na t300 w przeciwienstwie do g29 ale straznie brakuje mi jakiegokolwiek lewarka który miałem przy dfgt zamiast zmiany biegów a 1300zł za ręczny sparco... bez przesady
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.