Skocz do zawartości

DiRT Rally 2.0


Rekomendowane odpowiedzi

Oj tam, oj tam... ja zaczynałem przygodę z Dirtem od poziomu 10, teraz mam 50 i wsio wygrywam. Nie z łatwością ale wygrywam, kwestia ogrania, treningu, wyłączania stopniowo asyst, poznania konkretnego samochodu i tras. I fakt jak masz dłuższa przerwę od gry to idzie gorzej. Ja ostatnio odpalam codziennie co by chociaż wyzwania dzienne zrobić, tygodniowe a i miesięczne, na przemian ze SnowRunnerem, a ze praca z domu to leci

W Szkocji tylko dalej mnie leja strasznie xD

Odnośnik do komentarza
W dniu 15.05.2020 o 07:44, kufir napisał:

 

Tak, też mam wrażenie że coś jest nie tak ze stopniem trudności.

Ustawiam np. na 60 jestem w pierwszej 10, wygrywam dwa odcinki awansuje na 1 pozycje i .... Konsola nagle zaczyna super jeździć tak że spadam na 25 pozycje ...

 

Bo to adaptacyjny poziom trudności. Nie możesz zwalniać gdy wygrywasz odcinki bo konsola narzuca szybsze tempo. Jak w rzeczywistości. Gdy wejdziesz na pozycję lidera to rywale ostro atakują. Ja mam inną taktykę, zawsze ostatnie dwa odcinki w całym rajdzie mam wyuczone Perfect po to aby pójść na całość. Taka strategia mnie jeszcze nie zawiodła. 

Odnośnik do komentarza

Też mi się wydaje że rywale zaczynają mocniej cisnąć kiedy narzucisz ostre tempo. Ale zdarza się że popełniają też błędy.

 

Bardzo pomaga przyzwyczajenie do jednego samochodu. Mój najlepszy okres w grze przeciwko AI był kiedy jeździłem wyłącznie Porsche 911 R-GT (uwielbiam ten samochód). Udało mi się nawet awansować do Masters. Potem zacząłem eksperymentować z innymi klasami i szybko spadłem z powrotem do Elite.

 

Tuningowanie mi bardzo pomaga. Są osoby które twierdzą że są w stanie osiągać rekordowe czasy na standardowych ustawieniach, ale ja sobie nie wyobrażam nie pobawić się przynajmniej zawieszeniem i długością biegów.

 

 

 

 

Edytowane przez _White_
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Ja tej gry kompletnie nie ogarniam, nie sądzę że jestem jakiś słaby w samochodówki, ale pierwszy rajd wygrywam z minutowymi przewagami, drugi rajd jade na maxa no po prostu najmniejszy bład i samochód do kasacji a nie mogę znaleźć się w TOP, jakim wymiataczem trzeba być zeby tą grę skończyć, masakra.

Odnośnik do komentarza

Ja staram sie robić tak jak USSR pisał, pierwsze odcinki jade bardzo zachowawczo a w połowie rajdu staram sie odrabiac strate, trzeba tylko uważać, żeby nie stracić kontaktu z czołowką. Jestem teraz w klasie pro w rajdach i rallycrossie i przesiadłem sie na samochody 4wd, właściwie zabawa rozpoczęła się od nowa. Ale gra niszczy chyba każdego.

Odnośnik do komentarza

zawsze też można dać suwak trudności w lewo i po prostu cieszyć się fantastyczną fizyką. jak już człowiek się wczuje to gra daje niesamowity fun z latania bokiem i przycinania zakrętów. z czasem można podnieść poziom trudności i dodać sobie rywalizacji dla smaczku. od jedynki się odbiłem, w dwójce się zakochałem. wykończę dodatek z CM i chyba dam kolejną szansę jedynce.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, eX4cT_PL napisał:

Dokladnie, w karierze nie ma regulacji poziomu trudnosci, a kariera to jest jakiś kosmos, jazda przez 99% czasu na pełnym skupieniu i na pełnym gazie  a i tak nie ma szans na wygraną.

Zawsze możesz olać karierę i jeździć w innych trybach. Pisałem wcześniej, że przez brak kredytów, świeżaki mogą się odbić od tej gry. 

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Ta gra ma niesamowity model jazdy. Kierownica, kokpit i wszystkie asysty na off- tak gram. Ale co  z tego jak gra jest mało grywalna poprzez źle zbalansowany poziom trudności. Czasami po 10 razy powtarzam odcinek aby być np. Na 9 miejscu. ( na łatwym - historyczne, czasy współczesne lub to samo w karierze !!). Nie ma niestety tego ciągu aby "zagrać ostatni raz". Gra pomimo tego że bardzo mi się podoba to flustruje, karze gracza niesamowicie na każdym kroku. Cos tutaj chyba jest nie tak jak być powinno...

Edytowane przez kufir
Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, kufir napisał:

Ta gra ma niesamowity model jazdy. Kierownica, kokpit i wszystkie asysty na off- tak gram. Ale co  z tego jak gra jest mało grywalna poprzez źle zbalansowany poziom trudności. Czasami po 10 razy powtarzam odcinek aby być np. Na 9 miejscu. ( na łatwym - historyczne, czasy współczesne lub to samo w karierze !!). Nie ma niestety tego ciągu aby "zagrać ostatni raz". Gra pomimo tego że bardzo mi się podoba to flustruje, karze gracza niesamowicie na każdym kroku. Cos tutaj chyba jest nie tak jak być powinno...

 

Nie wiem jak w dwojce ale w jedynce na początku bez upgradow silnika to właśnie dojeżdżało się na koncu stawki i gralo się po prostu dalej. Ale tutaj widze ze nie ma zbytnio możliwości bo trzeba wygrać wyścig by nam się cos dalej odblokowało. 

 

Powiem wam ze wrc8 wypada lepiej od dirta2. 

Dirt może technicznie stoi oczko wyżej, ale pięknie wyzbione trasy i ogolny feeling jezdzenia wrc należy do ósemki 

Odnośnik do komentarza
16 godzin temu, kufir napisał:

Ta gra ma niesamowity model jazdy. Kierownica, kokpit i wszystkie asysty na off- tak gram. Ale co  z tego jak gra jest mało grywalna poprzez źle zbalansowany poziom trudności. Czasami po 10 razy powtarzam odcinek aby być np. Na 9 miejscu. ( na łatwym - historyczne, czasy współczesne lub to samo w karierze !!). Nie ma niestety tego ciągu aby "zagrać ostatni raz". Gra pomimo tego że bardzo mi się podoba to flustruje, karze gracza niesamowicie na każdym kroku. Cos tutaj chyba jest nie tak jak być powinno...

 

Uważam, że masz złe podejście. Zamiast powtarzać do znudzenia jeden odcinek, obniż poziom trudności i zacznij jeździć rajdy bez restartów, skupiając się na znalezieniu rytmu i stabilnego tempa. Wszystko jest tak jak powinno być, zapewniam że trening czyni mistrza. Na początku też miałem podobne trudności, a po kilku miesiącach doszedłem do Masters. Bez restartów - tylko wtedy możesz poczuć ducha rajdów.

Edytowane przez _White_
Odnośnik do komentarza

Chłopaki mam Dirta w wersji GOTY.  O co chodzi z tymi sezonami o których piszecie często na forum ?

Gdzie można pograć w w te sezony ?

 

Prócz Kariery, Grania On Line (wyzwania i inne takie), Rajdów Historycznych, Próby Czasowej i Rajdów niestandardowych nie widzę innej możliwości grania ...

Odnośnik do komentarza

W GOTY są dodatkowe rajdy. W podstawce jest 6 a z sezonami (i FlatOut Colin) razem 13. W RallyCrossie też są dodatki typu trasy i auta. Jak masz w pudełku to gdzieś kod pewnie masz. Jak w cyfrze to wszystko powinno się dopisać. Może FlatOut Pack masz osobno do pobrania.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...